Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Phikret

Fiat Punto mk.2 1.2 / 1.8 16v - kada se pali lampica za ulje? / pritisak ulja

Recommended Posts

i meni zvuci kao onaj lim na zvonu menjaca.moguce da ga je  "majstor" deformisao pri skidanju a ni drugi put kad ga je vracao nije dobro "ispeglao".u svakom slucaju treba skinuti taj zastitni lim pa ispraviti kako red nalaze a zamajac je sigurno ostavio trag na limu pa ce olaksati peglanje na kriticnom mestu.na clasiku ne mora da se skida karter jedino malo sestuje ona treca tacka (koja vezuje blok i zvono) kad se vraca nazad pa treba popustiti i onaj sraf na bloku da se uhvate ovi na zvonu :D .i naravno obavezno pozdravi "majstora" :vava: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala sto ste se ukljucili. Iskreno, zelim da on to zavrsi jer sam vec platio za rad a dobio auto sa popravljenim kvarom, ali i sa novim kvarom koji je napravio on pri montiranju-demontiranju. Ako ni ovo ne uspe verovatno cu da puknem i ispascu ja govedo ako pustim jezik. Generalno vise me nece videti, pa makar morao da platim slep do drugog majstora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nek ti skine taj lim pa da se uveriš da li je do njega ili ne ?

Inače lim / polumesec čisto da nešto ne bi upalo u zvono menjača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planirao sam danas da se javim. Evo rezultata. Nakon voznje za vikend, zvuk (naravno) nije nestao. Zvao sam 'majstora' i dogovorio da mu ostavim auto. Sredio je. Tj. vise ne cuje lupkanje. Kaze da je 'tacno video gde se iskrivio lim i ispravio je'. Medjutim, posto sam trazio da mi zameni dihtung poklopca ventila i predihtuje bobine jer je ulje curkalo, odradio je i to. Kako sam i ocekivao, uradio je traljavo. Sada ulje prilicno obilno curka na jednom delu dihtunga poklopca. Cim budem imao vremena, sam cu da skinem poklopac, kupim novi dihtung i Victor Reinz crni ili crveni silikon (za vise temperature) i dobro ga namazem! Na bobinama vise ne pusta. 

 

Sve u svemu, kod njega vise NE IDEM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto 1.8 16v

Nemam pritisak ulja, zameno letece, lezece, ulje i filter. Jel cest slucaj da crkne uljna pumpa na tim motorima ili nije? Lampic a se gasi preko 4000 obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to znam, al neam pritisam pa nemam. Danas izvadio motor jer sam hteo da ga skroz pretresem i izvadim radilicu zbog masinske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obećao sam da ću da javim rezultat. Kako je neko već i opisivao ovde na forumu, problem je bio u tome što se sito kartera zapušilo. Napravio se talog kog je majstor (po njegovim rečima) skidao čekićem. To je rekao prvi put. Drugi put je rekao da ga je krunio nožem. Generalno sam se razočarao u majstora. Opisaću i zašto.

Kad sam otišao do majstora i opisao problem, rekao je na prvu loptu: "idi kupi davač za uljnu pumpu jer je 99% to problem kod tih motora" i doteraj auto. Insistirao sam da prvo pogleda auto pa da krene da radi. Doterao sam i ostavio auto. Nakon što je zamenio fantomski davač (davač čega kog vraga - ne upušta se čovek u objašnjenja i nakon više instistiranja), utvrdio je da se lampica za ulje nije ugasila. Skinuo je karter i očistio njega, sito i pumpu za ulje. Lampica se ugasila.

Da se ovde priča završava bio bih presrećan. Međutim...

Vratio je karter, sipao ulje i nakon što sam stigao da preuzmem auto upalio ga. Umalo me infarkt strefio! Motor lupa ko lud! Mislio sam da je sve gotovo! Čovek još turira! Ja se preznojavam i kiptim od muke. Lik iz kraja, njegov valjda drug cirka pivo i pametuje i filozofira. Da sam malo luđi klepio bih ga po balavici. Ljudi, nisam nikad u životu čuo kako izgleda kad motor prolupa ali sam mislio da je to to. Lupa u pravilnim razmacima - prati neki rotirajući deo. Možda radilicu, bregastu, lamelu, pojma nemam. Majstor izgubljeno i iznervirano zaključuje da je "NEKI LIM" verovatno ispao iz ležišta i da će morati ponovo sve da skida. Uz njegove psovke i kuknjavu umalo nisam povratio. Šta ja da kažem. Što reče ona glumica u filmu PARADA: Žao mi je tebe, ali me za mene bre duša boli ;).

Ostalo da ponovo skine karter i sredi taj "neki lim". Na moje instistiranje da mi kaže koji je to lim, koja mu je funkcija i kako to udara, u šta udara, ne daje konkretan odgovor. Samo tvrdi da motor nije prolupao. Dođi sutra, ujutru ću da otvaram sve ponovo.

Dođem sutradan (danas), čoveka nema u radionici. Zatvoreno, zatarabljeno! Zovem ga. Opet isti odgovor: "Sad sam hteo da te zovem".. Izgleda da imamo neku tajnu vezu on i ja :). "Slušaj, onaj zvuk se smanjio za 90%, skoro da se ne čuje". To ti je bio taj "neki lim", koji je i zairdjao i onda nisam mogao dobro da ga centriram ali taj zvuk će da nestane, videćeš.

HEEEEEJ, da nestane zvuk vremenom! Auto radi ravnomerno, kao što je i radio (moj prvi utisak) ali ima i prateći zvuk motokultivatorski! Odličan za aerodrom i rasterivanje ptica!

Ako hoćeš vozi ga ovo dva dana pa ako ne nestane, doteraj ga da opet skidam karter. Opet ga prokleto pitam da mi objasni šta je taj 'neki lim' i ne dobijem odgovor! Insistiram. Pitam koji lim i u šta udara. Dobijam odgovor da udara zamajac, ali da to nema nikakve veze. Sledeće što sam očekivao je da mi navuče ludačku košulju i da se pozdravimo! "Može li to da dovede do varničenja, da nanese neku dodatnu štetu", bilo je moje sledeće pitanje. Odgovor kategorički odričan!

Platio sam mu i uzeo auto da okrenem krug. U jednom trenutku se ne čuje lupkanje ili se čuje vrlo slabo, dok u drugom lupa jače.

Napravio sam krug B Brdo ' Novi Beograd i vratio se. Zvuk je naravno to. Bilo me sramota da se parkiram ispred zgrade. Svakako ću u ponedeljak da ga odvezem na ponovno otvaranje kartera.

Sve ovo pišem jer sam obećao da ću da podelim iskustvo a i zato što imam par pitanja.

1. Zna li bilo ko kakav je to famozni lim?

2. Da li odsustvo tog lima, ako ga majstor u ponedeljak kojim slučajem skine ili iseče može da napravi dodatne probleme?

3. Šta biste vi uradili?

Izgubio sam poverenje u majstora i sad sam u paranoji, kako će (ako i reši) da reši i da li će nešto da smandrlja da drži vodu dok majstori odu.

P.S. platio sam za ruke 3500din. Rešen mi je problem sa lampicom za ulje ali sam dobio auto sa novim problemom. Ima li neko pametan savet?

Da napomenem da je u pitanju servis n Banovm Brdu. Još uvek neću da otkrivam ni ime majstora ni servisa. Tu nikada nisam radio ništa oko kola, ali ovog puta sam otišao jer je bio 200m od mesta gde mi je auto bio parkiran sa upaljenom lampicom za ulje.

20141107_134445_1.jpg

http://youtu.be/I-SJAMbhNTM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...