beli_Punto 123 Posted March 31, 2012 (edited) Sad kad sam video ovog sa korsom, setim se sina od mog komsije, pogled sa moje terase gleda u njegovo dvoriste koje je uvek puno raznih automobila koje popravlja, jednom mu je neki komsija koji je inace zaljubljen u svog golfa 2 i cuva ga kao onaj u seriji kod majstor Zivote, ostavio svoj auto i klinac od ovog komsije, buduci majstor cim je video da je ovaj otisao krene da turira auto kao nenormalan dok ga je ubacivao u garazu, posle kad su sredili sta je trebalo, mali ode na probnu voznju, malo ze izivljavao i ovaj matori ga je video, toliko se naljutio da je pricao kako ce da ih tuzi, nije platio nista sto su mu odradili, pretio, vikao da se culo jace nego turiranje. Meni je nekoliko puta radio neke sitnice, ali meni nikad nije radio tako nesto, jer zna gde moze to da mu prodje, a gde ne moze, prema tome, ako nemate poverenja u nekog nemojte da odvozite auto kod njega u servis ... Edited March 31, 2012 by beli_Punto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted March 31, 2012 Slucajno pre par dana naletim na neki engleski Fiat forum, da ga tako nazovem.Ako nadjem adresu sajta, okacicu da se cudom cudite. Verujte da raspravljaju o istim stvarima kao i mi ovde.Posebno zanimljivo, da i njihovi majstori znaju dobro da "olade" musterije. Primer: cuveni Blue-top senzor drzi stalno visok ler, oni "kao" promene protokomer zvanicno. U stvari promene ovaj senzor koji se drzi na jednom srafu i rese problem za 3 minuta. Naravno, naplate protokomer od par stotina evrica.Primer drugi: Bas vezano za Puntice... Naplate zamenu senzora polozaja volana ili citavog stuba upravljaca, a odrade zamenu VSS senzora( Cuvena OBD greska P0500).Tako da mi u stvari samo pratimo svet. Staklo, monitori, bodljikava zica, sta sve nece da trpaju u servise... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 31, 2012 Takve priče postoje od kada je prvi automobil na svetu otišao u prvi servis na svetu... http://www.youtube.com/watch?v=zx2FR1mRbjcOd 18:04 do 19:19 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted April 1, 2012 (edited) Moram opet da ponovim moj stav o umerenosti kao idealnom resenjuPreteruju ovde i korisnici koji smatraju da je svaki majstor lopov koji ce da ih pokrade, a i oni koji majstora tretiraju kao hirurga koji vrsi operaciju na otvorenom srcuNormalno da niko ne voli da ga ometate kad radi. Majstor je tu ili kao vlasnik ili kao radnik u servisu. U oba slucaja njegova prvenstvena briga je da se posao odradi sto efikasnije i bez nepotrebnog odugovlacenja. Ni konobara u restoranu, u cijem je opisu posla da komunicira sa gostima, ne mozete beskrajno zapitkivati i zadrzavati u razgovoru, eto, zato sto vas zanima sastav svakog jela, istorijat restorana, njegovo porodicno stablo ili vam je prosto dosadno, pa hocete sa nekim da pricateIsto tako ni majstora. Moze da vam nesto objasni, da odgovor na neko pitanje, ali aman zaman, ne mislite valjda da se bilo ko oseca dobro i da moze da radi ako mu disete za vrat i tretirate ga kao potencijalnog prevarantaSa druge strane, mastori bi morali da budu svesni da klijenti nisu obavezni da im veruju na rec, i morali bi da dozvole da oni ako to zele, budu prisutni, vide neki osteceni deo, vide sta im se od delova ugradjuje, postave neko pitanje, ali da budu u nekom izdvojenom prostoru, tako da ne mogu da se majstoru motaju oko nogu, guraju glavu pod haubu, setaju ispod dizalice ili pricaju neku svoju pricu stalno trazeci od majstora da ih slusa ili gleda, dok u beskraj objasnjavaju koliko je njihov auto sjajan, a njihov problem jedinstven i posebanMajstor to nije duzan da slusa i ne naplacuje takve uslugeZa to postoje druga mesta, da ne kazem, drugi specijalist Konacno, za dobro obavljanje posla, cesto je neophodna aktivna komunikacija izmedju klijenta i majstora, koji nesto mora da razjasni, da mu musterija pokaze mesto odakle nesto cuje, objasni kad se neki problem javlja, kako se manifestuje, jednom recju, cesto je bas ta komunikacija i prisustvo musterije bitno da bi majstor sto lakse definisao problemA kad ga definise, onda ga treba pustiti da radi svoj posao Edited April 1, 2012 by Lyon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted April 1, 2012 Što se ove teme tiče, kao i za sve u životu rešenje je negde između. S jedne strane majsotr bi trebalo da dozvoli mušteriji da priupita nešto i eventualno pogleda ako ga interesuje. 3 minuta zagledanja i "ćaskanja" ne košta ni majstora ni mušteriju, a nakon toga svi srećni. Mušterija čeka sa strane i ne smeta pa majstor može da radi, a mušterija zadovoljna jer je video i stanje auta i eventualno bacio pogled na to kako majstor radi, koji alat koristi (kome je to bitno) i sl. Upravo tako. Ni ja nisam lud da dišem majstoru za vrat i da se uflekam uljem.Ipak, poenta je da ja u životu nisam ušao dva puta u servis kojim nisam zadovoljan. Ako vidim da je nešto loše uradio, ne idem više kod njega da se ubeđujem. Polazim od pretpostavke, da slepac nije ni umeo bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorjan 0 Posted April 1, 2012 Takve priče postoje od kada je prvi automobil na svetu otišao u prvi servis na svetu... http://www.youtube.com/watch?v=zx2FR1mRbjcOd 18:04 do 19:19hvala ti za ovo. mislim na celu epizodu.gledam i vidim sebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
klaywert 0 Posted April 1, 2012 Ne volem ni ja da dišem majstoru za vrat ali volim da sam prisutan pritom da ga ne gnjavim, @Mihajlović, na taj način bi ostao bez majstora posle 3 servisa da živiš u malom mestu kao ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted April 1, 2012 Ovo je apsolutno tacno. Izbor servisa nije beskrajan, a i ko ce probati bas svaki servis?2 servisa iz najuzeg izbora je apsolutno dovoljno. Kad je neko u guzvi 20 dana, a drugi moze odmah i obrnuto.Pod uslovom da je auto potreban odmah i da majstori znaju sta je problem i sta treba da se uradi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 21, 2013 Danas na poslu dodje covek koji vozi opelo neko staro i prica kako je u servisu pala dizalica i auto otisao na stranu, srecom nikog nije bilo ispod pa niko nije povredjen, tako da koliko god me majstori ubedjivali da je bezbedno ja se ne guram ispod, osim mozda u kanal da pogledam nesto ... Jednom sam pricao sa komsijom koji ima veliku dizalicu i on kaze da je to bezbedno i da ne brine, a sta moze da se desi ne smem ni da pomislim ... najezim se sav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted February 21, 2013 Pa da je bila montirana i obezbedjena kako treba ne bi pala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 21, 2013 Upravo. Sve te dizalice imaju i po nekoliko sistema obezbeđenja što elektronskih što mehaničkih. Takve stvari (da padne dizalica) bukvalno ne smeju biti češće od statističke greške. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 21, 2013 Kad bi na ovom svetu sve bilo 100% ispravno, 100% obezbeđeno nikada se ne bi ni događale nesreće. A, vidimo da se razne događaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 21, 2013 Samo zbog ljudske gluposti i nemarnosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 21, 2013 Nemarnost, slažem se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancemi_zen 0 Posted February 8, 2015 (edited) Dijagnostika nije isto što čitanje i brisanje grešaka.Svakako je jeftino, šta god da rade.Ovo im je verovatno fora da malo privuku ljude u servis.Ništa te ne košta da probaš. Košta zapravo kao jedna kafa A sta se tacno podrazumeva pod ''kompletnom dijagnostikom'' ? Edited February 10, 2015 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 8, 2015 Neko od iskusnijih kolega će ti bolje objasniti ali da pokušam:Praćenje rada motora po više parametara, praćenje ubrizgavanja i rada dizni i još mnogo, mnogo toga.U svetu postoje ljudi koji se bave isključivo dijagnostikom, ne maste ruke. Ipak smo mi daleko od te priče.Čitanje grešaka možeš da uradiš sam uz pomoć mobilnog i uređaja koji košta 5-6 eura.Ako hoćeš i da brišeš greške onda je uređaj nešto skuplji (oko 20 eur).Ima ovde dosta kolega koji to rade sami i verujem da bi ti uz kafu to odradili Quote Share this post Link to post Share on other sites
lancemi_zen 0 Posted February 8, 2015 Kolege,javite se.Placam i pivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted February 8, 2015 Ja bih ti odradio to sve, plus pracenje parametara i jos svasta nesto, ali sam ti kanda malo daleko.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted February 8, 2015 da nije 1010 din .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2876 Posted February 9, 2015 Čitanje grešaka možeš da uradiš sam uz pomoć mobilnog i uređaja koji košta 5-6 eura.Ako hoćeš i da brišeš greške onda je uređaj nešto skuplji (oko 20 eur). Davno je bilo tako, sada je sve isti uređaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted February 9, 2015 Za cenu jednog dijagnostickog pregleda u nekom krshtenom servisu ti mozes sebi da uzmes ELM Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 9, 2015 Ja mislim da moj bluetooth ELM ne može da briše greške.Mislim nisam imao greške pa ne znam. Koristim ga uz Torque pro.Pomogao bih i ja kolegi ali moj se čupa klještima iz Stila jer je preširok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17588 Posted February 9, 2015 Vecina krstenih servisa u kojima se odrzava auto to ce odraditi gratis, bar moje iskustvo.Niti se ja odricem proverenih majstora, a ni oni, takvim sitnicama, svojih musterija.A ako ne naplati to kroz rad (recimo cisto kontrola parametara), naravno da bacim neku kintu za pice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mimmy 0 Posted February 9, 2015 Za cenu jednog dijagnostickog pregleda u nekom krshtenom servisu ti mozes sebi da uzmes ELM Padobranac na Ledinama,skretanje pre aerodroma,za sve vrste krpljenja branika i plastike,ima pride farbara kome nisam našla zamerku.Kontakt 0637367013 0112260067 Što se tiče dijagnostike,u većini slučajeva se svodi na očitavanje greške.Greška je posledica,ne uzrok,i tu bude problem.Npr na grešku lambda sonde pada 95% majstora,ha menjaj sondu,a ona uopšte nije za zamenu,nego je problem sasvim nešto drugo...ali,od njive do trpeze dugačak je put... Quote Share this post Link to post Share on other sites