Jump to content
FAS Goran
Branko 23

Disanje majstoru za vrat ili...?

Recommended Posts

Ne mogu da verujem koliko strasnih losih iskustava sa majstorima. Propusti se desavaju, ko radi taj i gresi ali ovo sto je napisano ovde nisu ni greske, ni propusti vec ********(dugo sam trazio rec koja je prikladna za forum i nisam je nasao).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam auto odvezao u ovl. servis jer sam mislio da je to neka druga prica! Mislio sam pregledace sve po standardima i izvestiti vozaca o tome u kakvom mu je stanju auto. Znate ono- auspuh je malo zahrdjao i mozete ocekivati zamenu na sledecem servisu,kocione plocice su debele..ili ce izdrzati toliko i toliko, amortizeri su vam istroseni ali ne kriticno pa ako ste zainteresovani za zamenu to ce kostati otprilike...ali racunaje da ce te ih za xxx meseci, godina ili kilometara morati zameniti.

Ili ako je sve u redu a auto nije pod garancijom-gospodine sve je pregledano i u redu je ali s obzirom na predjenu kilometrazu ili godine bilo bi pozeljno promeniti remenje,svecice...ukoliko to vec niste uradili!

Evo jedan clan ovde montira klima uredjaje i kada zavrsi posao vlasniku ukoliko je prisutan kaze par stvari a ako vlasnik i nije prisutan kada dodje kuci videce da mu je uredjaj montiran! A mi auto ostavimo na prijemnom i cekamo dok nas neka sekretarica ne pozove i turi racun pod nos koji kada platimo vrati nam kljuceve i kaze auto vam je vani na parkingu pa ti onda misli jeli uradjeno ono sto si platio!

Ne mogu da verujem koliko strasnih losih iskustava sa majstorima. Propusti se desavaju, ko radi taj i gresi ali ovo sto je napisano ovde nisu ni greske, ni propusti vec ********(dugo sam trazio rec koja je prikladna za forum i nisam je nasao).

Ni ja ne znam kako to nazvati! to je materijal za pravnike i sud! Kupis relativno mlad i dobar auto odvezes na servis da ti zamene ulje a oni to ne urade i ako ti se nesto nakon nekog vremena desi oni ti kazu pa to je polovan auto kupio si macku u dzaku...i ko te sisa! :realmad: Pa hajde ti onda nesto dokazi!

Evo prijatelj sa posla se je malo posekao brusilicom, nista ozbiljno ali je za svaki slucaj na nas nagovor otisao u bolnicu da mu to pregledaju i ociste. Doktori su to naravno ocistili tako da su mu sutradan morali ODSCI taj prst jer je pocrnio i ohladio se! Pa kako dokazati da je to bila obicna posekotina??? :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U sustini sve probleme oko kola resavam u jednom servisu a to je servis gde sam i kupio auto. Ljude znam licno a van toga sto ih znam korektni su i uvek izadju u susret. Kada je auto na popravci bilo kog tipa volim da budem prisutan da bih neke stvari i sam naucio a ne iz nepoverenja jer sam auto ostavljao i bez svog prisustva na servisiranje i sve je uvek bilo u najboljem redu.

Ne volim da smaram majstore jer znam kako je kada ti neko visi nad glavom i dise za vrat dok radis nesto bilo to pipavo ili ne, ali volim da priupitam po nesto da bih otklonio neke svoje sumnje prema "skripanju ili lupkanju". Sve u svemu treba proceniti situaciju pa cak i pitati majstora da li mozes prisustvovati operaciji svog automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle puno godina iskustva sa majstorima ovlascenim, razvlascenim i neovlascenim, doslo se do opstepoznate cinjenice da se poverenje tesko stice, ali vrlo lako gubi.

Ako mi neko ostavi 2 tocka samo ovlas stegnuta, pogresno montira amortizere (i to 2 puta zaredom zbog reklamacije da nesto nije u redu), vrati lezajeve iz solja amortizera kojima su poispadale kuglice, pokrivi auto tokom dizanja jer stavlja dizalicu gde on misli da treba, ugradi pogresne svecice, ostavi cep na karteru nedotegut pa iscuri novo ulje, zaboravljanje da je auto uopste i ostavljen na servis, gubljenje kljuceva od auta, fakturisanje nezamenjenih delova, ostecenja manja i veca na samom laku...

Ovo je samo deo arsenala sto sam se setio iz proteklih par godina.

Inace, rec je o Fiat servisima, sto ovlascenim sto ne, ali svi su poznati i imaju dobre reklame.

Sad treba nekako imati poverenja u nekog. Neke od ovih stvari su se desavale i dok sam bio pored auta, ali, naravno, majstori su znali najbolje.

Sasvim je logicno da svako za svoj novac zeli da zna sta je i kako uradjeno. Na kraju krajeva, od toga vam zavisi i zivot kad izadjete iz servisa.

I sam se bavim usluznom delatnoscu i sasvim mi je normalno da to sto radim, radim javno. Stranka ima apsolutno sva prava da sve vidi i sve sazna, da pita bilo sta, ma koliko to povremeno zamara. Obrazlozenja da se ne sme u servis iz bezbednosnih razloga imaju malo utemeljenja zaista, ali ako neko napise da se ulazi na sopstvenu odgovornost, ni taj osnov vise ne postoji kao smetnja.

Da li je "opasno" videti koji kod greske izbacuje OBD?

Kod svakog iole skakljivog kvara bez komunikacije majstora i stranke nema resenja dosta cesto. Sta na prijemu napisu radnici? Gas. Menjac. Pali lampicu. Skripi pozadi. Lupa napred...I na osnovu toga ce majtor da otkloni kvar???

Izvinjavam se na duzem postu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ko to od majstora pravi kardio hirurge ?

Šta će majstoru faliti ako stanem pored njega pa i ja pogledam šta on radi ? Da mu možda ne poremetim koncentraciju, neophodnu za operaciju ? WTF ? :wallbash:

'Oće li taj majstor da se šiša kod frizera koji nema ogledalo, i hoće li da kupi odelo, na časnu reč prodavca da mu lepo stoji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu ste gos.Mihajloviću.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu da pominjem gde sam radio veliki servis, ali sad kad je rasturan motor vecina srafova nije bila stegnuta :wallbash: a neki su bili lose stavljeni pa je navoj malo otisao i u potpunosti se slazem da nekome jednostavno treba stajati za vratom i gledati sta i kako radi. Licno imam dosta iskustva sa mehanikom i dosta puta nisam dozvolio da naprave budalu od mene pricajuci mi neke price :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad naručite picu, donesu Vam je kući, otkud znate da nije ispala u piceriji, ili da nije neko pljunuo u nju?

Kad odete u neki restoran, naručite večeru, otkud znate da u kuhinji gde Vam se spremao obrok nije sve prljavo, sa par bubašvaba koje gamižu okolo, sa kuvarom koji se baš vratio sa odsustva od 15 dana jer nije prao ruke posle odlaska u toalet?

Jel' ste visili za vratom pica majstoru, kuvaru dok su Vam spremali picu, odnosno večeru u restoranu? :whistle: A, zašto onda jedete to kada nemate pojma kako i ko Vam je spremao?

Svi koji nemate poverenja da će Vam majstor stvarno zameniti filter ulja i ulje, zapitajte se zašto idete uopšte kod tog majstora? Zašto ne odete kod nekog drugog... :thumbup:

Ali...ja hoću da znam u kakvom mi je stanju auto, da mi se to kaže, da mi se kaže kad mogu očekivati ovo ili ono za zamenu. Pa, to se zove pregled vozila. Zakažite ga u servisu.

Naravno, ako ste u taj servis ušli bar jednom pre toga i ostavili neke pare za mali servis bar, a pogotovo ako ste stalna mušterija tog servisa, onda Vam 99% neće biti ni naplaćena usluga ''pregleda vozila''. Ne oduzima serviseru mnogo vremena...

Sva pravila ovog sveta ne postoje zbog većine ljudi, nego zbog onog manjeg broja ljudi.

Logika tipa pa, nisam ja budala da se podvlačim ispod dizalice ili da smetam majstoru da ne može da napravi korak od mene...ili nisam lopov koji će da pokuša da ukrade neki alat iz radionice ne pije vodu, jer to što mi nismo takvi ne znači da niko nije. Upravo tu zbog pravila koja se uvode zbog onog manjeg broja ljudi ''stradamo'' i mi normalni kojima ionako ne bi padalo na pamet da to rade.

Maksimum koji se može dobiti je gledanje kroz staklo radionice servisa. Videćete...tako će biti u svim ovlašćenim i većim specijalizovanim servisima po Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od pice koju je spremio kuvar koji nije oprao ruke posle toaleta se značajno teže umire nego u autu sa lošim kočnicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovla, znaš na šta sam mislio, nemoj biti bukvalista :p ...može da otruje jelo pa da umremo na keca...Uostalom, zašto ja uvek prvo sačekam sa jelom na ovim klupskim okupljanjima... :rofl::D:rofl:

Ozbiljno...razumem potrebu da se sve vidi, ne smatram je čudnom. Jedino mi je malo čudno da se misli da je to sasvim uobičajeno, normalno za očekivati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dvaput sa redovnog servisa zbog lupanja letve izađoh sa tom istom letvom, ali prvi put sa novim ramenom, drugi put sa novim ramenom i sponom. Letva ista, lupa isto. Sledeći put sam planirao da odštampam upitnik, jer ne dozvoljavaju da se bude pored kola, pa da mi ga vrate zaokruženog sa opisom šta su radili i napomenom ako nešto nisu uradili da ne bude problema. Ajde da im verujem da stvarno ceo trap nije valjao. Prvi put im nisam rekao da je letva, samo da nešto lupa (nisam ja majstor da znam šta lupa, iako sam 99% bio siguran i skrenuo sam pažnju), a drugi put sam bio siguran, ali džaba. :D

Elem, do toga verovatno neće doći, jer servis kod koga sam počeo da održavam Alfu radi i Fiate, a dozvoljavaju da ih smaraš i zapitkuješ, tako da ćemo da okušamo sa njima jesmo li bolje sreće. Doduše, ja sam uvek kulturan i uviđavan, te se držim na distanci da ih baš ne ometam dok rade. Nekad se ni sam ne setim unapred svih sitnica kada predam auto, nego u diskusiji dođemo do toga, pa i do rešenja mnogih sitnih problema, od kojih za neke možda i ne znaš da su uopšte problemi.

Lično volim da sam pored kola, sem ako je neka duža operacija, onda mi je lakše da blejim kod kuće i dođem sutra po auto. E, sad, sigurno nas ima svakakvih, pa ni majstorima nije lako. Treba sagledati problem iz svih uglova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JA ne verujem nikome nista, pogotovo bezuslovno.

Mogu da ne gledam sta rade, ali posle popravke uvek uradim vizuelnu reviziju uradjenog, i po pravilu imam manje ili vece zamerke.

Na zalost nema tog majstora, koji prolazi moje standarde pedantnosti.

Cak i da uradi neki posao dobro, pravilo je da posle godina dolazi do zasicenja, preterane samouverenosti, i oholog odnosa prema poslu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U koji god servis da sam oterao auto uvek sam posle sam morao nesto da dotegnem, namestim i vratim na svoje mesto i mislim da nema sanse da postoji neki u kome ce sve biti odradjeno bas kao sto zelimo. Da li ima veze sa kolima koja vozimo u fazonu ovo je punto star 12 god pa cemo njega da otaljamo a ovo je malo bolji stilo ili sta vec pa njega moramo da odradimo fino ili sta je vec po sredi ne znam ali ispada da je tako iako svi placamo servis isto . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad naručite picu, donesu Vam je kući, otkud znate da nije ispala u piceriji, ili da nije neko pljunuo u nju?

Kad odete u neki restoran, naručite večeru, otkud znate da u kuhinji gde Vam se spremao obrok nije sve prljavo, sa par bubašvaba koje gamižu okolo, sa kuvarom koji se baš vratio sa odsustva od 15 dana jer nije prao ruke posle odlaska u toalet?

Jel' ste visili za vratom pica majstoru, kuvaru dok su Vam spremali picu, odnosno večeru u restoranu? :whistle: A, zašto onda jedete to kada nemate pojma kako i ko Vam je spremao?

Svi koji nemate poverenja da će Vam majstor stvarno zameniti filter ulja i ulje, zapitajte se zašto idete uopšte kod tog majstora? Zašto ne odete kod nekog drugog... :thumbup:

Ali...ja hoću da znam u kakvom mi je stanju auto, da mi se to kaže, da mi se kaže kad mogu očekivati ovo ili ono za zamenu. Pa, to se zove pregled vozila. Zakažite ga u servisu.

Naravno, ako ste u taj servis ušli bar jednom pre toga i ostavili neke pare za mali servis bar, a pogotovo ako ste stalna mušterija tog servisa, onda Vam 99% neće biti ni naplaćena usluga ''pregleda vozila''. Ne oduzima serviseru mnogo vremena...

Sva pravila ovog sveta ne postoje zbog većine ljudi, nego zbog onog manjeg broja ljudi.

Logika tipa pa, nisam ja budala da se podvlačim ispod dizalice ili da smetam majstoru da ne može da napravi korak od mene...ili nisam lopov koji će da pokuša da ukrade neki alat iz radionice ne pije vodu, jer to što mi nismo takvi ne znači da niko nije. Upravo tu zbog pravila koja se uvode zbog onog manjeg broja ljudi ''stradamo'' i mi normalni kojima ionako ne bi padalo na pamet da to rade.

Maksimum koji se može dobiti je gledanje kroz staklo radionice servisa. Videćete...tako će biti u svim ovlašćenim i većim specijalizovanim servisima po Srbiji.

Kako mozes imati poverenja u nekog koga ne poznajes?

Znaci, prvi put ulazis u servis i trebas da verujes na casnu majstorsku???

Imas dosta vozackog staza i sigurno se mozes setiti da si i ti imao nekad zamerku na rad majstora. Ako si uvek bio zadovoljan i nikad ti nije palo na pamet da proveris bar vizuelno sta su ti uradili na kolima, onda svaka cast.

Licno sam misljenja da majstori nisu za toliku odbranu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikoga ne branim. Pišem svoj stav. Šta misliš, imam li pravo da imam stav....i da ga ti ne tumačiš kao napad na ovoga, ili odbranu onoga? Mogu li da napišem onako...k'o što i ti napišeš?

Prvi put sam otišao u servis po preporuci komšije koji je tada imao Punta mk.1, a ja imao Bravu 1.6. Ostavio auto, otišao kući i zvali me popodne da uzmem auto. I gle čuda, sve urađeno kako treba... :thumbup:

Zamerku na rad majstora? Jedva se setih...Menjao amortizere jednom, sa sve šoljama amortizera. Preuzeo auto, krenuo do grada i na svakoj neravnini lupi nešto, onako slabo...kucka. Nazvao servis, rekli da dođem i provere, ali nisam mogao ja da stignem odmah nego sam otišao popodne. Došao, rekao opet kako mi se čuje, otvorili haubu, pogledali šolju i videli da šraf nije bio stegnut do kraja. Dotegli tih četvrtinu kruga i više nije bilo tog sitnog kuckanja. Naravno, nikada se ništa ne bi moglo dogoditi, sve je bilo bezbedno, ali eto...kuckanje koje sam čuo mi je smetalo.

I, šta sad?

Ne može da pogreši samo onaj koji ništa ne radi. Nije u činjenici da postoji greška problem. Problem nastane ako neće da ispravi grešku, pravi se lud ili sl. Takvih situacija nisam imao i ubeđen sam da neću nikada ni imati.

Iskreno, ako neko nikako ne može da nađe odgovarajućeg majstora, a promeni bukvalno sve koji postoje u gradu...pa, teeeeeeško da je baš u svim majstorima problem.

To ne znači da nema budala kada su majstori u pitanju, ali da baš svi budu takvi....teško.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa eto, razlika je u tome što je tebi normalno da se vratiš kod majsotra i da gubiš vreme na njegovu traljavost. A šta recimo kao što se meni desilo i to dva puta i to za redom kada odem kod majsotra i naglasim: Večeras idem u CG, molim te proveri SVE i SVE što treba da se zameni - zameni. Nemoj ni da me zoveš samo zameni. I onda ja tako ostavim auto, zovu me iz servisa da dođem ja preuzmem auto i OBA puta krenem isto veče za CG i u sred kanjona Morače počne nešto da mi "kucka"?! Oba puta nedotegnuti šrafovi. Jednom na točku (koji je majstor skidao) drugi put na delu trapa koji je majstor menjao. I šta predlažeš? Da se vratim iz kanjona Morače da mi to dotegnu, da se nakačim na šlep pa da mi to plate ili da dotegnem sam i da nastavim dalje?

Da ne ispadne sada da tražim nemoguće... ok desi se da se nešto pogreši, često i ja pritiskam majsotre da bude gotovo isti dan itd, ali kao što je više puta rečeno to sme da se "DESI", a ne da se "DEŠAVA". Već sam pisao, nije problem u tome da se vratim da majstor popravi, normalno da će na popravi svaku svoju brljotinu, ali ko će meni da plati moje vreme? Majstor? Da saberemo koliko je njegov radni sat, pa da saberemo koliko sati sam ja izgubio zbog njegove brljotine pa da mi refundira? Baš da vidim taj servis koji će to da plati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to je autopromet, na Astri G 1.4 su za zamenu dihtunga glave i veliki servis trazili 1800eur!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa eto, razlika je u tome što je tebi normalno da se vratiš kod majsotra i da gubiš vreme na njegovu traljavost.

Pa, ako se nešto dogodi jednom u 15 odlazaka, šta je tu tako veliki problem? Rekoh, ne može da pogreši samo onaj koji ništa ne radi. Na moj stav da u tome ne vidim veliki problem sigurno utiče i činjenica da mi je servis na bukvalno 3 minuta od kuće. Da je na 53 minuta, to je već druga stvar, ali opet ne bih zbog jedne stvari odmah pravio problem...

Kada kažem greške majstora, tu ne mislim na kardinalne greške zbog kojih nekome bude ugrožena bezbednost ili sl. Za to nemam opravdanja.

Ali sitnice...one mogu biti rezultat raznih stvari, okolnosti. Npr...baš meni sa tom šoljom amortizera...

Menjao sam amortizere i šolje nekih 20 dana pre toga, ali kako je vreme prolazilo prednji desni počeo sve češće da lupa, kao da uopšte nemam amortizer, toliko jako. U početku tek ponekada preko ležećeg, ali kako vreme prolazi sve češće.

Odem do servisa, ljudi skinu sve, stave amortizer (nov, ugrađen pre 20 dana) na mašinu, on pokaže ok rezultate. Vrate sve nazad na auto. Probna vožnja i opet lupi.

Ponovo skinu sve, i opet montiraju sve, samo ovaj put taj amortizer stave na levi točak da vide hoće li i tu lupati. Probna vožnja i opet lupi, ali sada na levom točku.

Nema druge nego stave nov amortizer, što znači opet skidaj (ali ovaj put ne oba, nego samo taj levi), montiraju drugi, probna vožnja i sve je bilo ok.

Taj nov amortizer nije valjao, iako na mašini pokaže sve ok, ovako se nigde ne vidi bilo kakvo oštećenje, nema tragova, otpor rukom je veliki kao što i treba da bude kod novog amortizera, ali kada se stavi na auto ne radi kako treba.

Dakle, ljudi su taj dan više puta skidali sve i stavljali sve ponovo i eto u jednom, ko zna kojem po redu zavrtanju istog šrafa, ostala je četvrtina kruga. Ionako ga niko nije zavrtao ručno, nego preko pištolja.

I sad sam trebao da napravim ne znam koji problem...? Nisam takva osoba. Neko drugi jeste, neko je više ili manje pedantan, neko je bolesno pedantan, nego treba da ide da se leči od toga :D , jednostavno ne kaže se džabe 100 ljudi 100 ćudi... :thumbup:

Nov amortizer nije naplaćen što je i normalno zbog garancije u kojoj je bio stari (onaj isto nov, star 20 dana). Rad isto nije naplaćen, ali da me ne bi bilo sramota jer su se ljudi patili ceo dan, otišao sam i pokupovao neke sokove i slatkiše...

p.s. Dok se sve to radilo nisam bio u servisu...jer je trajalo skoro ceo dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači ti priznaješ da sam ja u pravu? :harhar:

To što je neko skidao amortizer ko zna koliko puta može da znači dve stvari - ili da on ne zna šta radi ili se to tako popravlja. Kao što si i sam rekao nisi bio u srevisu pa te nije puno ni doticalo to što oni to skidaju 7x. Poenta je u tome kada majstor kaže - gotovo je problem ti je rešen. A ti onda odeš na ležeći pa zaključiš da nije. O tome pričamo. To da li će neko da izvadi pola auta napolje da bi zamenio amortizer nije moj problem. Ako se to tako inače radi jbg, šta da raidm... platim i ćutim i sledeći put pazim koji auto kupujem.

S druge strane, kao što rekoh pitanje i da li majstor zna šta radi. Lično sam imao situaciju da mi jedan majstor za jedan zahvat kaže da mu treba 3-4 sata RADA (pitam sam eksplicitno jel' to trenutna gužva ili ima zaista toliko posla) i traži skoro 6000rsd za akciju, a kod drugog ne samo da mi je rekao, nego je i uradio za 10min to isto. Ako bih sedeo u radionici i video da majstor radi nešto nepravilno ili duže nego što bi trebalo, ili bih mu pomogao ili mu nikad više ne bih došao u zavosnosti od nivoa gluposti koju pravi. Ovako, on se zatvori u radionicu nema ga 4 sata radeći nešto od 10min i onda mi kaže kako se namučio oko nekog šrafa ili mi priča priče kako je samo kod mog auta video tako nešto i da se napatio dok je ne znam šta uradio. A onda mi propisno naplati sve sate rada iliti sate njegovog lupanja glavom kako da nešto uradi.

Što se ove teme tiče, kao i za sve u životu rešenje je negde između. S jedne strane majsotr bi trebalo da dozvoli mušteriji da priupita nešto i eventualno pogleda ako ga interesuje. 3 minuta zagledanja i "ćaskanja" ne košta ni majstora ni mušteriju, a nakon toga svi srećni. Mušterija čeka sa strane i ne smeta pa majstor može da radi, a mušterija zadovoljna jer je video i stanje auta i eventualno bacio pogled na to kako majstor radi, koji alat koristi (kome je to bitno) i sl.

Lično, najviše mrzim da kažem nekome da mi proveri neki deo i onda mi on dođe i kaže "može još" (?!) Šta to znači?! Normalno, majstor ne zna kako ja vozim pa ne može da proceni da li će mi pločice trajati još 1000km ili 10000km. Ne može da zna da li mi gume mogu još celu sezonu jer opet, ne zna ni kako vozim ni koliko ću preći u sezoni. I onda šta? Ja imam informaciju da neki deo "može još"?! Ovako lepo za 3 minuta zajedno pređemo pogledmo kakvo je stanje, on kaže svoje mišljenje i iskustvo, ja kažem nisi u pravu ovo kod mene ne može još dugo menjaj odmah i kraj priče.

I na kraju, moram da podsetim sve ovde prisutne: Mušterija je uvek u pravu :thumbsup: To se u narodu tako kaže, a u narodu se ne govore gluposti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači ti priznaješ da sam ja u pravu? :harhar:

Jes' ti bleeeeesav... :D :D :rofl:

To što je neko skidao amortizer ko zna koliko puta može da znači dve stvari - ili da on ne zna šta radi ili se to tako popravlja. Kao što si i sam rekao nisi bio u srevisu pa te nije puno ni doticalo to što oni to skidaju 7x. Poenta je u tome kada majstor kaže - gotovo je problem ti je rešen. A ti onda odeš na ležeći pa zaključiš da nije.

Ne, ne...stavljeni novi amortizeri, šolje i otišao. Prvi put se problem javio posle 5 dana, niko ga nije ni očekivao jer je sve stavljeno novo. Ovo sa višestrukim skidanjem je bilo kasnije, tj. kada se videlo da postoji problem i sve je završeno za dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači ti priznaješ da sam ja u pravu? :harhar:

To što je neko skidao amortizer ko zna koliko puta može da znači dve stvari - ili da on ne zna šta radi ili se to tako popravlja. Kao što si i sam rekao nisi bio u srevisu pa te nije puno ni doticalo to što oni to skidaju 7x. Poenta je u tome kada majstor kaže - gotovo je problem ti je rešen. A ti onda odeš na ležeći pa zaključiš da nije. O tome pričamo. To da li će neko da izvadi pola auta napolje da bi zamenio amortizer nije moj problem. Ako se to tako inače radi jbg, šta da raidm... platim i ćutim i sledeći put pazim koji auto kupujem.

S druge strane, kao što rekoh pitanje i da li majstor zna šta radi. Lično sam imao situaciju da mi jedan majstor za jedan zahvat kaže da mu treba 3-4 sata RADA (pitam sam eksplicitno jel' to trenutna gužva ili ima zaista toliko posla) i traži skoro 6000rsd za akciju, a kod drugog ne samo da mi je rekao, nego je i uradio za 10min to isto. Ako bih sedeo u radionici i video da majstor radi nešto nepravilno ili duže nego što bi trebalo, ili bih mu pomogao ili mu nikad više ne bih došao u zavosnosti od nivoa gluposti koju pravi. Ovako, on se zatvori u radionicu nema ga 4 sata radeći nešto od 10min i onda mi kaže kako se namučio oko nekog šrafa ili mi priča priče kako je samo kod mog auta video tako nešto i da se napatio dok je ne znam šta uradio. A onda mi propisno naplati sve sate rada iliti sate njegovog lupanja glavom kako da nešto uradi.

Što se ove teme tiče, kao i za sve u životu rešenje je negde između. S jedne strane majsotr bi trebalo da dozvoli mušteriji da priupita nešto i eventualno pogleda ako ga interesuje. 3 minuta zagledanja i "ćaskanja" ne košta ni majstora ni mušteriju, a nakon toga svi srećni. Mušterija čeka sa strane i ne smeta pa majstor može da radi, a mušterija zadovoljna jer je video i stanje auta i eventualno bacio pogled na to kako majstor radi, koji alat koristi (kome je to bitno) i sl.

Lično, najviše mrzim da kažem nekome da mi proveri neki deo i onda mi on dođe i kaže "može još" (?!) Šta to znači?! Normalno, majstor ne zna kako ja vozim pa ne može da proceni da li će mi pločice trajati još 1000km ili 10000km. Ne može da zna da li mi gume mogu još celu sezonu jer opet, ne zna ni kako vozim ni koliko ću preći u sezoni. I onda šta? Ja imam informaciju da neki deo "može još"?! Ovako lepo za 3 minuta zajedno pređemo pogledmo kakvo je stanje, on kaže svoje mišljenje i iskustvo, ja kažem nisi u pravu ovo kod mene ne može još dugo menjaj odmah i kraj priče.

I na kraju, moram da podsetim sve ovde prisutne: Mušterija je uvek u pravu :thumbsup: To se u narodu tako kaže, a u narodu se ne govore gluposti :D

Realno :unworthy:

Edited by IlijaGM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maksimum koji se može dobiti je gledanje kroz staklo radionice servisa. Videćete...tako će biti u svim ovlašćenim i većim specijalizovanim servisima po Srbiji.

Mrzi me da citam sve postove,samo da konstatujem da je ovako u hyundai servisu.U stvari ni kroz staklo ne mozes da vidis,vec na plazmi gledas radionicu.A i to je postavljeno skoro.

Kada sam bio kod Gorana prvi put,nisam znao gde je prijemnica,pa se podvukoh ispod trake da pitam,ali me brzo "oterase".Bilo mi je to dovoljno da shvatim sistem rada.OK.Samo popravite,sta imam ja da gledam.Pametnom dovoljno.

Kod Mikija je skroz drugacije.Vala mozes svasta da pitas i MIki odgovara kao masina :thumbup: .Zao mi coveka,treba ga pustiti da radi.Zato sam i vreme provodio u kaficu kod okretnice,kad se smorim u servisu,a i smetam tamo.Pustite ljude da rade.Svi mi gresimo,pa i oni.

Mada sve zavisi kolike su greske.

I jos jedna stvar.Kada god majstor nesto popravi,ponekad se desi da nesto i "sjebe",isprlja,izgrebe.To mi je normalno,ne uzbudjujem se mnogo.Popijes "smiric","smeska" i odes da spavas.Ima i drugih stvari u zivotu sem auta :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...