Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Video sam uzivo novog Civic-a i smorio sam se - katastrofa!

Dok sam ga vidjao na slikama, nije mi se svideo, ali sam cekao da vidim uzivo, pa da sudim - uzivo mi je jos mnogo gori.

Nije to onaj osecaj kao kada sam prvi put video 7. generaciju pa pomislio "Sta ovi napravise... mini-ven!?" pa mi se posle nekog vremena ipak svideo...

Nije ni onaj kada sam video 8. generaciju pa pomislio "Ovo je ipak previse, cak i za 21. vek!", pa mi isto posle nekog vremena usao pod kozu...

Ovi je bre ruzno!

 

Euro_2012_Honda_Civic_profile_1024x768.jpg New_Honda_Civic_2012_Euro_rear_View.jpg New_Honda_Civic_2012_Euro.jpg

 

Americke sedan i kupe verzije su mi OK, cak je kupe bas lep, ali ovaj hatchback mi je katastrofa.

 

2011_Honda_Civic_coupe.jpg 2012_Honda_Civic_LX_sedan.jpg

 

 

Edited by neshaoct
edit naslova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Japanci su otisli totalno u drugom smeru automobilizima, zeleniji automobili, manja potrosnja, sve u svemu to vise nije honda Honda koja je bila 90ih godina dok je na ''vlasti'' bio Soichiro, drugo, kada je Honda promenila dizajnera oko 2000 godine, tada i nastaju vozila slicna mini-vanovima :)

Do 2000 godite, honda je imala stav (sto se tice izgleda) Siroko, nisko, dugacko!

Posle 2000 godine taj stav se menja u Jaje izgled, odnosno uzi, visi auti i time dobijamo 7th, 8th i 9th gen (dok 7th je ok, 8th je bas kao jaje, samo ga izvlace ostre linije farova i napadna maska)

Sada su izbacili i Type R seriju, jer ne podleze ekoloskim regulativama, a ne zele da idu na turbo (Sto podrzavam, jer turbo je sve, samo ne Honda)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izaci ce novi NSX... doduse hibrid, ali ako je verovati najavama, to nece bitno umanjiti performanse V6 motora.

Apropo Hondinog dizajna - sa Accordom i Legendom nemaju taj problem. Cak je i novi Jazz mnogo lepsi od starog... samo im je Civic problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sto se tice dizajna imaju, u smilsu sto cela Japanska auto industrija gubi svoj generalni dizajn koji su imali godinama, na svim autima, to je pre bilo, nisko, ostro, siroko, sada polako dobijaju taj neki bombast evropski izgled, sto za njih nije specificno.

Primera ima dosta, novi NSX lici na R8 i ako se meni generalno manje vise svidja dizajn, to mi nekako nema dusu honde.

Novi GTR R35 je mnogo masivniji i zaboljeniji i vise nema tu pravu japansku liniju koju je imao svaki GTR pre njega, ono sto deli sa ostaim GTR modelima jesu slicna zadnja svetla i odlicne performanse.

Novi accord je dobio takodje bombastiji izgled, dok je stari bio bas taman (ostar, suptilan, kao katana :D )

Mnogima se to i svidja, zato i menjanju dizajn ka evropskim izgledima, nazalost, nama zaljubljenicima u prava japanska vozila se to ne svidja jer polako ali sigurno vise to nije to :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da me ne shvatis pogresno i meni se vise svidja stari pristup dizajnu (prvenstveno govorim o Hondi) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Civic Type R postavio rekord za serijska vozila sa prednjim pogonom na Nirburgringu

 

honda%20r%20122.jpg

 

Novi Civic Type R je Nirburgring prešao za 7:43.80 minuta, što je novi rekord za serijska vozila sa prednjim pogonom na toj nemačkoj stazi dugačkoj 20.8 km. Taj rekord je do sada inače držao Volkswagen Golf GTI Clubsport S sa vremenom od 7:47.19 minuta. Takođe, to je i nepunih sedam sekundi bolje od stare generacije Civica Type R.

Novi Civic Type R pokreće 2.0 litarski turbo motor sa 320KS i 400 Nm obrtnog momenta, u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Civic Type R dobija još više snage

 

166637-honda%20r%2011111.jpg

 

Honda planira još verzija sportskog hečbeka

 

Glavni inženjer zadužen za Hondu Civic, Hideki Matsumoto izjavio je da Honda želi da održi ovaj tempo prodaje Civica Type R i da je rešenje za takvu želju verovatno uvođenje više verzija ovog automobila. Matsumoto je potvrdio da je u planu verzija sa čak 306 konjskih snaga i pogonom na sva četiri točka, kako bi "izašla na crtu" modelima poput Ford Focusa RS ili Golfa R. Honda takođe želi još jednu varijantu Civica koja bi se pozicionirala između modela Si i Type R sa mogućim nazivom Type S.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Civic Type R No.1 prodat za 200.000 dolara

 

167318-honda%20r.jpg

 

Honda aktuelnim modelom Civic ima šanse da nadoknadi propušteno prethodnih generacija. Novi Type R je od ove sedmice u prodaji u Americi, a doslovno prvi model sa brojem šasije VIN 01 prodat je na humanitarnoj aukciji za 200.000 dolara. Novi vlasnik želi ostati anoniman jer ovaj novac odlazi onima kojima je potreban te smatra da mu reklama tog tipa nije potrebna. Kako bilo, svaka čast, a vremenom će se ''ulaganje'' i vratiti, jer svaka šasija sa brojem 001 samo dobija na vrednosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Civic Type R neće dobiti automatski menjač

 

166635-honda%20r%20111.jpg

 

Vrhunski japanski sportski kompakt Honda Civic Type R se kupcima nudi isključivo u kombinaciji sa 6-stepenim ručnim menjačem. Mada su mnogi nagađali da će uskoro u ponudu biti ubačen i automatski menjač, uprava Honde je to demantovala. Naime, oni smatraju da se automatskim menjačem ne bi ostvarili značajniji pomaci nabolje u užitku vožnje, ali bi posledično masa automobila narasla za nekoliko desetina nepotrebnih kilograma. S obzirom da je reč o sportisti s prednjim pogonom, odnosno o najbržem sportistu s prednjim pogonom na tržištu, što je dokazao na legendarnoj stazi Nirburgring, raspored mase ionako je u korist prednje osovine. Sa balansom u odnosu 62.5:37.5 prednji točkovi su već dovoljno opterećeni pa bi ugradnja automatskog menjača dodatno povećala masu na prednjoj osovini, čime bi se narušila stabilnost u krivinama, odnosno povećala bi se tendencija proširivanja putanje. Ono što je sigurno je da trenutno Honda Civic Type R ima 2.0 litarskog turbo benzinca koji razvija više od deklarisanih 310KS i da će verovatno već krajem ove godine biti predstavljena verzija Civic Type RS nabildovana na 370KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

JAS motorsport najavio novu generaciju Honde Civic TCR za 2018.

 

honda%20tcr.jpg

 

JAS motorsport će ponuditi Civic Type R nove generacije, kao novi turing automobil za sezonu 2018. Auto je baziran na putničkom modelu lansiranom ove godine i nadovezuje se na veliki uspeh svog prethodnika koji se u TCR i srodnim serijama takmiči od 2015. i koji je prodat u preko pedeset primeraka. Ključne karakteristike uključuju potpuno novi dizajn eksterijera i aerodinamički paket koji smanjuje otpor i poboljšava aeropotisak, novo multilink zadnje oslanjanje i stabilizator, naprednu elektronsku upravljačku jedincu (ECU) i i novi zaštitni kavez prema najnovijim FIA standardima. Kupcima će biti ponuđena i endurans verzija za takmičenja kakva su VLN i 24H serija, sa dodatnim farovima, hlađenjem za vozača i ABS-om. Novi Civic nastavlja dugu i uspešnu saradnju Honde i JAS motorsporta, koja je započela 1998. godine, a intenzivirana je kad je italijanska kompanija 2001. odabrana da razvije prvi Civic Type R za osnovne kategorije na krugu i u reliju. Otada je su JAS-ove Honde Civic osvojile konstruktorsku WTCC titulu za Hondu 2013, a partnerski timovi su u njima osvajali ETC kup, TCR Nemačka, TCR Srednji Istok, TCR Italija i Beneluks, i dva puta su trijumfovali na ulicama Makaua.

 

Novi Civic će se pridružiti listi od 19 modela i više od 300 automobila koji mogu da se takmiče u svim TCR serijama. Isporuka će početi 15. decembra, a prvih 25 automobila će biti spremno za početak sezone 2018. To će biti prvi TCR automobil čija se druga generacija pojavljuje na TCR sceni. Mads Fišer, lider TCR projekta u JAS motorsportu oduševljen je i uzbuđen što može da najavi novi TCR model: ''Najtoplije se zahvaljujem Hondi koja je odobrila ovaj projekat. Novi automobil pokazuje značajan razvoj u nekoliko ključnih oblasti, kao što su aerodinamika, vešanje i elektronika. Naš prvi ''Civic Type R TCR'' već je osvojio pet prvenstava, a u borbi je za još osam ove godine u Evropi i Aziji. Naš cilj je da novi auto nastavi da podiže nivo TCR takmičenja širom sveta.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Civic Type OneRepublic

 

honda%20one.jpg

 

Turneja povodom promocije novog modela Honda Civic i dalje je u punom jeku, a ove godine kompanija uključuje i novi dizajn svog R automobila, kreiranog od strane brenda OneRepublic. Ovaj slavljenički model poseduje relativno raskalašan izgled i dolazi sa kombinovanim finišima u metalik i mat crnoj boji karoserije, sa crvenim akcentima na haubi, bočnim pragovima i zadnjem spojleru. Automobil takođe sadrži i dvobojne aluminijumske felne, brendirane oznakom OneRepublic i autogramima svih zaposlenih ovog brenda. Ovaj model će biti prikazan odmah pokraj modifikovanog modela motocikla Honda Rebel, a iz japanskog brenda tvrde da oba vozila svoju inspiraciju duguju svojoj ljubavi prema modernoj arhitekturi automobila i čistom dizajnu. Honda će takođe lansirati i nekoliko različitih dešavanja uključujući i takmičenje ''Which Civic R You?'', koje će srećnog pobednika nagraditi sa novim automobilom po njihovom izboru, a u užem krugu ponude nalaze se Civic Sedan, Coupe, Hatchback, Si, Type R modeli. Ljubiteljima ovog brenda biće pružena mogućnost da osvoje Rebel motocikl i šansa da posete predstavništvo kompanije OneRepublic u Los Anđelesu.

 

2017. Honda Civic Tour otpočela je ranije ovog meseca i nastavlja se u saradnji sa kompanijom OneRepublic, dok specijalne goste predstavljaju brendovi kao što su Fits i Tantrums, ali i čuveni pevač Džejms Artur. Pre nego što se ova premijerna turneja završi 12. septembra, karavan kompanije Honda posetiće nekoliko gradova širom Severne Amerike, uključujući Dalas, Montreal, Feniks, Toronto i Mauntin Vju u Kaliforniji.

 

 

Honda Civic Tipe R poseduje 306 ks, koje dolaze iz dvolitarskog turbo motora, a uparen je sa šestostepenim manualnim menjačem koji snagu šalje na prednju osovinu. Ovo je za sada jedina opcija motora koja dolazi uz novi model japanskog brenda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Honda Civic

 

honda%20civic%20ts.jpg

 

Najnovija, deseta generacija Civica po mnogo čemu je drugačija u odnosu na uobičajene norme u C segmentu. Honda svoj novitet od brojnih konkurenata izdvaja autentičnim dizajnom, hečbek oblikom, prepoznatljivim sportskim osećajem za upravljačem, kao i ponudom pogonskih agregata. Testu smo podvrgli trocilindarski turbo od 129 konja. Dok sve više preovladava činjenica da automobili suviše liče jedni na druge, Honda desetom generacijom svog najdugovečnijeg modela hrabro prkosi opšteprihvaćenim trendovima i strogo definisanim okvirima koji neretko sputavaju kreativnost dizajnera ostavljajući originalnost u drugom planu. Novi Civic je gotovo po svemu drugačiji od svojih prethodnika, ali i od svih ostalih modela u C segmentu! To najpre pokazuje originalnim dizajnom!

 

Klasa kojoj nominalno pripada odavno predstavlja sinonim za kompaktne automobile, uprkos tome što mnogi proizvođači, pa i sama Honda, nude i produžene sedan verzije sa četvora vrata, kao i karavane. Međutim, Japanac se od brojnih konkurenata sa petora vrata odmah izdvaja po autentično oblikovanoj karoseriji. Njegova silueta je sasvim drugačija - u ''hečbek'' stilu, sa zakošenim zadnjim staklom i izduženim ''repom''.

I tu nije kraj karakterističnim rešenjima, jer na ovom automobilu gotovo svaki detalj predstavlja priču za sebe. Počev od niskog i zaoštrenog prednjeg kraja koji je upadljivo ispupčen i pride obogaćen kontrastnim crnim elementima, preko pomenutog oblika, do zadnjih LED svetlosnih grupa i već prepoznatljivog spojlera ''prilepljenog'' na zadnje staklo po uzoru na prethodne dve generacije Hondinog bestselera. Inače, čitav automobil je oblikovan sa namerom da bude što aerodinamičniji, o čemu svedoče i karakteristične konveksne površine, svojevrsna ''ulegnuća'' pri zadnjem delu krova.

 

Svojim proporcijama Civic, takođe, odudara od uobičajenih normi za C segment. Sa dužinom od preko 4.5 metara, širinom od gotovo 1.8 i visinom tek nešto iznad 1.4 metra, novitet je duži, širi i niži od svojih predaka. Nizak atletski stav i oštre linije pojačavaju sportsku notu, dok natprosečna dužina u kombinaciji sa međuosovinskim razmakom od gotovo 2.7 metara obezbeđuje ''višak'' prostora u kabini, kao i prtljažnik zapremine čak 478 litara. U untrašnjosti zaista ima mesta napretek, ulaskom u kabinu, prostor ''navire'' sa svih strana, a jedini izuzetak predstavlja niska linija krova pozadi. To će zasmetati putnicima višim od 185 cm, no osobe natprosečnog stasa teško da će se ležerno osećati u bilo kom modelu iz ovog segmenta ako su ''osuđene'' na sedenje pozadi. Inače, zadnja klupa u Civicu je ergonomski odlično projektovana i izuzetno udobna.

 

Očekivano, još udobnije je napred. Sedi se izrazito nisko, što je tipično za Hondine modele, a sedišta odlično obuhvataju telo. Obruč upravljača je dobro profilisan i malog prečnika, što nagoveštava sportske aspiracije u skladu sa tradicijom marke koju ''bije'' glas da je ''japanski BMW''. Premium osećaj pruža i pedantna završna obrada, a kvalitet materijala je takav da ne ostavlja mesta bilo kakvim zamerkama. Sve to potvrđuje ono što su Japanci nagovestili prilikom lansiranja nove generacije - jedan od primarnih ciljeva im je bio da pogode ukus evropskih kupaca. Možda je baš to razlog zbog čega se Civic u nečemu, ipak, povinovao aktuelnim trendovima. Naime, novajlija nije odoleo sve popularnijem ''daunsajzingu'', napustivši koncept atmosferskih agregata. Sada je u ponudi isključivo sa turbo-motorima. Osnovni trocilindraš od jednog litra radne zapremine oslobađa 129 KS, snažniji 1.5 raspolaže sa 182 KS, a interesantno je da će tek nešto kasnije stići dopuna u vidu dizel agregata.

 

Mi smo za test odabrali slabiji agregat sa šestostepenim ručnim menjačem iako je dostupan i sa CVT transmisijom. Interesantan je podatak da se maleni benzinac vrti samo do 5.500 obrtaja. I pored toga, raspolaže ozbiljnom zalihom snage i pozamašnim obrtnim momentom od maksimalnih 200 Nm pri 2.250 obrtaja u minutu. Po snazi je, recimo, ispred višestruko nagrađivanog Fordovog Ecoboost motora od 100 odnosno 125 KS, ali i novog Volkswagenovog 1.0 TSI od 110 KS. Sa ubrzanjem od 0 do 100 km/h za 10.8 sekundi, brži je od Focusa i za sekund sporiji od Golfa.

 

U praksi, novi motor je pokazao više nego solidan temperament. Povlači prilično lako, bez primetnih zastoja ili trzaja, dok pri punom gasu sasvim solidno ubrzava. Ipak, tada ne može da sakrije njegov trocilindarski karakter zbog kojeg je, ukoliko želite više, potrebno još mnogo više pritisnuti papučicu gasa, a ni zvuk se neće dopasti baš svima. Nasuprot tome, veoma je tih pri mirnoj, kontinuiranoj i ekonomičnoj vožnji. U takvom režimu, na testu smo zabeležili potrošnju od oko 7 litara u gradu, odnosno 5.5 litara na otvorenom putu, uključujući deonice po auto-putu, dok ''utrošak'' goriva kod zahtevnijih vozača sigurno da neće biti za pohvalu!

 

Sa druge strane, motor naročito iskazuje elastičnost i rado povlači već od 2.000 obrtaja u svim stepenima prenosa, a u tome mu pomažu i kratki prenosni odnosi. U drugom stiže tek do 85 km/h, u trećem jedva premašuje 110 km/h, dok u krajnjem stepenu prenosa pri 3.100 o/min krstari brzinama od oko 130 km/h. Kada već govorimo o menjaču, moramo da pohvalimo ručicu menjača, odlično pozicioniranu otprilike u visini lakta. Iako ima kratak hod, moramo priznati da nije baš precizna kao kod prethodnih modela. Postavljen na potpuno novu platformu, Civic je postao lakši i čvršći, a Hondini konstruktori su uspeli i da dodatno spuste težište. Shodno tome, automobil je neutralan i izuzetno precizan, bilo da je reč o kratkim i sporijim ili dužim i bržim krivinama. Osećaj na upravljaču je zaista odličan i u stopu prati vozne karakteristike, baš kao što to čine efikasne i pouzdane kočnice.

 

I oslanjanje je dobro odmereno tako da se udobnost ne dovodi u pitanje, ali smo primetili da na poprečnim neravninama, veliki točkovi od 17 inča umeju da se oglase neprijatnim zvukom, nalik onom kada metal udari o metal. Inače, nije prvi put da se sa time susrećemo u Hondi, jer je i Accord pre restilizacije pokazivao istu sklonost. Kada smo se dotakli točkova, oni dolaze u drugom po hijerarhiji paketu opreme Elegance Navi, i to u pratnji pneumatika neuobičajenih dimenzija - 235/45 R 17.

 

Testirani model Civic 1.0 Elegance je opremljen i multimedijalnim sistemom sa navigacijom, kamerom za vožnju unazad, LED dnevnim svetlima, upravljačem obloženim kožom, dvozonskom automatskom klimom, zatamnjenim zadnjim staklima, senzorima za kišu i paljenje svetala, sveobuhvatnim paketom bezbednosnih sistema i asistencija, itd. Ukratko, prilično bogat paket opreme.

 

Po svemu što je pokazao tokom višednevnog testa, Civic nam se predstavio u jednom drugačijem svetlu koje odudara od uobičajenih normi i standarda klase kojoj nominalno pripada. Nažalost, takva mu je i cena - osnovni model u Comfort opremi staje pozamašnih 20.490 evra, dok je testirani Elegance Navi skuplji za 2.000 evra. I pored toga, sigurno je da i ova deseta generacija ima svoju publiku koja je nestrpljivo čekala i dočekala ovaj, sve samo ne običan, automobil!

 

Fotografije: Luka Kulundžić

Tekst: Uroš Dedić/TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda Civic 1.6 i-DTEC

 

169304-honda%20c%208.jpg

 

Honda je najavila da će od marta sledeće godine na evropskom tržištu ponuditi i Civic sa revidiranim 1.6 i-DTEC dizel motorom.

Radi se o agregatu od 1.597 kubika zapremine, sa 120KS pri 4000 o/min. i 300 Nm obrtnog momenta pri 2000 o/min.

Ovaj revidirani motor između ostalog odlikuju i smanjena težina, buka i vibracije, uz bolje performanse (ubrzanje do 100 km/h traje 10,4 sekunde) i nižu potrošnju goriva.

 

169305-honda%20c%2088.jpg

 

Honda navodi da Civic 1.6 i-DTEC ima prosečnu potrošnju goriva od 3,7 l/100 km i emisiju CO2 od 99 grama po km. Ovde treba naglasiti da ovo nisu podaci po NEDC ciklusu, već po novom WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure). Proizvodnja motora će se odvijati u Swindonu u Velikoj Britaniji, a ugrađivaće se u obe karoserijske verzije novog Civica (sa 4 i 5 vrata).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas se prodaje na oglase jedna plava nova u kako kazu full opremi 1.5 vtec turbo... preko 130kw ali kosta 30k evra...eh puste zelje vozim scenic 1.5 dci a zelim 1.5vtec turbo hahahahhaha
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...