Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ducati

Recommended Posts

Lorenco doživeo težak pad na treningu pred Moto GP trku Tajlanda

 

ducati lorenco.jpg

 

Vozač Dukatija Horhe Lorenco, doživeo je težak pad na treningu pred Moto GP trku Tajlanda koja će biti vožena u nedelju. Na sreću, ostao je bez ikakvih preloma, ali je prema snimku delovalo poprilično jezivo. Tek kada se Španac sam podigao sa šljunka na kom je završio, nakon što je leteo nekoliko desetina metara, bilo je jasno da je sve u redu.

Nakon pregleda u obližnjoj bolnici utvrđeno je da je prošao ''samo'' sa modricama i podlivima, najviše na levom ručnom i desnom skočnom zglobu. Radi predostrožnosti, Lorenco će naknadno otići na magnentnu rezonancu, kako bi se utvrdilo stopostotno da je sve u redu.  Lorenco se prevrtao prilikom pada, a veliku brigu predstavljala mu je desna noga, koju je povredio tokom trke u Španije kada je slomio dva prsta. Ustanovljeno je da Španac ima velike modrice i podlive na levom ručnom i desnom skočnom zglobu, ali da nema preloma. Kako su saopštili iz Dukatija, motociklista će otići i na preglede u bolnici u Buriramu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Zastrašujuće, ne znam da li ću voziti

 

184943-Horhe-Lorenco.jpg

 

Vozač Dukatija Horhe Lorenco izjavio je da je blizu toga da donese odluku da propusti Veliku nagradu Tajlanda posle ozbiljnog pada tokom drugog slobodnog treninga. Lorenco je u padu zadobio kontuziju zgloba leve ruke i članka desne noge, kao i modrice, a već je bio nedovoljno spreman za 15. trku sezone posle udesa u prvoj krivini trke u Aragonu pre desetak dana. Španac je odmah posle pada prebačen u bolnicu, a na pitanje da li će se vratiti na motor u subotu odgovorio je da najverovatnije neće. ''Da me sada pitate, rekao bih ne. Zbog prethodne fakture, povreda je sada lošije, nije ništa slomljeno, ali osećam veći bol. Pored toga, zadobio sam povrede levog zgloba i desnog članka i ne mogu da stanem nogu. Zbog toga bih sada rekao ne, ali ne želim da brzam, sačekaću da vidim kako ću se osećati ujutro'', istakao je Lorenco. Petostruki svetski šampion istakao je i da je imao sreće što nije zadobio teže povrede u zastrašujućem udesu. ''Bilo je zastrašujuće, bio sam uplašen. Uplašio sam se za svoje stopalo jer me je mnogo bolelo. Pao sam na leđa i na stopalo, mnogo sam se okretao. Desno stopalo me je mnogo bolelo, ali sam potom shvatio da se stanje nije pogoršalo. Zbog toga sam srećan'', naglasio je Lorenco.

 

Lorenco je otkrio da je uzrok za njegov pad bio mehanički problem, dok je tim menadžer Davide Tardoci istakao da nije u pitanju bila greška španskog motocikliste. Tardoci, međutim, nije želeo da otkrije tačan uzrok, ali je rekao da je istraga u toku i da se u timu ne brinu da bi moglo da se ponovi. ''Mogao sam da imam više sreće, ali i da imam manje. Pokušavamo da budemo pozitivni. Možda postoji mala šansa da bih mogao da vozim. Ako ne, definitivno ću pokušati u Japanu, mislim da ću tada biti bolje nego kada sam došao ovde'', istakao je španski motociklista.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Osećam se bolje, nadam se povratku na Sepangu

 

175222-lorenco.jpg

 

Horhe Lorenco mogao bi da se vrati na stazu u Maleziji, ali još uvek ni sam nije siguran da li će se to dogoditi. ''Samo je sedam dana prošlo od kada sam imao operaciju ligamenata na levom zglobu, ali osećam se bolje. Ipak, zbog skore operacije, moraćemo da sačekamo dok ne sednem na motor. Tek tada ću znati kako zglob reaguje i da li osećam jaku bol dok vozim. U četvrtak treba da obavim rutinski pregled i nadam se da ću moći da se trkam iako znam da neću biti na 100%. Nisam mogao da treniram poslednjh dana, a Sepang je veoma zahtevna staza tako da ovo nije idealan scenario za povratak na stazu'', rekao je pre pretposlednjeg trkačkog vikenda Horhe Lorenco.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco dobio zeleno svetlo za povratak

 

Horhe-Lorenco 2018.jpg

 

Vozač Dukatija Horhe Lorenco voziće na Velikoj nagradi Malezije, pretposlednjoj trci Moto GP šampionata, pošto je dobio zeleno svetlo da se nađe na stazi. Lorenco je morao na operaciju levog zgloba koji je povredio u zastrašujućem padu tokom treninga u Tajlandu, a iako je pokušao da vozi u Japanu, odlučio je da preskoči i tu trku i Veliku nagradu Australije. Španski motociklista je po dolasku u Sepang istakao da očekuje težak vikend, ali je naglasio da oseća potrebu da se što pre vrati na stazi da bi se spremio za svoju poslednju trku u Dukatiju. Lorenco će još u Sepangu i Valensiji braniti boje italijanskog tima, a potom će preći u Hondu, koju će moći da testira samo jedan dan po završetku sezone.

 

''Želim da se vratim na motor jer je prošlo mnogo vremena, nekoliko nedelja nisam vozio, a zbog toga gubite trening, veštinu, sve. Nisu u pitanju samo frakture i povrede, već generalno fizičko stanje. Iako mislim da sada neću moći da uradim nešto veliko, barem ću se ponovo navići na motor, a to će mi pomoći kada budem imao poslednju priliku za dobar rezultat na Dukatiju u Valensiji. Ne želim da predviđam nikakav rezultat, ne osećam se savršeno, ali videćemo kako ću se osećati na motoru'', naglasio je Lorenco. Lorenco je takođe negirao da mu je glavni cilj da bude potpuno spreman za dan kada će prvi put voziti Hondu na stazi ''Rikardo Tormo''.

 

''Najvažnija stvar mi je da odem u hotel, da vozim treninge u petak. Razmišljam o sadašnjosti, sledećem cilju. Vozač Dukatija sam i razmišljam samo o Dukatiju. Kada završim sezonu, razmišljaću o sledećem izazovu, ali su moje misli usmerene samo Dukatiju. Nikada se ne zna, možda će padati kiša, možda će mi biti lakše. U zavisnosti od povrede, videćemo šta mogu da uradim'', istakao je Lorenco. Ukoliko Lorenco ponovo bude primoran da se povuče usred vikenda, zameniće ga test vozač Dukatija Mikele Piro, pošto se Alvaro Bautista vratio u Anhel Nijeto tim. Italijan nije mogao da vozi na ''Filip Ajlandu'' jer je testirao motor za narednu sezonu u Valensiji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dukati smiruje ''vatru'' između Dovicioza i Lorenca

 

185913-Andrea-Doviciozo-Horhe-Lorenco.jpg

 

Posle svađe koja je izbila između Horhea Lorenca i Andree Dovicioza tokom vikenda za Veliku nagradu Malezije, Dukati planira sastanak sa obojicom svojih vozača da bi se ta situacija raščistila. U Sepangu je došlo do verbalnog rata između timskih kolega kada je Italijan dao svoje viđenje situacije o tome zašto je Lorenco zbog povrede morao da propusti četvrtu trku zaredom. Doviciozo je insinuirao da se španski motociklista često nalazi u takvim situacijama i da mu u Dukatiju do dozvoljavaju, što je dovelo do Lorencovog oštrog odgovora na Tviteru. Pošto je pretposlednju trku sezone završio na šestom mestu, Doviciozo je pokušao da smiri situaciju, istakavši da Lorenco nije razumeo šta je hteo da kaže i da je njegovu izjavu shvatio preozbiljno. Sa druge strane, sportski direktor Dukatija Paolo Ćijabati je priznao da u timu planiraju da razgovaraju sa svojim vozačima i da im još jednom naglase šta je prioritet.

 

''Jasno je da su interesi Dukatija važniji od ličnih problema između vozača. Kada budemo zajedno u Milanu, odvojićemo pola sata da bismo razgovarali sa Horheom i Andreom. Želimo da izbegnemo da se nešto slično desi tokom poslednje trke sezone. Razumem da takve situacije mogu da se dese, ponekad su vozači nervozni tokom trkačkog vikenda i u promenljivim uslovima kažu nešto što ne bi trebalo'', istakao je Ćijabati za sajt ''Motorsport''. Novonastala situacija ne predstavlja ništa novo za Ćijabatija, koji je morao da interveniše kada je došlo do razmirica između Dovicioza i njegovog bivšeg timskog kolege Andree Janonea 2016. godine. Sve se desilo pošto je Janone izbacio sa staze Dovicioza kada su se borili za drugo mesto na Velikoj nagradi Argentine. Ovogodišnji Moto GP šampionat se završava 18. novembra na stazi ''Rikardo Tormo'' u Valensiji. Biće to poslednja trka za Lorenca u Dukatiju, pošto će od naredne sezone voziti za Repsol Hondu, a na njegovo mesto dolazi Danilo Petruči.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoner i Dukati završili saradnju

 

186108-Kejsi-Stoner.jpg

 

Dvostruki svetski šampion u motociklizmu Kejsi Stoner neće nastaviti saradnju sa italijanskim Dukatijem. 33-godišnji Australijanac, koji je najbolji u kraljevskoj klasi bio 2007. i 2011. godine, sarađivao je sa Dukatijem kao razvojni vozač. Bivši šampion i Dukati su tokom poslednje tri godine zajedno radili na usavršavanju performansi motocikala ovog proizvođača, što je dovelo do finalnog razvoja modela Panigale V4, kao i drugih motocikala. Stoner je kao ''ambasador brenda'' Dukatija dao nemerljiv doprinos i tokom Svetske nedelje Dukatija (WDW) 2016. i 2018. godine, kada su ga sa velikom radošću pozdravljali navijači širom sveta. ''Kejsi je i ostaće u srcima svih Dukatista, zato i u njihovo ime želimo da mu zahvalimo na saradnji koju smo imali tokom poslednje tri godine'', rekao je izvršni direktor Dukati motor holdinga Klaudio Domenikali. ''Želim da se zahvalim Dukatiju na sjajnim uspomenama i naročito za entuzijazam i podršku koju su pružali navijači za našu zajedničku strast prema motociklizmu, uvek ću to pamtiti'', rekao je Stoner po objavi vesti o završetku saradnje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Doviciozo: Horhe je čudna osoba, titula je cilj i 2019. godine

 

motogp-dovizioso-lorenzo-have-long-history.jpg

 

Andrea Doviciozo opisao je svog uskoro bivšeg timskog kolegu Horhea Lorenca kao ''čudnu osobu'' u intervjuu pred poslednju trku sezone koja će biti vožena u Valensiji. Horhe Lorenco će naredne sezone biti vozač Honde i timski kolega šampiona Marka Markesa nakon sezone pune uspona i padova u Dukatiju koju je pratio i ne tako dobar odnos sa Andreom Doviciozom. Kada je u intervjuu za ''Autosport'' upitan da sumira prethodne dve sezone, Doviciozo je prvo kratko rekao: ''Interesantno'', da bi nakon toga i pojasnio šta zapravo misli.

 

''Prva sezona je protekla kako sam i očekivao. Horhe je mnogo ojačao moju poziciju u Dukatiju jer je i sam potvrdio sve ono što sam ja nagoveštavao timu i to je bilo pozitivno. Svaki vozač ima svoje specifičnosti i karakteristike, po tome se ni Horhe ne razlikuje'', rekao je Doviciozo. ''On je čudna osoba. Ima svoje jače strane i svoje slabosti, kao i svako. Ova godina nije bila laka. Kada je on postao brži, atmosfera u boksu je dobila na tenziji, kao što je i normalno kada imate dvojicu vozača koji se bore za pobedu. Kada dođe do toga, situacija u boksu se komplikuje. Veliko rivalstvo se stvori u timu i nije bilo isto izgubiti od Marka (Markesa) ili izgubiti od Lorenca. Mnogo ljudi radi i za mene i za njega i ono što jedan radi utiče i na drugog'', pojasnio je Doviciozo.

 

Dukati će u narednoj sezoni umesto Lorenca kao Dovicijozovog timskog kolegu postaviti Danila Petrućija koji još uvek nema pobedu u kraljevskoj klasi. Doviciozo smatra da to što će imati drugog timskog kolegu neće ništa promeniti. ''Ove godine je cilj bio osvajanje titule bez obzira što je pored mene u timu bio Horhe. Ništa se neće promeniti ni sledeće godine'', kaže vozač Dukatija. Prošle sezone, Doviciozo je bio u borbi za titulu do poslednje trke, ove godine je sve rešeno tri trke pre kraja sezone. Italijan veruje da je i pored toga pozicija Dukatija u ovom trenutku bolja nego pre 12 meseci čak iako to statistika ne pokazuje. ''Prošle godine smo bili u borbi za titulu do samog kraja, ali na nekim stazama smo bili brzi, a na nekim veoma spori. Nismo imali konstantnost koju smo imali ove sezone. Neke promene koje su se događale, uz promene guma dovele su nas u situaciju da do Asena nismo znali kako da se najbolje prilagodimo. To je napravilo razliku, ali mislim da se to neće dešavati u 2019. Bez obzira što smo bili 'dalje' od Marka ove godine, mislim da smo bolji nego 2017. godine'', zaključio je Doviciozo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćijabati: Pritisak je na Petručiju

 

ciabatti.jpg

 

Sportski direktor Dukatija Paolo Ćijabati priznao je da Danilo Petruči naredne sezone mora da pokaže da je zaslužio mesto u fabričkom timu. Italijanski motociklista će zameniti Horhea Lorencfa naredne sezone, pošto Španac odlazi u Repsol Hondu. Međutim, za razliku od ostalih vozača fabričkih timova, koji imaju dvogodišnje ugovore, Petruči je dobio samo jednogodišnji kao timski kolega Andree Dovicioza. Petručija svakako očekuje velika borba za mesto 2020. godine, pošto će mu konkurencija biti vozači Pramaka Džek Milek i Frančesko Banjaja. Na pitanje da li jednogodišnji ugovor znači da će Petruči biti pod pritiskom da se dokaže Dukatiju, Ćijabati je odgovorio:

''To je pomalo istina. Samo mesto u zvaničnom timu donosi pritisak, što od medija, što od sponzora. Mora da pokaže da je sposoban da često bude na podijum. Danilo mora da gleda narednu sezonu kao priliku koja se pruža jednom u životu. Njegova karijera je do ovog trenutka bila jedinstvena i verujem da je zaslužio priliku koja mu je pružena. Ali, mora da nam pokaže da je odluka bila ispravna. Istina je da bi mu dvogodišnji ugovor omogućio mir, ali Dukati mora da bude siguran da ima dvojicu vozača koji mogu da pobeđuju. Zbog toga mislim da je jednogodišnji ugovor prikladan'', rekao je Ćijabati za sajt ''Motorsport. com''. Petruči je najbolji rezultat ove sezone ostvario u Le Manu, kada je bio drugi, što mu je ujedno jedini podijum u ovogodišnjem šampionatu. Pred finale u Valensiji ima pet bodova manje od Žoana Zarka iz Yamahe Teh3 na listi najboljih vozača nezavisnih timova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Bio sam gospodar sveta nakon prve pobede za Ducati''

 

lorenzo ducati.jpg

 

Horhe Lorenco je izjavio da se osećao kao ''gospodar sveta'' nakon što je tokom sezone iza nas uspeo da uđe u pobedničku formu. Španac je loše počeo sezonu i posle pet trka bio je na 14. mestu u generalnom plasmanu. Međutim, promene u rezervoar za gorivo Ducati MotoGP mašine, uz još neke manje izmene, se i te kako osetilo na stazi, a Lorenco je ostvario dve uzastopne pobede - na Muđelu i u Barseloni. I u nastavku sezone je bio u odličnoj formi, ostvarivši tri ''pola'' i još jedan trijumf, u Austriji, da bi taj njegov niz prekinula povreda.

 

''Bio je to poseban trenutak, jer je došao nakon godinu ipo dana muka. Mogao je i ranije da dođe, ali važno je da se dogodio'', opisao je Lorenco svoju pobedu na Muđelu. ''U Barseloni smo ponovili taj rezultat, zatim je tu drugo mesto na Brnu i onda još jedna pobeda, ovoga puta u Austriji. Dva meseca smo bili najbolji. Osećao sam se kao da je čitav svet moj. Verujem da bi bilo još pobeda i podijuma da se nije dogodila ta povreda.'' Svega tri dana nakon ostvarene prve pobede za Ducati, saopšteno je da će Lorenco na kraju sezone preći u Hondu. Kako navodi Španac, da je ostao u italijanskom timu, naredne godine bi se sigurno borio za titulu. '''Imali smo potencijala da idemo do kraja. Samo nam je falilo vremena. Da sam ostao u timu, verujem da bi u 2019. bio konkurentan od prve trke. Nažalost, nikada nećemo saznati.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednostavnije regulative odlične za Ducati

 

jack-miller.jpg

 

Ducati bi trebalo da ima koristi od novih, jednostavnijih regulativa, koji će na snagu stupiti ove godine, smatra šef tima Điđi Dalanja. Prema novim pravilima, biće manje satelitskim motocikala na stazi. Ove godine, osim mašina fabričkog tima, na italijanskim mašinama gledaćemo Džeka Milera (GP18 fabričkih specifikacija), Frančeska Banjaju (na godinu dana starom GP18), što znači da ćemo imati samo dve varijante Desmosedici motocikla u šampionatu.

 

''Imamo dva motocikla manje u poređenju sa 2018, odnosno jednu varijantu manje, što možda nije ekonomski najbolje rešenje, ali predstavlja pojednostavljivanje postojećeg sistema.'' Banjaja stiže u ''premijernu klasu'' kao vladajući Moto2 šampion, a impresivan je bio na prvim testovima u Valensiji i Herezu. U timu će raditi sa Kristijanom Gabarinijem, koji je ranije radio sa Horheom Lorencom. Petruči je u fabrički tim stigao kao zamena za Lorenca, a šef posade će mu i dalje biti Danijele Romanjoli. Dalanja je naglasio da su sličnosti u stilu vožnje između Banjaje i Lorenca igrale ulogu u izboru šefa posade, ali je podvukao da je takav potez deo šireg plana razvoja vozača kroz satelitske ekipe. Tako će i Petruči i Banjaja nastaviti da radi sa istim ljudima. Dalanja je iskoristio priliku da još jednom istakne važnost razvoja novih vozača za Ducati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dukati predstavio novi motor: Nismo favoriti, ali...

 

Andrea-Doviciozo-Danilo-Petruci.jpg

 

Tim Dukatija je u petak uveče u švajcarskom Nojšatelu predstavio novi motor za sezonu 2019. Značajnu novinu predstavljaju boje, pošto na novom modelu potpuno dominira crvena. Na prezentaciji su bili prisutni vozači Andrea Doviciozo i Danilo Petruči, prvi čovek Dukatija Klaudio Domenikali, tim menadžer Điđi Dal'Inja.

 

ducati 2019.jpg

 

Dukati je u prethodne dve sezone odnosio vicešampionsku titulu u MotoGP šampionatu, a prošle godine je zabeležio trijumf na sedam trka.

''Moramo biti bolji i napredovati više nego što smo to činili prethodnih godina. Želimo da unesemo ideje koje će povećati kompetitivnost našeg projekta. Evolucija je zastupljena na svim poljima, aerodinamici, elektronici, a motor je unapređen novim konjskim snagama. Cilj je isti, da se borimo za titulu. Sigurno je da nismo favoriti, ali potrudićemo se da 2019. godina bude radosna za sve Dukatiste'', izjavio je Dal'Inja. Petruči će u u timu zameniti Horhea Lorenca koji je otišao u Repsol Hondu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekorder Petrući: Srećan sam, ali ovo ne donosi poene

 

petrucci_sepang.jpg

 

Vozač Dukatija Danilo Petrući bio je najbrži trećeg, poslednjeg dana testiranja u Maleziji na stazi Sepang i ne samo to već je postavio novi rekord staze. Međutim, Italijan ne želi da pridaje preveliku važnost ovom rezultatu.

''Svakako sam srećan, ali ovo se ne računa. Nisam osvojio nikakve poene, čak ni pol poziciju. Iskreno, nisam bio skoncentrisan na vreme kruga, već da vidim limite sa srednjim gumama, a potom i da vidim razliku u odnosu na meke'' - rekao je Petrući. Njegov timski kolega Andrea Doviciozo bio je četvrti, a između njih dvojice našla su se još dva Dukatijeva motora, ali Pramakova Frančeska Banjaje i Džeka Milera. Međutim, Petrući u jednom drugom vozaču vidi opasnost, posebno u toplim uslovima. ''Nama generalno ne odgovara toplo vreme, zbog toga je ovaj rezultat posebno dobar. Pre bi se moglo očekivati da u ovakvim uslovima trijumfuje Maverik Vinjales.''

Sezona u Moto GP šampionatu startuje 10. marta u Kataru, a pre toga najbolji vozači planete obaviće još samo jedno testiranje, upravo u Kataru 23. februara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doviciozo: Markes ne drži sve pod kontrolom

 

Andrea-Doviciozo.jpg

 

Vozač Dukatija Andrea Doviciozo rekao je da greška Marka Markesa na Velikoj nagradi Amerika pokazuje da situacija sa njegovim velikim rivalom nije idealna. Markes je sezonu otvorio drugim mestom u Kataru, zatim je bio dominantan u Argentini, a činilo se da je na savršenom putu da nastavi niz pobeda na Velikoj nagradi Amerika, na kojoj nikada ranije nije pretrpeo poraz. Međutim, u trenutku kada je imao tri i po sekunde prednosti vozač Repsol Honde je izleteo sa staze i nije uspeo da završi trku, pa je Doviciozo zahvaljujući četvrtom mestu u Ostinu preuzeo prvu poziciju u generalnom plasmanu. Italijan je istakao da je Markesova greška dobra za sam šampionat, pošto pokazuje da Španac i dalje ima mane.

 

''Postoje pozitivne i negativne stvari koje mogu da se izvuku iz ovog vikenda, ali je više onih dobrih. Pored toga što sam prvi u šampionatu, mislim da Markova greška pokazuje da ne drži sve pod kontrolom. Većim delom vremena da, ali ne uvek. To je pozitivna stvar za nas, pošto je u prve dve trke uradio nešto potpuno ludo, bio je neverovatno brz. I to je dobro za šampionat'', rekao je Doviciozo, prenosi Motorsport.com. Doviciozo je naglasio i da je Markesovo odustajanje pokazatelj da može da ga izazove u borbi za titulu više nego što je slučaj bio prošle sezone. ''Negativna stvar je to što je ova sezona drugačija. Mislim da će se Suzuki i Rins boriti za titulu, isto kao i Valentino i Mark. Njih trojica i ja imamo veliku šansu. Tu su još neki vozači, ali je situacija u ovom trenutku takva. Nije slučaj kao poslednjih godina kada sam samo ja izazivao Marka pri kraju sezone'', istakao je Italijan.

 

Ovogodišnji Moto GP šampionat se nastavlja Velikom nagradom Španije u Heresu 5. maja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petrući u Dukatiju i sledeće sezone

 

194211-Danilo-Petruci.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, Danilo Petrući biće deo Dukatijevog tima i 2020. godine. Danilo Petrući produžio je ugovor sa Dukatijem i biće timski kolega Andree Dovicioza i sledeće sezone. Dukati je potvrdio da će Danilo Petrući i sledeće sezone biti deo fabričkog tima. Italijan je bio jedini vozač Dukatija kome je ugovor isticao na kraju ove sezone, ali mu je produženje ugovora svakako bilo zagarantovano nakon sjajne pobede na Muđelu. Uz pobedu u Muđelu, Petrući se ove sezone još dva puta našao na podijumu. Jedan je od dvojice vozača koji su osvajali bodove u svakoj trci ove sezone i trenutno je treći u šampionatu iza Marka Markesa i tismkog kolege Andree Dovicioza.

 

''Veoma sam srećan što ostajem u Dukatiju još jednu sezonu. To je i bio cilj još na početku ovog novog poglavlja jer mislim da smo odmah pronašli odličnu hemiju. Tokom dosadašnjeg dela sezone uspeli smo da konstantno napredujemo, da podižemo formu, imali smo dva podijuma i jednu nezaboravnu pobedu. Produžetak saradnje pre letnje pauze daje mi dodatno samopouzdanje za budućnost'', poručio je Petrući. ''Sada samo želim da se fokusiram na nastavak sezone kako bismo nastavili da napredujemo i da ostvarimo još bolje rezultate. Treći smo u šampionatu i želimo da završimo sezonu u top tri'', dodao je vozač.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doviciozo: Dukatiju i meni odgovara Motegi

 

Andrea-Doviciozo.jpg

 

Velika nagrada Japana bi mogla da bude pozitivan pomak za vozače Dukatija jer njihovim motociklima odgovara staza Motegi. Prošle godine je Andrea Doviciozo imao veliku borbu sa Markom Markesom ali je pao u finišu trke. Akutelna sezona nije dobra za Andreu Dovicioza koji uglavnom nije mogao da održi korak sa dominantnim Markom Markesom. U prošloj trci u Tajlandu Italijan je imao 11 sekundi zaostatka za pobednikom.

 

''Pokušavali smo da nađemo brzinu u poslednja dva sektora ali nismo uspeli. Prva dva su nam bila brža, motocikl je ubrzavao dobro ali na ostalim delovima trake smo gubili previše vremena. Imao sam dobar start, bio sam blizu Maverika imao sam šansu da ostanem sa njima. Bio sam razočaran ali to je ralnost. Moramo da nađemo naćina da budemo bolji u sredini krivina, to dosta zavisi od guma ali i od staze... posebno od staze'', rekao je Andrea Doviciozo koji očekuje dobar rezultat u Motegiju. ''Naprimer očekujem ovde da budemo jaki. Ima mnogo stani kreni momenata i mislim da će naš motor funkcionisati zato dobro. U nekim krivinama međutim moramo da imamo brzinu u sredini krivina i tu ćemo se malo mučiti u odnosu na ostale. Moj stil vožnje je postao moj još iz perioda kada sam vozio 250 kubika, šasija je bila dobra i kočenje je bilo dobro. Zadržao sam taj stil na ostalim motorima i tako prilazim svakoj stazi. Kada postoji mnogo jakog kočenja i ubrzanja onda sam dosta dobar. Naši motocikli tada rade dobro i zato mislim da mogu da budem konkurentan ovde'', kaže Dovi.

Trka u Japanu je u nedelju ujutru, a akcija na stazi Motegi počinje u noći između četvrtka i petka od 2 časa iza ponoći. Prenos je na Sport Klubu 2.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinjales na Dukatijevom radaru

 

185590-Maverik-Vinjales.jpg

 

Generalni direktor Dukatija Điđi dal'Inja nagovestio je da bi italijanski tim mogao da angažuje Maverika Vinjalesa od 2021. godine. Isto kao i većina vozača u kraljevskoj klasi, Vinjales će na kraju naredne sezone biti slobodan agent pošto mu ističe ugovor sa Yamahom. Pošto Mark Markes već vodi pregovore oko ostanka u Hondi posle 2020. godine, a očekuje se da će Fabio Kvartararo biti prebačen u fabričku Yamahu, za Vinjalesa bi mogli da budu zainteresovani brojni timovi. Jedna od potencijalnih destinacija za šampiona Moto3 kategorije iz 2013. godine mogao bi da bude Dukati, čije boje trenutno brane Andrea Doviciozo i Danilo Petruči. Brojni izvori navode da odnos između Dovicioza i Dal'Inje nije najbolje u poslednje vreme, posle problema ove sezone.

 

U razgovoru za ''Gazetu delo Sport'', Dal'Inja je priznao da bi Španac mogao da bude atraktivna opcija za Dukatija, ako se odluči da promeni vozačku postavu. ''On je jedan od vozača koji je uspeo da pobedi Markesa. Razmatramo koja opcija bi mogla da bude najbolja, ali to ne zavisi samo od nas'', rekao je Dal'Inja. Posle Velike nagrade Tajlanda ranije ovog meseca Vinjales je nagovestio da je otvoren za ideju da promeni tim po isteku sadašnjeg ugovora. ''Ne znam sada, teško je sada to znati. Ovde sam, prilagođavam se na motor, sve je to suprotno mom stilu i mojoj prirodi, ali motor funkcioniše veoma dobro, to je jasno. Imam veliki broj poena, možda ne startujemo trke na najbolji način, ali osvajamo veliki broj bodova'', istakao je Vinjales tada.

 

Međutim, samo dve nedelje kasnije, Vinjales je promenio mišljenje i naglasio da je posvećen tome da zablista sa Yamahom naredne sezone. ''Ono što sam hteo da kažem jeste da sam veoma fokusiran na to da izvučem najviše što mogu iz ove Yamahe. Videćemo dogodine, to je još daleko. Nikad se ne zna, možda u sezonu uđem kao 2017. i to promeni sve, nemam ideju. Najvažnije je da završim ovu sezonu ako treba i narednu započnem sa verom u pobedu'', rekao je Španac. Ranije ove sezone, Horhe Lorenco je ramišljao o povratku u Dukati, možda već naredne godine, pre nego što je odlučio da odradi ugovor sa Hondom do kraja. Međutim, Dal'Inja je naglasio da italijanski tim petostrukog svetskog šampiona ne vidi kao opciju za budućnost.

Ovogodišnji Moto GP šampionat nastavlja se Velikom nagradom Australije, a akcija sa staze ''Filip Ajland'' na programu je već u noći između četvrtka i petka na Sport Klubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Danilov pad u formi nema veze sa novim ugovorom''

 

Danilo_Petrucci_2017.jpg

 

Sportski direktor Dukatija Paolo Ćiabati je pričao o vozaču fabričke ekipe Danilu Petrućiju koji je u minuloj sezoni svojim vožnjama zaradio novi ugovor, a zatim imao ozbiljan pad u formi. Danilo Petrući je bio prošle sezone jedini vozač koji nije imao dvogodišnji ugovor među vozačima fabričkih timova. Italijan se međutim izborio za produženje ugovora, a tome je najviše doprinela herojska vožnja na Muđelu. Italijanski vozač, na italijanskom motociklu slavio je na navjećoj italijanskoj trci. Petruks je posle toga bio treći u Barseloni, a zatim je samo jednom bio blizu pobedničkog postolja u Nemačkoj. Posle Muđela je dobio ugovor i pao je u formi.

 

''Činjenica da Danilovi nastupi nisu bili isti posle potpisivanja ugovora je samo slučajnost. Horge je prošle godine počeo da pobeđuje na Dukatiu posle toga što je odlučio da ode na Hondu. Mislim da je to samo slučajnost. Petrući je sjajno počeo sezonu i to sa tri uzastopna podijuma. Pobedio je u Muđelu i imao dobru trku u Nemačkoj. Posle letnje pauze se nešto promenilo i radimo sa njim kako bi našao samopouzdanje koje je imao u prvom delu sezone'', rekao je sportski direktor Dukatija Paolo Ćiabati. ''Verujemo da Danilo može da se bori za podijume i pobede, treba da radimo sa njim. Ima specifičan stil vožnje zbog svoje veličine i težine i u nekim uslovima više trpi zbog potrošnje pneumatika'', dodao je Ćiabati.

Za Dukati će i naredne godine voziti Andrea Doviciozo i Danilo Petrući, dok su u na satelitskim motociklima Džek Miler i Frančesko Banjaja u Pramaku, odnosno Žoan Zarko i Tito Rabat u Avintiji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petruks: Samo brzina, ona je najsigurnija za napredak

 

194211-Danilo-Petruci.jpg

 

Pred novu sezonu u MotoGP šampionatu vozač fabričkog Dukatija Danilo Petrući veruje da je njegovom timu potrebna što bolja maksimalna brzina jer je to najsigurniji način da se dođe do što boljih krugova. Još nekoliko nedelja ostalo je do prvog testa pred novu sezonu. Timovi se spremaju za Maleziju gde se održavaju testiranja, a Dukati nema sumnju. Vozačima ove ekipe je potrebna što veća maskimalna brzina po kojoj su inače poznati motocikli ovog italijanskog proizvođača.

 

''Jedna od jakih tačaka našeg motocikla je brzina na glavnom pravcu. Naravno uvek nam treba mnogo brzine jer je ona najsigurniji način da se napreduje u krugovima. Tako zaradiš nekoliko desetinki bez rizikovanja u krivinama'', rekao je vozač Dukatija Danilo Petrući. ''Prošle godine smo imali izazivače, druge proizvođače koji su bili blizu po maksimalnoj brzini ali ne zavisi samo od motora. Nama nedostaje malo stabilnosti prednjeg kraja u skretanju. Ne mogu da govorim o tome kako je voziti naš motocikl u poređenju sa ostalim jer sam vozio samo Dukati u MotoGP'', rekao je Danilo.

Dukati je oduvek šampion po maksimalnoj brzini po čemu mu se opasno približila Honda prošle sezone. To je bilo sve do Velike nagrade Italije u Muđelu kada je Andrea Doviciozo vozio 356.7 Km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati Corse predstavio novu grafiku za 2020. godinu

 

ducati-desmosedici-gp2020.jpg

 

Zima još uvek nije prošla, ali je već predstavljan prvi tim za narednu sezonu.

Ducati Corse je prva fabrička ekipa koja je otkrila svoj takmičarski adut za 2020, mada će se mašina koja će nastupiti u Kataru i te kako razlikovati od ove. U suštini, u pitanju je predstavljanje nove grafike za predstojeće izdanje MotoGP šampionata. Velika su očekivanje od nove mašine, a mnogi Desmosedici GP20 smatraju najboljom mašinom u MotoGP šampionatu. Kako će se nositi sa Markesom i Repsol Hondom, još uvek ostaje da se vidi. Andrea Doviciozo poslednje 3 sezone završava na vicešampionskoj poziciji, što samo po sebi nije loš rezultat. Međutim, ostvaren je kada Honda RC213V nije u svom najboljem izdanju.

 

ducati motogp.jpg

 

Umešnost koju Markes pokazuje na stazi je i u 2019. ugasila nade italijanske ekipe za osvajanjem naslova. Pritisak da se iskoristi snaga Desmosedici trkačkog motocikla je sve veći, a posebno će biti naglašen u 2020. Sezona pred nama će biti izuzetno zahtevna, a očekuje nas čak 20 trka u kalendaru, uz izuzetno konkurentne timove.

Hoće li Ducati do titule? To je teško reći u ovom trenutku, mada je sigurno da im motivacije ne fali.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petrući: Ova sezona će biti iznenađenje za sve

 

194211-Danilo-Petruci.jpg

 

Vozač Dukatija Danilo Petrući istakao je da jedva čeka da se vrati na stazu i vidi kako će izgledati sezona u ''kraljevskoj klasi''. Zbog pandemije koronavirusa sezona u Moto GP šampionatu još nije počela. ''Nije idealna situacija kada toliko vremena provodite kod kuće. Ali, to je jedino što možemo da uradimo kako bismo zajedno rešili ovaj problem. Teško je, ali će se sve rešiti ako izdržimo još malo'', uveren je Petrući. Vozač Dukatija je otkrio kako provodi ove dane.

 

''Pokušavam da rešim neke fizičke probleme koje imam, kao na primer sa ramenom ili sa nogom. Radim fizioterapiju kod kuće, lagane treninge i azim na ishranu''. Priznao je Petrući da se svakodnevno čuje sa timskim kolegom Andreom Doviciozom. ''Nedostaju mi naši zajednički treninzi, pogotovo jer sad uopšte ne možemo da vozimo''. Poslednji put vozači su na sztazi bili na testovima u Kataru krajem februara. ''Zadovoljan sam testiranjima. Mislim da sam bio jedan od retkih koji je uspeo da kompletira 22 kruga. Motocikl je unapređen u odnosu na prošlu godinu, veliku razliku sada prave gume''.

 

Iako nije izvesno kada će sezona početi, Petrući ima jasne planove. ''Ovo je moja duga godina u Dukatiju. Voleo bih da budem bolji u odnosu na prethodnu. U 2019. sam ostvario prvu pobedu u kraljevskoj klasi, borio sam se za treću poziciju. Nadam se da ću biti bolji. Svakako, ova sezona će biti iznenađenje za sve. Nismo navikli na tako intenzivan program. Kalendar je sada nabijen, pogotovo poslednji meseci. Moraćemo da budemo i fizički i psihički spremni. Iskreno, jedva čekam.'' Kako sada stoje stvari, prva trka u sezoni bi trebalo da se održi 31. maja u Muđelu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovi: Ništa se nije promenilo, Dukati želi titulu

 

202309-Andrea-Doviciozo.jpg

 

Andrea Dovociozo, kao i svi građani Italije, provodi vreme u svom domu čekajući da se situacija sa koronavirusom privede kraju. Dovociozo sa svojom porodicom živi u Forliju, gde se svi pridržavaju pravila u novonastaloj situaciji.

 

''Niko nije očekivao da će stvari postati tako loše. Sada je najvažnije ostati kod kuće. Znam da je teško, ali najbolje je da izlazimo samo kada moramo, jer izgleda da ta pravila daju rezultata. Na početku je bilo veoma teško za nas. Moja devojka i ja smo pomalo radili kućne poslove, ali stvari su se promenile. Sa nam je naša ćerka, ima tu mnogo dnevnog posla'', otkriva Dovi. Andrea provodi dosta vremena vežbajući. ''Treniram više nego ikada. Nama vozačima je raspored uvek zgusnut, moramo da treniramo ali i da nađemo vreme za odmor pred trkački vikend. Ali sada mogu da treniram koliko god hoću.''

Italijan je veliki fan motokrosa i ne propušta da gleda trke na televiziji. ''Trudim se da pratim što više mogu, pošto se u SAD takmičenja i dalje održavaju. Za mene je to prilika da se malo opustim.'' Ambicije njegovog tima nisu se promenile, uprkos pomeranju starta sezone u MotoGP šampionatu. ''Idemo u novu sezonu sa željom da budemo šampioni. Da li je to moguće, videćemo tek kad izađemo na stazu, ali teško je s obzirom na toliko sjajnih vozača. Teško je biti najbolji, ali morate sebi u glavi postaviti taj cilj'', zaključio je Doviciozo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ćabati: Markez ima najmanje 15 miliona evra po sezoni

 

paolo-ciabatti-ducati slika.jpg

 

Mark Markez (27) je godinama najbolji motociklista na svetu. Španac na Hondi ruši sve pred sobom i već je šestostruki šampion sveta u najjačoj Moto GP klasi. Uz uspehe ide i novac, a u Mizanu je Paolo Ćabati, direktor konkurentskog Dukatija otkrio koliko zapravo Španac zarađuje u japanskom timu.

''Nije tačno da nismo kontaktirali Markeza, ali on nam je rekao da mu je prioritet da ostane u Hondi. Japanci su mu obezbedili platu koja, ako nije 20, jeste sigurno 15 miliona evra godišnje!'', rekao je Ćabati, koji je u potrazi za novim vozačima pošto će Dukati u 2021. godini očigledno menjati pilote. Uz ovu priču ide i rečenica da je Markez u januaru potpisao novi četvorogodišnji ugovor sa Hondom i sasvim je jasno gde želi da bude u narednim godinama.

 

Nova sezona Moto GP trebalo bi da počne 19. jula na stazi u Herezu, u okviru Velike nagrade Španije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udes Dovicioza, neizvestan za prvu trku

 

204497-doviciozo.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, vozač Dukatija Andrea Doviciozo povredio se tokom motokros trke na regionalnom šampionatu u Emiliji Romanji. Italijan je pao sa motora i pri padu je povredio rame, a nije isključena ni fraktura ključne kosti. Doviciozo je otišao u bolnicu na preglede, posle kojih će se znati koliko će morati da pauzira. Moto GP sezona počinje za tri nedelje i sva je prilika da je 34-godišnji Italijan doveo u opasnost svoje učešće od starta. Sezona će početi duplim vikendom u Herezu gde će se trke voziti 19. i 26. jula.

Mi vas čekamo na Sport Klubu...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...