Jump to content
neshaoct

Ducati

Recommended Posts

Rosi i Hejden uvereni da imaju dobru mašinu

ducati%20gp12%201.jpg

Dukati je predstavio model motora GP12 za predstojeći MotoGP šampionat. Obraćajući se novinarima na zvaničnoj promociji novog motora Velentino Rosi i Niki Hejden rekli su da veliki broj promena u odnosu na model GP11 znači da će im trebati malo više vremena da se prilagode ali da su prvi utisci veše nego dobri.

''Znam da je napravljeno mnogo izmena, a poznato je da imao neverovatnu konkurenciju. Počeli smo sa testiranjima i svesni smo koliko je truda uloženo da motor bude bolji'' rekao je Rosi.

ducati%20gp12%2011.jpg

Niki Hejden je rekao nešto više o konkretnim promenama koje su napravljenje na GP12 modelu.

ducati%20gp12%20111.jpg

''Poboljšanje je u raznim sferama. Sam motor je mnogo jači, a šasija se bolje oseća i lakše nam je da je prilagođavamo. Jednostavno lakše je raditi sa ovim motorom, jer on baš omogućava da ga štelujemo do najfinijih detalja'' rekao je Hejden.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije problem zameniti Valentina Rosija

dukati%202013.jpg

Andrea Doviciozo kaže da ne oseća nikakav poseban pritisak zbog činjenice da je došao u Dukati na mesto Valentina Rosija koji je na kraju sezone prešao u Jamahu, iz koje je i došao u italijanski tim. Doviciozo je svestan pritiska, jer treba da uskoči na mesto vozača velikog kalibra, ali veruje da će produžiti tamo gde je Rosi stao.

''Doći na Valentinovo mesto jeste nešto specijalno'' izjavio je Doviciozo. ''U svakom slučaju, tokom poslednje dve godine Dukati i Rosi nisu postigli neke velike uspehe. Preuzeti njegovo mesto danas nije tako veliki problem, kao što je to možda bilo u prošlosti. Ranije je on mnogo postigao i mnogo toga osvojio, tako da bi svaki vozač iza njega imao ozbiljan problem sa takvim nasleđem, ali sada ne, to ne predstavlja preveliki problem.''

Rosijev izlazak iz Dukatija znači da će možda i medijski pritisak na tim Dukatija splasnuti, i oba vozača tima, Doviciozo i Niki Hejden vide i pozitivne i negativne strane svega toga. Niki je o svemu tome rekao:

''Vidim to na oba načina. Nemam nikakav problem sa Valentinom, jer smo i ranije bili u istom timu u Hondi, a prošle godine, do pada na Indiju, više puta sam ja bio brži od njega, nego on od mene. Uspevao sam da se nosim sa njim dosta dobro. Naravno, pozitivne strane njegovog odlaska su te što će možda više fokus biti na meni, i što će neke moje ideje možda doći do izražaja, ali svakako, njegov odlazak iz tima ima pozitivnih i negativnih strana. On ume jako dobro da motiviše ljude oko sebe, i kada on priča, ljudi slušaju. Bez njega, možda ne bi dobili aluminijumsku šasiju, tako brzo kao što smo je dobili kada je on zahtevao.

Unazad dve godine (sa Dukatijem), rezultati nisu bili onakvi kakve smo mi želeli, i na žalost, stvari nisu išle onako kako smo hteli. Ali život je takav. Probali smo i nije nam uspelo. Nisam ogorčen zbog loših rezultata koji su za nama, on je otišao dalje i ja sada gledam da se takmičim protiv njega. Uzbudljivo je za ceo MOTO GP svet to što se on vratio u Jamahu, i znam da će svi u Dukatiju jako želeti da budu bolji od njega naredne sezone.''

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Dukati GP13 otkriven tokom manifestacije Wrooom

dukati2.jpg

Dukati je prikazao motor sa kojim će učestvovati tokom ove sezone u MOTO GP takmičenju na manifestaciji Wrooom u Dolomitima, sa vozačima Nikijem Hejdenom i Andreom Doviciozom, koji su po snežnoj mećavi skinuli pokrivač sa GP13. Pored Dukatijevog oficijelnog pojavljivanja, na prezentaciji su bili i motori Pramac tima koji će uživati u blagodetima fabričke podrške tokom cele sezone sa Ben Spizom i Andreom Ianoneom u sedlu. Fabrički tim Dukatija je osvojio svega četiri podijuma u poslednje dve sezone sa Nikijem Hejdenom i Valentinom Rosijem, koji se vratio u Jamahu iz koje je i došao u Dukati.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati ponovo loš

Niki-Hejden.jpg

Vozač Dukatija, Niki Hejden, kaže da nisu napravili nikakav veliki iskorak tokom zimskog perioda, što se videlo posle dva dana testova na Sepangu. Oba vozača, Doviciozo i Hejden, su posle dva dana uspeli samo da uđu među prvih deset po postignutim vremenima.

''Prvog dana smo imali zaostatak od dve sekunde, a juče sekund i po. Bilo bi sjajno kada bi mogli da skinemo barem još pola sekunde ali nisam siguran da će to biti tako lako'' – izjavio je Hejden za oficijelni sajt Moto Gp takmičenja.

Hejden priznaje da su ovako loši rezultati prilično demotivišući.

''Malo je frustrirajuće sve ovo, biti tako daleko od vodećih. Čini mi se da je razlika veća nego na kraju prošle sezone. Ovo je teško i za mene i za celu ekipu, nismo napravili nikakav pomak. Staza je bila bolja drugi dan i to nam je malo pomoglo, kada god je bolji grip na stazi, bolje nam ide, što možda i nije tako loš znak. Danas ćemo probati nekoliko novih ideja da sprovedemo u delo, pa ćemo videti kako nam ide...malo ćemo eksperimentisati sa elektronikom, i setapom geometrije, jer nemamo ništa mnogo dalje od toga da probamo, ništa novo. Probaćemo samo sa onim što imamo, i videćemo ima li pomaka'' – izjavio je šampion iz 2006. godine.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dukati testirao tri dana na Herezu

Niki-Hejden1.jpg

Dukati je proveo tri poslednja dana na stazi Herez iza zatvorenih vrata, jer su im rezultati na Sepangu bili prilično očajni, i moraju nešto da urade pred početak sezone, ako misle da budu konkurentni.

Mikele Piro, test vozač Dukatija i Andrea Ianone vozač Pramac Dukatija, bili su u akciji prethodna tri dana sa novim GP 13, kako bi pokušali sa inžinjerima gde je glavni problem sa Dukatijem… U rukama Nikija Hejdena i Andree Dovicioza na Sepangu, Dukati je bio sporiji oko sekund i po po krugu nego Repsol Honda sa Danijem Pedrozom.

Problemi sa motorom i elektronikom su glavne slabosti na kojima će Dukati raditi pre nego što se ponovo pojave na zvaničnim testovima na Sepangu, od 26-28 februara…

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sta mislite zasto je Rossi napustio Ducati iako mu je bila velika zelja da sa njima osvoji titulu?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doviciozo iznenađen Dukatijem

doviciozo.jpg

Vozač Dukatija Andrea Dviciozo prijatno je iznenađen rezultatima koje je postigao u predsezoni. Dukati koji je u pripremnom periodu dosta eksperimentisao sa motorom, menjajući razne delove, na kraju je na Herezu ostvario sasvim pristojan rezultat.

''Nažalost nismo imali mnogo vremna, ali bez obzira nisam očekivao da sa Hereza odem sa samo osam desetinki zaostatka za prvoplasiranim. iznenađen sam i zadovoljan u isto vreme. Ovaj rezultata nam dosta znači jer sada znamo da ne zaostajemo toliko za najboljim ekipama'' rekao je Doviciozo i dodao: ''Postigao sam cilj na testiranjima, a to je da budem unutar sekunde zaostatka za vodećim. Imamo još dosta da radimo ali svi sa nestrpljenjem čekamo start sezone u Kataru''.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nicky Hayden i Ducati se razilaze
 
100135-hayden.jpg
 
Prema najnovijim informacijama iz Ducatija, Nicky Haydenu neće biti ponuđen produžetak ugovora za 2014. godinu, što automatski znači da nakon pet punih sezona, ovog popularnog Amerikanca više nećemo videti na Desmosedici mašinama.
Zapravo, ova konstatacija se odnosi na MotoGP šampionat, ali uopšte nije isključeno da bi se Hayden od sledeće sezone mogao naći na jednoj drugoj Desmosedici mašini – modelu Panigale u okviru Svetskog Superbike šampionata, što je Amerikanac delimično i nagovestio tokom proteklog vikenda u Sachsenringu.
 
Prema Haydenovim rečima, on bi žarko želeo da ostane u MotoGP šampionatu, ali na kompetitivnom motociklu, a kako stvarni trenutno stoje, od toga gotovo da nema ništa. Ducati i dalje muku muči sa GP13 verzijom, i taman kad se na početku sezone činilo da će ovo biti godina uspona, u Sachsenringu su gotovo bili poraženi od CRT Aprilije.
Ova informacija za sobom ponovo vuče špekulacije o prelasku Cal Crutchlowa iz Tech 3 tima, za kojeg tamo, sledeće sezone, izgleda da nema mesta, uprkos fantastičnim vožnjama. Da li će zaista Pol Espargaro ''isterati'' Britanca iz satelitske Yamahe i naterati ga da se ponovo ''ujedini'' sa bivšim kolegom, Doviziosoom na Ducatiju, ostaje da vidimo.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hejden ostao bez mesta u Dukatiju
 
100231-hayden.jpg
 
Niki Hejden je potvrdio  da je ostao bez mesta u Dukatiju za narednu sezonu Moto GP šampionata.
Svetski šampion iz 2006. godine bio je vozač Dukatija od 2009. godine kada je došao iz Honde. Međutim ekipa Dukatija se ozbiljno muči u prethodnih nekoliko sezona, a nisu pobedili trku još od 2010. godine kada je za njih vozio legendarni Kejsi Stoner.
''Ne vraćam se u Dukati u Moto GP šampionatu. Tim je izabrao da ide u drugom pravcu'' rekao je Hejden i dodao: ''Nažalost ovi rezultati u nekoliko poslednjih sezona daleko su od očekivanih. Niko ne voli da dobije otkaz, ali to se dogodilo''.
Poslednji put Hejden je pobedio na trci u Moto GP šampionatu davne 2006. kada je i osvojio titulu.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pramac Ducati predstavio motor

 

ducati%202014.jpg

 

Tim Pramak Dukatija je poslednji koji je predstavio motor za 2014. godinu. I pored toga, i dalje nije jasno da li će Andrea Janone i Joni Hernandez, koji će voziti ove motore, biti u otvorenoj ili fabričkoj klasi, ali to će morati što pre da odluče jer je prva trka sezone već ovog vikenda u Kataru. Nakon mnogo problema 2013. i Hernandez i Janone su se složili da ove sezone žele samo bolju sreću i ništa više, ništa manje od toga. Osim ove vesti, treba napomenuti, da je Mark Markez potvrdio da se neće potpuno oporaviti od loma noge, ali da će ipak voziti u Kataru.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati predstavio GP15 motocikl za MotoGP šampionat

 

ducati%202015%201.jpg

 
Nakon Yamahe i Honde, i Ducati je predstavio svoj novi motocikl za predstojeću MotoGP sezonu, koji nosi oznaku GP15, a dizajnirao ga je novi šefa tima, Luigi Dal'Igna. U Borgo Panigale, četvrti Bolonje i treći fabrički tim u MotoGP šampionatu, Ducati, predstavio je svoj novi motocikl, koji nosi naziv GP15, a koji je ujedno i prva ''mašina'' koju je u potpunosti razvio novi šef tima, Luigi Dall’Igna.
 

ducati%202015%2011.jpg

 
Pored novog motocikla, predstavljeni su i fabrički vozači za ovu sezonu, veteran Andrea Dovizioso, kao i novi član fabričke ekipe, i jedan od najperspektivnijih mladih vozača protekle sezone, koji je stigao iz ''satelitskog'' Pramac Racing, Andrea Ianone.
 

ducati%202015%20111.jpg

 
U odnosu na verziju GP14.2 koja je učestvovala krajem sezone na trkama, GP15 je nešto kompaktniji, sa izmenjenim izduvnim sistemom i ''oklopom'', dok je tradicionalni Ducatijev V motor sa uglom od 90 stepeni između cilindara zadržan, baš kao i desmodromski razvod ventila. Na nedavno održanim, prvim testovima u Maleziji, Ducati je koristio GP14.3 verziju, sa kojom se približio na oko pola sekunde zaostatka za najbržim vremenom koje je postigao Marc Marquez na Hondi RC213V. Novi GP15 po prvi put će se na stazi naći sledeće nedelje, tokom drugog seta testova na stazi Sepang, u Maleziji. Inače, Ducati i ove godine koristi modifikovana pravila Open kategorije, što će reći da je razvoj agregata, kao i njihov veći broj dozvoljen, na raspolaganju je veća količina goriva, opcija korišćenja i mekšeg zadnjeg pneumatika, sve dok se ne ostvare tri pobede u regularnim, ''suvim'' uslovima. Ista ova pravila tokom 2015. godine koristiće i povratnik Suzuki, kao i tim Aprilia.

preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dal Anja: Ovo je pravi Dukati

 

ducati%20333.jpg

 
Kako prenosi Sportklub, iskusni sportski direktor i arhitekta novog Dukatija, Điđi Dal Anja ima velika očekivanja pred novu sezonu. To je sasvim očekivano sa obzirom na to da je Andrea Doviciozo bio rame uz rame sa Hondama i Jamahama na Testiranju. Osim toga, Andrea Janone je dostigao brzinu od 349 km/h što je najveća zabeležena brzina ikada u Moto GP.
''Ovo je pravi Dukati, ovo je ono čemu stremimo. Ne obećavam pobede, ali obećavam da ćemo biti konkurentniji. Neću vam otkriti sve tajne, ali mnogo toga se promenilo u odnosu na prethodne godine, mnogo sitnica, koje kada se sve sabere, čine veliki uticaj na rezultat'', rekao je Dal Anja. Dukati u prethodne dve sezone nije zabeležio pobedu, a peli su se na podijum gotovo isključivo kada je padala kiša.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoner: Uvek ću pomoći Dukatiju

 

ducati%2054.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Kejsi Stoner će od sledeće sezone biti test vozač i promoter Dukatija, a 30-godišnjak se raduje novom poslu. ''Điđi Dal Anja je doneo novi pristup u tim, želim da pomognem i njemu i Doviju i Janoneu. Imam mnogo divnih uspomena i želim da ih obnovim i napravim nove''. Stoner je i dalje jedini koji je uspeo da ukroti Dukati i doveze ga do titule 2007. godine. ''Ne bih rekao da je sve do mene, motor je bio sjajan. Dukati je veliki brend, kao Ferari u F1 i uvek ću biti tu da pomognem. Hvala Hondi, bilo je sjajno putovanje i sa njima, ali sada je vreme za promenu'', rekao je 30-godišnji Stoner.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzalud smo se nadali, ništa od Stonera

 

kejsi-stoner.jpg

 
Klaudio Domenikali, izvršni direktor Ducatija, izjavio je da ne postoje planove da novi test vozač italijanskog MotoGP tima, Kejsi Stoner, nastupi na nekoj od trka u predstojećoj sezoni. Nakon što je potvrđen njegov povratak u tim, kojem je doneo jedinu MotoGP titulu u istoriji, krenule su glasine o ''vajldkard'' nastupu na nekoj od trka u narednoj sezoni, a čak je i Horhe Lorenco izjavio da bi voleo da Stonera vidi na stazi. Da podsetimo, Stoner se povukao iz MotoGP-a krajem 2012. godine, ali je ostao u sportu, testiranjući u više navrata Hondinu takmičarsku mašinu. Odnosi između Honde i Stonera su zahladneli ove godine, nakon što je japanski tim odbio njegov zahtev da zameni povređenog Danija Pedrosu i to je bio ključni razlog za raskid njihove saradnje.
 
Krajem leta, Stoner je doživeo udes tokom trke ''8 sati Suzuke'', a nešto kasnije je Honda pokušala da se iskupi, ponudivši mu ''vajldkard'' nastup. Australijanac je to odbio, da bi čitava situacija epilog dobila na jesen, njegovom odlukom da napusti Hondin tim. Što se predstojeće sezone tiče, njegov glavni posao ostaje testiranje takmičarskog GP16, a ukoliko se mašina pokaže izuzetno konkurentnom, možda Stonera i vidimo na stazi. Jedinom nam ostaje da čekamo. Kako je Domenikali izjavio, cilj Ducatija su najmanje dve MotoGP pobede u predstojećoj sezoni. Stoner je pravi čovek za tako nešto, jer je poslednji Ducatijev vozač kojem je to pošlo za rukom.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoner progovorio o povratku na stazu

 

stoner%20d.jpg

 
Kejsi Stoner je izjavio da u ovom trenutku nema planova o ''vajldkard'' pojavljivanju na MotoGP stazi u 2016, a osvrnuo se i na temu povratka u šampionat kao stalni vozač. Australijanac se nakon tri provedene godine u Hondi, vratio u Ducati, sa kojim je 2007. osvojio naslov šampiona. Iako u timu ima zvaničnu ulogu test vozača, već po njegovom povratku su krenule glasine o ''vajldkard'' nastupu, dok je aktuelni svetski šampion, Horhe Lorenco, jednom prilikom izjavio da je potpuno uveren u takvu mogućnost.
30-godišnji Stoner je naglasio da su testiranja njegov prioritet, ali nije u potpunosti odbacio mogućnost da ga vidimo na stazi. ''U ovom trenutku nema takvih planova. Ako budem imao želju za nastupom, ne sumnjam da će mi Ducati izaći u susret, ali za sada je moj plan rada definisan strogo u okviru testiranja.'' Ducati nije pobedio na trci još od Stonerovog trijumfa u Australiji, 2010. godine. Stoner se osvrnuo na svoje povlačenje iz MotoGP-a sa samo 27 godina, dodavši da smatra da bi i danas mogao da bude u vrhu šampionata. Međutim, potpuno je isključio povratak u šampionat van ''vajldkard'' nastupa.
''Potpuni povratak se neće dogoditi i to sa sigurnošću mogu da kažem. Jednostavno je, shvatio sam da postoje važnije stvari u mom životu, za koje bi mi potpuni povratak u MotoGP jednostavno oduzeo vremena'', zaključio je Stoner. Kejsi će svoju prvu vožnju nove Ducatijeve MotoGP mašine imati tokom januara.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reding i Petrući dobili nove igračke

 

ducati%202016.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Pramak Dukati predstavio je vozače i tim za 2016. a očekivanja su velika. Za motorima će biti Skot Reding i Danilo Petrući, a kako kaže Điđi Dalinja, cilj od dve pobede u sezoni ne odnosi se samo na fabrički tim. ''Veoma sam uzbuđen. Za mene je ovo sve potpuno novo, ali sam već mnogo naučio. Biće to jedna velika avantura'', rekao je Reding. Petrući je već bio tu i prošle sezone je bio jedno od otkrovenja Moto GP šampionata, tako da će biti veoma zanimljivo videti šta će oni učiniti u 2016.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Mislim da Stoner želi da vozi

 

stonee%202016.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Kejsi Stoner je bio impresivan na prvim testovima pred sezonu i mnogi smatraju da je to najava ''nečeg većeg''. Australijanac je imao peto vreme, a bio je najbolji od svih Dukatija na stazi. ''Drago mi je da vidim da postavlja takva vremena. Veoma je dobro za šampionat, on stalno pokazuje koliki ima potencijal. Ne bi me iznenadilo da u planu ima nešto više'', rekao je Rosi. Oduševljen vožnjom dvostrukog šampiona bio i sadašnji šampion Horhe Lorenco. ''Svaka čast, ubedljivo najbolji vozač Dukatija. Janone i Doviciozo su sve osim spori, tako da ne znam šta da kažem. Znam da voli ovu stazu, ali to samo pokazuje koliko on još može da uradi za ovaj sport'', rekao je Lorenco.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati predstavio novi Desmosedici GP

ducati-desmosedici-gp-1.jpg

Ducati je i zvanično predstavio svoju mašinu za predstojeću sezonu, Desmosedici GP. Motocikl je već nastupao na stazi i to na oba dosadašnja presezonska testa, gde su ga vozili Doviciozo i Janone, ali bez novih boja. Oba vozača su bila prisutna i tokom predstavljanja.

Ducati-Desmosedici-gp-4.jpg

Šef Ducati tima, Điđi Dalanja, opisao je novi Desmosedici kao ''evoluciju svojih prethodnika'' i ''neverovatan korak napred''.

Ducati-Desmosedici-gp-3.jpg

''Prošle godine smo imali mašinu koju bukvalno nismo stigli ni da testiramo pred sezonu. Bili smo pomalo optimistični i nije tako loše prošla.''

Ducati-Desmosedici-gp-7.jpg

''Ove godine imamo potpuno spreman motocikl, testiran na oba dosadašnja testa. Istina je da smo imali određene mehaničke probleme na Sepangu, ali smo to do u potpunosti otklonili do Filip Ajlenda.'' Ducati u novu sezonu ulazi sa željom da nakon gotovo šest godina ostvari gran pri pobedu. Poslednji trijumf je u Australiji 2010. godine zabeležio Kejsi Stoner. Novi Desmosedici GP bi trebalo da tu želju i ostvari. U timu su saopštili da motocikli neće više nositi oznaku godine ispred imena.

Autor: Nikola Lasica

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoner: Neću menjati Petrućija

 

146757-stoner.jpg

 

Kako piše Sport klub, nikako da prestanu priče i teorije o povratku Kejsija Stonera u kraljevsku klasu, ali on ih stalno pobija. Kao test vozač Dukatija, verovalo se da bi Australijanac mogao da zameni Danila Petrućija u Pramak Dukatiju zbog povrede Italijana. ''Nema istine u tim glasinama. Moj cilj je da odradim testove jer ja sam test vozač. Niko neće menjati Petrućija, to za sada nije plan'', objasnio je Stoner. On je objasnio i to da je ovo potpuno različita situacija od one prošle godine kada se ponudio da zameni Danija Pedrosu u Repsol Hondi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

voleo bi baarem da provoza jednu trku na super brzom dukatiju,pa da pocepa jamahe,pogotovu lorenca,decko je bas antipatican.ove godine navijam za Dukati,iako sam godinama navijao za Rapsol hondu,al ono sto je Markez uradio prosle godine,e to mi se nije svidelo nikako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pronas'o nesto zanimljivo na netu vezano za Ducati

"Dukati je u vlasništvu Lamborginija, koji je u vlasništvu Audija, koji je u vlasništvu Folksvagena, koji je u vlasništvu Poršea."

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Axic

 

Ovo poslednje u nabrojanom lancu više nije tačno. Na kraju se završilo obrnuto. :) 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38169-volkswagen-i-porsche-se-udružuju-pod-imenom-auto-union/

 

''Muljali'' su par godina svašta nešto, osnivali nove firme i kupovali udele jedni drugima, ali VW je na kraju lanca gore:

http://www.autoblog.com/2012/07/05/volkswagen-finally-really-taking-over-porsche/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piro menja Petrućija

 

piro.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, Mikele Piro će menjati Danila Petrućija na motoru Pramak Dukatija. Tako je okončana i poslednja priča o eventualnom povratku Jeksija Stonera na stazu. Australijanac će ostati test vozač. Petrući je osetio bolove u ruci tokom slobodnog treninga, a snimci su pokazali prelom metakarpalne kosti, pa se ne zna kada će se on vratiti na stazu. Piro je i prošle sezone vozio tri trke kao zamena, u Muđelu, Valensiji i Mizanu, gde je čak bio peti u kvalifikacijama.

 

Janone: Borio bih se za pobedu

Andrea Janone je siguran da bi se borio za pobedu u Kataru da je ostao na svom motoru do kraja trke. Podsetimo, vozač Dukatija je pao dok je bio na vodećoj poziciji: ''Dodirnuo sam belu liniju, koja je klizava zbog farbe i to bi bilo to. Siguran sam da bih se borio za pobedu da sam ostao na motoru. Ali, ako ništa drugo, video sam da je motor jak i da ću biti konkurentan cele godine'', rekao je popularni ''manijak''. Na trci u Losailu pobedio je Horhe Lorenco ispred Janoneovog klupskog druga Andree Dovicioza.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi dovodi Lorenca u Ducati?

 

djakomo-agostini.jpg

 

Đakomo Agostini, petnaestostruki svetski šampion, otkrio je u intervjuu datom italijanskom listu ''Kvotidijano'' izuzetno uzbudljiv podatak. Naime, Agostini je otkrio da je upoznat sa ponudom koji je Audi uputio Horheu Lorencu. On je naziva ''super ponudom'', a ako se pitate otkud nemačka kompanija u MotoGP igri, to je zato što je vlasnik Ducatija. Međutim, Italijan nije želeo da dajke predviđanja o tome hoće li Lorenco prihvatiti ponudu, ali ne naglasio da čitav posao zavisi od procene španskog vozača vezane za potencijal koji Ducati ima. Sa jedne strane bi imao veću platu od sadašnje, ali bi definitivno imao slabiju mašinu. Podsećamo vas da su sve glasnije priče o mogućem Lorencovom prelasku u Ducati, pogotovo jer je Rosi već potpisao novi ugovor, dok Lorenco još uvek razmatra ponudu. Kao ključni faktor u mogućoj odluci da promeni sredinu, navodi se odnos među Yamahinim dvojcem. Da li će to, uz Lorencovo samopouzdanje i primamljivu ponudu biti dovoljno da se ''preseli'' u Borgo Panigale? Odgovor uskoro očekujemo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lorenco: Ne nagađajte...

 

147437-lorenco.jpg

 

Kako piše Sport klub, pred VN Amerike, Horhe Lorenco je u svom stilu ''otkačio'' novinare koji su ga pitali o prelasku u Dukati. Naime, pojavila se vest da je svetski Moto GP šampion postigao usmeni dogovor sa italijanskim timom, ali... ''Ne volim nagađanja. Ništa još nije zvanično, ništa ozbiljno se ne dešava. Kada se bude desilo, bićete obavešteni, OK? Hajde sada da pričamo o trci'', rekao je Lorenco. Njemu na kraju sezone ističe u govor sa Jamahom, a na prvoj trci sezone u Kataru je pobedio, dok drugu u Argentini nije ni završio.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×