Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Prodaja Ducati-ja?

Recommended Posts

Ducati%20Diavel%20AMG%2011.jpg
 

Od kada se proširio glas da je Ducati na prodaju, u redu za predavanje ponuda stoje veliki svetski igrači iz auto industrije. Najverovatnijim kupcem brenda iz Borgo Panigalea se poslednjih godinu i po smatrao Mercedes koji je sa Ducatijem u partnerskim odnosima. Za Ducati su zainteresovani i BMW, Mahindra i Volkswagen, a poslednje informacije kojih su se dokopali Britanci govore da bi italijanski brend mogao da završi pod okriljem Audija. Uz već pomenute proizvođače automobila za Ducati je zainteresovan i najveći svetski proizvođač motocikala Hero MotoCorp. Ipak, izgleda da nijedan od tih brendova nije bliži kupovini Ducatija od Audija. Tako bar tvrdi britanski CAR Magazine koji kaže da je kupovina Ducatija deo plana "Orao" koji je lično inicirao čelni čovek Volkswagena Ferdinand Karl Piëch.

 

Ako je verovati izvoru vrlo bliskom Borgo Panigaleu, Ducati je uprkos godišnjoj prodaji 40.000 motocikala uspeo da napravi minus od oko 800 miliona eura. Kako bi se rešio tog duga investicioni fond koji poseduje Ducati prodaje ovaj moto brend za 850 miliona eura. Isti taj izvor tvrdi da su Audi i Ducati već potpisali sporazum koji Nemcima garantuje prvenstvo pri kupovini Ducatija. Ako Audi na kraju i odluči da preuzme Ducati Nemci neće za njega platiti traženu cifru već će ta cifra biti sedam puta manja. To što Audi neće platiti punu cenu ne znači da će jeftino proći jer su se Nemci obavezali da vrate sve Ducatijeve dugove. Papir koji su Audi i Ducati potpisali vredi od sredine sledećeg meseca. Ukoliko Audi ne preuzme brend iz Borgo Panigalea na red će doći ostali akteri koji se u poslednje vreme povezuju sa njegovom prodajom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati je imao jednu osobinu koja ga je oduvek izdvajala od ostalih motorcikala, a za to su bili zasluzni italijanski dizajn i senzibilitet. Bez toga, Ducati ce biti samo jos "jedan od"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bbb120.jpg

Neki od komentara ljubitelja Ducatija:

Curious to see how Audi will develop a way to get the motor mounted ahead of the front wheel on the next Ducatis.

Will Audi drivers now try and claim their leather gimp suits are actually race leathers for their Ducati?

They'll set the brake lever to kill the throttle every time you tickle it...

They'll jack up the suspension and make a Q version of all bikes, inc the multistrada, but none will actually be offroaders

Does this mean every Ducati will now have a heavy front end that plows into corners?

Bolje da su oziveli NSU i DKW.

A znam i zasto su zapeli... mnogo ih boli ovo:

2009_BMW_HP2_Sporte_small.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje da su oziveli NSU i DKW.

aa, bas zato su ih i kupili pre par decenija. Da bi ih oziveli. whistle.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji ona stara uvrežena (a pogrešna izreka) da Nemci prave najkvalitetnije proizvode, Francuzi pouzdane i upotrebljive (sa duhovitim tehničkim rešenjeima), Japanci najpreciznije...a Italijani nakomercijalnije.

Da stvari ne stoje tako možda su najbolji primeri nekoliko karakteristzičnih proizvoda koja ću navesti: Ručni sat, penkalo, bicikl, motorcikl, pištolj!

Malo je poznato da u domenu precizne mehanike, koja je je kruna mehaničkih svojstava jednog sklopa satni mehanizam pretstavlja vrhunski proizvod gde je sve na "izvolte", šetalica, feder, teg, osovine

Firma PANERAI je iz Italije... Možda se nekom neće dopasti dizajn, ali to je sat koji u krugovima kolekcionara stoji u samom vrhu satova čiji su reprzentni primerci sa imenom i prezimenom iz susedne Švajcarske.

http://www.panerai.com/s_page.xpd?id_lingua=2&id_sezione=1

Bicikl je majka mehanike: ima sve: prenos, zupčanike, menjač, kočnice...legure lakih materijala...Do danas se nije pojavio proizvodjač koji bi mogao da parira proizvodjaču bicikala "Colnago". Koga interesuje, može malko da prostudira:

http://www.colnago.com/

I na kraju, nešto što na prvi pogled nema veze sa sa mehanikom (a i ima) -pazi sad PENKALO. Svi znamo za MontBlanc i njihovu seriju maisterstuck....jeste 400-500e/kom., al ima jedno još ludje i skuplje! Proizvodi se u Italijia proizvodjač je http://www.montegrappa.com/. Pogledajte promotera oviih skupocenosti..Penkala su klipna, elasticitet pera takav da ga nećete naći ni na jednom drugom mestu i ostvarivati stalnu debljinu linije od 0.1 mm, bez grebanja, dodatnih šumova. Spoljna obrada naravno, od zlata, platine, Kina laka....Nosi se sa sobom i ne gubi nikada. Potpuni statusni simbol.

Namerno ovde nisam pominjao benzinske aždaje na dva ili četiri točka, obzirom da su ovi detalji esencija finoće obrade materijala i sklopa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes diže ruke od Ducatija?

 

mercedes%20slk%20amg%20ducati%201.jpg
 

Glasine o Mercedesovom preuzimanju Ducatija su aktuelne još od kraja 2010. godine kada je AMG postao zvanični sponzor Ducatijevog MotoGP tima. Gotovo godinu dana kasnije privatni vlasnici objavili su da nameravaju da prodaju brend iz Borgo Panigalea, nakon čega je cela priča dobila dodatno na težini. U poslednje vreme se uz kupovinu Ducatija povezuju još neki veliki igrači, a trenutno je najkonkretniji Audi.

 

Sa druge strane, Daimlerov predstavnik je za Rojters izjavio da Mercedes nema nameru da preuzme italijanski moto brend. Ova izjava naravno ne znači da će AMG prekinuti svoju saradnju sa Ducatijem. Oba brenda i dalje nastavljaju međusobno da promovišu proizvode drugog, što kroz sponzorstva, što kroz pojavljivanje na događajima bitnim za jedan ili drugi brend.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi kupio Ducati

 

Ducati%20Audi%202012.jpg
 

Ono o čemu se u poslednje vreme dosta pričalo danas je i zvanično potvrđeno. Nemački Audi (koji je inače u vlasništvu Volkswagena) je danas i zvanično potvrdio da je postigao sporazum o preuzimanju italijanskog proizvođača motocikala Ducati. Dakle, iako je poslednjih meseci bilo dosta glasina da će Mercedes preuzeti Ducati, to se ipak nije desilo. U svakom slučaju, novi vlasnici Ducatija su na kraju ipak Nemci, a iz Audija najavljuju da će transakcija biti kompletirana što je pre moguće.

 

Za sada nije saopšteno koliko će Audi koštati preuzimanje Ducatija, ali prema ranijim informacijama radi se o 860 miliona eura. Takođe, Audi će preuzeti i sve dugove Ducatija. Ducati je prošle godine inače prodao oko 42.000 motocikala, a zapošljava oko 1.100 radnika. Nakon Lamborghinija i Italdesigna, Volkswagen je kupovinom Ducatija postao vlasnik još jednog italijanskog brenda, pa se postavlja pitanje: ko je sledeći?

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AMG i Ducati prekinuli saradnju

 

mercedes%20slk%20amg%20ducati%201.jpg
 

Kao što je moglo i da se očekuje, Mercedes se povukao iz partnerstva sa Ducatijem i to samo nekoliko sati nakon što je saopšteno da je Ducati postao dvanaesti Volkswagenov brend.

Saradnja koja je rezultirala nekolicinom posebnih serija motocikala i automobila, te reklamnim kampanjama, zajedničkim pojavljivanjem na raznim događajima i sponzorstvom takmičarskih napora obe strane prekinuta je i već na Herezu gledaćemo Ducatijeve motocikle bez AMG-ovih nalepnica.

 

U svom saopštenju AMG je jasno naglasio da nikada nije planirao da preuzme Ducati već je njegov cilj da radi na razvoju i usavršavanju vrhunskih sportskih automobila, a na to su trenutno i fokusirani njegovi stručnjaci. Iz višemesečne saradnje proizašla su i dva interesantna vozila, Mercedes-Benz SLK 55 AMG Streetfighter Yellow i Ducati Diavel AMG. Dok bi Nemci još i mogli proizvoditi SLK u boji Ducatijevog nakeda potpuno je jasno da Diavel sa AMG-ovim potpisom neće preživeti promenu vlasničke strukture.

 

Ono pitanje koje se trenutno provlači kroz glavu je šta će biti sa proizvedenim primercima tih cruisera. Zdrava logika nalaže da će oni postati izuzetno tražena kolekcionarska roba pri čijoj kupovini se neće razmišljati o ceni. Svi oni koji su kupili jedan primerak verovatno već zadovoljno trljaju ruke.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi od EU dobio zeleno svetlo za preuzimanje Ducatija

 

audi%20ducati.jpg
 

Krajem aprila Audi je objavio da kupuje Ducati, a takav rasplet događaja u zaborav je gurnuo sve one priče koje su Ducati povezivale sa Mercedesom, BMW-om i ostalim brendovima koji su se raspitivali o njemu. Već dogovoreni posao morao je samo da dobije blagoslov Evropske Unije koji je na adresu ovih brendova stigao juče. Brend iz Ingolstadta ne samo da je došao u posed 70% deonica koje je imao Investindustrial, već i preostalih 30% koje su bile u privatnim rukama. Sve što je Audiju do danas falilo bilo je zeleno svetlo od strane evropskog parlamenta. Sada kada je Evropska Unija stavila svoj pečat na potrebnu dokumentaciju Ducati je i zvanično novi član VW grupe.

 

Kakvi su Audijevi planovi sa Ducatijem još uvek nije poznato. Da li će brend iz Ingolstadta pokušati da kopira BMW-ov sistem ili Audijevo rukovodstvo ima nešto drugo u planu saznaćemo kroz sledećih nekoliko godina. Nemci su pokazali da znaju sa italijanskim markama preko Lamborghinija, pa se nadamo da će sličan tretman dobiti i Ducati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini je vlasnik Ducatija, a ne Audi

 

Ducati%20Audi%202012.jpg
 

Nedavno nas je Audi iznenadio saopštenjem o kupovini Ducatija i to svega nekoliko meseci nakon što je italijanski proizvođač motocikala potpisao ekskluzivno partnerstvo sa Mercedesovim fabričkim tjunerom AMG-om. Iznenađenjima ovde, bar tako izgleda, nije kraj.

 

U polugodišnjem izveštaju o poslovanju, koje je Audi nedavno izbacio na berzu, stoji da Nemci nisu platili 1.1 milijardu eura za Ducati kako se nagađalo, već 747 miliona evra, ali ni to nije sve. Vlasništvo nad Ducatijevim kapitalom Audi je uknjižio u Lamborghinijev bilans, čime je razjareni bik iz Sant' Agathe tehnički postao vlasnik jedne od najprestižnijih sportskih motociklističkih marki na svetu. Ostaje tek da se vidi da li će nemački capo di tutti capi uspeti da preokrene poslovanje Ducatija, kao što je to svojevremeno učinio nakon preuzimanja Lamborghinija. Nemci su ovim potezom takođe ubili dve muve istim udarcem. Ducati je, u teoriji, ostao vlasništvo italijanske kompanije, a manjom stopom emisije CO2 njegovi proizvodi će smanjiti ukupni prosek Lamborghinijevim vozilima, onako kako zahteva EU.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usput:

 

 

Napravljen na bazi modela 1199 Panigale R, Ducati 1199 Superleggera (motor 1198 cc) raspolaže sa više od 200KS i 134 Nm, težina iznosi samo 155 kg, a biće proizvedena ekskluzivna serija od samo 500 komada

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ducati proizveo milioniti dvotočkaš

 

ducati%201m.jpg

 

Brend iz Borgo Panigalea je krajem prošle nedelje upisao važnu zabelešku u svoju istorijsku knjižicu. Tada je Ducati naime proizveo svoj milioniti dvotočkaš koji je uz malo slavlje u Milanu uručen njegovu novom vlasniku. Na proslavi povodom toga uz šefa Ducatija Claudija Domenicalija našao se i glavni čovek Audija Rupert Stadler pod čijim budnim okom je brend iz Borgo Panigalea ovo i ostvario.

 

Nešto manje od 69 godina je trebalo Ducatiju da proizvede milion motocikala. Sigurni smo da će nekima ovo biti smešno pogotovo ako to uporede sa Hondom i milionima primeraka koje ona godišnje izbaci, ali ako znamo profil brenda i sve što se uz njega vezuje otkako je pokrenut 1946. ovo je značajan događaj za Ducati. Motocikl sa kojim je brend iz Borgo Panigalea dostigao pomenutu brojku od milion primeraka je naked Monster 1200S. Taj motocikl je na događaju u Milanu predat njegovu novom vlasniku, a kako bi se znalo da je upravo to milioniti dvotočkaš koji je sišao sa Ducatijevih proizvodnih traka, na njegov upravljač je ugraviran znak koji to i dokazuje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen prodaje Ducati

 

ducati%20211.jpg

 

Volkswagen koncern u svom portfoliju ima 12 brendova, ali ta brojka će se u budućnosti smanjiti. Nakon ''dieselgate'' skandala nemački automobilski gigant više ne razmišlja o širenju carstva nego želi da se koncentriše na brendove koji garantuju dugoročnu ekonomsku održivost. Volkswagen svoju strategiju preusmerava na razvoj električnih vozila pa je plan optimizovati proizvodnju. U tom planu Ducati, MAN Diesel & Turbo kao i MAN Renk proglašeni su viškom. VW koncern je Ducati kupio 2012. za 860 miliona evra. Bivši šef kompanije Ferdinand Piëch je veliki zaljubljenik u motocikle, a želeo je da Ducati kupi još 1984. Analitičarima nije bilo jasno zašto je VW kupio Ducati jer je motociklistički proizvođač previše mali da bi imao ikakav važan efekat na koncern. Ducati je za Volkswagen bio samo trofej, koga danas žele da se reše.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi poručio: Ducati nije na prodaju

 

ducati-test-vozaci-2.jpg

 

Nakon halabuke oko budućnosti Volkswagena, koja je otvorila temu budućnosti kompanije Ducati, konačno smo dobili neke odgovore o planovima nemačkog giganta. Planovi Volkswagena se najbolje mogu opisati čuvenim motoom Del Boja Trotera, junaka serije ''Mućke'' - ko reskira, profitira. Budućnost kompanije obeležiće ulaganja u električna i autonomna vozila, što je potez koji se finansijskim analitičarima uopšte nije dopao. Ipak, za ljubitelje motocikala, posebno onih italijanskog brenda, najvažnije vesti se tiču kompanije Ducati, jer proizvođač iz Borgo Panigalea ostaje deo Volkswagen grupe. ''Ducati NIJE NA PRODAJU'', bile su reči predsednika Audija, Ruperta Stadlera, što dovoljno govori o značaju ovog brenda za svoje aktuelne vlasnike. Stadler je kasnije, u jednom intervjuu, ponovio da je budućnost Ducatija bezbedna uz Audi i da nema apsolutno nikakvih planova o njegovoj prodaji. Bilo je mnogo nagađanja o budućnosti italijanske marke. Uprkos ostvarenom profitu, koji u ukupnim razmerama Grupe ne predstavlja neki naročit broj, mnogi su očekivali da Ducati zadesi sudbine MV Aguste, koje Daimler pokušava da se reši.

Sada, kada je budućnost kompanije osigurana, Ducati mirno može da se posveti proslavi 90. rođendana, organizaciji ''World Ducati Week'' manifestacije i prilagođavanju svojih modela Euro 4 emisionim standardima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ipak prodaje Ducati

 

ducati-test-vozaci-2.jpg

 

Mada se Hans Dieter Pötsch (predsednik uprave Volkswagen Grupe) još u oktobru prošle godine kleo da Ducati nije na prodaju, sada je potvrđeno da ipak jeste. To je posledica finansijske pustoši zbog afere Dieselgate, a čija šteta se meri u milijardama evra. Umesto prodaje Ducatija, Scanije ili MAN-a sredstva su nameravali da prikupe novim kreditima, ali prodaja slavnog italijanskog proizvođača motocikala ipak će biti neizbežna. Ferdinand Piech, bivši predsednik uprave Volkswagen Grupe, u akviziciju je krenuo 2012. kada je Ducati plaćen 935 miliona dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi prodaje Ducati za 900 miliona evra

 

Ducati-Diavel-Diesel-2.jpg

 

Prošlo je tek pet godina otkako je Audi kupio Ducati od Investindustriala, ali nemački premium automobilski proizvođač već želi da se reši legendarne motociklističke marke. Razlog? Afera ‘dieselgate’ Volkswagenove grupacije. Cena varanja na testovima emisije štetnih gasova je velika, pa je Ducati postao teret. U redu stoje četiri kupca, ali čelnici Audija malo zavlače posao i govore da se još nisu odlučili na prodaju. Sve kako bi malo podigli cenu. Audi je 2012. platio za Ducati 860 miliona evra, a cena motociklističkog brenda se danas procenjuje na 892 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harley-Davidson želi da kupi Ducati

 

ducati-monster-797-3.jpg

 

Sve više glasina počinje da se pojavljuje u vezi s Ducatijem, povezujući italijanskog proizvođača sa potencijalnim kupcima. Najnovije ime koje se pominje kao mogući kupac poznatog brenda je američka kompanija Harley-Davidson. Kako prenosi Rojters, Harley-Davidson je izuzetno zainteresovan za kupovinu marke iz Borgo Panigalea, a Amerikanci su spremni da plate 1.5 milijardi evra. Prema drugim glasinama, Volkswagen će od jula početi da prima zvanične ponude za Ducati, što znači da bi sudbina italijanskog proizvođača mogla da bude odlučena do kraja godine. Kako Rojters navodi, za Ducati je zainteresovano više strana, među kojima se nalaze investicioni fondovi KKR, Bain Capital i Permira. U igri je i bivši vlasnik, Investindustrial, a gotovo svaki veći moto brend se pominjao u skorašnjim glasinama. Harley-Davidson je već pokazao apetit ka italijanskim brendovima i to svojim kratkim vlasničkim stažom u MV Agusti, koju je okončala ekonomska kriza. Volkswagen Grupa je Ducati platila 860 miliona evra, a sada traži gotovo dvostruko više, što može da bude velika prepreka za zainteresovane kompanije. Mnoge je već oterala - Hero MotoCorp, TVS Motor Company i Royal Enfield. Prema Rojtersu, BWM Motorrad, Honda i Suzuki nisu među zainteresovanima, iako su se spominjali u pojedinim navodima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagenu stižu ponude za Ducati

 

ducati-monster-797-1.jpg

 

Italijanski mediji najradije bi kao novog vlasnika Ducatija videli Benneton koji su spremni da za motociklističku kompaniju plate 1.2 milijarde dolara. Indijski Bajaj Auto i Eicher su u ovom ''kolu'' od samog početka. Bajaj auto, jedan od najvećih svetskih proizvođača motocikala i automobila traži veliko ime za svoju grupaciju, s druge strane Eicher već ima kontrolni deo akcija u Royal-Enfieldu, jednom od najstarijih proizvođača motocikala na svetu. Ozbiljan u nameri da kupi Ducati je i Polaris koji je skoro ugasio svoj brend motocikala Victory zbog neprofitabilnosti istog. Nezvanično, u trci za akviziciju Ducatija su i Harley-Davidson i kineski Loncin.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ducati ipak nije na prodaju

 

ducati-scrambler-nove-verzije-3.jpg

 

Od samog početka skandala Dieselgate, Volkswagen je procenjivao da li će ili neće na prodaju staviti i Ducati, kako bi prikupio deo sredstava potrebnih za plaćanje kazni i saniranje štete. Međutim, izgleda da je upravljačko telo kompanije prilično jednoglasno u mišljenju da Ducati ne bi trebalo prodati, kao ni firme Renk, odnosno MAN. Ovoj odluci u prilog sigurno idu i informacije iz poslednjeg finansijskog izveštaja, koje pokazuju da Volkswagenu ide odlično jer je prihod skočio za gotovo 20%.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen ne sme da proda Ducati

 

Ducati-1299-Panigale-R-Final-Edition-2.j

 

Italijanski sindikat ''spustio rampu'' na posao vredan 1.5 milijardi evra

 

Italijanski sindikat je naterao čelnike nemačke automobilske grupacije Volkswagen da odustanu od prodaje Ducatija. Za italijansku motociklističku marku je bilo zainteresovano pet ponuđača, a procenjuje se da bi bila prodata za 1.5 milijardi evra. Sindikati su ipak rekli ''ne'', a onda je morala da odustane i uprava VW-a. A tim novcem koncern je mislio da pokrije deo troškova od ''dieselgate'' skandala. Ducati je inače u vlasništvu Audija koji je italijanski motociklistički brend kupio pre pet godina za 860 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi neće prodavati Ducati

 

ducati panigale

 

Zvanično je potvrđeno da je Audi odustao od prodaje italijanske kompanije Ducati, koja je specijalizovana za proizvodnju motocikala. Audi je kompaniju planirao da proda kao deo strategije kojom je trebalo da obezbedi dovoljnu sumu novca za plaćanje svih troškova i kazni vezanih za Dieselgate skandal. Međutim, budući da su mere štednje bile efikasne a prodaja nije oslabila, finansijska situacija nije više problem u koncernu, tako da će Ducati ostati deo grupacije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen razmišlja da proda Ducati…opet

 

177314-ducati bg.jpg

 

Volkswagen grupa je dobila novog izvršnog direktora prošle sedmice, a manje od sedam dana kasnije ponovo su aktuelne glasine da bi Nemci mogli da prodaju Ducati.

Prošle godine smo imali pravu ''špansku seriju'' sa italijanskim brendom u glavnoj ulozi, ali je tačku na nagađanja stavio sindikat Volkswagen Grupe, koji je preko svojih glasova u bordu direktora sprečio svaku mogućnost prodaje. Do kraja 2017. se činilo da je ta priča gotova, ali nova godina je donela nove spekulacije. Razlog za to je Herbert Dis, poznat po svojoj politici smanjenja troškova dok je radio u BMW-u. On je bio na čelu BMW Motorrada između 2003. i 2007. godine, a bio je deo tima koji je odobrio kupovinu kompanije Husqvarna za 93 miliona evra. Taj potez se i nije naročito isplatio Bavarcima. Kao naslednik bvšeg izvršnog direktora Volkswagen grupe, Matijasa Milera, Dis je stigao uz podršku sindikata i uz mandat na jasno usmeri poslovanje giganta iz Volfsburga.

Šta to znači za Ducati? Dis ne krije da želi da izvrši reorganizaciju Volkswagena i da postojeće automobilske brendova u više efikasnijih divizija. Što se neautomobilskih brendova tiče, kakvi su MAN kamioni, Renk prenos i Ducati motocikli, biće izvršena pojedinačna procena i tek tada će se znati ko će dobiti još novca, a ko će potražiti novog vlasnika. Za sada nema informacija kojim bi putem mogao da krene Ducati. Ali ne verujemo da će to sprečiti glasine u danima, sedmicama i mesecima koji dolaze.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...