neshaoct 9591 Posted March 9, 2012 (edited) Počele su isporuke nove generacije trkačkog automobila namenjenog učešću u GT3 takmičenjima, Audi R8 LMS ultra. Prva dva trkačka automobila su stigla u garaže timova Mamerow i Prosperia, a naredna dva vozila koja su na spisku za isporuku su već na putu ka Japanu, gde se nalaze timovi koji su ih kupili. Ovaj trenutak obeležava početak drugog čina veoma uspešne priče o Audi R8 LMS modelu, koja je počela 2009. godine. Od tada, Audi je isporučio 119 vozila prve generacije. Do kraja aprila će biti isporučeno svih 20 automobila, koji će u predstojećoj sezoni biti korišćeni u raznim nacionalnim i internacionalnim GT takmičenjima. Audi R8 LMS ultra pogoni nova evolucija 5.2 litarskog V10 FSI agregata, koji proizvodi 570KS. Novi model se odlikuje unapređenom aerodinamikom, šasijom, efikasnijim sistemom hlađenja i poboljšanom pasivnom sigurnošću. R8 LMS ultra, čija je cena 329.900€ (bez poreza), se odlikuje izuzetno dugačkim servisnim intervalom za trkački automobil. Reparacija automobila se, po pravilu, obavlja tek nakon 20.000 pređenih kilometara, a česta situacija je da broj pređenih kilometara bude i veći, pre nego reparacija bude potrebna. preuzeto sa - Auto Blog Edited December 10, 2021 by neshaoct update naslova Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 2, 2014 Sebastien Loeb Racing Team u Audiju R8 Za nastupe u FIA GT Series šampionatu tim koju su pre tri godine osnovali Sebastien Loeb i Dominique Heintz do sada je koristio McLaren MP4-12C GT3, a za novu sezonu su odlučili da zamene automobil. Tako će umesto McLarena u bojama Sebastien Loeb Racing Teama GT stazama juriti Audi R8 LMS ultra.Odluku o promeni automobila Loeb i Heintz su doneli nakon detaljne analize, a među glavne odlike Audijevog GT trkačkog automobila su istaknuli pouzdanost i dokazanu konkurentnost. Za sada planovi tima uključuju GT program sa mogućnošću nastupa u nekoliko različitih serija, a ekipa razmatra i ideju uključivanja u LM P2 kategoriju. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted February 25, 2014 Kralj Sachsenringa: MTM R8 LMS ''uništio'' aktuelni rekord staze MTM R8 LMS postavio novo vreme, gotovo dve sekunde brže od dosadašnjeg rekordaModel R8 LMS, poznatog nemačkog tjunera Audijevih modela, MTM (Motoren-Technik-Mayer), ovih dana je bukvalno uništio postojeći rekord na stazi Sachsenring, vozeći jedan krug u vremenu od 1:29.89 što je gotovo dve sekunde bolje od dosadašnjeg najbržeg vremena, kojeg je držao Corvette ZR1 sa 730 konja.Za upravljačem MTM R8 LMS bio je test-vozač Guido Naumann, koji je nakon dva kruga ''zagrevanja'', u trećem prilično lako postavio najbrža vremena po sektorima, a samim tim i najbolje vreme ove staze. On je tom prilikom naročito pohvalio i veliku količinu prijanjanja od strane odličnih Michelin Sport Cup pneumatika, a rekordu svakako da je pomogla i činjenica da MTM R8 LMS raspolaže sa V10 agregatom iz kojeg je isceđeno 606 konja pri visokih 8000 obrtaja u minuti. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 7, 2015 Audi R8 LMS GT3 Saloni automobila su uglavno rezervisani za promociju određenih ''standardnih'' modela i ponekad za personalizovane primerke, pa je pravo osveženje kada ugledate nešto kao što je Audi R8 LMS. Počećemo sa performansama, jer ne postoji ništa kao što je superautomobil koji je pretvoren u trkački automobil. LMS dolazi sa 585KS, kao i 500Nm obrtnog momenta, a do 100 km/h stiže za 3.1 sekundu. Ima daleko bržih automobila trenutno, ali retko koji može da se pohvali time da je pobedio na 24 časa Nurburgringa. Pored svega ovoga R8 LMS GT3 je 25 kilograma lakši od svojih prethodnika i deli 50% komponenata sa proizvodnim modelom. Još jedna interesantna stvar koju možete da primetite sa ovih fotografija je da to da je automobil u identičnom stanju kao kada je pobedio na 24 sata. -Nisu čak ni oprali prednju masku od ostataka zemlje i insekata koji su ostali sa trke. Pogledajte fotografije detaljnije i videćete R8 e-tron pored ovog LMS modela, kao i crveni V10 Plus u pozadini. Jedva primetan je i R8 LMX, model prethodne generacije, koji je takođe mnoge automobile ostavio posramljene zahvaljjujući svom V10 atmosferskom motoru sa 570KS.preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted November 20, 2016 zavrsi audi na krovu,opasan trkacki incident,vozac izgubio kontrolu nad autom Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 2, 2018 Audi R8 LMS GT3 na sajmu u Parizu 2018. Audi je danas na sajmu automobila u Parizu predstavila novu evoluciju svog trkačkog automobila R8 LMS nazvanu R8 LMS GT3, koji je ukupno četvrti trkački automobil Audi Sporta u poslednje četiri godine. Ovo je nova vizija automobila koji je rezultat analize i implementiranja zahteva kupaca kada je reč o tehnologijama i operativnim trošlovima. To znači da su inženjeri i dizajneri proveli mnogo vremena razgovarajući s kupcima o automobilu u fazi predizajna. Osim sastanka sa profesionalnim timovima, predstavnici Audija su razgovarali i sa amaterskim vozačima koji su pobednici klasa širom sveta. Tim je ostao fokusiran uglavnom na aerodinamičke aspekte automobila, koji u kombinaciji sa poboljšanim hlađenjem, treba da rezultiraju kontinuitetom u teškim uslovima vožnje. Ono što je još važnije jesu intervali servisiranja kvačila i menjača koji su sada duži, zbog čega će profesionalni i amaterski timovi uštedeti novac. Audi tvrdi da su napravljene modifikacije na celom automobilu, ali da se one ne vide golim okom. Prvi automobili će kupcima biti isporučeni početkom novembra, a svaki od njih će koštati 398.000 evra. Moguće je naručiti potpuno novi R8 LMS ili nadograditi prvu generaciju evolucijskim paketom što će koštati 28.000 evra. Automobili će biti homologirani za FIA trke od januara naredne godine. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 7, 2019 Trkački Audi R8 LMS GT2 Audi je predstavio još jedan trkački R8 model, i to R8 LMS GT2 koji se opisuje kao ''fascinantni sportski automobil.'' R8 LMS GT2 je promociju imao na Festivalu brzine u Goodwoodu gde je najavljeno i da će se u GT2 klasi pojaviti od sledeće sezone. Budući da njegov 5.2 litarski V10 motor raspolaže sa 470 kW/640KS, to je 123KS po litri zapremine. Treba pomenuti i da je R8 LMS GT2 težak 1350 kg (bez tečnosti), a to je za 100 kg manje od GT4 verzije. Takođe, Audi Sport je u poređenju sa GT4 verzijom doterao i sisteme ABS, Traction Control (ASR) i ESP, a tu su i unapređeni aerodinamički elementi, novi točkovi, modifikovano oslanjanje i kočnice, kao i trkački enterijer. Audi Sport najavljuje da će R8 LMS GT2 početi da isporučuje u decembru ove godine, a što se cene tiče ona bez poreza iznosi 338.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 8, 2019 Carfection video: Audi R8 LMS GT2 na Festivalu brzine u Goodwoodu Baziran je na R8 Spyder verziji kako bi mogao da ima nižu liniju krova... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted May 6, 2021 Ograničena serija trkačkih Audi R8 LMS GT2 modela različitih boja Audi predstavlja šest specijalnih izdanja svoje R8 LMS GT2 trkačke linije, od kojih svaka poseduje unikatnu šemu boja. Poznatije kao ''Color Edition'', izdanje od šest R8 modela predstavlja jedino koje će biti proizvedeno, a svaka jedinica ograničene linije može biti kupljena po ceni od 349.000 evra. Sportski automobili finiširani su u Kyalami Green, Misano Red, Nogaro Blue, Sebring Black, Tactical Green i Vegas Yellow bojama. ''Po prvi put u trinaestogodišnjoj istoriji Audi Sport divizije trkačkog prodajnog segmenta imamo priliku da ponudimo široku paletu koncept boja našim kupcima'', izjavio je direktor Audi Sport, Kris Reinke. ''Sa jednim modelom po boji, naša Color Edition serija garantuje čistu individualnost i neće biti predstavljena po drugi put u ovom obliku. Ovo je unikatna ponuda u poređenju sa svim konkurentima i namenjena je privlačenju pažnje, bilo kolekcionara, kupaca koji žele svoje trkačke dane na stazama ili timova različitim takmičenjima.'' Audi će kreirati svaki od šest ''Color Edition'' modela u istom fabričkom pogonu u Nekarsulmu, u kome nastaju standardne verzije R8 LMS GT2 modela. Ulično legalna linija ovih modela takođe nastaje na istom mestu. Nemački proizovđač prvi put je predstavio R8 LMS GT2 model sredinom 2019. godine kao najmoćniji proidajni trkački automobil ikada. Ovu zver napaja 5.2 V10 motor koji stvara 630 konja i dolazi u pratnji besprekornog izduvnog sistema. R8 LMS GT2 poseduje i radikalno inovativan dizajn karoserije koji ga čini znatno širim od standardnog serijskog modela. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 22, 2021 Audi R8 LMS GT3 Evo II Audi Sport prikazuje doteranu verziju trkačkog modela R8, i to Audi R8 LMS GT3 Evo II koji se nalazi između trkačkih modela R8 GT2 i R8 GT4. R8 LMS GT3 Evo II za modelsku godinu 2022. dolazi sa izmenama koje se tiče aerodinamike, šasije, karakteristika motora, traction control sistema... Između ostalog, tu su novi zadnji spojler, podešavajući amortizeri, traction control sistem sa više konfiguracija, 5.2 motor sa do 585KS i sa boljom isporukom obrtnog momenta, kao i par manjih izmena u unutrašnjosti. Što se cene tiče, Audi R8 LMS GT3 Evo II košta 429.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 10, 2021 Rosi testirao Audi GT3 na stazi u Valensiji Valentino Rosi se vratio na stazu u Valensiji, mestu njegove poslednje MotoGP trke. Ovog puta nije vozio motocikl, već automobil. Italijan je juče na privatnom testu provozao Audi GT3 WRT tima. Evo šta stoji u zvaničnom testu povodom ovog testa: ''Nakon veoma uspešne sezone 2021. u trkama GT3 i LMP2, WRT tim je započeo svoj zimski program testiranja uoči 2022. Od utorka do četvrtka ove nedelje, belgijska ekipa je testirala na stazi Rikardo Tormo u Valensiji. Među onima koji su danas (tj. u četvrtak) bili na stazi bio je i Valentino Rosi, a njegov zadatak je bio da proceni mogućnosti buduće saradnje između devetostrukog svetskog šampiona u motociklizmu i aktuelnog šampiona GT World Challenge Europe šampionata.'' Iako je Rosi jasno stavio do znanja da će mu sportski automobili biti glavni fokus sledeće godine, još uvek nije izabrao takmičarsku kategoriju kojoj će posvetiti svoju pažnju. Jedina potvrđena trka Italijana trenutno je povratak na ''12 sati Zaliva'', gde će voziti Kesel Racing Ferrari 488 GT3, zajedno sa bratom Lukom Marinijem i prijateljem Alesijom Salučijem. Pomenuta trka će se u januaru voziti u Abu Dabiju. 'Trka (12 sati Zaliva) je i dalje za zabavu i nakon što moramo da razumemo koje prvenstvo i koji program za sledeću godinu'', objasnio je Rosi prošlog meseca. ''Ovo je veoma važan trenutak za GT trke i trke izdržljivosti jer će 2023. debitovati nova Hypercar klasa, u kojoj će se naći sva velika imena - Ferrari, Porsche i Audi. Moramo da se odlučimo za jednu takmičarsku kategoriju, kao i sa kojim autom ćemo nastupati. Ja, s druge strane, moram da razumem svoj nivo i svoju brzinu jer bih sigurno voleo da se trkam sa LMP2 ili sa Hypercar mašinama u budućnosti, ali ne znam da li posedujem vozačke kvalitete za tako nešto. ''Ne znam da li sam dovoljno brz. Pokušaćemo da to shvatimo tokom naredne godine.'' preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites