neshaoct 9249 Posted August 24, 2017 Fiat 500L facelift na probi Auto magazina Posle velikog iščekivanja, zvanično je predstavljen redizajnirani Fiat 500L. Predstavnici Torinskog proizvođača su nas pozvali na prvu test vožnju koja je organizovana na njihovom, domaćem terenu. Zašto baš tamo ako se auto proizvodi kod nas? Lokacija fabrike je činjenica vezana za ekonomiju, a specijalizovane automobilske medije je lakše informisati o novitetima u centrali, gde je 500L razvijen. Dakle, u Torinu, sa već uhodanom ekipom koja redovno dočekuje novinare na brojnim događajima na kojima se predstavljaju i svi drugi modeli. Odmah po dolasku u sedište Fiata, održana nam je prezentacija na kojoj su nam predstavljeni najveći noviteti na modelu 500L. Domaćini kažu da je čak 40 posto komponenti novo. S obzirom da ubedljivo najveći deo proizvodnje odlazi na inostrana tržišta, marketinška strategija je da se auto estetski još više poveže sa modelom 500. Nama u Srbiji to nije baš od velike važnosti, a prioritet apsolutno ima odnos uloženog-dobijenog. Na svu sreću, u prilici smo da uživamo u veoma kvalitetnom automobilu, ne samo u smislu materijala i završne obrade, već i kada je reč o kvalitetu inženjeringa i konstrukcije. Na žalost, o tome nije bilo reči na konferenciji za novinare. Italijani su skromni i više pažnje posvećuju estetici. Iako na prvi pogled nema velikih razlika u odnosu na neredizajniranu verziju koja je na tržištu već pet godina, izmena ima dosta ali su one vrlo suptilne. Za početak, prednja maska je dobila, kako dizajneri kažu ''oh my god'' efekat, odnosno podseća na iznenađeno lice, koje karakteriše i redizajnirani Fiat 500. Zapravo, dosta elemenata koje je dobio osveženi ''petstotinjak'' sada možemo da vidimo i na 500L. Umesto klasičnih sijalica za dnevno svetlo tu su sada LED elementi, baš kao na 500. Maska je dobila tačkaste hromirane detalje po ugledu na Tipo a najviše ''neprimetnih'' razlika je u kabini. Ugrađen je volan iz Jeep modela koji je karakterističan po velikom broju dugmića sa prednje strane. Namerno naglašavamo to sa prednje strane jer ih ima i sa zadnje - to su tasteri za promenu numera i menjanje stanica, odnosno za pojačavanje ili utišavanje muzike. Kompletna komandna tabla je nova - do sada je imala oblik gitare a sada je simetrična. Instrumenti su takođe novi, sa većim centralnim displejem, a potpuno nov je i displej multimedije djagonale sedam inča. Ipak, najbolje je upoznati se sa automobilom uživo. Odlazimo do parkinga na kome nas čekaju gotovo sve verzije. Izvlačenjem šibica dobijamo 500L Wagon. To je nova oznaka za produženu verziju koja se do sada zvala Living. Po istom principu, Trekking je postao Cross. Naravno, svi primerci su u višem, Lounge paketu, sa par dodataka u vidu kožnih sedišta sa grejačima i električnom lumbalnom podrškom i panoramskog pokretnog krova. I zaista, na prvi pogled ne vide se promene, ali kada se uporedi sa starim modelom, zapravo je popravljeno sve ono što se moglo nazvati manom. Na primer, osvetljenje table više nije žuto nego belo, instrumenti su daleko ozbiljniji i sada deluju čak luksuzno zbog 3D efekta i velikog centralnog displeja. Na njemu je sada mnogo informacija, uključujući i detalje sa navigacije u vidu sledećeg skretanja i slično. Inače, 500L nismo baš tako skoro vozili i ovo je bila prva prilika da provozamo auto sa Lounge paketom. Razlika u odnosu na Pop Star je ogromna; ako ste u mogućnosti, apsolutno preporučujemo ovaj paket zbog materijala. Kompletna komandna tabla i tapacirunzi u vratima su presvučeni kvalitetnim sunđerastim materijalom zanimljivog reljefa. Tačno je da ne pipate auto dok vozite, izuzev volana i menjača, ali sa svim ovim lepim površinama i veoma visokim kvalitetom završne obrade atmosfera je čak bolja nego u modelima premijum segmenta iste veličine, na primer Audiju Q2. Sedišta su i dalje kratka, iako su u nekom trenutku posle početka proizvodnje blago menjana. Nekima se to sviđa, nekima ne, tek vrlo dobro drže telo u krivinama. Položaj za volanom je prilično uspravan, mada se obruč toliko izvlači da može da se sedi poluzavaljeno. Doduše, morate da se približite nožnim komandama koje su relativno blizu ali nisko postavljene, tako da se sedi savijenih kolena. Čak i ako se izvalite na mestu vozača, iza vas ostaje iznenađujuće mnogo mesta. Dakle, prostor na zadnjim sedištima je nešto što 500L definitivno izdvaja od konkurencije. Opušteno mogu da uđu, sednu i izađu čak i vrlo visoke osobe, bez problema sa prostorom za glavu, kolena i stopala. Podsećamo, to što je u pitanju Wagon verzija (bivši Living) ne znači da je produženo međuosovinsko rastojanje. Ono je isto, pa je utoliko rezultat na zadnjim sedištima bolji. Prtljažnik je ubedljivo najveći u klasi, pa i šire. Ukoliko su klizna zadnja sedišta pomerena skroz unazad, zapremina je 560 litara, a ako su pomerena unapred gepek je sa svojih 638 litara na nivou neprikosnovene Škode Superb. Pri svemu tome, treba imati u vidu da je Fiat 500L auto B segmenta. Upravo u tom svetlu treba posmatrati i njegove dinamičke karakteristike i ponašanje u vožnji. Iako je prošlo nekoliko godina od kako smo poslednji put vozili 500L, moramo da priznamo da smo se veoma pozitivno iznenadili, baš kao i prvi put. Auto je vrlo mek, dobro upija sitne neravnine a voli i da prijatno ''zapliva'' preko ulegnuća. Primetili smo da je u velikoj meri poboljšana zvučna i izolacija od vibracija. Način na koji auto skreće i kako neutrališe krivine je još jedno iznenađenje. S obzirom da smo pod haubom imali 1.6 MJet motor sa 120 KS i 320 Nm, brda oko Torina i strmi usponi nisu predstavljali nikakav problem. Doduše, turbo-rupa je nešto više izražena u odnosu na najnovije konkurente, ali zato raspolaže velikom rezervom snage koja je dovoljna za velike brzine i snažna međuubrzanja. Posebno nam je prijao prozor u A stubu koji omogućava sjajnu preglednost. Uz panoramski krov u velikoj meri utiče na pozitivnu atmosferu, baš kao i opšti osećaj solidnosti konstrukcije i kvaliteta materijala i završne obrade. Nećemo zalaziti u strateške odluke tipa da li MPV segment ima budućnost, tek Fiat se dobro snašao i svestranim rešenjima učinio 500L vrlo konkurentnim. Lifestyle karakter samo doprinosi tome, pa i dalje imamo utisak da je prećutni cilj bio da se doskoči premium modelima kao što je Mini Countryman. Slična estetika, pa i ciljna grupa, ali po desetak hiljada evra nižoj ceni očigledno daje rezultat, s obzirom da je 500L ubedljivo najprodavaniji auto u MPV klasi B segmenta. Osim estetskih dodataka u vidu nalepnica, Mopar je napravio i specijalne držače za gepek, kao i prostirke za prevoz kućnih ljubimaca u prtljažniku i na zadnjim sedištima. Lounge paket opreme standardno sadrži panoramski krov, najveći u klasi. Uz doplatu se dobija i mogućnost otvaranja. Dosadašnji Living postao je Wagon. Ogroman prtljažnik omogućio je i opcionu ugradnju trećeg reda sedišta, a njegova zapremina se tada smanjuje na 170 litara. U skladu sa trendovima iz oblasti bezbednosti, Fiat je ugradio i sistem za automatsko kočenje koji radi do brzine od 30 km/h. Na žalost, nema prepoznavanja saobraćajnih znakova. Konkurenti? Sada ih je sve više. Umesto MPV modela to su postali krosoveri, koji su pokupili vrline SUV i MPV modela. Upravo iz tog razloga Fiat je pojačao Cross verziju, koja se do juče zvala Trekking. Ona je standardno opremljena preklopnikom koji omogućava elektronsku blokadu diferencijala u cilju izvlačenja iz snega, peska ili blata i automatski se deaktivira pri brzinama od tridesetak na sat. Klirens je povišen za 25 milimetara. Dakle, nema 4×4 pogon, on je rezervisan za 500X, ali ga nemaju ni novi konkurenti, poput Opela Crossland X, Peugeota 2008, Citroena C3 AirCross, Renaulta Captur, Kie Stonic… Novi volan je preuzet od džipova. Sadrži dosta komandi, što tempomata, što onih za kretanje kroz meni. Tasteri za pojačavanje zvuka i menjanje numera su sa zadnje strane volana. Nije samo povećan displej multimedijalnog uređaja na sedam inča u HD rezoluciji, već je kompatibilan sa Android Auto i Apple Car Play sistemima koji omogućavaju da svojim telefonom tokom vožnje upravljate preko displeja automobila. Kompletna komandna tabla je dobila belo umesto žutog osvetljenja, a kompletno su promenjeni i instrumenti. Izgledaju dosta luksuznije zahvaljujući 3D efektu, a tu je i novi veliki displej između brzinomera i obrtomera na kome se prikazuju i podaci sa navigacije, na primer, o prvom sledećem skretanju. Tokom razvoja Fiata 500L, koji je počeo 2010. godine, ideja je bila da se napravi naslednik modela Fiat Idea i Lancia Musa. Interno, projekat je nazvan ''L0'', odnosno ''el dzero'' (Ellezero). Dizajneri su otkrili da je inspiracija za dizajn bila čuvena Villa Savoye koju je projektovao jedan od najpoznatijih arhitekata sveta, Le Corbusier. Ekvivalent je pronađen pre svega u slojevitosti strukture, (dvostruki A stub reprezentuje stubove), kao i u centralnom svetlarniku koji je dobio otelotvorenje u panoramskom krovu, najvećem u klasi. preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
TrifkeKG 1 Posted August 29, 2017 Juče je sa proizvodnih traka sišao veći kontigent vozila za srpsko tržište,ono što raduje je da pored 1.4 i 1.3 motora,koji najčešće traže kupci iz Srbije,sišao je i veći broj 0.9cng i 1.4tjet gpl vozila. Nadam se da će uskoro možda bar neko od tih kupaca predstaviti svoje vozilo na ovom forumu...čini mi se da 0.9 cng niko još nije predstavio a 1.4tjet gpl ima samo jedan. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9249 Posted August 29, 2017 5 hours ago, TrifkeKG said: i veći broj 0.9cng i 1.4tjet gpl vozila. Mooožda su već otišli za flotnu prodaju, tj. napravljeni su za poznatog kupca. Videćemo... Hvala na informaciji svakako. @TrifkeKG 1 Sinnerman reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9249 Posted September 1, 2017 Novi Fiat 500L NACIONALE u ponudi na srpskom tržištu U pitanju je program lojalnosti namenjen lokalnom tržištu i domaćem proizvodu, modelu Fiat 500L koji se sa ponosom proizvodi u Srbiji, u kragujevačkoj fabrici. Ponuda je namenjena svim potencijalnim kupcima koji su se opredelili da kupe novi Fiat 500L i tom prilikom ostvare dodatne pogodnosti kroz specijalne uslove kreditiranja Credit Agricole banke. NACIONALE ponuda odnosi se na sve pakete opreme modela Fiat 500L - POP STAR, LOUNGE, CROSS i WAGON. Kompletan cenovnik dostupan je na veb stranici https://www.fiatakcija.com/500l-nacionale/ U saradnji sa Credit Agricole bankom na našoj web stranici osposobili smo platformu za ''Fiat finansijske usluge'' gde ne samo da možete izračunati vašu ratu kredita koristeći kalkulator, već i da direktno aplicirate za kredit i proverite svoju kreditnu sposobnost http://www.fiatsrbija.rs/servis-i-usluge/finansiranje Dole naveden reprezentativni primer Fiat 500L POP Star 1.4 95KS: Rok otplate: 84 meseca Kamatna stopa: 3.99% Mesečna rata: 114 EVRA Cena osnovnog modela: 11.490EVRA + Easy care paket održavanja 250EVRA Mesečna rata podrazumeva i jednogodišnje besplatno osiguranje od totalne štete i krađe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drzarkod 3 Posted September 3, 2017 Krupniji si a imas moje oci.........hahahahaha 1 Zhorz reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1492 Posted September 25, 2017 U akciji za 13500 dobijes finu opremu i 1.4 tJet motor Imaju jos neke pakete od 500 i 700e. U tom paketu od 500e se dobijaju alu felne, senzori za parkiranje i jos neke stvari, tako nesto. Treba to provozati da se obrati paznja na geganje u krivinama i izolaciju, sa moja prethodna dva Fiata nije bas bila sjajna situacija povodom toga Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2009 Posted September 25, 2017 svaka cast,samo neka prodaju ,neka ide,da je malo veci standard pa da svi kupujemo novi 500L. Neke sjebe sa prodajom one smesne skodilake ulickane Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1492 Posted September 26, 2017 Iznutra su daleko kvaliteniji materijali nego u prethodnom 500L-u tako da je to veliki plus, novi volan ostavlja odličan utisak, još samo vožnja U današnjem svetu agresivnih dizajna automobila, Fiatov malo odskače Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1492 Posted September 26, 2017 18 hours ago, silenci said: svaka cast,samo neka prodaju ,neka ide,da je malo veci standard pa da svi kupujemo novi 500L. Neke sjebe sa prodajom one smesne skodilake ulickane Izleti tebi ponekad opasan lapsus Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2009 Posted September 26, 2017 haha ponekad Quote Share this post Link to post Share on other sites
debelizmaj 409 Posted October 1, 2017 Vidim u magazinauto da se pojavio 500L City Cross, jel zna neko o cemu se radi? Jel to zapravo 500L Cross? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9249 Posted October 3, 2017 @debelizmaj Nije, to je nova verzija (paket opreme), koja za osnovu ima 500L Cross. Planirano za odabrana tržišta u Evropi, ima još malo naglašenije crossover osobine. 25mm je povećan klirens, ima kao standard 17-ce alufelne, više opcija za boju (uključujući i jedinstvenu nijansu narandžaste za ovu verziju), kao i još više opcija oko sređivanja unutrašnjosti. Kožni volan, klima, tempomat, kao i Uconnect HD Live su standard na svakom City Cross modelu. Benzinci 1.4 atmo sa 95 KS, 0.9 sa 105, i 1.4 Turbo sa 120 konja. Dizeli 1.3 MJet sa 95 konja, ili 1.6 MJet sa 120 KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2136 Posted October 31, 2017 Fiat 500L 1.4 Pop Star na testu "Novosti" U "Fiatu" više vole da kažu da je model koji se trenutno proizvodi u Kragujevcu "novi" a ne "restilizovani", i kao dokaz navode oko 40 odsto novih delova koji se, od početka leta, ugrađuju u "Fiat 500L". Posle kratke vožnje u Torinu, gde smo mogli da se uverimo u kvalitete najraskošnijih verzija "šumadinca", isprobali smo i takozvanu baznu verziju sa benzinskim motorom od 1,4 litra i 95 konjskih snaga, sa paketom opreme "pop star", čija je cena od 11.490 evra (ali kako su u toku mnogobrojne akcije "FCA Srbija", najbolje je proveriti cene kod najbližih dilera). Krenimo od motora. U suštini, to je isti motor kao i kod ranijeg modela, ali je emisija štetnih gasova smanjena u skladu sa najstrožim evropskim propisima, pa sada ispunjava "Euro 6" standard. To znači da emisija ugljen-dioksida po pređenom kilometru ne prelazi 143 grama. Iz 1.368 kubika, četiri cilindra, dobija se 95 KS, koji sasvim solidno obavljaju svoj posao. Naravno, ne treba očekivati čudesa od ovog motora, ali je on sasvim dovoljan da od nula do 10 km na čas stigne za 12,8 sekundi i do maksimalnih 170 kilometara na čas. Obrtni momenat je 127 Nm pri 4.500 obrtaja. Potrošnja, po fabričkim specifikacijama, iznosi 8,2 litra u gradu, pet na otvorenom putu i 6,1 litar na 100 pređenih kilometara u takozvanom kombinovanom režimu vožnje. Ovaj motor je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem. Dizajn automobila je pretrpeo najviše izmena. Tu su nova svetla, prednja maska, branici, a sve je urađeno tako da se naglasi da je "500L" deo velike porodice "500". Izmenjen je i zadnji deo, kao svetlosne grupe, dodati su novi hromirani delovi... Nije mnogo toga menjano, ali dovoljno da se znatno osveži izgled, da "šumadinac" deluje još prijemčivije za oko. Uostalom, italijanskom dizajnu je teško naći neku zamerku. Ista je stvar i u unutrašnjosti vozila. Najuočljivija je promena na komandnoj tabli, gde sada dominira "touchscreen" ekran od sedam inča. Promenjena je i ručica parkirne kočnice. I materijali su znatno moderniji, kvalitetniji, a na sedištima su uočljive oznake "familije 500". I dalje je "Fiat 500L" šampion što se tiče preglednosti, što i ne čudi jer su staklene površine velike, a pozicija sedišta idealna. Rekosmo da smo na testu imali vozilo sa početnim paketom opreme "pop star" (sledeći je "Lounge"), pa je red i da nabrojimo šta ovaj paket sadrži. Vozaču je na raspolaganju upravljač podesiv po visini, a sve komande su na upravljaču presvučenom kožom (i "bluetooth"). Tu su i centralna brava sa daljinskim zaključavanjem-otključavanjem, elektropodesiva prednja stakla, grejač zadnjeg stakla, city servo, vozačevo sedište podesivo i po visini (prednja sedišta imaju naslone koji se obaraju), retrovizori koji su u boji vozila, elektropodesivi su i imaju funkciju grejanja, što je sjajno u zimskim uslovima. Naravno, tu su i klima-uređaj, veoma kvalitetan audio-sistem, USB i AUH utičnice, tempomat... Sasvim dovoljno, čini se, za početni paket opreme, a ko želi da izdvoji više novca, može dodatno da personalizuje svoj automobil, ne samo kada je boja eksterijera ili enterijera u pitanju, već može da sebe obraduje i panoramskim staklenim krovom, kamerom za vožnju unazad...Treba istaći da "FCA Srbija" u ponudi ima i sjajne dizel i agregate koje pokreće metan. preuzeto sa - Novosti.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan_B 2 Posted October 31, 2017 Interesantno: novi Fiat B-SUV bi mogao da se proizvodi u Srbiji https://fiatgroupworld.com/2017/10/22/new-frugal-fiat-b-suv-to-be-built-in-serbia/#comments Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9249 Posted December 15, 2017 Dostavni Fiat 500 L Pro po specijalnoj ceni za mala i srednja preduzeća Kako prenosi RTS, fabrika ''Fiat-Krajsler automobili Srbija'' napravila je domaću verziju dostavnog modela Fiat 500L pro koji pored tereta od 500 kilograma može da poveze i četiri putnika. Cena tog modela umanjena je za trošak PDV-a 20 odsto, tačnije za petinu, a tokom eksploatacije za ovo vozilo možete odbijati sve troškove kao da je teretno. Ovim putem državni organi, koji su dali homologaciju i Fiat, žele da pomognu mala i srednja preduzeća. Novi Fiat 500L pro ne razlikuje se od osnovnog modela kragujevačke fabrike. Ima uobičajena sedišta i samo četiri pojasa, jer je registrovan za četiri osobe. Nema dodatnih pregrada, pa je naizgled isti kao putnički tip. Isporučuje se i sa benzinskim i sa dizel motorom. ''Benefit je za sve kompanije koje su u sistemu PDV-a da mogu da odbiju PDV kao odbitnu stavku, odnosno mogu da iskoriste u svoje benefite, jer tada mogu da odbiju PDV i na gorivo, servis, zamenu guma i tako dalje'', ističe Igor Ševo iz kompanije ''Fiat-Krajsler automobili Srbija''. Takođe, na ovaj automobil registacija je duplo manja nego za putnička vozila. Ovo je prvo ovakvo vozilo na našem tržištu i ono naročito malim i srednjim preduzećima olakšava poslovanje, jer se prevazilazi problem upotrebljivosti voznog parka. Serviseri, zanatlije dobiće mogućnost da prikažu svoje izdatke i time smanje ukupne troškove poslovanja. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2136 Posted December 16, 2017 Prodaje se kragujevački Fiat 500L u kome se vozio papa U istoriji će ostati zabeleženo da su dva vozila proizvedena u Srbiji, makar nakratko, korišćena kao službeni "papamobili". Priča o dva FIAT-a 500L u kojima se prilikom svoje posete SAD u septembru 2015. vozio papa Franja, dobiće još jedno poglavlje. Naime, drugi od pomenuta dva automobila, proizvedena u Kragujevcu, prodaje se na aukciji na sajtu Charitybuzz, a novac će otići u dobrotvorne svrhe. Prvi "papin" FIAT 500L prodat je takođe na dobrotvornoj aukciji, održanoj u Filadelfiji početkom 2016. za 82.000 dolara. Drugi automobil koji je trenutno u ponudi opremljen je 1.4 litarskim MultiAir turbo benzincem i šestobrzinskim automatskim menjačem. Prešao je svega 458 milja (737 km) i praktično je kao nov. Procenjeno je da će se prodati za 75.000 dolara, a desetak dana pre kraja nadmetanja potencijalnih kupaca dostigao je cenu od 40-ak hiljada dolara. Inače, potpuno novi primerak FIAT-a 500L može se nabaviti u SAD za 20-ak hiljada dolara. Pored toga što papa Franja insistira da se vozi u skromnim automobilima, i to često naglašava, odabir FIAT-u 500L trebalo je da pošalje jasnu poruku svetu da se učine napori na sprečavanju klimatskih promena uzrokovanim emisijom gasova sa efekatom staklene bašte. Jedan od načina da se to postigne je smanjenje količine ugljen-dioksida koji u atmosferu emituju automobilski motori. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4871 Posted December 18, 2017 Ovaj novi 500l nema dnevna led svetla vec led poziciju a dnevna je i dalje obicna sijalica 21w ,jedino ako nije drugacije u najvisem paketu opreme posto ovaj sto sam danas gledao nije bio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9249 Posted December 18, 2017 @dach@ Od najnižeg paketa opreme postoje LED dnevna svetla: To su ona dva, da kažem kao polukruga u svetlu ispod glavnog fara. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4871 Posted December 18, 2017 Nebi ni registrovao da je to novi model da nije bio u braon boji,danas u garazi pali ga ispred mene i vidim isto zuta svetla kao na starom modelu nakon toga pali farove i pale se ta 2 bela polukruga e sad otkud znam mozda sam nesto pomesao,vidim da u katologu pise led dnevna Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1492 Posted December 20, 2017 (edited) On 12/18/2017 at 5:37 PM, dach@ said: Ovaj novi 500l nema dnevna led svetla vec led poziciju a dnevna je i dalje obicna sijalica 21w ,jedino ako nije drugacije u najvisem paketu opreme posto ovaj sto sam danas gledao nije bio ispada da su dnevna svetla sad najvaznija stvar na autu nego, jel ima neko ovog Miki Mausa sa tJet motorom da kaze koju rec oko njega? Edited December 20, 2017 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1492 Posted December 21, 2017 nasao Urketova garaza Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9249 Posted January 14, 2018 Fiat 500L Mirror U evropskoj ponudi Fiata se nalazi i specijalna Mirror edicija celokupne 500 game, od osnovnog 500, preko 500X pa do modela 500L. Fiat 500L Mirror, sa dvobojnim eksterijerom (kombinacija Venezia Blue boje i Maestro Grey krova), hromiranim detaljima i alu točkovima od 17 inča. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9249 Posted January 16, 2018 Vrele Gume video: Fiat 500L facelift 1 korto reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9249 Posted January 29, 2018 Car Obsession video: Test Fiat 500L Cross Quote Share this post Link to post Share on other sites