Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

FCA Srbija 25. maja objavljuje početak proizvodnje Fiata 500L facelift

 

170522_Fiat_New-500L-Lounge_02.jpg

 

Kako prenosi Beta, kompanija ''Fiat-Krajsler automobili Srbija'' 25. maja objaviće početak proizvodnje novog modela Fiat 500L, koji će se od ove godine proizvoditi u Kragujevcu. Prema najavi iz kompanije, svečanost će biti održana od 11 časova u krugu kragujevačke fabrike FCA Srbija. ''Nakon pet godina, slavimo uspeh modela Fiat 500L predstavljanjem nove investicije koja će biti prekretnica u razvoju i garancija budućih uspeha kompanije FCA Srbija'', navodi se u saopštenju kompanije. U Samostalnom sindikatu FCA Srbija u Kragujevcu rekli su agenciji Beta da je reč o početku proizvodnje restilizovanog klasičnog modela Fiat 500L. ''Mi jedva čekamo četvrtak, da saznamo od Fiatovih rukovodilaca kakvi su planovi kompanije za našu fabriku i radnike i Kragujevac'', rekao je predsednik sindikata Zoran Marković.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct

 

Kolika je cijena kod vas?

 

Inače gledamsamo dva paketa opreme. Pop Star i Lounge. Bar je tako na talijanskom konfiguratoru. Lounge odmah ima 7" infotainment i dvozonsku  automatsku klimu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni lepo sve to izgleda, jedino cena 15900, i to promo...e sad s kojim motorom i nivoom opreme. Ako bude subvencija nakon nekoliko godina eto sanse. JOs ako su stvarno 40% novih stvari ubacili a vidi se da su ispravili neke stvari na primedbe vozaca, na radost nas svih vlasnika, produzise vek i nasim ljubimcima. Misljenja sam da ce se 500l pokazati dobro  kao polovnjak, i auto koji se jos uvek proizvodi i to kod nas podize cenu auta. Nekako sad cross postaje ozbiljna konkurencija 500x ( x - cross-----zanimljivo )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram priznati da se i meni sviđaju poboljšanja, pogotovu u enterijeru i ona funkcionalna. Ne sviđa mi se što su previše nakinđurili i nadžidžali tu prednju masku, ali dobro, nešto su i tu morali da promene, tržište traži, da se zaljulja i ponovo pokrene dobra prodaja. Svaki proizvođač, naravno, gleda i oko sebe, na konkurente. Sve više mi se sviđa i Wagon... dok je bio Living nisam mu pridavao neku posebnu pažnju, a sad sa novim imenom sve mi se više sviđa. Šta ti je marketing, jedna reč a promeni sve! Hiljadu puta je bolje "vozim Fiat Wagon" nego "vozim Fiat Living". :blink: I lepo je što su njemu ostavili ona četvrtasta svetla pozadi kao u originalnom dizajnu, i nisu ih spustili onako "moderno" u branike. Nekako, uvek je originalni dizajn i najbolji, svaki sledeći upgrade je obično neko dodvoravanje tržištu. Baš kao i kod Multiple Mk II. Da, i trebali su bar Wagonu (a i Crossu) dodati podužne krovne nosače. Svi koji imaju karavane vole da to imaju. Ili bar kao dodatnu opremu. Doduše, videćemo....

Edited by bolens

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene zanima šta je izmenjeno od onoga što se ne vidi, šta spada u tih 40% ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa izmenjeni su srafovi u sarafi

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/23/2017 at 11:03 PM, N.N. said:

Već ga Talijani vozili.

 

 

Hahahaha ni nalik ovom sto izadje iz kragujevca

Screenshot_2017-05-25-13-39-24.thumb.png.4363c462d72cafc5519ee794c03289b3.png :rant:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj u testu je Cross verzija ,a ovaj na slici je standardna (kako li se vec zove zaboravio sam ). I ja smatram da su ga napeed malo previse nakindjurili. A enterijer je ispao odlican. Svidja mi se novi volan i instrument tabla. Plan mi je bio da za dve godine uzmem 500x ali nazalost moj 500l se toliko lose pokazao da se ne usudjujem da uzmem opet Fiata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa imas u temi 500l nepravilan rad motora objasnjeno sta je u pitanju. Na kraju su pronenili ceo motor a problem i dalje postoji. Sad kazu da je softver pa da ce morati da rade apdejt. Auto mi je bio jedno 15tak puta na servisu. Od prosle godine zimus ventilator klime skripi. Sad su ga rastavili na vabrednom servisu,isao sam zbog motora,pa da vide da ga zamene ali noraju prvo da posalju u centralu. Posle toga ,kad krecem cujem da nesto lupa i skripi iz table,skripanje se cuje kad vozim i po neravnom putu. Verovatno nesto nisu lepo vratili na mesto,moram da reklamiram to na rwdovnom servisu. Nekako sam se razocarao,a 500x mi je bas zapeo za oko i to 1.6mjt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U jbt, tvoj kao iz poplave...kod mene pu pu za sada sve ok. Trazi zamenu tvog krsa za nov 500x uz doplatu na kredu.

Edited by drzarkod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rado,ali tesko. Ma samo da ovo rese pa ce nadam se da sve bude ok. Iskreno malo me je iznenadilo sve to. Vidim da dosta njih hvali 500l da je kvalitetno uradjen.  Prosto razocarenje je tu najgore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sviđa mi se eksterijer, ali ruku na srce ni stari 500L mi se nije svedo kad je izašao :) Posle su prelomile praktične prednosti za porodice sa malom decom (nepregledni hektari prostora za putnike, nezamislivi litri zapremine prtljažnika...) pa smo ga uzeli a ja se privikao na fanki dizajn.

 

Sviđaju mi se promene enterijera. Osveženi motori bi dobro došli ali šta je tu je.

 

Nadam se da ima unapređena koja ne vidimo, oko tehnike odgovorne za ono za šta je auto zapravo napravljen -- za vožnju. Voleo bih da su rešili probleme sa letvom volana, zujanjem, škripanje, kljuckanjem, kreketanjem, problem sa jeftinim akumulatorom, sa bravom petih vrata, sa amortizerima petih vrata, sa menjačem koji teže upada kod nekih primeraka u brzinu, itd. To je ono što je bitno, dizajn manje više, nekom se sviđa, nekom ne, ali svi vole da voze pouzdan i utegnut auto.

 

Da li bih menjao stari 500L za novi? Ne, jer deca nisu više sitna, sledeći auto će biti više po muškom ukusu :) 

 

Komentar za video: Kakva je ovo politička propaganda, LOL. I što političari koriste Fiat za ličnu promociju (Tadić, Dinkić... ovi sad...).

 

I na kraju, jesu li sada sve verzija za sva tržišta iste, ili i dalje ima evropski i američki 500L?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, neshaoct said:

FCA Srbija video: Novi FIAT 500L je stigao!

 

 

Auuu,koja propaganda.Pa spejs satl da lansiramo,pa i nekako da prodje sa onim crvenim tasterom.Jbt,atak na zdrav razum.

Ovo je deja vu .

Jbt,par novih plastika i vec ga zovu "novi model".

Secam se kad se gledao predstavljanje hyundai i30 facelift u decembru 2014.Pratio sam jer sam kupovao novi auto.

Izao cika i lepo obrazlozio sta je uradjeno,predstavio novi motor za face lift.Ima li ovde novog motora za 500L facelift?

Naravno kad je izasao face lift i30,vec se govorkalo o novom modelu,a par meseci kasnije su izasle  prve spijunske fotografije maskiranog vozila.

Tako to rade ozbiljni proizvodjaci u ozbiljnim drzavama.

Hleba i igara za narod.O novom modelu ni reci,subvencije iz budzeta i dalje.

Nemam nista protiv fca.Sisaju  dobro budzet i treba da sisaju kad im je dato."I tata bi sine".

Al ako sisaju drzavnu sisu,nek ucine nesto i za Kragujevac i Srbiju.Dajte novi model,dajte "inocenti" za zemlje treceg sveta i sisajte i dalje,al nek se radi.

Dajte bilo sta u najavi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada citam , ugovor sa Fiatom do 31.12.2018, nigde ne stoji da su Italijani bili u obavezi da prave jos jedan model.Premi-predCednik najavljuje da ce drzava da obezbedjuje nova trzista...kuku nama
Generalno meni je 500 l odlicno koncipirano vozilo
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AV: "Naš mali srpski automobil, koji proizvodimo u našem Kragujevcu!"  Kako to zvuči milo, toplo...

 

Dobro, nije baš naš, nije baš ni mali ali nema veze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to zalosno... Niko ne moze da me ubedi da nasa drzava nije mogla da proizvede novi automobil u Kragujevcu... Toliko nasih ljudi radi u Ferariju,Porseu...itd... Imamo pametne ljude...Ali najlakse je bilo prvo  upropastiti tu fabriku i pokloniti je na kraju Fiatu... Koliko je fabrika prodato,i koliko je subvencija dato,tacno je mogla fabrika iz pepela da se podigne nova :D  Kad isisaju pare pobecice glavom bez obzira...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko se Jugo posprdao sa ovim Fiatom, otkad se pojavio retko kad viđam Petstotke na ulicama. Skup je realno, ortak kupio novu Kiu ceed za manje pare koja je i bolja. Pa mi je nudio neku Škodu (polovnu, ne sećam se tačno koja je) sa bruka opremom za manje para, ali eto ja sam tada bio lud i procenio da još nisam spreman za takav auto te uzeo w124 koju vozim i sada :D Kad sam ga odbio prodao je sutradan za veće pare :)

 

više se juga izvozilo u ameriku, nego što ćemo mi fiata u sve zemlje zajedno

 

a i vučić im je napravio antireklamu, :) što njegovi ne prodaju škode i audije i uzmu fiat500L

 

 

 

 

Edited by dj90

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Trofeo 

Otvorio si pandorinu kutiju! Naravno da nismo mogli da proizvedemo sami nov model. Razlozi:

 

1. Mi mislimo da smo strašni stručnjaci, a kada malo odeš preko shvatiš da smo na polju nauke, industrije, obrazovanja niko i ništa. To što šačica naših ljudi radi preko na nekim jakim mestima ne znači ništa, jer većina naših tamo čisti go*na . 

2. Niko i ništa smo jer nas je Ćopavi i njegov komunizam sahranio, naročito nas Srbe! Ljudima su isprani mozgovi, nepismenim kadrovima su dodeljivani stanovi i svi mogući i nemogući uslovi, dok su inženjeri i svi ostali školovani ljudi ostajali bez ikakve mogućnosti za daljim napredovanjem na polju nauke i razvoja. Ljudi su bili izolovani i ubeđeni kako su Stojadin i Jugo super automobili, a s obzirom na činjenicu kakvi su to krševi bili cena im je bila previsoka. Ako je nama Jugo ponos onda kolektivno cela nacija treba da izvrši samoubistvo. Da ne ulazim dalje u detalje...

 

Ono što je ličilo kao veliki korak napred je bila Florida, dizajnirana od strane Giugiara, i koja je u svoje vreme izgledala jako lepo i moderno. Naravno, kvalitet izrade je bio ispod svakog nivoa, i prava je šteta što ta kreacija nije bila pod samom Fiatovom proizvodnjom jer bi to sigurno bio uspešan automobil. Eto naši stručnjaci nisu bili u stanju da naprave adekvatan alat u Zastavi koji neće učestalo pucati i non stop prekidati proizvodnju. I to je čist primer za šta smo mi bili sposobni, i na kojoj smo lestvici nažalost. Na Jugu nismo znali najobičniji retrovizor da dizajniramo, a kamoli nešto drugo... 

 

@dj90

Ne koristi se 500L zato što ne pripada D ili E segmentu, već MPV klasi, i svojim karakteristikama ne odgovara potrebama prevoza bitnih(imućnih) ljudi. 

Onog momenta kada bi se kod nas proizvodio auto u srednjoj ili višoj klasi, ne sumnjam da bi bio zastupljen među državnicima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banjo1990 Brate za vreme tog copavog kec je bio auto evrope 1971 ;) a to sto su posle njega sve razjebali to je druga stvar.... Taj copavi je razvio kompletnu industriju i motorizovao celu bivsu Jugoslaviju... Ako cemo iskreno da pricamo,ako necemo onda je to druga stvar... To sto se posle nije ulagalo i radilo na rasturanju cele industrije to je vec politika :D ovde pricamo o Automobilima i o Zastavi :) Jednostavno nije se ulagalo u auto industriju kao ni u sve ostalo...80-ih je krenulo sve da tone pa ratovi,sankcije,sve se to odrazilo... Jednostavno Cilj je bio unistiti kompletnu industriju,sto se i postiglo na kraju(i naravno prodati na kraju za saku dolara tim istim ljudima koji su nas rasturili) Samo sam hteo da kazem da za jednu Zemlju koja vec ima auto industriju(imala) moglo se naci nacina a i novca kroz ove privatizacije da se ulozi u Zastavu da pravi  nova vozila. KAd su prodavali raspale firme koje su u propasti trebalo je taj novac preusmeriti ka unapredjenju nekih firmi koje imaju perspektivu... Naprm imt isto... uvozimo neke ttraktore iz kine a ne mozemo da proizvedemo traktor... Pa nisu Italijani sav mozak popili ili Nemci...itd... Hocu da kazem da smo pametan narod i da je bilo volje zastava je mogla da opstane... Ali najlakse je strpati lovu u dzep otpustiti hiljade radnika i cao... Svi ostali razvijaju svoju auto industriju samo smo "mi" pametni da je prodamo i jops dajemo subvencije :D smesno i zalosno u isto vreme. btw kec,jugo su projekti iz 70-ih... ja pricam da je moglo novo da se proizvede... pogledaj auto u klasi zastave 101 iz 71 god pa uporedi kvalitet

Edited by Trofeo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papi savrseno odgovara...
99% ide u izvoz, i do sada je više izvezeno u SAD nego u vreme Zastave i Yuga.
Kapacitet fabrike trenutno je teško iskoristiti i kada bi bilo tražnje jer zbog logistickih problema(pruga, autoput, obilaznica do fabrike) nije moguće dopremiti mnogo više delova neophodnih za veću proizvodnju i eventualno drugi model.

123

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, sasha015 said:

Secam se kad se gledao predstavljanje hyundai i30 facelift u decembru 2014.Pratio sam jer sam kupovao novi auto.

Izao cika i lepo obrazlozio sta je uradjeno,predstavio novi motor za face lift.Ima li ovde novog motora za 500L facelift?

Naravno kad je izasao face lift i30,vec se govorkalo o novom modelu,a par meseci kasnije su izasle  prve spijunske fotografije maskiranog vozila.

Tako to rade ozbiljni proizvodjaci u ozbiljnim drzavama.

 

Jeeeeeeste...svako ko ne uradi kao Hyundai je neozbiljan. :D 

Kada Hyundai bude imao najprodavaniji auto u segmentu počeće i on da prolongira vreme za njegov ''facelift'', kao i vreme za novi model jer...samo budala ulaže pare da bi napravio novi model koji će da bude šta...najprodavaniji? Pa, i postojeći je. Isto kao i sa Fiatom 500 npr. Izašao je pre 10 godina, eno ga i dalje se isti takav pravi, i dalje je najprodavaniji u segmentu, uradili mu ''facelift'' tek skoro i planiraju još da ga prodaju takvog jer tržište to želi, kupuje, a oni masno zarađuju na njemu jer je Fiat 500 oooooooodavno isplatio troškove razvoja/marketinga. NIKO (ni Hyundai) ne radi ''facelifting'' bilo kog modela samo 'nako da bi radio, niti izbacuje novi model tek 'nako da bi izbacio...nego se obe stvari rade samo i jedino kada tržište to zahteva. Kako znaš da tržište to zahteva? Onda kada tvoj model počne da posustaje sa prodajom, a naročito ako ga neki drugi model (ili modeli) počnu da prestižu po broju prodatih.

 

Fiat 500L nema problem sa konkurencijom u svom segmentu. Najprodavaniji je.

Ali, čitav taj segment vozila ''small MPV'', u koji spada 500L, nastavlja da se smanjuje po ukupnoj (svih modela zajedno) prodaji, tj. ljudi po Evropi sve manje traže auto tog segmenta, već kupuju krosovere/manje SUV modele. U prva 3 meseca ove godine čitav segment je pao za još 10%. Ovaj facelift treba da Fiatu 500L omogući još par godina prodaje do 100k komada, a tokom tih godina FCA treba da odluči hoće li praviti novi ''small MPV'', ili neki drugi segment u KG.

 

A, o lupetanjima oko subvencija ću stvaaaarno uskoro otvoriti novu temu, da bude sve na jednom mestu. :) Da u toj temi bude kako je npr. Kia došla u Slovačku, ili kako je skoro Jaguar/Land Rover odlučio da takođe izabere Slovačku kao lokaciju za svoju novu fabriku. Da vidite tek te subvencije. Isto tako, postaviću lepo iz budžeta da se vidi još jasnije koliko je to SRB uložila u ''FCA Srbija'' kako bi postalo baš tupavo lupetati više o nekakvim parama koje niko kao ne zna kolike su, ili sl. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projekti iz 70-ih ali ciji? I to pa nam je samo veoma losa kopija bila :D Jednostavno zastava ne bi mogla nikad da pravi neki nov auto pa ni samo svoje troskove da pokriva a lamo li da zaradjuje. Ko da kupi neko novo zastavino vozilo? Pa ni Z10 ni dan danas ljudi nece da pogledaju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...