Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

2 hours ago, TrifkeKG said:

Zvaničnih informacija nema, trenutno se rade vozila koja će novinari da testiraju,tako da će verovatno prve informacije da se pojave po italijanskim forumima.Nezvanično sam i ja čuo da će možda u julu da ga predstave,e sada ne znam da li tada ima neki sajam.

Moja je želja da puntića zamenim za redizajn 500L cng,ali za 2 god. ,čini mi se da će do tada 0.9 da zamene sa 1.0 cng.

Ovaj 0.9cng za sada najviše ide za Italiju,mada u poslednje vreme i za Austriju i Tursku.

Od motora najviše idu 1.3, 1.4, 1.4tjet, 1.6, 1.4tjet plin, 0.9cng, 0.9 .

Inače ceo mart i sada april sve ide za Nemačku,Francusku,Španiju,Italiju. :D

Znači lepo ide proizvodnja? To mi je bas drago da čujem. Vidiš da sve zemlje istočne Evrope prave po dva brenda automobila, Slovačka valjda tri. Vidiš 500l se lepo drži i posle 5 godina od predstavljanja. Verovatno će još bolje da ide redizajn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno,tome se svi u fabrici nadamo,generalno gledano u B klasi mislim da nema komfornijeg i opremljenijeg auta,za tu cenu, gledano na pop star opremu vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je sigurno, stvarno bogata oprema. I treba da se radujete, vazno je da fabrika radi, ima da dogurate do 500.000 komada. Samo da Fiat kasnije pripremi 500l-2 i da eventualno doda još jedan model. Nisam nikakav bot, ali se radujem uspehu fabrike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dok se sprema redizajn, ja došao do 110 000 km.

statistika je beležena u firmi za koju radim.

 

:)

 

23.04.2017.

 

литара укупно

 

 

 

 

5.549,74

километара укупно

 

 

 

110900

просечна потрошња

 

 

4,9689

 

 

махом град

са неколико

излета по србији

пумпа

 

 

омв

 

и

 

нис

купљен

 

 

 

 

3.9.2013.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti na ovoj statistici, veoma zanimljivo. I zaprepasti se čovek kad vidi koliko je para dao na gorivo u toku svih tih godina. Skoro 7000 evra! I odmah počne da razmišlja o elektromobilu! Ali platila je firma ako sam dobro razumeo. To je službeni auto i samo ga ti voziš? Malo nam to razjasni, u profilu ti stoji 1.3 MJTD, to je taj auto?

 

Još ako je, što bi Englezi rekli "perk", da možeš da ga koristiš i u privatne svrhe a sve firma plaća, to je bolje i od elektro Tesle! :pirate:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, tako je. Za 200 000 km, sa potrošnjom od 5 litara na 100 km, na gorivo ode isti takav auto. znači, suma sumarum oko 30 000 evra. Sa održavanjem i preko toga.
Jeste službeni auto, i mahom je ovo prešao u poslovne svrhe osim nekoliko izleta po Srbiji i Crnoj Gori. Koristim ga i privatno, sa istim punjenjem. Ali pošto radim skoro svaki dan, privatni deo čini možda 10% potrošnje.
Sve u svemu, možda je vreme za elektromobil...
Zamislite tek benzinac, koji verovatno u gradu troši oko 7litara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L facelift: premijerno predstavljanje 29. maja

 

157615-fiat%20500l%2011.jpg

 

Restilizovovani model Fiat 500L, koji se proizvodi u Kragujevcu, biće predstavljen međunarodnoj javnosti na promociji u Torontu 29. i 30. maja. Prvi Fiat 500L predstavljen je 6. marta 2012. godine na Salonu automobila u Ženevi. Do sada je u Kragujevcu, prema podacima Svetskog udruženja proizvođača vozila (OICA), proizvedeno oko 450.000 jedinica ovog vozila, koje se pravi u više varijanti (Trekking, Living), a i dalje je na vrhu prodaje u svom segmentu MPV modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9.4.2017. at 11:02 PM, TrifkeKG said:

Iskreno,tome se svi u fabrici nadamo,generalno gledano u B klasi mislim da nema komfornijeg i opremljenijeg auta,za tu cenu, gledano na pop star opremu vozila.

 

Sta se nadate za 2 godine,tj posle 2019?

Katanac?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novsti su. 7" UConnect, novi instrumenti u stilu 500X, novi volan, prednji i stražnji branik. Dvije različite linije dizajna, Urbana i Trekking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijska proizvodnja redizajniranog Fiata 500L od juna

 

156703-fiat%20500l%208.jpg

 

Serijska proizvodnja novog, odnosno redizajniranog Fiata 500L, zvanično će startovati u junu. Međutim, prvi tako restilizovani model iz kragujevačke fabrike će početi da silaze tokom ovog meseca - nezvanično je, uoči prvomajskih praznika, potvrđeno u kompaniji ''Fiat Krajsler automobili Srbija''. Menadžment Grupacije FAS odlučio je da redizajnirani Fiat 500 L predstavi međunarodnoj javnosti 29. i 30. maja u Torontu, mada se ranije očekivalo da će promocija biti na martovskom Salonu automobila u Ženevi, koji slovi za najveću evropsku, pa i planetarno najznačajniju smotru noviteta u svetskoj automobilskoj industriji. Upućeni pretpostavljaju da je Toronto izabran iz dva razloga. Prvi se odnosi na činjenicu da taj model najslabiji plasman, od početka proizvodnje u Kragujevcu, beleži upravo u Severnoj Americi, pa bi svetska promocija u toj sredini mogla da ''pogura'' prodaju u SAD, Kanadi i Meksiku. Drugi razlog za predstavljanje Fiata 500L u najmogoljudnijem kanadskom gradu mogao bi da se veže za sve veću okrenutost kompanije FCA, naročito njenog izvršnog direktora Serđa Markionea, Americi i Aziji i tamošnjim tržištima. Markione je o takvoj poslovnoj orijentaciji FCA Grupacije u više navrata i javno govorio...

 

detaljnije na - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L ovog leta u službi Nikole Jokića

 

jokic%201.jpg

 

Odmor i druženje kod kuće ovog leta biće pravo uživanje za našeg Nikolu Jokića, a svako putovanje prava avantura uz Fiat 500L. Auto kuća Stojanov još jednom je u cilju podrške domaćeg sporta i promocije pravih vrednosti potpisala ugovor o saradnji sa NBA zvezdom Nikolom Jokićem. ''Fiat 500L je idealan auto za momke kao što sam ja, prostran i udoban i što je najvažnije mogu bez problema da sednem i vozim'', izjavio je Nikola i napominje da mu je svaka podrška kod kuće kao i dok je u Americi veoma bitna i da mu ovaj gest naše auto kuće posebno značajan jer će mu svakodnevne obaveze dok je u Srbiji biti u olakšane i imaće auto baš to meri.

 

jokic%2011.jpg

 

''Proudly made in SERBIA'' - zajednička poruka kroz koju obe strane priznaju i dele snagu, ambiciju i volju za uspehom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verzije su tri. Cross, Urban i Wagon.

 

Wagon je u biti dosadašnji Living. 

 

Cross naravno daje crossover look i znamo na čije tržište puca. Po mom mišljenju to vrlo vjerojatno daje naslutiti što će biti nasljednik Fiata 500L u ponudi ako ga bude jednog dana.

 

Što se dizajna tiče tu je najviše promjena u interijeri. Novi je volan, insutrmenti su novi, a nova je i opcija za 7" UConnect HD. On ima podršku za Android Auto i Apple CarPlay. 

 

1.thumb.jpg.830563f74ceaccf774f4a3a9ed25b2c2.jpg2.thumb.jpg.b0428fd26922709a3ff3fbd018c05c35.jpg3.thumb.jpg.44abd88cc7019fd7c8162ca2d2b12f63.jpg4.thumb.jpg.4afaed6b09d9cc584d8b01b1c916b552.jpg

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urban i Cross su dobro prosli u ovoj turi osvjezenja. Wagonu nista ne moze pomoci, ocekivao sam da ce tu verziju ukinuti.

Unutrasnjost je sada moderna i u stilu 500X. Centralna konzola vise nema taj baby dizajn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo, lepo, cross prelepo, bas me interesuje taj novi polozaj menjača...kako ce biti u voznji...u naslon za ruku bi trebao lepo da legne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo za novi Trekking t.j Cross
Još malo robustniji dizajn i mnogo bolji volan (zapravo cela konzola) u odnosu na prethodnu verziju. Mislim da će Cross ozbiljno uzdrmati 500X.

 

Kažu, 40% novih delova: https://www.motor1.com/news/146223/2018-fiat-500l-facelift-revealed/

Dobar prikaz na: 

 

Edited by Milan_B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovo izgleda kao ozbiljno pobošanje trekking funkcije. Sada ima standardni režim plus dva režima sa uključenom kontrolom trakcije.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da je stvar ukusa, ali koliko mi je lep prednji branik na ovom braon, toliko mi je retko odvratan na zelenom...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Elra said:

Urban i Cross su dobro prosli u ovoj turi osvjezenja. Wagonu nista ne moze pomoci, ocekivao sam da ce tu verziju ukinuti.

Unutrasnjost je sada moderna i u stilu 500X. Centralna konzola vise nema taj baby dizajn.

 

Unutrašnjost je jako puno napredovala. Čini mi se i da su sjedala nova. Tu je bilo puno pritužbi na dužinu sjedala kao i bočnu potporu. Nadam se da je to poboljšano.

 

54 minutes ago, Milan_B said:

Bravo za novi Trekking t.j Cross
Još malo robustniji dizajn i mnogo bolji volan (zapravo cela konzola) u odnosu na prethodnu verziju. Mislim da će Cross ozbiljno uzdrmati 500X.

 

Kažu, 40% novih delova: https://www.motor1.com/news/146223/2018-fiat-500l-facelift-revealed/

 

Pa slažem se da je Cross veliki napredak naspram Trekkinga. Moraju sa nečime kontrirati Capturu i sličnima. 500X to nije i 500X na dosta tržišta cilja na klijentelu još malo dubljeg džepa.

 

17 minutes ago, totti said:

Naravno da je stvar ukusa, ali koliko mi je lep prednji branik na ovom braon, toliko mi je retko odvratan na zelenom...

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
 

 

Pa normalno da je ljepši na smeđem. Ali... Ovo je limitiranje štete. Realno klasični MPV je prodajom u opadanju. A Fiat nema 100% direktnog konkurenta Capturu, 2008... 

Čak i jedan Opel tu ima dva lica. Crossland X i Mokku X. Drugačija ciljana klijentela. I mislim da će Fiat sa nasljednikom 500L ići u tom smjeru.

 

E sada u mom odgovoru na temi 500X koji sam uputio @neshaoct pisao sam o planu za Brazil koji je 2014. pa i kasnije bio aktualan i za Indiju. Dio tog plana je onaj novi Argo koji sada u Brazilu mijenja Punta i skuplje modele Palia. Drugi dio je crossover na toj istoj platformi. Tamo će biti Jeep. No zašto kod nas ne bi bio Fiat. Tu ja vidim priliku za Kragujevac. Dva modela umjesto jednog. Pitanje je što Fiat ima u planu.

Mislim da 500L neće još dugo. Ako hoće kroz godinu ili dvije bi mogla komplet nova gama motora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad primetih i da je ručna kočnica drugačija tj vratili su se na klasičan oblik ručice.Takođe držači za čaše su sada između sedišta ...

500lSiqjBz.thumb.jpg.e7b48bb13ba3d28858174f7f942eea18.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda glupo pitanje, ali ima li neko barem neku informaciju kakva ce biti korekcija cene, na domacem trzistu? Ja kad sam isao pre mesec - dva kod Fiat dilera, rekli su mi da ocekuju znatno vise cene novih modela (ok, verovatno sa namerom da me prelome da uzmem sa lagera ovaj trenutni model, jer me interesovalo da polako, evo 4. godina, menjam mog 500L za noviji). U sustini, ako osnovni model dogura do 15.000 vec mi tu ulazi u pricu i  npr. Jeep Renegade koji mi se svidja jako... Znam da im je trziste Srbije na nivou statisisticke greske ali 'bem ga....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sudeći po broju izmena, mislim da će cena morati dosta na gore.

Čini mi se da je FIAT uradio više izmena sa ovim faceliftom (ako je tačan podatak o 40% novih delova) nego što neki proizvodjači urade sa tobož novim modelom.

Unutrašnjost izgleda dosta bolje u odnosu na prethodnu verziju, a nadam se da su sedišta bar malo šira u delu kukova ... kod ovog mog trekkinga dužina sedišta nije problem, ali je nekao uzak u predelu kukova (NE, nisam nešto gabaritan, 75 kg, ali ... eto to mi je zamerka za sedišta).

 

Kako sam ja sa mojim kafućincem BAŠ zadovoljan, moglo bi biti taman za neke  tri godine, kad cena ode na dole, da se počastim novom verzijom trekking-a t.j cross-a. 

Ja naprosto ne vidim bolji (nov) auto u cenovnom rangu do 15 K evrića od 500L cross verzije (ako bude ta cena za neku godinu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Fiat 500L

 

170522_Fiat_New-500L-Wagon_02_slider.jpg

  • Još više nalik na Fiat 500, još praktičniji, sa još više tehnologije: to je ukratko novi Fiat 500L.
  • Jedinstvena kombinacija prostranosti i karaktera, tržišni lider u Evropi otkad je plasiran.
  • Ukupno 40% svih komponenata su novi.
  • Nije reč samo o liniji modela, već o tri posebna identiteta koja pokrivaju sve potrebe: Urban, Cross i Wagon.
  • Standardna oprema i cene se mogu razlikovati u različitim zemljama, ali  informacije u ovom tekstu se odnose na sva tržišta.

Nakon petogodišnjeg neosporenog liderstva u svom segmentu, stiže novi Fiat 500L. Oslanjajući se na svojstva koja su potvrdila njegovu dominaciju u Evropi i konstantno rastuće vođstvo na tržištu, najprostraniji od svih modela linije 500 sada ima još više tehnoloških sadržaja i bolje je povezan, sa još izraženijim karakterom i ličnošću. Ove karakteristike se razvijaju i kombinuju u tri ličnosti ovog automobila: Urban, Cross i Wagon.
Prepoznatljivi stil modela Fiat 500 je još očigledniji u ovoj osavremenjenoj verziji, na kojoj je 40% svih komponenata novo. Verzija je dizajnirana tako da naglasi pripadnost porodičnoj  liniji modela naglašavajući ključne karakteristike njegovog stila, radi krajnje upečatljivog identiteta. Model 500L uspešno kombinuje prilagodljivost koja je vodeća u klasi sa jedinstvenim vrednostima modela 500 i upečatljivim funkcijama. Ovo je samo po sebi dovoljno da model učini jedinstvenim, ali je dodatno dopunjeno osobenim stilom modela 500: 500L kombinuje celokupan stil i uzbudljivost linije 500 sa prostranošću i funkcionalnošću višenamenskog vozila.

 

Gradske ulice širom sveta su prirodno stanište legendarnog Fiat-a, dok 500L kombinuje njegov poznati kompaktni izgled sa novom krosover verzijom Cross. Vozilo poseduje selektor režima vožnje (Mode Selector) za izbor tri različita režima, zavisno od stila vožnje i uslova na putu: Normal, Traction+ i Gravity Control. Svako ko se opredeli za vožnju novog 500L, bilo na gradskim ulicama ili u uslovima terenske vožnje, ima identičnu,  veoma aktuelnu potrebu: da bude povezan na mrežu, podeli uzbuđenja sa putovanja, komunicira, sluša omiljenu muziku i dobije najnovije informacije o saobraćaju i vremenu. 500L nudi sve to i više od toga, sa rukama na volanu, a pogledom na put, koristeći sistem UconnectTM HD Live sa 7-inčnim dodirnim ekranom visoke revolucije, Apple Car Play integraciju i Android AutoTM podršku. Verzija Cross daje novu dimenziju ličnosti modela 500L. Osim izbora režima vožnje, avanturistički karakter automobila naglašen je posebnom opremom, klirensom višim za 25 mm, kao i stilskim detaljima iza kojih se krije jedinstveni krosover izgled: novi dizajn branika, novi bočni štitnici i nove zaštitne ploče napred i pozadi. Cross je u društvu najautentičnijh gradskih verzija, Urban i Wagon, čija prostanost i prilagodljivost se podižu na najviše nivoe sa sedam potpuno podesivih sedišta.


To nisu samo tri verzije, već i tri autentična identiteta, kreirana da zadovolje različite ljude, te da odgovore na različite potrebe. Sve tri verzije odlikuju se vrhunskim sigurnosnim funkcijama poput sistema automatskog kočenja (Autonomous City Brake), koji je u upotrebi u gradskoj vožnji, pri brzinama ispod 30 km/h, a poseduju i najveći prtljažnik u klasi. Unutrašnja konfiguracija je takođe krajnje fleksibilna, zahvaljujući čemu su korisnici u mogućnosti da ostvare do 1.500 unutrašnjih prilagođavanja. Ekskluzivni paketi, razvijeni ad hok, omogućavaju svakom korisniku da prilagodi svoj 500L naglašavajući njegov stil, povezivost udobnost i sigurnost. Modeli u liniji u ponudi su sa benzinskim, TNG, metanskim i dizel motorima, snage do 120 KS, u spoju sa 5-stepenim ili 6-stepenim manuelnim ili Dualogic robotičkim, automatskim prenosom.

 

Još više 500
Novi 500L dizajniran je tako da naglasi pripadnost porodičnog liniji modela naglašavajući njegova ključna stilska svojstva. Stil eksterijera izražava sve upečatljive elemente koji su karakterisali ovaj model tokom čitave njegove istorije, još od pojave njegovog legendarnog prethodnika, sa još kompletnijim identitetom. Najočiglednija veza sa prošlošću ogleda se u setu sa ''brkovima i znakom'' na trapezoidnom prednjem delu, gornjim farovima sa hromiranim elementima, kružnog i dinamičnog izgleda, te donjoj svetlosnoj grupi sa LED dnevnim svetlima, koja podsećaju na grafiku dve ''nule'' u oznaci 500. Ovim fino stilizovanim detaljem, novi 500L jasno naglašava svoj identitet čak i u mraku. Pored toga, prednji branik u prepoznatljivoj trapezoidnoj izvedbi, sa hromiranom, ukrašenom trodimenzionalnom mrežom donje rešetke, daje ovom automobilu atraktivan i veoma elegantan izgled. U isto vreme, hromirane trake koje vuku pogled na blatobrane, odražavaju čvrstoću i individualnost. Sa ovim izmenama, prednji deo novog modela 500L je još izražajniji i zavodljiviji. Glavna stavka u zadnjem delu su hromirani umeci koji naglašavaju osećaj pripadnosti ovoj liniji vozila, kao i horizontalni elementi koji osnažuju pojavu ovog automobila, kao i njegov utisak na putu. Svetla za maglu i vožnju unazad se nalaze u donjem delu branika. Ova promena je u većoj meri funkcionalne nego stilske prirode i poboljšava efektivnost različitih svetala. Novi 500L dostupan je u deset pastelnih ili metalik boja sa tri vrste krova: u boji karoserije, sjajno crni ili beli, ili mat crni. Ukupno, korisnici imaju izbor od čak 37 kombinacija boja. Boje u ponudi su plava Bellagio, narandžasta Sicilian, bronzana Donatello, bela Ice-Cream, žuta Sorrento, crna Cinema, siva Fashion, siva Maestro, zelena Tuscan i crvena Passion. 

 

Jedinstvena kombinacija prostranosti i ličnosti
Enterijeri su takođe potpuno novi, počev od dizajna instrument-table. Opšti utisak je više haj-tek i još upečatljiviji, što demonstrira upadljivim znakom ''500'' na instrument tabli. Prostor za putnike generalno je udoban, pogodan, prilagodljiv i ispunjen svetlošću, sa obiljem pažljivo stilizovanih detalja i bogatstvom prepoznatljivih elemenata modela 500. Kombinuje kompletan set vrhunske opreme sa dizajnom inspirisanim klasičnim modelom 500. Prostor iza restilizovanog multi-funkcionalnog upravljača, sada sa dodatim hromiranim elementima, unapređenog je dizajna, sa dva okrugla merna instrumenta (obrtomer i brzinomer) na obe strane 3.5-inčnog grafičkog displeja u boji. Kombinacija upravljača i instrument-table poboljšava vidljivost instrumenata, što je dodatno unapređeno belim pozadinskim svetlom. Vozač takođe ima na raspolaganju inovativni TFT digitalni displej u koloru, sa kompletnim paketom korisnih informacija. Pored toga, na novom modelu 500L primenjen je inovativni koncept sa staklima sa svih strana, kojim se poboljšava osećaj kontrole nad putem, te olakšava parkiranje, pored postizanja vidljivosti koja je najbolja u klasi, a zahvaljujući zastakljenom A stubu. Prostran stakleni krov, veličine 1.5 m2 čini prostor za putnike još svetlijim. Panoramski krov koji je dostupan u fiksnoj, ili izvedbi sa električnim otvaranjem, putnicima u vozilu pruža svetlost i osećaj slobode kakav je u stanju da pruži velika staklena površina. Dok gornji deo instrument-table izražava novu ličnost, donji deo pruža pogodnost novih, prostranijih odeljaka za odlaganje, te uvodi nove komforne funkcije, poput centralnog naslona za ruke. Ručica menjača je redizajnirana i postavljena višlje za bolju udobnost u vožnji, ukrašena logotipom ''500''. 


Svaka verzija ima sopstvenu ličnost: Pop Star konfiguracija izražava mladu, funkcionalnu, praktičnu stranu modela, sa odgovarajućom instrument tablom u boji karoserije, sedištima sa crnom tkaninom, centralnim pojasom od teksasa i belim, vinilnim umecima ukrašenim sa logotipom ''500''. Nivo komfora unutrašnje strane vrata poboljšan je naslonom za ruku od meke, crne tkanine. Instrument-tabla odgovara boji karoserije vozila. Konfiguracija Lounge predstavlja savremenost i eleganciju: pored ekskluzivne instrument table sa UconnectTM HD Live info-zabavnim sistemom sa 7-inčnim dodirnim ekranom kao standardnim delom opreme i hromiranih elemenata, kupci su u mogućnosti da biraju između hladnijih i toplijih boja, u svim slučajevima sa tkaninom sa dvostrukim šavovima sa dijamantskim tkanjem i crnim, vinilnim naslonima za glavu i ruke. Instrument tabla je sa završnicom od tehničke tkanine koja odgovaraja boji sedišta. 
Cross verzija u punoj meri izražava sportsku dušu i avanturistički duh ovog automobila:  7-inčni displej, crni enterijeri pogodni za svaku upotrebu, sedišta presvučena tkaninom i titanijum-vinil umeci sa logotipom ''500''. Siva ili crna kožna sedišta su takođe dostupna kao dodatak za Urban i Wagon Lounge pakete, kao i na Cross verziji. Unutrašnji prostor je vodeći u klasi, zahvaljujući velikoj dužini odeljka za putnike. Kapacitet prtljažnika sa uspravljenim zadnjim sedištima je 455 litara kod verzija Urban i Cross, odnosno 638 litara na verziji Wagon (416 kod izvedbe sa sedam sedišta). Sa oborenim sedištima, kapacitet modela Urban i Cross povećava se na 1480 litara, odnosno na 1784 litre kod modela Wagon.

Krosover tehnologija koja širi horizonte.

Verzija Cross predstavlja avanturističkiji karakter modela 500L. To je vozilo sa jedinstvenim krosover izgledom sa novim branicima i donjom zaštitnom pločom, novim, dvobojnim 17-inčnim felnama sa dijamantskom završnicom, te sa smelom rešetkom hladnjaka, elementima koji pojavu ovog automobila čine sportskom i mišićavom. Klirens uvećan za 25 mm, kao i novi selektor režima rada predstavljaju standardan deo opreme. Okretanjem dugmeta na centralnoj konzoli, vozač ima mogućnost da bira između tri različita režima, zavisno od stila vožnje i uslova na putu: Normal, Traction+ i Gravity Control. Režim Normal je podrazumevani i pruža udobnu, bezbednu vožnju u redovnim uslovima. Režim Traction+, koji se može aktivirati na brzinama nižim od 30 km/h, pomaže prilikom pokretanja vozila na površinama klizavim usled prisustva snega, leda ili blata i omogućava optimalnu raspodelu obrtnog momenta preko prednje osovine, blokirajući točak koji se u manjoj meri oslamja na tlo, te prenoseći obrtni momenat na točak sa boljim oslanjanjem. Funkcija Gravity Control održava konstantnu brzinu prilikom kretanja niz strme padine, i može da se uključi kada je funkcija Traction+ aktivna. Izabrani režim se prikazuje na TFT ekranu.

 

Bezbednost i udobnost
Cross verzija nije jedina koja koristi prednosti važnih tehnoloških sadržaja. U čitavoj liniji vozila u ponudi su funkcije koje se razvijene tako da unaprede iskustvo vožnje, udobnost i bezbednost. Kao prvo i osnovno, tu je veoma korisna funkcija autonomnog kočenja u gradskoj vožnji (Autonomous City Brake). Ovaj sistem podrške u vožnji obuhvata laserski senzor koji se nalazi na vrhu vetrobrana, kako bi pratio poziciju vozila ispred. Prilikom kretanja pri brzinama ispod 30 km/h, sistem automatski koči novi 500L, u slučaju neizbežnosti potencijalnog sudara. Drugi ključni delovi opreme uključuju retrovizor za praćenje dece, koji omogućava praćenje putnika na zadnjim sedištima, LED dnevna i parkirna svetla, koja, osim što su elementi dizajna koji naglašavaju stil modela ''500'', omogućavaju i izvanrednu vidljivost. Pored električnog podešavanja i zagrevanja, bočni retrovizori mogu biti izvedeni i sa električnim preklapanjem i donjim svetlima, pomoću kojih se osvetljava prostor oko vozila u uslovima lošeg osvetljenja. Osvetljenje putničkog odeljka je takođe unapređeno, sa ambijentalnim svetlom u osnovi centralne konzole, na centralnom tunelu i vratima. Zadnja parkirna kamera je podjednako vrhunska, sa poboljšanom rezolucijom pri uslovima loše vidljivosti i aktivnim prikazom u vidu rešetke, radi pomoći pri parkiranju (u ponudi od poslednjeg tromesečja ove godine). 

 

Tri identiteta: Cross, Urban i Wagon
Novi 500L Cross ima jedinstven krosover izgled, sa novim branicima i donjom zaštitnom pločom, novim dvobojnim 17-inčnim felnama sa dijamantskom završnom obradom, te sa rešetkom hladnjaka smelog izgleda, elementima koji pojavu vozila čine sportskom i "mišićavom". Model ima krosover građu i izgled sa novim selektorom režima vožnje i tehnologijom sa novim 7-inčnim dodirnim ekranom Uconnect™ HD Live. Model 500L Cross je 4.28 m dug, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.61 m, širinom od 1.80 m i visinom od 1.68 m. Urbana duša modela 500L nalazi svoj izraz u verziji Urban version, koja je dostupna u Pop Star i Lounge konfiguracijama. Vozilo u sebi sažima gradsku vožnju sa stilom. Bogat prostor za efikasnu, podesnu upotrebu i odlično upravljanje u gradskoj vožnji, kako bi se izašlo u susret potrebama svakodnevne vožnje. Ova verzija je u ponudi i kao Business konfiguracija, posebno namenjenja za profesionalce i poslovne korisnike. Model 500L Urban dugačak je 4.24 m, sa međuosovinskim rastojanjem od 2.61 m, širinom od 1.78 m i visinom od 1.66 m. Paket opreme Pop Star, koji je u ponudi u plavoj Bellagio boji, poseduje bogat paket standardne opreme, uključujući, konkretno, ABS i ESP funkcije, 6 vazdušnih jastuka, upravljanje klimom, kontrolu vožnje, multifunkcionalni technoleather upravljač, bočne retrovizore sa električnim podešavanjem i zagrevanjem, 3.5-inčni TFT ekran u boji, Uconnect™ radio uređaj sa Bluetooth funkcijom i glasovnim upravljanjem, zadnje sedište deljivo u odnosu 60/40, i dnevna svetla. Verzija Lounge je sa različitim tapacirungom, maska instrument table je sa završnicom sa tehničkom tkaninom, sistem upravljanja klimom je automatski i dvozonski, dok su od standardnih funkcija prisutni fiksan stakleni krov, hromirani umeci, svetla za maglu, uređaj Uconnect™ HD Live sa 7-inčnim ekranom, 16-inčne alu-felne, senzori za kišu i sumrak i organizator prtljažnika. 

Verzija Wagon, koja je takođe dostupna u konfiguraciji sa sedam sedišta, predstavlja savršeno rešenje za kombinovanje prostranosti i raznovrsnosti sa upečatljivošću i karakterom stila modela 500. U ponudi su paketi opreme Popstar i Lounge. 500L Wagon je najkompaktnije vozilo sa sedam sedišta na tržištu: dugačko je 4,38 m. Poseduje i karakterističan komplet rešenja za prilagođavanje modela 500. Posebno razvijeni ekskluzivni paketi na raspolaganju su za svaku verziju tako da omogućavaju unapređenje modela 500L kada je reč o stilu, povezivosti, udobnosti i bezbednosti, s tim da su cene niže, nego ako bi se svaka stavka kupovala posebno. To su paketi City, Comfort, Connect, Safety, Style i Style Plus.

 

Motori koji najviše odgovaraju posebnim potrebama kupaca izabrani su za različite identitete modela. Linija benzinskih motora obuhvata 1.4-litarski 16v motor sa 95 KS, 1.4-litarski 16v TJet, koji isporučuje 120 KS, kao i 0.9-litarski TwinAir (nije u ponudi u Srbiji), od 105 KS. Liniju kompletiraju dvogorivi benzinski i TNG 1.4-litarski TJet motor sa 120 KS, kao i dvogorivi benzinski i metanski 0.9-litarski TwinAir sa 85 KS. Ponudu upotpunjjuju dva dizel motora: 1.3 16v MultiJet sa 95 KS, izveden sa Dualogic prenosom i 1.6 16v MultiJet sa 120 KS. Svi motori u skladu su sa Euro 6 standardima i uspešno kombinuju izvrsne performanse i ekonomičnu potrošnju goriva.

 

170522_Fiat_New-500L-Lounge_01_slider.jpg


Moparova oprema za novi 500L
Mopar nudi kolekciju od 92 dodatka za poboljšanje raznovrsnosti automobila, optimizovanje njegovih funkcionalnih i teretnih mogućnosti, a koje su već najbolje u svojoj kategoriji vozila, zadovoljavanje potreba porodica za bezbednošću i zaštitom, te koji pružaju rešenja za prilagođavanje izgleda i detalja novog modela 500L. U skladu sa raznovrsnošću modela, na raspolaganju su rešenja za uređivanje prtljažnog prostora, poput štitnika, mreža i organizatora tereta, te za povećanje transportnih mogućnosti. Mopar je kreirao i nosače za bicikle, daske za surfovanje, skije i kutije, koji se lako mogu postaviti na krovne nosače, kada god je potrebno da se ponese sve što Vam je potrebno za Vaše hobije. Praktične i odgovarajuće vešalice  za kačenje kaputa, kao i ploče koje se mogu zakačiti za zadnju stranu naslona prednjeg sedišta, štitnici zadnjeg dela sedišta, organizatori prednjeg sedišta sa velikim brojem džepova i držač za tablet uređaje, predstavljaju  posebno  zgodne dodatke. Mopar nudi i inovativni filter za odeljak za putnike sa anti-alergijskim funkcijama. Koristeći svojstva polifenola, novi filter može da smanji prisustvo alegrena u putničkom odeljku, što predstavlja odraz posvećenosti brenda potrebama kupaca, uključujući njihovo zdravlje i dobrobit. Naposletku, uz pomoć Mopara, Fiat 500L postaje savršen izbor za porodice koje vole kućne ljubimce zahvaljujući nizu korisnih stavki za bezbedno i udobno putovanje Vaših četvoronožnih ljubimaca. Ovi dodaci obuhvataju praktičan, uklonjiv i periv zaštitni umetak za prtljažnik, štitnik prtljaga u delu prema zadnjem braniku, krut razdelnik, zadnje štitnike za sunce i praktično kućište za zadnja sedišta. 

 

Moparova zaštita vozila: sigurnije, slobodnije, vrednije, u ponudi i za Fiat 500L
Program Moparove zaštite vozila obezbeđuje da servisiranje vrše visoko obučeni, specijalizovani tehničari u ovlašćenim FCA Srbija  servisnim centrima, koristeći specijalizovanu opremu i alate, kao i originalne rezervne delove. Portfolio Moparovih proizvoda obuhvata širok i fleksibilan opseg produženih garancija i servisnih planova. Svaki plan nudi različite opcije, kada je reč o trajanju i kilometraži i osmišljen je tako da zadovolji različite zahteve pojedinačnih korisnika, čineći dugotrajnu upotrebu vozila što je moguće efikasnijom. U ponudi su produžetak garantnog roka MAXIMUM CARE i pretplatni servisni paket EASY CARE. Za predstavljanje na tržištu modela Fiat 500L pripremljen je novi paket koji uključuju čišćenje sistema upravljanja klimom kao i zamenu sa novim anti-alergijskim filterom za polen.

 

Povezaniji nego ikad
Još impresivnije vesti vezane su za novi naprednji sistem integracije pametnog telefona, koji debituje na modelu 500L. Sada možete pristupati glavnim aplikacijama na Vašem pametnom telefonu direktno preko 7-inčnog dodirnog ekrana visoke rezolucije, sistema Uconnect™ HD Live, koji je integrisan u instrument tablu. Sistem je u ponudi i sa Apple Car Play integracijom i kompatibilan je sa Android AutoTM funkcijom. 


Sistem sledeće generacije Uconnect™ poseduje i hendsfri Bluetooth interfejs, audio striming, funkcije čitanja teksta i prepoznavanja glasa, AUX i USB portove sa integracijom iPod uređaja, komande na upravljaču, a, na zahtev, može biti opremljen i zadnjom kamerom za parkiranje i ugrađenim novim navigacionim sistemom TomTom 3D. Možete da ostanete povezani preko UconnectTM LIVE usluga. Preuzmite besplatnu aplikaciju UconnectTM LIVE sa servisa App Store ili Google Play Store na vaš pametni telefon: UconnectTM LIVE nudi striming pomoću Deezer i TuneIn servisa, Rojtersove novosti, te povezanu navigaciju sa TomTom LIVE, a možete da ostanete u kontaktu sa svojim prijateljima preko Facebook Check-in i Twitter naloga. Kada god izaberete eco:Drive i my:Car, ostvarujete prednosti funkcija niže potrošnje goriva, boljih ekoloških svojstava i praćenja vozila. 
Kao što je pomenuto, UconnectTM sistem je sada u ponudi i sa funkcijom Apple CarPlay, a koja predstavlja pametniji i bezbedniji način upotrebe Vašeg iPhone uređaja u automobilu. Ova funkcija savršeno integriše iPhone sa displejom i komandama automobila, tako da korisnici mogu da obavljaju pozive, reprodukuju muzičke sadržaje, šalju i primaju poruke, dobijaju uputstva optimizovana prema uslovima u saobraćaju i mnogo više od toga, ne skidajući pogled sa puta. 
Aplikacija Android Auto pruža vozaču korisne podatke organizovane u jednostavne ekrane koji se pojavljuju samo kada su potrebni. Pomoću ove funkcije, možete da pristupate aplikaciji Google Maps pomoću glasovne navigacije, podacima o saobraćaju u stvarnom vremenu, kao i funkciji navođenja kroz trake, te da koristite Google Play Music i mnoge druge muzičke servise. Možete da dobijate i primate pozive i da šaljete poruke dok držite ruke na upravljaču, a pogled na putu. Android Auto, Google Play, i Google Maps su zašttni znaci kompanije Google Inc.

 

Model 500L može biti unapređen i sistemom BeatsAudioTM, ukupne snage 520 W, koja se raspodeljuje na dva zvučnika od 80 W sa mid-vuferom (prečnika 165 mm), koji su smešteni u donjem delu panela prednjih vrata, dva visokotonska zvučnika snage 40 W (prečnika 38 mm), koji se nalaze u gornjem delu panela prednjih vrata, dva zvučnika od 60 W punog opsega (prečnika 165 mm), koji se nalaze u panelu zadnjih vrata i sabvuferom 80 + 80 W (prečnika 165 mm), smeštenim u prtljažniku – koji omogućava dinamične, moćne bas tonove, maksimizirajući iskustvo slušanja muzike za ljubitelje velikog broja muzičkih žanrova, od hip hopa do soula. Sliku upotpunjujue pojačalo-DSP sa 8 kanala, sa naprednim ekvilajzer algoritmom, koji može da reprodukuje čitav spektar zvukova koje je umetnik u stanju da izvede u studiju.

 

potpis.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...