Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Kad gaa budete videli uzivo mislim da ce slicnost da se svede na kraj krova pri prelasku na zadnje bocno staklo (najveca slicnost) i na okrugle farove. Mini je nizi i ima dosta duzu haubu u odnosu na 500L.

kkk2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupiti prvi primerak auta je isto sto i staviti pare u banku na stednju.ako ga ne vozis cena mu samo raste .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje se vidi, tj. dobija osećaj veličine 500L...

bode mi oci ovaj video

vozi se na italijanskom autoputu a registracija je poljska.

(pravi se kod nas). zasto nije nasa tabla ili bar italijanska.

kakve veze imaju poljaci sa tim?da se slucajno samo akumulatori stavljaju u Kragujevcu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno su ovi prvi probni modeli napravljeni u Poljskoj, posto Fiat i tamo ima fabriku. Mada koliko sam ja shvatio vidjeni su probni modeli i u Kragujevcu (jedino sto su bili mnogo vise zamaskirani nego ovi u Italiji). Ko ce ga znati... Vidis da stalno nesto kriju, kao da proizvode nuklearno oruzije :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je testiran i u Finskoj sa finskim tablama. Razni segmenti ispitivanja se sprovode u razlicitim fabrikama. Ko zna sta se probalo u Poljskoj pa su imali te table. Ovo je verovatno bio neki test na duze staze (Tour d'Europe). A pouzdano su svi predserijski modeli uradjeni u Kragujevcu. U Tychy-ju da su hteli ne bi mogli. Panda i 500 ne pashu na platformu 500L da bi se on montirao na njihovoj liniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno mislim da su glavni ciljevi ovog modela kao sto su prakticnost,upotrebljivost i ekonomicnost,ostvareni :whistle: ,s obzirom da je mini MPV,sto samo po sebi diktira neke stvari u njegovom karakteru.

A sto se tice osobina kao sto su dizajn,tehnicke mogucnosti i slicno,siguran sam da je i tu trenutno 500L u samom vrhu :thumbup: ,u svojoj klasi,naravno :rolleyes:

A da ne bude da sve podseca na Countryman-a(koji je meni licno mnogo "zdepastiji" od 500L)

"Sumadinac" :smoke: ima i jedan detalj koji kao da je skinut sa starije sestre Lybre :lol:

naime bocni migavac na krilu :yes ,ispod retrovizora :geek: ,oblikom i bojom,bar na fotkama i snimcima jako podseca na Lybrin :D

a s obzirom da su na novoj Cromi ;) ,isti taj migavac preslikali sa Maree :w00t: sve je moguce :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ljudi vole brzo da razviju teorije zavere...mislim na ovo ''a, zašto ima Poljske tablice''. :D Zar elementarna logika ne kaže da nije moguće da neko uloži na stotine milione eura i da ne pravi auto tu gde je uložio pare, kupio opremu... :whistle:

Čak mnogo više tih teoritičara je na sajtu odakle je i preuzeta vest... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razmisljam o teoriji zavere.

Iskreno me bas briga gde se pravi! :yes

Ne moras Nesho da ujedas odmah! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuu autoblog.rs ima ekipu koja mrzi sve sto je strano i italijansko po poreklu. Ima jedan moj imenjak koji kad ga slushate pomislite da je ZASTAVA pravila najmodernije i najbolje automobile u Evropi, ali zavera CIA-e i Vatikana i zlih Amerikanaca nas je sprechila da pokorimo ceo svet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glede cene, i konkurent Ford B-max kreće od identičnih 15.950 EUR: http://www.autobild.de/artikel/ford-b-max-in-genf-preise-2852818.html

Ali nije cena toliki problem, jer će verovatno nov i ovako i onako biti nedostupan za prosečnog srpskog kupca. Ono što mene intrigira je, da što ga više posmatram (500L), ne vidim na njemu neki nov radikalni koncept koji bi me oduševio. Sve je nekako klasično ali upakovano u jednu slatku oblandu. Valjda tako ciljno tržište (Amerikanci) voli. Čak je i menjač na podu i B stub je tu! Videćemo kad objave spisak opreme, možda će biti neka cool svetla kabine iz poda, ili tako neka džidža-bidža, ali za sad ne vidim ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuu autoblog.rs ima ekipu koja mrzi sve sto je strano i italijansko po poreklu. Ima jedan moj imenjak koji kad ga slushate pomislite da je ZASTAVA pravila najmodernije i najbolje automobile u Evropi, ali zavera CIA-e i Vatikana i zlih Amerikanaca nas je sprechila da pokorimo ceo svet.

Je l Dejan_L možda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja prevashodno mislim na tipa koji se zove Predrag, a i taj mislim da je neki Don Kihot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, i zašto bi i bilo kada je dizajn 500L u pitanju... :whistle: Ovo je samo o tome... :thumbup:

Nisu ni poljaci dizajnirali Fiat 500, već ga tamo prave...kao što nisu ni Turci dizajnirali Fiat Lineu, novi Doblo, itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srecom pa su odustali od enterijera na predzadnjoj slici

xxx1111.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malopre čujem potpisivanje, škripe gume, okrenem se, a ono 500L sa probnim tablama i znakovima prelepljenim izolirkom, izvadio sam ovo moje sokoćalo da slikam, ali je već pobegao, u svakom slučaju me je oduševio, baš je veliki auto, malo je manji od nove multiple

DSC00233.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...