Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Jedno pitanje kad smo kod dizela i benzinca trakking 1,4plin ili 500l 1.6 dizel.

Trekking benzinac lepše izgleda, a  običan L 1.6 bolje ide. Ti moraš da odlučiš šta ti je primarnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam postavio pitanje samo u vezi motora nego izmecu trekking 1.4 plin ili 500l sa dizelo 1.6 jer su tu negde sa cenama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odavno sam izracunao - evo rezultata:

dizel je 13.750, ucesce 4.125, ostatak 9.625, kamata  596, rata 142 eura, ukupno 14.346

benzin  11.750, ucesce 3.525, ostatak 8.225, kamata  495, rata 121 eura, ukupno 12.245

 

Za tih 6 godina racunam da cu preci bar 60.000 km, i na tome na gorivu ustedeti 1.800 eura. Auto planiram da vozim 10 godina i da za to vreme ustedim na gorivu 3.000 eura. Platio sam 2.100 eura vise kola, ali sam ustedeo na gorivu oko 3.000 eura...

 

Ali stednja nije glavni razlog sto sam kupio dizela. Razlike su male, zbog tih razlika ne isplati se nikom da kupuje dizela i da misli da ce ustedeti bog zna sta... Dizel se kupuje zbog sledeceg: vise obrtnog momenta, udobnija i mirnija voznja... Svojim tvrdnjama samo hocu da kazem da dizel nije skuplji nego benzin, vec da je jeftiniji, da ne plasite ljude velikim ciframa.


(Ovo je odgovor na Bojanov post sa prethodne strane)

Share this post


Link to post
Share on other sites
 Pavaobg kako si zadovoljan sa svojim motorom i konpletno autom posto se ja dvoumim izmedju trekkinga 1,4 ili 500l 1.6 dizela toliko imam parica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nisam postavio pitanje samo u vezi motora nego izmecu trekking 1.4 plin ili 500l sa dizelo 1.6 jer su tu negde sa cenama.

Jasno mi je što si postavio pitanje, ali kako očekuješ da ti odgovorimo kad ne znamo tvoje navike, koliko prelaziš godišnje, da li dominantno voziš u gradu ili na otvorenom...

Meni je motor bio primaran i uzeo sam najjači mogući. Trekking nisam hteo da doplaćujem jer mislim da ne vredi tih para, ali to sam samo ja i moje potrebe.

 

EDIT

 

Duško zadovoljan sam toliko da nisam ni jednom zažalio. U suštini jedina razlika je u motoru, ako estetiku ostavimo po strani. Motor je takav da auto ide dovoljno dobro za moje potrebe.

Nema znakova tromosti i manjka snage, uvek mogu da pretičem bezbedno i bez mnogo kalkulisanja, na auto putu je dovoljno tih i udoban da nije problem peglati 150 pa čak i više.

Edited by pavaobg

Share this post


Link to post
Share on other sites

prelazim jako mnogo 50000 godisnje zato me i smara da menjam auto na godinu do dve da jurim i menjam polovnjake jer kad kupim auto 4 god.star presao oko 150000?     

i ja predjem za dve godine 100000 pocinje da se kvari sve i tad krde jurnjava za novim autom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dusko onda dizel definitivno razmisli i o 1.3...zavisi i da li vise vozis po gradu ili otvorenom?


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da prelazim toliko ne bih se razmišljao uopšte. Dizel i to što jači. Više snage ne znači nužno više divljanja već više bezbednosti i rasterećeniji motor, ali i vozača.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za tu relativno kratku relaciju će i 1.3 biti dovoljan, ali mislim da je doplata od 1000€ za 1.6, ako se uzima na kredit relativno bezbolna, a dobija se značajno jači motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.3 ili 1.6 definitivno, probaj i jedan i drugi, pa koji ti se svidi vise!!

 

Ravno je sve, ne treba ti veca snaga, sad kad Kinezi izgrade most obici ces i Beograd... to je razlog zbog cega bi ti svaki motor po snazi bio dovoljan, ali ako uzmes benzinac ubice te potrosnja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovoljan ce ti biti i 1.3 ali ako mozes da se ispruzis za 1.6 onda uzmi njega, samo pazi u nacionale treba da stavis i barem prvi paket koji je 850evra..


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je maximum 14000 uzmi 1.3 sa prvim paketom..po meni je glupo uzimati 1.6 dizel klot


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da vozis kromu sa 150 ks, definitivno dodaj i tih 1000e i uzmi 1.6, bice ti slab ovaj 1.3, a o benzincu necu ni da komentarisem, to bi ti bilo kao da vozis :scooter:

Edited by bojan dimitrijevic

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1... sad tek videh da si vozio 150 KS, samo 1.6

 

1.3 je naspram Crome slab, benzin za ovu tezinu pogotovo! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja to mislim ali dok ne probam nista, ovi u auto kuci imaju za probu samo 1.3 i to im nije trenutno bio tu tako da ga nisam ni probao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pazi i zbog servisnih intervala, pre svega mislim na veliki servis jer 1.3 ima lanac a 1.6 kais...za 1.3 veliki se radi na 150 do 200 000 a za 1.6 ne znam tacno mora neko odavde da kaze...znam da je za renoov 1.5 dci  koji ima kais veliki servis na 60 000 ... ako vozis 50000 godisnje to moze da pravi problem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki servis na 1.6 se radi na 140.000 km ili 7 godina.

 

Ako se malo bolje izanaliziraju stvari ispada je je 1.3 racionalniji izbor. Put S Pazova Pančevo je takav da su praktično svuda dve trake i nema problematičnih preticanja.Takođe takav je da nema baš mnogo prostora gde bi se drastičnije osetila snaga 1.6 motora. U suštini oba motora će tu deonicu prelaziti bez većih problema.

 

1.3 je jeftiniji, manje troši, jeftiniji je servis, jeftinija je registracija i praktično sve vuče na njegovu stranu. Jedino gde bi 1.6 mogao biti u prednosti je potrošnja na većim brzinama zbog rada na nižim obrtajima i postojanja 6. brzine, mada sumnjam da bi to moglo da utiče u značajnijoj meri u konkretnom slučaju.

 

Možda bi se moglo ići i na varijantu 1.3 trekking, ali onda u priču ulaze točkovi od 17" koji ozbiljno remete finsije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vecina vozaca obicnog nacionale paketa je vec primetila da se cuju zvukovi (lupkanja, skripanja...) kazu da je trekig kvalitetnije uradjen... da li je neko od vozaca trekinga primetio do sada gremline? Ne primeti se odmah, vec posle oko 5.000 km... ko zna kako ce se cuti posle 50.0000 godisnje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...