Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Guest Ghia

Krivca ce vrlo tesko naci, to pod 1,

 

Uopšte nije teško naći krivca i ne sumnjam da se u smeni u kojoj se to desilo zna ko je to uradio. Zna se tačno i ko je te večeri bio na poslu.

Kao što sam već jednom napisao, postavi se celoj smeni rok da se krivac prijavi, ukoliko se to ne desi podele se otkazi svima koji su potencijalno to mogli da urade, bolno ali neophodno.

Drugi način je da se tačno obračuna naneta šteta i taj materijalni iznos podeli na krivca / celu smenu (ukoliko se ovi odluče na solidarnost) i u sledećim godinama im se to odbija od plate (sa kamatom od 1.8% + Euribor ili 3% ;)) dok se šteta ne nadoknadi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje za Dox-a

Je li počela proizvodnja modela sa 7 sedišta.Očekiavao sam ga do kraja juna, medjutim sad se to prolongira.

Imam troje dece i više bi mi taj model odgovarao

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Krivca ce vrlo tesko naci, to pod 1,

 

Uopšte nije teško naći krivca i ne sumnjam da se u smeni u kojoj se to desilo zna ko je to uradio. Zna se tačno i ko je te večeri bio na poslu.

Kao što sam već jednom napisao, postavi se celoj smeni rok da se krivac prijavi, ukoliko se to ne desi podele se otkazi svima koji su potencijalno to mogli da urade, bolno ali neophodno.

Drugi način je da se tačno obračuna naneta šteta i taj materijalni iznos podeli na krivca / celu smenu (ukoliko se ovi odluče na solidarnost) i u sledećim godinama im se to odbija od plate (sa kamatom od 1.8% + Euribor ili 3% ;)) dok se šteta ne nadoknadi.

 

A50ZyHqjeT4.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veruj, veruj, mislio sam i ja da je glupost, ali koliko vidim ovu vest sada svi vec prenose. Taj retard ako je imao problem sa tim shefom trebao je njemu izgrebati auto, iseci gume ili sta vec. A ne nekom Peri, Djoki, Simi koji mu nisu nista uradili. Totalni kreten zatucani.

Da su se radnici na zapadu ponašali kao što kažeš još uvek bi gulili 16očasovno rano vreme šest dana u nedelji bez prava na bolovanje, g.o. ... Edited by milkobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Fiat 500L stigao u Ameriku :)

 

Da li neko zna zasto su neki maskirani potpuno a neki ne? Da li je rec o nekoj osetljivijoj boji ili nesto drugo?

Edited by ata

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Da li neko zna zasto su neki maskirani potpuno a neki ne? Da li je rec o nekoj osetljivijoj boji ili nesto drugo?

 

 

 

Kada se prevoze vozom, gornji red je prekriven da ne bi došlo do oštećenja pri prevozu. Verovatno se posle promešaju u drugoj vrsti prevoza...

 

http://www.youtube.com/watch?v=etP8tQsjY3c

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Krivca ce vrlo tesko naci, to pod 1,

 

Uopšte nije teško naći krivca i ne sumnjam da se u smeni u kojoj se to desilo zna ko je to uradio. Zna se tačno i ko je te večeri bio na poslu.

Kao što sam već jednom napisao, postavi se celoj smeni rok da se krivac prijavi, ukoliko se to ne desi podele se otkazi svima koji su potencijalno to mogli da urade, bolno ali neophodno.

Drugi način je da se tačno obračuna naneta šteta i taj materijalni iznos podeli na krivca / celu smenu (ukoliko se ovi odluče na solidarnost) i u sledećim godinama im se to odbija od plate (sa kamatom od 1.8% + Euribor ili 3% ;)) dok se šteta ne nadoknadi.

 

Kazniti sve radnike zbog jedne budale ? Tek onda ce biti problema ako se to stvarno desi. Potencijalno su to mogli SVI da urade, od ulaza u montazu, do izlaza.. tako da to sa otpustanjem nema sanse, bice samo rigoroznije kontrole obezbedjenja po linijama da bi se to pratilo i nista vise. Nacice ga posle odredjenog vremena ali ne skoro, jer nije lako, znam.

 

Pitanje za Dox-a

Je li počela proizvodnja modela sa 7 sedišta.Očekiavao sam ga do kraja juna, medjutim sad se to prolongira.

Imam troje dece i više bi mi taj model odgovarao

Da, samo sto se tice prodaje i isporuke kupcima, to nece jos, bar ne skorije. Trekking verzija je trenutno u punom jeku. Jedan od najboljih modela po meni, pored USA verzije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo vedrije teme.

Večita dilema 1.3 MJ ili skupi 1.6 MJ. Test 500 L 1.6 MJ i upoređivanje performansi.

 

500_1_6_MJ_1.jpg 500_1_6_MJ_2.jpg 

 

3000. 

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo vedrije teme.

Večita dilema 1.3 MJ ili skupi 1.6 MJ. Test 500 L 1.6 MJ i upoređivanje performansi.

Zanimljivo ali i ocekivano! :)

 

Ne znam italijanski, bilo bi dobro da neko postavi link ka engleskom tekstu ako postoji, ali i iz brojki se dosta vidi.

 

1.6 je bolji za ubrzanja to niko nije sporio!! Nisam ocekivao da 1.6 ima istu potrosnju pri 130 km/h kao 1.3. Ocekivao sam da 1.3 ima vecu potrosnju na vecim brzinama. Moguce da je to vise izrazeno na jos vecim brzinama > 130 km/h, a da su novinari to precutali da ne bi kritikovali osnovni dizel model u ponudi. U svakom slucaju sto se nas tice, retko ko ce sa ovim kolima ici brze od 130 km/h, a da ce mu tada biti jako bitna potrosnja... vec nesto drugo! :police: 

 

Da li je neko uplatio 1.6 ko je na forumu... bas bi bilo interesantno da cujemo utiske nekog vlasnika 1.6 ako ima takvih?

Edited by ata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako rastu brzine tako i otpori vazduha i naravno da će jači motor da se lakše izbori + i zahvaljujući dužem prenosu. Jer nije svejedno na 150 km/h kada se slabiji motor  vrti na 3600 (sa stisnutom pedalom gasa) a jači na 2900 o/min (na vrhu pedale gasa). Mada očekivao sam malo veći razliku u performansama. Ovo je verovatno kratak test, dok u pravom testu ima i merenja potrošnje do 150 km/h i gomila drugih pokazatelja.

Što se tiče utisaka, najbolja varijanta ovakvo direktno upoređivanje.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ovaj 1.4 benzin drastična je razlika u potrošnji između 120 i 140 na sat.

3000obrtaja je 110, 3600-700 140 na sat. Inače kratke su brzine, ako normalno vozite sve (6) ste ih išaltali do 80 bez problema.

Edited by milkobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velika čeona površina. Veoma loše po potrošnju pri većim brzinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test Fiat 500 L 1.3 16v Multijet 2 Popstar cena 19350 e

motor 1248 ccm 85 ks

max 165.6 km/h pri 3900 o/min

130 km/h pri 3050 o/min

potrošnja

90 km/h - 4,29 l

100 km/h - 5,00 l

130 km/h - 7,40 l

140 km/h - 8,40 l

grad - 6,17 l

otvoreno - 5,92 l

autoput - 7,24 l

ubrzanje

0- 60 km/h - 5,9 s

0-100 km/h - 14,5 s

0-130 km/h - 27,4 s

elastičnost V brzina

70- 90 km/h - 6,5 s

70-100 km/h - 10,2 s

70-120 km/h - 18,8 s

kočnice

100 km/h-0 - 43,2 m

krug na stazi

1 min 39, 20 (Hzundai Ix20 CRDI 1.39, 62)

gume

205/55 R16

masa 1315 kg

H 167 cm

Po meni bolje da su ubacili 1,6 Mj sa 105 ks ili čak 120 ks, ipak prazan preko 1300 kg a kad se optereti bliži se 1,5 t.

 

 

Prvi ozbiljan test

Fiat_500_L_1.jpg

Fiat_500_L_2.jpg Fiat_500_L_3.jpg Fiat_500_L_4.jpg

Fiat_500_L_5.jpg

Fiat_500_L_6.jpg Fiat_500_L_7.jpg Fiat_500_L_8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kad su pre uspeli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kome se ne sviđa dizajn neka ponese paradajz i jaja :)

 

Dizajner enterijera FIAT 500L na beogradskom univerzitetu

Virđilio Fernandez, šef Odseka za dizajn enterijera Fiat-ovog centra stila (Centro Stile) iz Torina, zahvaljujući kompaniji Fiat Gruppo Automobili Spa, Italijanskom kulturnom centru i Centru za razvoj profesionalne karijere pri Univerzitetu u Beogradu, održaće besplatno predavanje u velikoj sali rektorata 07. juna u 17 časova u Beogradu. Predavanju će moći da prisustvuju svi zainteresovani studenti. Usled ograničenog broja mesta, molimo vas da se prijavite na sledeću e-mail adresu:
fernandez.predavanje@gmail.com

 

400496_582400838471610_1811241225_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesuje me koliki je prtljažnik u 500l, informacije variraju. Zvanično 400l, na UK sajtovima 323, na italijanskom testu 412. Mislim na prvi nivo, kad su sedišta do kraja povučena ka zadnjem kraju.

I drugo, za normalna porodična putovanja da li će biti dovoljan 1.3 u modelu sa sedam sedišta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sirok pojam to - dovoljno. Meni licno taj motor ni u grande puntu nije...odgovarao, i to kad sam sam u kolima, a L i tezi i veci i vise ljudi i vise prtljaga...e sad...

Edited by milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

I drugo, za normalna porodična putovanja da li će biti dovoljan 1.3 u modelu sa sedam sedišta?

Hoće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesuje me koliki je prtljažnik u 500l, informacije variraju. Zvanično 400l, na UK sajtovima 323, na italijanskom testu 412. Mislim na prvi nivo, kad su sedišta do kraja povučena ka zadnjem kraju.

I drugo, za normalna porodična putovanja da li će biti dovoljan 1.3 u modelu sa sedam sedišta?

 

Snimljen Fiat 500XL

fiat_500_xl.jpg

Podsećanja radi, kragujevački Fiat 500L je svetsku premijeru imao 6. marta prošle godine na Salonu automobila u Ženevi, a u paleti motora na evropskom tržištu su na početku bili 0.9L dvocilindrični TwinAir benzinac sa 105KS i četvorocilindrični 1.4L benzinac sa 95KS, kao i 1.3 MultiJet dizelaš sa 85KS.

Nedavno je promovisan i Fiat 500L sa 1.6 MultiJet II dizelašem koji razvija 105KS i 320 Nm obrtnog momenta, pojavila se takođe i američka verzija sa 1.4L MultiAir benzincem sa 160KS i 250 Nm, a tu je (pro)terenska verzija 500L Trekking.

Međutim, to nije sve budući da Fiat planira još nekoliko novih verzija. Tako će se pojaviti i varijanta sa pogonom na CNG, kao i 500XL, produžena verzija (duža za 20 cm i sa prtljažnikom većim za 100 litara), koja će imati tri reda sedišta i mesta za sedam putnika.

fiat_500xl_60.jpg

Proizvodnja Fiata 500XL će u kragujevcu početi do kraja maja, a na našem i evropskom tržištu će se pojaviti do kraja jula. Dok se to ne desi, pojavila se nova špijunska slika maskiranog test vozila.

Generalni direktor FAS-a, Antonio Čezare Ferara, prošlog meseca je izjavio da je još rano govoriti o ceni po kojoj će se prodavati ovaj model, a izrazio je očekivanje da će taj automobil učestvovati sa oko 10 odsto u ukupnoj prodaji Fiata 500L.

Ferrara je takođe izjavio da će ove godine FAS proizvesti između 110.000 i 180.000 automobila, ali da će tačan broj zavisiti od zahteva tržišta.

Preuzeto sa AutoBlog

 

343 l verovatno sa dignutom daskom, 400 l sa spuštenom i 1310 l sa prevrnutim sedištima. 

Pitanje je koje će motore ugrađivati. Kada se 500 XL optereti maleni 1.3 MJ sa 85 KS sigurno bi se dobro mučio. Jer osnovni prazan ima preko 1315 kg.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...