Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Mislim da je zabranjeno da se distribuiraju slike iz FAS-a. Inace bi vam svaki dan bila puna tema novih slika. :D Posebno Trekking verzija iz vise uglova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radnicima je zabranjeno da fotografisu unutar pogona. Na to sam mislio.

Edited by Woodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500 XL / 500L +

 

fiat_500_l_1.jpg

 
Podsećanja radi, kragujevački Fiat 500L je svetsku premijeru imao 6. marta prošle godine na Salonu automobila u Ženevi, a u paleti motora na evropskom tržištu su na početku bili 0.9L dvocilindrični TwinAir benzinac sa 105KS i četvorocilindrični 1.4L benzinac sa 95KS, kao i 1.3 MultiJet dizelaš sa 85KS. Nedavno je promovisan i Fiat 500L sa 1.6 MultiJet II dizelašem koji razvija 105KS i 320 Nm obrtnog momenta, pojavila se takođe i američka verzija sa 1.4L MultiAir benzincem sa 160KS i 250 Nm, a tu je (pro)terenska verzija 500L Trekking.
 
Međutim, to nije sve budući da Fiat planira još nekoliko novih verzija. Tako će se pojaviti i varijanta sa pogonom na CNG, kao i 500XL (ili 500L +), produžena verzija (duža za 20 cm i sa prtljažnikom većim za 100 litara), koja će imati tri reda sedišta i mesta za sedam putnika. Proizvodnja Fiata 500XL / 500L + će u kragujevcu početi do kraja maja, a na našem i evropskom tržištu će se pojaviti do kraja jula. Dok se to ne desi, pojavila se nova špijunska slika maskiranog vozila.
 

fiat_500_l.jpg

 
Generalni direktor FAS-a, Antonio Čezare Ferara, nedavno je izjavio da je još rano govoriti o ceni po kojoj će se prodavati ovaj model, a izrazio je očekivanje da će taj automobil učestvovati sa oko 10 odsto u ukupnoj prodaji Fiata 500L. Ferrara je takođe izjavio da će ove godine FAS proizvesti između 110.000 i 180.000 automobila, ali da će tačan broj zavisiti od zahteva tržišta.

 

Foto via Cochespias.net

 

Preuzeto sa AutoBlog.rs

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijunska :D .. Isto ko obican samo izduzen pozadi... itd itd... Nista preterano znacajno... Izgleda mi cudno u svakom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam se po kom ključu ide boja sedišta (ili može da se bira?!). Recimo ovde je crveni dashboard a bela sedišta: 

 

cxca12760.jpg

 
Ovde pak obrnuto, bela tabla a crvena sedišta o.O

 

cxca12761.jpg

 
Ko bi normalan uzeo beo automobil, belu tablu a crvena sedišta? Zar ne treba da izgleda u tonu, ovako:
 
cxca12762.jpg
 
Ili ovako: 

 

cxca12763.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka mu je na mestu. Posteno za te pare koliko ce XL kostati ima mnogo LEPSIH karavana  jer nema svako sedmoclanu porodicu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koji tačno način se obavlja egzaktno merenje lepote, koje bi datom tekstu dalo smisao i težinu? U pitanju je samo lični stav autora i ništa više.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto kazes lepota ce uvek biti stvar licnog ukusa i kao takvo ga je i izneo. Njegovo i moje misljenje je isto i to je sve...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delim isto mišljenje. Baš ga nagrdiše.

Gde su stavili još dva sedišta ? Jesu li naopako okrenuta kao kod W124 T ili neki Zafira fazon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da mu je za te pare konkurencija samo, hm, Logan? Sa druge strane, po dizajnu mu je konkurent 2x skuplji Mini, možda i nije tako blesava ideja.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat u zadnje vreme ima baš dobre ideje.

Logan je posebna priča koja se skoro nigde ne uklapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

500 XL

 

 

500_XL_1.jpg500_XL_2.jpg   500_XL_3.jpg500_XL_4.jpg
Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgovor na veliku potražnju stranaca za „fijatom 500L“

 

U svim proizvodnim pogonima kompanije FIAT automobili Srbija (Preseraj, Karoserija, Lakirnica i Montaža) uvedena je treća radna smena. To je naš odgovor na povećanu potražnja za automobilima „FIAT 500L“ zabeleženu na inostranim tržištima. Radnici su dobro prihvatili uvođenje treće smene jer smo ih mi, u prethodnom periodu, pripremali za novu organizaciju proizvodnog procesa, tako da nova dinamika radnog procesa nije izazvala nikakve probleme.

Naprotiv - kaže u razgovoru za Danas Miroslav Iskrenović, menadžer pogona Karoserija u kompaniji FIAT automobili Srbija.

 

On je naglasio da se „FIAT 500L“ trenutno najbolje prodaje u Italiji, Francuskoj, Nemačkoj i Španiji, gde je potražnja najveća, ali je na dobar prijem naišao i kod kupaca u skandinavskim zemljama - Švedskoj i Finskoj, pre svega. Na pitanje da li je uvođenje treće smene doprinelo poboljšanju efikasnosti rada u toj kompaniji, naš sagovornik ističe da je upravo povećanje produktivnosti rada bio jedan od razloga za uvođenje nove organizacije rada. Radnici FAS-a su dosadašnju četvorodnevnu radnu sedmicu, sa dve desetočasovne radne smene, zamenili radom u tri smene od po osam sati, i to pet dana u nedelji.

 

- Rad u tri smene nije nepoznat u Fijatu, a nije novina ni za naše radnike. S druge strane, pre uvođenja treće smene imali smo svakodnevne sastanke sa radnicima, tako da smo tokom tog pripremnog perioda mogli da čujemo i njihove sugestije. Istovremeno smo bili u stalnom kontaktu sa fabričkim sindikatom, kako bi nova organizacija proizvodnog procesa što bezbolnije bila primenjena i kako bi se obezbedila veća produktivnost rada - komentariše Iskrenović.

 

Prema njegovoj oceni, glavnu prepreku efikasnijem radu, ne samo u tom pogonu nego i u celoj fabrici, predstavljaju stare Zastavine trafostanice, kojih u kompaniji FIAT automobili Srbija ima ukupno 14. Te trafostanice trebalo je da budu uklonjene još tokom građevinske rekonstrukcije nekadašnje Zastavine fabrike automobila, ali pošto se to nije dogodilo, sada je problem da se u fabričkom krugu FAS-a, na njihovim mestima lociraju proizvodne celine i novi poslovni prostori, koji će, s porastom proizvodnje postojećeg i budućih modela automobila, biti sve neophodniji. Država bi, poručuje naš sagovornik, morala da ispuni i tu ugovornu obavezu prema Fijatu.

 

- Nov poslovni prostor neophodan nam je i zbog sve većeg broja radnika u fabrici. Podsetiću, u FAS-u je doskora bilo 2.500 zaposlenih, a sada ih je oko 3.000. Ono što posebno ohrabruje jeste činjenica da je sve veći broj mladih ljudi zainteresovanih da rade, i grade karijeru u Fijatu. Naša fabrika, zauzvrat, želi da im pruži što bolje uslove za rad, pa otuda i traži izmeštanje starih objekata, odnosno trafostanica iz fabričkog kruga. Utoliko pre što dosta ulažemo u edukaciju i osposobljavanje mladih ljudi za rad na savremenijoj opremi. Do sada smo utrošili više od milion sati na obuku mladih radnika, kako u FAS-u tako i u inostranstvu, preciznije u Fijatovim fabrikama u Poljskoj i Italiji - ističe Iskrenović.

 

Iz proizvodnih pogona FAS-a dnevno izađe 500 gotovih automobila „FIAT 500L“. Trenutni kapacitet fabrike je 30 vozila na sat, odnosno oko 200.000 automobila godišnje, a ove godine će, u zavisnosti od tražnje na svetskom tržištu, ali i mogućnosti bescarinskog izvoza u Rusku Federaciju, proizvodnja biti povećana. U kragujevačkoj fabrici su spremni sa izvoz u Rusiju, ali realizacija tog poslovnog aranžmana zavisi od međudržavnog dogovora o bescarinskom uvozu automobila iz jedne u drugu zemlju. Kompanija FIAT automobili započela je izvoz i u Veliku Britaniju, kao i proizvodnju „FIATA 500L“, namenjenog kupcima u Severnoj Americi.

 

- Kompanija FIAT automobili Srbija je najsavremenija fabrika automobila u Evropi, koja obezbeđuje da se u njenim pogonima proizvode automobili vrhunskog kvaliteta. U prilog tome i podatak da je u pogonu Karoserija instalirano 330 robota, čime je više od 80 odsto proizvodnog procesa automatizovano. U Karoseriji, uprkos takvom stepenu automatizacije, radi 750 zaposlenih, a uvođenjem novih modela u proizvodnju biće ih još i više - naglašava Iskrenović.

 

 

Izvoz u SAD i Kanadu kreće sredinom maja

 

Kompanija FIAT automobili Srbija je od sredine septembra prošle godine, kad je počeo plasman modela „FIATA 500L“, do sredine marta, na evropsko tržište izvezla 43.000 automobila. U martu je krenuo i izvoz, u Veliku Britaniju, verzije „FIATA 500L“, sa volanom na desnoj strani, a sredinom maja će, prema saznanjima Danasa, startovati i izvoz u Severnu Ameriku. Tada će iz Luke Bar krenuti prvi kontingent „FIATA 500L“, koji će na američku istočnu obalu stići krajem maja, nakon čega će, posredstvom Krajslerove prodajne mreže, biti ponuđen kupcima u SAD i Kanadi.

 

http://www.danas.rs/dodaci/biznis/odgovor_na_veliku_potraznju_stranaca_za_fijatom_500l.27.html?news_id=260191

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikter , gde ubaci tvoju molbu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidjam ih sve vise i vise :D nego ovaj produzeni su bas nagrdili ... uostalom kad ce Fiat da napravi kabrio, da kupim i da se vozim kao covek ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...