Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Ja bi ga kupio bez motora i ubacio iz Stila. Pa kud puklo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jel moze da se bira motor i oprema ili sta ti daju to ti je :D

Da.

Sadržaj paketa opreme NACIONALE je isti koji god motor da izabereš:

  • 10.900 evra - 1.4 benzinac 95 KS
  • 12.900 evra - 1.3 MJet 85 KS
  • 13.900 evra - 1.6 MJet 105 KS

Nacionale sadrži:

- klima

- ABS sa EDB funkcijom

- ESP

- Hill Holder

- vazdušni jastuci za vozača i suvozača

- bočni vazdušni jastuci

- vazdušne zavese

- verzije sa dizel motorima imaju i Stop/Start funkciju.

- tempomat

- daljinsko otključavanje

- priprema za radio

- električni podizači prednjih stakala

- servo upravljač podesiv po visini i dubini

- vozačevo sedište podesivo i po visini.

- zadnja klupa deljiva u odnosu 60:40 i može se potpuno preklopiti

- centralni, sklopivi naslon za ruku.

- automobil standardno dolazi u pastelno crvenoj boji karoserije (u istoj boji su i branici i spoljni retrovizori) sa crnom, hromiranom bočnom zaštitnom lajsnom

- 16-ce čelične felne

- rezervni točak manjih dimenzija

Dodatni Paket 1, koji košta 850 evra, sadrži:

- električne podizače zadnjih prozora

- elektropodesive retrovizore sa funkcijom odmrzavanja

- multimedijalni uređaj sa 5.4" touchscreen-om, radio/CD/mp3 + bluetooth + USB + AUX

- kožni volan sa telefonskim i audio komandama

- kožnu ručicu menjača.

Po istoj ceni u ponudi je i Paket 2 koji obuhvata:

- svetla za maglu

- parking senzore

- 16-ce alufelne.

Ako kupac, na primer, želi belu ili crnu boju krova, moraće da izdvoji dodatnih 700 evra, a za metalik boju još 400 evra, itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potez drzave je super i pozdravljam ga. Ono sto mi smeta je trenutak u kome je ozvanicena akcija - e to je bilo bas perfidno i bezobrazno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

500L mi se ne svidja. Trekking verzija mi se svidja, ali i dalje SX4 ima 4x4 pogon, tako da ne bih razmisljao uopste ;)

E kada se jednog dana pojavi Fiat 500X, onda mi postavi ovo pitanje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji kez :D . Inace svi po fabrici pricaju da je povoljno samo imaju losa iskustva pa se tesko odlucuju za ovako nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje da iscitas temu tj. vecito prepucavanje benzin vs. dizel.

Tamo su manje vise odgovorili na sva pitanja koja si postavio.

ukratko dizel je bolji kao motor ali skuplji za odrzavanje na papiru, u praksi je od slucaja do slucaja

-dizel bucniji ---diskutabilno i subjektivno

-dizel u dosta slucajeva bolje odradjen prednji trap ---ne uvek i nije univerzalno

- dizel ekonomicniji kao gorivo ---manja potrosnja

- dizel bolje povlaci zbog veceg obrtnog momenta, bolja medjuubrzanja----- manje saltanja pri preticanju

-dizel motori uglavnom dosta vise prelaze i izdrzljiviji su od bilo kojih benzinaca zato sto se manje habaju u smislu rade na manjim obrtajima ali trpe vece sile... mada su po meni vise osetljiviji na lose odrzavanje tj. neodrzavanje. ----diskutabilno

-dizel motor je skuplji pa se treba zapitati vredi li on te razlike u novcu---preispitati prioritete

- redovan servis modernih dizela a tebe zanima multijet se svodi na zamenu ulja i filtera na 10k km , veliti servis nema ..tj ima ali to je vec kad se ukaze potreba, , ulje i filteri su oko 50% skuplji u odnosu na benzince

i tako...siguran sam da sam nesto bitno zaboravio...

pozdrav

Hvala puno na odgovoru,

pokusacu da prikupim sto vise informacija pa da vidim sta mi je ciniti.

Ovako povrsno gledajuci,deluje mi kao da bi 1.3 mjet dosta dobro dosao sto se tice svakodnevne gradske voznje i potrosnje pa mozda to ulaganje u startu od 2000e i moze da bude pametnije.

Svaki savet dobrodosao :-)

Pozdrav

Edited by borisbi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa za 1.3 MJ je prevelik (velika čeona površina) i pretežak dok mu je po meri 1.6 MJ. Znači još 1000 e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigde ne mogu da nadjem podatak koliko trosi 1.6 mj i koliko menjac ima brzina, pet ili sest, hm?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj' ovih 3,9l na otvorenom OK, ali u kakvom ce to lokalu da trosi 5,4 l...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokaz da je PDV subvencija je jasno ko dan. Znas racunicu, imas digitorn, oduzmi iznos PDV od istog tog modela sa PDV i videces. Koje ti "dokaze" trazis?

Dalje, ako se vec razumes u ekonomiju, onda ti je ovo sve jasno. Ekonomija 1:1. Nema ovde nista nejasno.

Dzaba ti te lovacke price "ja znam kako se potpisuju ugovori" kada u vezi ove situacije sa Fiatom ama bas nijednu tacnu informaciju nisi napisao.

Za kredit si bar priznao da si pogresio, jedino sto je u medijima pogresno interpretirano, subvenciju za kredit ne daje vlada vec Fiat, ali od para koje su vec primili od drzave.

Subvencija od 3.000 evra nije PDV, ta tvoja 1:1 racunica je veoma losa, slaba ti je ekonomija.

Pricao sam sa drugarom iz FAS-a koji je direktno ucestvovao u pregovorima, subvencija nikakve veze nema sa PDV-om, nijednu dodirnu tacku. Ima iskljucivo veze sa novih 1.400 zaposlenih.

Ako bi vec dobili pare od drzave mogli su to da urade kao do sada, dobijanjem 10.000 evra po svakom novozaposlenom, a ne stvaranjem nelojalne konkurencije i ubijanjem prodaje automobila B segmenta.

Ono sto je najbezobraznije u celoj prici je sto neke drzave u Evropi vec imaju cenu koju smo mi u maticnoj zemlji proizvodjaca mogli da dobijemo tek uz nasu tj pomoc drzave:

http://www.fiat.cz/U...%20CZ%20CEE.pdf

500L u pop opremi u Ceskoj košta 10.449 €.

http://www.oanda.com...ency/converter/

Dakle, pare iz budžeta dajemo za cenu 500L koju Česi dobijaju bez ikakvih državnih podsticaja!

Clip_4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj' ovih 3,9l na otvorenom OK, ali u kakvom ce to lokalu da trosi 5,4 l...

Možda su uračunali start&stop štednju na semaforima. :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakvi, pa moderni dizeli trose okvirno od 0,4 do 0,8 l na sat u leru... Toliko moze da trosi na parkingu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova naša klompa (na to me najviše podseća) tj 500 l napravi solidnu frku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislis cokula :) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cokula zaštićena, ne pominji. Klompa ima onako tup prednji kraj.

klompa.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti se bas lozis na zuto :laughing: ...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo svežih tumečenja sa (mislim) Politikinog sajta.

Kragujevačko preduzeće, prema potpisanom protokolu, najavljuje zapošljavanje najmanje 1.400 radnika do kraja 2014. na neodređeno vreme, uz garanciju da neće biti otpuštani tri godine od dana zasnivanja radnog odnosa.

Oni će biti angažovani na proizvodnji novog „500L” automobila sa sedam sedišta, kao i istog modela za srpsko tržište pod nazivom „500L nacionale” u tri smene.

Ovaj potonji model će se, predviđa dokument, u Srbiji pojaviti po ceni umanjenoj za 3.000 evra, a poslovne banke i lizing kuće moći će da uzimaju godišnju kamatu od najviše tri odsto.

Zauzvrat, Srbija se obavezuje da isplati „Fijatu” 14 miliona evra. Prvih šest miliona biće isplaćeno ako kragujevačka kompanija ispuni obećanja o zapošljavanju 600 radnika i investicijama od 10 miliona evra do kraja ove godine. Ta cena jednaka je umanjenju prodajne cene za kontingent od 2.000 vozila „500L”.

Ako „FIAT” uposli ostalih 800 radnika u 2014, dobiće još osam miliona evra od države, što odgovara sniženju cene za kontingent od 2.666 komada modela „500L”.

Ukoliko bude otvoreno manje od 1.400 radnih mesta do kraja 2014. godine, „FIAT” će dobiti novac iz republičke kase za onoliko radnika koliko uposli.

To će, sudeći po izjavi ministra finansija i privrede Mlađana Dinkića, iznositi 10.000 evra po radnom mestu. Jer Dinkić je posle potpisivanja ugovora rekao da „kupovinu automobila finansira ,FIAT’ a ne država, koja subvencioniše otvaranje novih radnih mesta”, pri čemu se 10.000 evra po radnom mestu poklapa sa onih 14 miliona evra predviđenih za angažovanje 1.400 zaposlenih.

Država će tako dati „Fijatu” uobičajene subvencije za nova radna mesta, a kompanija će od tog iznosa finansirati razliku nastalu popustom na cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sam dobro razumeo, po toj kalkulaciji (4666 automobila po 3000€ popusta = 14M €), Fiat se odrice kompletne subvencije drzave za 1400 radnih mesta, a sve u korist nasih kupaca (koji im cak nisu bili ni ciljano trzsiste).

Hajde sad neko da objasni odakle onda Cesima ista cena (sa popustom)? Da nece i oni da subvencionisu neka radna mesta u Srbiji?

Vrlo lepa prica u koju je jako tesko poverovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pop oprema koja se nudi u Češkoj nema klimu i još neke stvari. Nacionale je viši (razumniji) paket opreme, sasvim realan da se nađe na ulicama. Ko sad kupuje kola bez klime, to su paketi opreme samo za kataloge i reklame, ne i koji se stvarno voze na ulicama... Doplata za klimu mislim da je 1200e, ali ne držite me za reč, pre 2-3 dana sam gledao PDF.

Ja mislim da je ovo jako dobra kupovina, plus kredit koji je neverovatan. Cela računica sa 72 rate i svim kamatama izađe ispod 12k eura. Meni kome na kraj pameti nije bilo da uzmem novi auto, sad sam stavio prst na čelo. Čak mi se nešto naročito nije ni sviđao, ali sa ovim uslovima je 500L krcat opremom i 1.6MJT ozbiljno blizu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...