beli_Punto 123 Posted March 24, 2013 A jel moze da se bira motor i oprema ili sta ti daju to ti je Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 24, 2013 Ja bi ga kupio bez motora i ubacio iz Stila. Pa kud puklo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 24, 2013 A jel moze da se bira motor i oprema ili sta ti daju to ti je Da.Sadržaj paketa opreme NACIONALE je isti koji god motor da izabereš:10.900 evra - 1.4 benzinac 95 KS12.900 evra - 1.3 MJet 85 KS13.900 evra - 1.6 MJet 105 KSNacionale sadrži:- klima- ABS sa EDB funkcijom- ESP- Hill Holder- vazdušni jastuci za vozača i suvozača- bočni vazdušni jastuci- vazdušne zavese- verzije sa dizel motorima imaju i Stop/Start funkciju.- tempomat- daljinsko otključavanje- priprema za radio- električni podizači prednjih stakala- servo upravljač podesiv po visini i dubini- vozačevo sedište podesivo i po visini.- zadnja klupa deljiva u odnosu 60:40 i može se potpuno preklopiti- centralni, sklopivi naslon za ruku.- automobil standardno dolazi u pastelno crvenoj boji karoserije (u istoj boji su i branici i spoljni retrovizori) sa crnom, hromiranom bočnom zaštitnom lajsnom- 16-ce čelične felne- rezervni točak manjih dimenzijaDodatni Paket 1, koji košta 850 evra, sadrži:- električne podizače zadnjih prozora- elektropodesive retrovizore sa funkcijom odmrzavanja- multimedijalni uređaj sa 5.4" touchscreen-om, radio/CD/mp3 + bluetooth + USB + AUX- kožni volan sa telefonskim i audio komandama- kožnu ručicu menjača. Po istoj ceni u ponudi je i Paket 2 koji obuhvata:- svetla za maglu- parking senzore- 16-ce alufelne. Ako kupac, na primer, želi belu ili crnu boju krova, moraće da izdvoji dodatnih 700 evra, a za metalik boju još 400 evra, itd... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 25, 2013 Potez drzave je super i pozdravljam ga. Ono sto mi smeta je trenutak u kome je ozvanicena akcija - e to je bilo bas perfidno i bezobrazno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzoni_m 0 Posted March 25, 2013 Chikavili, pitanje: da si znao za ovu akciju, 500L ili SX4? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 25, 2013 500L mi se ne svidja. Trekking verzija mi se svidja, ali i dalje SX4 ima 4x4 pogon, tako da ne bih razmisljao uopste E kada se jednog dana pojavi Fiat 500X, onda mi postavi ovo pitanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted March 25, 2013 http://www.vrelegume.rs/vesti/dinkic-ne-subvencionisemo-fiat-500l-vec-radna-mesta-domace-1/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted March 25, 2013 Koji kez . Inace svi po fabrici pricaju da je povoljno samo imaju losa iskustva pa se tesko odlucuju za ovako nesto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
borisbi 0 Posted March 25, 2013 (edited) Najbolje da iscitas temu tj. vecito prepucavanje benzin vs. dizel.Tamo su manje vise odgovorili na sva pitanja koja si postavio.ukratko dizel je bolji kao motor ali skuplji za odrzavanje na papiru, u praksi je od slucaja do slucaja-dizel bucniji ---diskutabilno i subjektivno-dizel u dosta slucajeva bolje odradjen prednji trap ---ne uvek i nije univerzalno- dizel ekonomicniji kao gorivo ---manja potrosnja- dizel bolje povlaci zbog veceg obrtnog momenta, bolja medjuubrzanja----- manje saltanja pri preticanju-dizel motori uglavnom dosta vise prelaze i izdrzljiviji su od bilo kojih benzinaca zato sto se manje habaju u smislu rade na manjim obrtajima ali trpe vece sile... mada su po meni vise osetljiviji na lose odrzavanje tj. neodrzavanje. ----diskutabilno-dizel motor je skuplji pa se treba zapitati vredi li on te razlike u novcu---preispitati prioritete- redovan servis modernih dizela a tebe zanima multijet se svodi na zamenu ulja i filtera na 10k km , veliti servis nema ..tj ima ali to je vec kad se ukaze potreba, , ulje i filteri su oko 50% skuplji u odnosu na benzincei tako...siguran sam da sam nesto bitno zaboravio...pozdravHvala puno na odgovoru,pokusacu da prikupim sto vise informacija pa da vidim sta mi je ciniti.Ovako povrsno gledajuci,deluje mi kao da bi 1.3 mjet dosta dobro dosao sto se tice svakodnevne gradske voznje i potrosnje pa mozda to ulaganje u startu od 2000e i moze da bude pametnije.Svaki savet dobrodosao :-)Pozdrav Edited March 25, 2013 by borisbi Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 25, 2013 Pa za 1.3 MJ je prevelik (velika čeona površina) i pretežak dok mu je po meri 1.6 MJ. Znači još 1000 e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted March 25, 2013 Nigde ne mogu da nadjem podatak koliko trosi 1.6 mj i koliko menjac ima brzina, pet ili sest, hm? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 25, 2013 (edited) 1,6 MJ 6 brzina 1365 kg (1.3 / 1315 kg) norma urban 5.4 , extra urban 3,9 i comb 4.5 lhttp://www.automobil...l_mpv/2013.html Edited March 25, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted March 25, 2013 Aj' ovih 3,9l na otvorenom OK, ali u kakvom ce to lokalu da trosi 5,4 l... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22911 Posted March 25, 2013 Dokaz da je PDV subvencija je jasno ko dan. Znas racunicu, imas digitorn, oduzmi iznos PDV od istog tog modela sa PDV i videces. Koje ti "dokaze" trazis?Dalje, ako se vec razumes u ekonomiju, onda ti je ovo sve jasno. Ekonomija 1:1. Nema ovde nista nejasno.Dzaba ti te lovacke price "ja znam kako se potpisuju ugovori" kada u vezi ove situacije sa Fiatom ama bas nijednu tacnu informaciju nisi napisao.Za kredit si bar priznao da si pogresio, jedino sto je u medijima pogresno interpretirano, subvenciju za kredit ne daje vlada vec Fiat, ali od para koje su vec primili od drzave.Subvencija od 3.000 evra nije PDV, ta tvoja 1:1 racunica je veoma losa, slaba ti je ekonomija.Pricao sam sa drugarom iz FAS-a koji je direktno ucestvovao u pregovorima, subvencija nikakve veze nema sa PDV-om, nijednu dodirnu tacku. Ima iskljucivo veze sa novih 1.400 zaposlenih.Ako bi vec dobili pare od drzave mogli su to da urade kao do sada, dobijanjem 10.000 evra po svakom novozaposlenom, a ne stvaranjem nelojalne konkurencije i ubijanjem prodaje automobila B segmenta.Ono sto je najbezobraznije u celoj prici je sto neke drzave u Evropi vec imaju cenu koju smo mi u maticnoj zemlji proizvodjaca mogli da dobijemo tek uz nasu tj pomoc drzave:http://www.fiat.cz/U...%20CZ%20CEE.pdf500L u pop opremi u Ceskoj košta 10.449 €.http://www.oanda.com...ency/converter/Dakle, pare iz budžeta dajemo za cenu 500L koju Česi dobijaju bez ikakvih državnih podsticaja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 25, 2013 Nizbrdo niz Banjicu i eto urban.Jbg Česi imaju Čehinje i eto popusta. I ja bi im dao popust.Nego napravljeno 5 000 000 malih 1.3 MJ. Lepa cifra.http://www.italiaspeed.com/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted March 26, 2013 Aj' ovih 3,9l na otvorenom OK, ali u kakvom ce to lokalu da trosi 5,4 l...Možda su uračunali start&stop štednju na semaforima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted March 26, 2013 Ma kakvi, pa moderni dizeli trose okvirno od 0,4 do 0,8 l na sat u leru... Toliko moze da trosi na parkingu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 26, 2013 Ova naša klompa (na to me najviše podseća) tj 500 l napravi solidnu frku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted March 26, 2013 Mislis cokula ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 26, 2013 Cokula zaštićena, ne pominji. Klompa ima onako tup prednji kraj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted March 26, 2013 (edited) Ti se bas lozis na zuto ... Edited March 26, 2013 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted March 27, 2013 Evo svežih tumečenja sa (mislim) Politikinog sajta.Kragujevačko preduzeće, prema potpisanom protokolu, najavljuje zapošljavanje najmanje 1.400 radnika do kraja 2014. na neodređeno vreme, uz garanciju da neće biti otpuštani tri godine od dana zasnivanja radnog odnosa.Oni će biti angažovani na proizvodnji novog „500L” automobila sa sedam sedišta, kao i istog modela za srpsko tržište pod nazivom „500L nacionale” u tri smene.Ovaj potonji model će se, predviđa dokument, u Srbiji pojaviti po ceni umanjenoj za 3.000 evra, a poslovne banke i lizing kuće moći će da uzimaju godišnju kamatu od najviše tri odsto.Zauzvrat, Srbija se obavezuje da isplati „Fijatu” 14 miliona evra. Prvih šest miliona biće isplaćeno ako kragujevačka kompanija ispuni obećanja o zapošljavanju 600 radnika i investicijama od 10 miliona evra do kraja ove godine. Ta cena jednaka je umanjenju prodajne cene za kontingent od 2.000 vozila „500L”.Ako „FIAT” uposli ostalih 800 radnika u 2014, dobiće još osam miliona evra od države, što odgovara sniženju cene za kontingent od 2.666 komada modela „500L”.Ukoliko bude otvoreno manje od 1.400 radnih mesta do kraja 2014. godine, „FIAT” će dobiti novac iz republičke kase za onoliko radnika koliko uposli.To će, sudeći po izjavi ministra finansija i privrede Mlađana Dinkića, iznositi 10.000 evra po radnom mestu. Jer Dinkić je posle potpisivanja ugovora rekao da „kupovinu automobila finansira ,FIAT’ a ne država, koja subvencioniše otvaranje novih radnih mesta”, pri čemu se 10.000 evra po radnom mestu poklapa sa onih 14 miliona evra predviđenih za angažovanje 1.400 zaposlenih.Država će tako dati „Fijatu” uobičajene subvencije za nova radna mesta, a kompanija će od tog iznosa finansirati razliku nastalu popustom na cenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted March 27, 2013 Ako sam dobro razumeo, po toj kalkulaciji (4666 automobila po 3000€ popusta = 14M €), Fiat se odrice kompletne subvencije drzave za 1400 radnih mesta, a sve u korist nasih kupaca (koji im cak nisu bili ni ciljano trzsiste).Hajde sad neko da objasni odakle onda Cesima ista cena (sa popustom)? Da nece i oni da subvencionisu neka radna mesta u Srbiji?Vrlo lepa prica u koju je jako tesko poverovati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted March 27, 2013 Pop oprema koja se nudi u Češkoj nema klimu i još neke stvari. Nacionale je viši (razumniji) paket opreme, sasvim realan da se nađe na ulicama. Ko sad kupuje kola bez klime, to su paketi opreme samo za kataloge i reklame, ne i koji se stvarno voze na ulicama... Doplata za klimu mislim da je 1200e, ali ne držite me za reč, pre 2-3 dana sam gledao PDF.Ja mislim da je ovo jako dobra kupovina, plus kredit koji je neverovatan. Cela računica sa 72 rate i svim kamatama izađe ispod 12k eura. Meni kome na kraj pameti nije bilo da uzmem novi auto, sad sam stavio prst na čelo. Čak mi se nešto naročito nije ni sviđao, ali sa ovim uslovima je 500L krcat opremom i 1.6MJT ozbiljno blizu. Quote Share this post Link to post Share on other sites