Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

Pa u suštini nemam mnogo od škole (tj. fakultet) da bih mogao da se izmišljam što se posla tiče, osnovno zanimanje mi je Mehaničar Hidraulike i Pneumatike, pa ću da pokušam i ostanem ako mi se dopadne, bitno mi je samo da su primanja redovna, manje više visina, mada i to igra presudnu ulogu...

Primanja su redovna i sve ti se placa odmah, staz ide, zdravstveno penzijsko itd.. Probaj pa sta bude. Glavno je koja ti se celina zapadne jer nije svuda isto.

Osim ako ti ne pricinjava ogromno zadovoljstvo sto ucestvujes u Auto Industriji i pravljenju ovog modela...

Pa i to nekome znaci. Zaposleni u Ferariju imaju platu oko 1.000 evra, a inzenjeri oko 2-3 hiljade. Plata nije neka s obzirom sta prave i koliki su troskovi zivota u Italiji, ali sam prestiz radnog mesta i ljubav prema poslu bez obzira sto nisu materijalni uticu da zaposleni ne budu nezadovoljni primanjima.

Jeste li poceli da ubacujete 1.6 MTJ?

Zanimljiva informacija, posto sam za vreme obuke u Italiji u fabrici Pande video da obicni radnici po linijama imaju 1800+ Eura, dok su "sefici" i oni iznad njih "bogatiji" za 3-5000 Eura svakog meseca..Cudno je da u Ferariju imaju manje..

Nismo jos, bilo je nekih test modela ali nista za proizvodnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je to otprilike, cesce je manje ali s obzirom da "vole" da nas ostave prekovremeno bude i vise. Imas takodje pravo posle 6 meseci na regres (u 3 rate jedne prosecne plate u SRB kao) i na 13. platu u decembarskoj isplati.

Inace mogao bi da navedem nekoliko mana ovog Auta za koje znam ali ruzno je "pljuvati" po necemu sto te hlebom hrani...

Share this post


Link to post
Share on other sites
...cenjeni novinar Aleksandar Todorović
Pretpostavljam da je ovo ironično. :D

Naprotiv, mislim ozbiljno. Todorovića pratim još od pokojnog "Autobata" odakle su ga "veliki poznavaoci materije" oterali. Od auto-novinara jedino i čitam "Poštenog Jovana" (http://www.honestjohn.co.uk/) i njega Aleksandra Todorovića. Ne kažem, sigurno ima i boljih... ali ovi mi leže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taman sam pomislio da je test nerealan i da se svodi uglavnom na hvalospeve, naidjem na kraju teksta na "MANE" i tu se uverim u koliku-toliku realnost - s' obzirom da su zaista navedene realne i nimalo zanemarljive mane ovog automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne interesuje me posebno ovaj auto (naravno da mu zelim sto bolju prodaju), ali gledam upravo ovo sto chikavili pomenu, tj. mane na kraju clanka. Konkretno mi je detalj privukao paznju: "U krivinama sedišta nimalo ne drže telo".

Naravno, nisam imao priliku da provozam 500-tku ali se vec i na slikama vidi. I u slucaju prednjih sedista, a tek pozadi sedalni deo ravan kao daska. Ovo mi je stvarno vise fascinantno za Fiat u globalu, da uglavnom nece da ugrade ljudska sedista, pogledajte bilo koji od modela u poslednjoj deceniji. Kapiram da je to "narodski" i jeftiniji auto i da ipak treba da bude prisutna razlika u klasi, ali uporedite samo sa sedistima u Lanci ili Alfi, npr. Mislim, bas toliko ciganisati, moje skromno misljenje...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče dizajna ništa spektakularno, daleko od italijanskog dizajna i previše liči na Mini (ima uporedni test pa se može videti koliko su isti http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=53251&st=280 ).

On kao da prodaje auto a ne samo da ga testira.

http://www.avto-magazin.si/vozili-smo/vozili-smo-fiat-500l/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat%20500l%20Antonio%20Cesare%20Ferara.jpg

Jedna kratka vest iz Fiata koja se tiče prodaje "našeg" Fiata 500L u Evropi. Naime, italijanski proizvođač je saopštio da je za Fiat 500L do sada na evropskom tržištu dobio 34.000 narudžbina, od čega je "više od polovine" van Italije. U vesti se navodi i da je 500L u januaru ove godine na italijanskom tršištu našao 3.113 novih vlasnika, čime je zauzeo 7. mesto na listi najprodavanijih automobila u Italiji tokom prošlog meseca.

Inače, u Kragujevcu bi do kraja ove godine prema rečima direktora fabrike FAS-a Antonia Ferare trebalo da bude proizvedeno oko 180 hiljada vozila. Fiat 500L su u prošloj godini najviše kupovali Italijani, a slede Francuzi, Španci i Nemci, dok je u Srbiji prodato 150 komada.

Tokom 2013. godine Fiat će proširiti ponudu 500L, i to verzijom za američko tržište (uključujući i 500L Trekking), produženom varijantom za sedam putnika...

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo cu reci da bez ove trake izgleda isto ko obicna verzija... Samo eto ta duzina i veci broj sedista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ni sto su sakrivali kad je bilo za ocekivati da ce samo duzina biti razlika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niko ne bi provalio da je duži bez kamuflaže. Ovako privlače pažnju i interesovanje novinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L na sajmu u Vašingtonu

fiat%20500l%20w.jpg

Automobil iz Srbije na sajmu u Vašingtonu, ali bez cene i preciznog datuma za dolazak u američke salone. Izgleda veoma zanimljivo, dizajnerski originalno i u svakom slučaju privlači pažnju posetilaca vašingtonskog sajma automobila. Fiat 500L, koji je stigao iz Kragujevca, mada mu se poreklo nigde ne ističe – kao uostalom ni manjoj ''braći'' koja su proizvedena u Meksiku.

Izložen je samo jedan primerak u beloj boji sa crnim krovom. Nažalost mnogih posetilaca, bio je zaključan, pa nije mogao da se detaljno razgleda iznutra. Ljupka domaćica, u odgovarajućoj beloj haljini trudila se da to nadoknadi svojim objašnjenjima o nivoima opreme, motorima i sličnom.

Nije, međutim, mogla da kaže kada će moći da se kupi, osim ne baš precizne izjave da će u fiatovim salonima (koji ovde nose ime (Fiat studio) biti ''na leto''. Nema takođe ni podataka o ceni niti za potencijalne kupce takođe važnom detalju: potrošnji goriva, što se ovde meri brojem milja po galonu (3.785 litara).

Ipak, marketinške priprema su počele: potrošeno je oko 3,7 miliona dolara za reklamu na glavnom sportskom događaju ovde, ''superboulu'', finalnoj utakmici američkog fudbala, gde je glavna poruka bila da je Fiat 500 – ''veći iznutra nego spolja'', odnosno da je sa''„četvoro vrata i pet sedišta zgodan za porodice''.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osim ako ti ne pricinjava ogromno zadovoljstvo sto ucestvujes u Auto Industriji i pravljenju ovog modela...

Jeste li poceli da ubacujete 1.6 MTJ?

IMG_20130212_092401.jpg

Evo ide polako. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kako se pojavio po gradu i cesto ih vidjam, uporno pokusavam sebe da nateram da mi se svidi, ali jednostavno ne ide.

Ne svidja mi se uopste, sav mi je nezgrapan i ... ne mogu to da opisem. Spreda i nekako, ali iz ostalih uglova nikako.

Ovo naravno vazi za jednobojnu varijantu. Dvobojna varijanta mi je dosta prihvatljivija, deluje kompaktnije i nize, ali i dalje to nije auto u kome bih mogao sebe da zamislim.

Cekam da se pojavi Trekking, posto na slikama deluje mnogo bolje od obicnog. Mislim da mu one crne plastike na rubovima doprinose poprilicno, posto mi ti mali otvori za tockove na prilicno visokom automobilu najvise bodu oci.

U svakom slucaju, Countryman (koji mi i njie neki lepotan) mi se vise svidja od 500L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chikavili, kao sebe da slusam... +1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam malo gledao 500l i iskreno ne sviđa mi se. U ponedeljak idem pa ću i enterijer da razgledam i sve premerim.

=3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L sa sedam sedišta od maja

fiat%20500xl%2055.jpg

Kako prenosi Tanjug, ministar finansija i privrede Mlađan Dinkić izjavio je danas da će kompanija Fiat automobili Srbija u Kragujevcu u maju početi serijsku proizvodnju modela 500L sa sedam sedišta, a prodaja će krenuti na leto. Dinkić je posle obilaska fabrike, pošto je njemu i premijeru Dačiću premijerno prikazana verzija 500L sa sedam sedišta, rekao da će ova fabrika u Kragujevcu zaposliti još nekoliko stotina novih radnika. Dinkić je naveo i da se razmišlja o tome da se model 500L, koji je sada skup za sprsko tržiste, ponudi kupcima u našoj zemlji po specijalnim popustima. On je napomenuo i da će ove godine jedna petina srpskog izvoza ići iz FAS-a, i da je ta kompanija ispunila sve obaveze.

Serijska proizvodnja novog Fiatovog modela 500L u Kragujevcu počela je 4. jula 2012. godine. Novi 500L se plasira na više od 100 tržišta u svetu uključujući i SAD, kao i region Azije i Pacifika. Izvoz modela 500L, koji se proizvodi samo u našoj zemlji, počeo je u avgustu 2012. godine. Proizvodnja novog modela 500L u pogonima u Kragujevcu rezultat je ugovora o zajedničkom ulaganju italijanskog Fijata i Vlade Srbije u kragujevačku fabriku ''Zastava automobili'', potpisanog u jesen 2008. Tim strateškim ugovorom, Fiat je vlasnik 67 procenata fabrike automobila u Kragujevcu, a država Srbija preostalih 33 odsto. Generalni direktor Grupe Fiat-Krajsler Serđo Markione krajem prošle godine je najavio da će u 2013. godini kompanija isporučiti na razna tržišta oko 160.000 automobila Fiat 500 L, što je, inače, deset odsto godišnjeg plasmana automobila B klase na evropskom tržištu. Tim planom obuhvaćena je i proizvodnja novog modela automobila, koji će imati sedam sedišta. To vozilo će nositi oznaku Fijat 500 XL, a namenjen je kupcima na američkom tržištu.

Ferara: Fiat u Kragujevcu radi punim kapacitetom

Generalni direktor kompanije Fiat autobomobili Srbija Antonio Ćezare Ferara izjavio je danas da je Fiat u tu fabriku uložio milijardu evra, da će u drugoj polovini godine automobil 500L da se izvozi i na američko tržište, kao i da će proizvodnja biti proširena na model 500L sa sedam sedišta. ''Trenutno se u fabrici proizvodi punim kapacitetom'', rekao je Ferara i istakao da će proizvodnja biti proširena i na model 500L sa sedam sedišta, čiji prototip je danas predstavljen premijeru Ivici Dačiću i ministru finansija i privrede Mlađanu Dinkiću.

''U rekonstrukciju proizvodnih pogona uloženo je 850 miliona evra, a u najmoderniju opremu još oko 150'', rekao je Ferara i podsetio da je do kraja prošle godine u fabrici proizvedeno ukupno 30.000 standardnih automobila 500L. Naglašavajući da se 99 odsto ukupne proizvodnje izvozi, Ferara je rekao da se u ovoj godini planira proizvodnja od 110 do 180 hiljada automobila. Koliko će tačno biti proizvedeno zavisi od zahteva tržišta.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L 1.6 MultiJet II sa 105KS

fiat_500l_mj_1.jpg

Mada se u poslednje vreme više pažnje posvećuje njegovoj budućoj produženoj verziji sa sedam sedišta, Fiat 500L (za koji je Fiat do sada primio 38.300 narudžbina) je pre toga doživeo proširenje palete pogonskih agregata.

Novitet u gami je naime Fiat 500L sa 1.6 MultiJet II dizelašem koji razvija 105KS i 320 Nm obrtnog momenta, standardno uparen sa manuelnim šestostepenim menjačem.

fiat_500l_mj_11.jpg

Ovaj 500L postiže maksimalnih 181 km/h, u paketu je i Start & Stop sistem, prosečna potrošnja goriva po fabričkim podacima je 4,5 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 117 grama po km.

fiat_500l_mj_111.jpg

Fiat 500L 1.6 MultiJet II sa 105KS će biti izložen i na predstojećem Salonu automobila u Ženevi, a njegova prodaja počinje u drugoj polovini marta (cena se u kratkoj vesti ne pominje).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...