Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking

Recommended Posts

ma ima da mu ubace motore samo preko 2 litra i samo preko 160 konja:D i ima vodja nas prvi da provoza novog 500L

Ma na ovim slikama suuper izgleda i dalje je super i zanimljiv automobil,zelim mu puno uspeha

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/5/2016 at 1:32 PM, Milan_B said:

Fascinatni su mi rezultati prodaje 500L u Italiji.

Od maja pa nadalje, 500L se prodaje mnoooogo bolje u odnosu na 500X (do maja je 500X bio u blagoj prednosti)

Sept: 500L  5.097   ---  3.538  500X

 

Izgleda da su praktnični Italijani provalili da je 500L mnogo bolji kao porodični auto.

 

Izvor: http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales_italy.htm#Fiat 500L

 Tek sada ovo vidim. A da nije možda razlog cijena? 500X čak i sa 1.3 JTD-om od 95 KS u Italiji se plaća u prosjeku preko 20 000 eura. Nije to mala para.

A je li 500X obiteljski? Pa mnogima je Golf hatchback obiteljski, a tu su negdje sa mjestom slični. I da ste možda pratili najave 500X u Italiji onda bi bilo jasno da im na tamošnjem tržištu baš bio cilj napad na Golfa. Možda nekima to čudno zvuči ali tako je. 


Je li bilo ovo:
http://www.autoevolution.com/news/fiat-500l-facelift-first-spyshots-suggest-major-changes-112340.html#
?

fiat-500l-facelift-first-spyshots-sugges

 

fiat-500l-facelift-first-spyshots-sugges

 

fiat-500l-facelift-first-spyshots-sugges

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta je razlog, ali činjenica je da je 500L od maja naovamo razbio 500X po prodajnim rezultatima u Italiji (negde sam pročitao da su rent a car kompanije obnavljale vozni park pa su valjda imali posebne cene - ili su bile još i taksi službe???). Na žalost fabrike u KG, to nije slučaj u ostatku Evrope (iako se dobro držu u Španiji npr.).

 

Možda sam malo pristrasan zato što od maja vozim 500L trekking, ali ... u aprilu kad sam se odlučivao razmišljao sam i o 500X i o novom Tipo sedan-u.

Cene su bile: 12900 za 500L trekking, 14500 za 500x i 12500 za Tipo.

Tipo sedan mi je nekako ... bezličan. Totalno sam ravnodušan prema njemu. I da se ne lažemo: ipak je Tipo pravljen kao low cost u svojoj kategoriji (ne u svim segmentima, ali- ipak).

500X ima malo moderniji izgled i unutra je lepši (komandna tabla), ali zato 500L ima više prostora (naročito zadnja klupa po visini) plus pomeranje zadnjih sedišta plus traction plus.

Da, razmišljao sam i o Renegade-u.

Zadnja klupa je sačuvaj bože. Mislim da može da posluži samo na kraćim relacijama.

 

I tako sam se ja odlučio za 500L trekking. Do sada - zadovoljan. Čak, vrlo zadovoljan.

Jeste da je on u Srbiji daleko jeftiniji nego napolju (neke cene koje sam gledao bile su preko 19000€ za isti nivo opreme) i baš zato i treba iskoristiti tu pogodnost.

Zapravo, mislim da je kupovina bilo koje verzije 500L u Srbiji apsolutni best buy.

Naravno ... važi samo za one koji ne traže auto za pokazivanje, besmislenu jurnjavu i sl.

 

Bilo bi lepo da redizajnirani 500L dobije LED svetla, da mu volan i komandnu tablu urade po uzoru na 500X, da isprave do sada uočene greške i siguran sam da se može bez problema prodavati jako dobro bar još 4 godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Malopre u naselju videh zamaskiranog 500L tačnije zadnji kraj (99% sam siguran da je 500L) ,imao je na sebi ovakvu foliju

 

uploadfromtaptalk1474995190185.jpg

 

moguće da se sprema RST

Izgleda da sam ipak bio u pravu ,

http://www.clubalfa.it/17938-fiat-500l-2018-le-prime-foto-spia-mostrano-novita-importanti.html

uploadfromtaptalk1477146273789.thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Restajling je najavljen još na početku ove godine, pisali smo i na forumu o tome. U toku leta su stizale informacije da je odrađeno, ali slike naravno ne mogu nigde nikome da se daju.

Sada već vidimo da je sve gotovo, da serijska proizvodnja restajling modela ide, ali se prilikom transporta maskiraju do salona. Promene nisu samo spolja, ima i u unutrašnjosti, poput drugačije instrument table, radija, ručne...ali za slike će morati još da se pričeka. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam najviše je promjena u unutrašnjosti. Što se tiče materijala, novog infotainment sustava, a nadam se i sjedala na koje je bilo najviše pritužbi. I čujem da će se 1.6 JTD 120 KS nuditi sa DCT-om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kragujevački "fiat" odlučio da redizajnira model "500L"

Nebojša Radišić | 27. 10. 2016
 
 

Italijansko-srpska kompanija "fiat Krajsler Automobili Srbija" za sada je, po svemu sudeći, odlučila da u Kragujevačkoj fabrici ne pokreće proizvodnju novog modela automobila, vać se odlučila za jeftinije rešenje - redizajn postojećeg "fiata 500L".

 

- Promene koje će doživeti sadašnji "500L" odnose se pre svega na izgled, na dizajnerske zahvate. To će ostati u suštini isto vozilo, sa drugačijim prednjim i zadnjim spojlerima, novom instrument tablom i drugačijim položajem menjača - kaže jedan od inženjera.

Fabrika FSAS neće da izlazi sa informacijama kada če početi da se proizvodi "500 L" novog dizajna, ali stručnjaci ocenjuju da to može da se desi sredinom naredne godine.

 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Italiji, 500L se i u oktobru prodaje bolje od 500X (od aprila pa nadalje, 500L je konstantno bolje prodavan u odnosu na 500X) i dva meseca pre kraja godine već je skoro dostigao ukupnu prodaju iz 2015 ( 47.993  /  49.918 )

500L  3.821  kom
500X  3.353  kom
Renegade  2.929  kom
Tipo  2.792  kom 

 

Drži se "naš" mališa jako dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista cudno sto se jeftiniji i prakticniji Mini MPV model prodaje bolje od (iako novijeg) skupljeg, fancy Mini-SUV krosovera.

O njegovoj prakticnosti za prosecnu porodicu i korisnika dovoljno govori pun naziv - Mini Crossover Sport Utility Vehicle :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaže mi kolega, koji se u slobodno vreme bavi uvozom polovnjaka, da su Italijani "poludeli" za L i Xom i da su pojedini počeli sa izvozom La u Italiju!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/3/2016 at 4:57 PM, Ivan said:

Nista cudno sto se jeftiniji i prakticniji Mini MPV model prodaje bolje od (iako novijeg) skupljeg, fancy Mini-SUV krosovera.

O njegovoj prakticnosti za prosecnu porodicu i korisnika dovoljno govori pun naziv - Mini Crossover Sport Utility Vehicle :D .

 

Zapravo i jeste pomalo čudno, ali ne toliko u odnosu na X koliko u odnosu na Tipo koji je već 10 meseci na tržištu, a još uvek zaostaje za L i X.

Interesantno je da je 500L najprodavaniji Fiat u Španiji s 855 (+7 kom Living verzije - oni to razdvajaju!?) vozila u oktobru, Tipo 491 i 500X 431.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da kupujem razumom prvo bih L, pa X, pa Tipoa...
Da kupujem srcem, prvo bih X, pa L, pa ... Tipo jok
L je auto koji mi se vremenom sve više sviđa, sa Tipom je situacija obratna

Share this post


Link to post
Share on other sites

tako sam i ja razmišljao pa kupih L ;) i nisam se pokaja, dapače.

Tipo bih, možda, kupio samo u karavan verziji (da, jedan sam od onih koji više voli karavane od limuzina)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja veceras ugledah ovakve 500L,prvo se zacudi sto su ih kamuflirali,prodjise dva kamiona sa po 6 auta na svakom,prodjise kroz surcin i odose ka dobanovcima,dal su ovi isti il nesto drugo

 

fiat-500l-facelift-first-spyshots-suggest-major-changes_5.jpgfiat-500l-facelift-first-spyshots-suggest-major-changes_10.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3.11.2016. at 6:22 PM, Milan_B said:
On 3.11.2016. at 4:57 PM, Ivan said:

Nista cudno sto se jeftiniji i prakticniji Mini MPV model prodaje bolje od (iako novijeg) skupljeg, fancy Mini-SUV krosovera.

O njegovoj prakticnosti za prosecnu porodicu i korisnika dovoljno govori pun naziv - Mini Crossover Sport Utility Vehicle :D .

Zapravo i jeste pomalo čudno, ali ne toliko u odnosu na X koliko u odnosu na Tipo koji je već 10 meseci na tržištu, a još uvek zaostaje za L i X.

 

Meni ni ovo nije za cudjenje, s obzirom kako Fiat u najpopularnijoj i najprodavanijoj C klasi "nepogresivo" pogadja ukus kupaca i "napreduje" sa svakom generacijom vozila u istoj, od kraja 90-ih i cuvenog dvojca Bravo\Brava naovamo. Dosta je tu faktora uticalo na smanjenje broja prodatih primeraka, Tipo je trenutno na oko 40 000 komada za poslednjih godinu dana, ali je primetan rast kome ce sigurno doprineti hatch i karavan:

C.jpg

Da ne idem dalje u off, cisto sam ostavio tabelu u kontekstu poredjenja prodaje L, sa X i Tipom.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Za ovu godinu je Tipo sigurno na oko 70 000 komada. Nema tu svih podataka, prije svega za Tipa jako bitne Turske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem, posto su podaci iznad za sve modele navedeni za evropsko trziste (Car sales statistics are from the following countries: Austria, Belgium, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom.)

Tursko trziste ne ulazi u ove brojke, ali ce sigurno biti najznacajnije za Tipo sedan (s obzirom da se tamo proizvodi, kao i na popularnost modela kao sto je Linea).

Share this post


Link to post
Share on other sites

U 9. mjesec 2907 Egea, u 10. 3280. Za oba mjeseca vodeći model na Turskom tržištu. Hatch ide solidno jer nema carine. Ne vjerujem da su Stilo ili Bravo tamo imali uspjeha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L facelift snimljen u Kragujevcu

 

157615-fiat%20500l%2011.jpg

 

Dok mi čekamo na zvaničnu promociju Fiata 500L facelift, na kragujevačkim ulicama se već neko vreme mogu primetiti maskirani test primerci ovog vozila.

 

157614-fiat%20500l%201.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat 500L Winter Edition

 

157662-fiat%20500l%20w.jpg

 

Dok ne stigne restilizovana verzija, Fiat novom specijalom edicijom pokušava da održi interesovanje kupaca za aktuelnom varijantom modela 500L. Tačnije, ovde se radi o Fiatu 500L Winter Edition, gde je kao baza poslužio 500L Trekking 1.3 MultiJet sa 95KS. Automobil je u Italiji dostupan od ove nedelje, i to po ceni od 20.950 evra (na tu sumu se odobrava i specijalni popust od 1.000 evra), pri čemu deo opreme između ostalog čine i Nav Uconnect system with 5-inčnim ekranom, metalik boja (Grey Fashion, Blue Venice ili Tuscany Verde), alu točkovi od 17 inča, Mud & Snow gume, Traction Plus sistem, automatska dvozonska klima, automatsko paljenje svetala i brisača, svetla za maglu, el. retrovizori, zatamnjena stakla, dvobojni enterijer, nove patosnice...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...