Jump to content
FAS Goran
petarsb

Lancia Lybra 1.8 / 2.0 - problem sa startovanjem motora

Recommended Posts

Poštovane kolege,

vlasnik sam Lance Lybre 1.8 SW vise od cetiri god i do pre par meseci uz redovno odrzavanje nisam imao ama bas nikakvih kvarova i problema...medjutim od pre par meseci se u toku voznje upali EOBD lampica i auto nastavlja da radi bez problema dok se ne ugasi, onda vise ne moze da se upali, vergla ali nece da upali, kao da nema goriva...posle nekog vremena ( 2-3 sata ) auto upali. To miu se desilo 3 puta, odvezao sam auto u ovlasceni servis u Nisu, prikljucili ga na dijagnostiku i ustanovili da je kvar u senzoru na bombini...zaamenili senzor...posle par dana javio se isti problem, upalila se EOBD lampica i kada sam ugasio motor vise nisam mogao da ga upalim...vratio sam auto u servis gde je ostao 10 dana na svim mogucim analizama ali bezuspesno, u OVLASCENOM SERVISU su mi rekli da jednostavno ne mogu da dijagnostikuju kvar i da ne znaju sta bi to moglo da bude i da samim tim i ne mogu da ga poprave...dosao sam u servis i probao da upalim cisto onako iz ocaja, auto upalio, vozio se par dana i opet isti problem...

Zamolio bih sve koji imaju bilo kakvo slicno iskustvo ili znaju bilo sta u vezi sa problemima ove vrste da pisu jer polako upadam u ocaj ne znajuci ko i kako moze da mi popravi auto, jer kako sam vec napisao u OVLASCENOM SERVISU sam dobio odgovor da su nemocni i da nemaju predstavu sta bi moglo da bude osim senzora na bregastoj koji je vec zamenjen, tako da mi je jedina preostala solucija u ovoj situaciji za neke dzabe pare dam auto na otpad sto mi se vec desilo sa Lancom Kappom i ukoliko mi se desi i sa ovom moracu definitivno da odustanem od Alfi i Lanci koje uzgred obozavam (dok mi se ne desi ovako nesto i popizdim)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda bi mogli nesto da pomognemo...mozes li mi reci koje greske izbacuje dijagnostika??

Edited by Goran Zemun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostikovana je jedino greska u senzoru bombine, koji je tada i zamenjen , kao sto sam i napisao, kada sam drugi put odvezao auto u servis sa istim problemom dijagnostika nije prikazala nikakvu gresku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor bregaste, ne bobine. Ono sto bih ja uradio kada ne moze da upali je da vidim vrednost senzora radilice. Razne dijagnostke koje se koriste kod nas nekad umeju da unesu zabunu sto zbog pogresnih kodova gresaka sto zbog loseg prevoda pa se neretko pomesaju senzori. Bazirao bih se na vrednost broja obrtaja u verglanju kada nece da upali. Treba da bude od 180-250obrtaja. Takodje postoji i mogucnost trenutnog gubitka nekog napajanja ali to ovako ne mozemo konstatovati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam tacno za 1.8 ali senzor bregaste je senzor faze kod sekventa i govori mu gde su mu klipovi da bi znao koji injector da okida . Prvo treba ustanoviti da li ima signala u trenutku verglanja na injectorima pa odatle lagano . Ako ima signala znaci da cam senzor radi a nesto drugo zeza.... E da sad se setih ako se posle paljenja pali check koji je vezan za cam senzor on treba da predje u batch mod tako da moze i tako da se proveri cita li cam kako valja...jbg ovako preko "zice" ne moze puno da se uradi

Znas li da li je taj drugi put kad se upalio EOBD bila opet ista greska kao i prvi put ?

Mozda je ista akcija kao i sa senzorom radilize kad se zagreje promeni izgled signala i ecu nece da ga konstatuje ...mada sumnjivo mi da dva cam senzora za redom daju isti problem ...

Edited by Goran a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi senzor radilice, simptomi kvara ukazuju na njega. diagnostika se mora nekad prikaciti i voziti sa njom. i koji je to "ovlasceni servis"? i koju diagnostiku koriste?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze da je senzor radilice gasio bi mu se u voznji...on ugasi na kljuc i posle ne moze da upali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci neki od senzora koji ucestvuje samo pri paljenju pravi problem kada je topao. Lupam, mozda nesto sto regulise predpaljenje kada je motor hladan?

Takodje bih proverio da li baca gorivo u momentima kada nece da upali? Da li baca varnicu? Jbg, onako cisto mehanicarski.

Edited by MISHONNIUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze da je senzor radilice gasio bi mu se u voznji...on ugasi na kljuc i posle ne moze da upali

Slobodno upali motor i u toku rada izdzekaj senzor radilice motor se nece ugasiti. a kad bi tako uradio sa senzorom bregaste motor bi se ugasio.Pre takvog testa skini zicani osigurac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajd zivota ti pocni od necega. Daj ocitaj greske na nekoj dijagnostici i prepisi kodove gresaka i napisi ovde kako bi mogli da ti pomognemo. Tvoja prica ukazuje na senzor radilice. Ali desavalo mi se na Alfama da naidjem da je simptom slican kao tvoj a da problem pravi bobina. I slican problem sam imao sa Fiat Mareom gde se u racunaru stvorio hladan lem i kad se zagreje ne pali. Prosto ne mogu da verujem da ti je ovlascen servis rekao tako nesto. Kakav je to ovlascen servis?

Ima ovde dosta ljudi koji bi mogli da ti pomognu. Prepisi greske i nadji nekog majstora koji je voljan da proveri sve sto ti predlozimo. I resicemo problem zajednickim snagama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze da je senzor radilice gasio bi mu se u voznji...on ugasi na kljuc i posle ne moze da upali

To nije u potpunosti tacno. Licno iskusvo na mojoj Alfi JTD je bilo potpuno isto kao i sa ovom Lybrom. Dijagnostika je pokazivala sinhronizaciju bregaste i radilice, a ne kvar bilo kog senzora. Ispostavilo se da je senzor radilice imao prekid. Auto se mogao voziti 1000km a da se sam ne ugasi, ali ako ga ja posle 10-20km ugasim nema paljenja 2-4 sata(dok se ne ohladi)

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa startovanje motora i to samo prvi put, posle startuje bez problema. Auto ima plin, servisirao anlaser, potrošio stari benzin i sipao onaj jači, nove svecice,ali opet isti problem. Preko ODB a mi javlja grešku možda neko moze da protumači šta znači. Hvala

 

Screenshot_2018-12-20-16-38-24.jpgScreenshot_2018-12-22-16-14-45.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gale321 na onoj prvoj slici sto si postavio par komentara iznad, ona greska sto ti je crveno obelezena, to prijavljuje gresku sa senzora polozaja papucice gasa, a taj senzor se nalazi na samoj papuci. Mozda je tu problem, proveri i to, za svaki slucaj... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/26/2018 at 1:49 PM, Gale321 said:

Hvala na odgovoru. Da li neko moze da mi kaze gde se nalazi klapna gasa? Ako je pristupačno možda sam probam da popravim. 

Koji motor je u pitanju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je 2.0 benzin-plin. Našao sam gde se nalazi klapna i dobro poprskao sa sprejem za čišćenje karburatora. Bio je malo crn na dnu. Cini se da je malo bolje. Stisnem gas kada palim pa sada pali bolje. Ranije nije trebalo. Ali kad prođe ovaj minus planiram da rešim problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...