Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Pro-Shine auto&moto detailer

Recommended Posts

Jos par novih stvarcica,izvinjavam se na losim fotka ,sa mobilnog su.

Prva fotka je detailer za mat boju sa U.V zastitom.

Fotografija0025.jpg Fotografija0028.jpg

Fotografija0026.jpg Fotografija0027.jpg

Edited by rele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pred prolecni specijal

Poliranje jednom pastom 50e

Poliranje sa dve paste 80e

Nano zastita laka sa kompletnom pripremom i sa dodatnim slojem voska preko sealanta za ekstra sjaj 55e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sredjivanje koznog enterijera ali bez dubinskog pranja ostatka unutrasnjosti,samo usisavanje.

Fotke su redjane po principu pre i posle a negde ima i medju faza ili 50/50.

Picture1_001.jpgPicture1_038.jpg

Picture1_007.jpgPicture1_020.jpg

Picture1_002.jpgPicture1_034.jpg

Picture1_006.jpgPicture1_015.jpgPicture1_035.jpg

Picture1_009.jpgPicture1_030.jpg

Picture1_004.jpgPicture1_032.jpg

Picture1_028.jpgPicture1_005.jpg

Picture1_033.jpgPicture1_039.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrhunski, nema sta...

Nego reci ti meni, meni je na Coupe-u izbledela boja na krovu i gepeku a hauba mi je skroz matirala i ima debelu ogrebotinu (neki idiot mi je zagrebao kljucem do prajmera)

Da li to moze da se povrat lak/boja u zivot? Pogotovo hauba i koja bi bila cena za samo haubu npr.

Pozz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akril ili baza-lak?

Moze dosta toga da se uradi ali tesko da ti mogu sta reci ovako odokativno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poliranje jednom pastom+dubinsko pranje:

Picture_001.jpgPicture_002.jpgPicture_003.jpgPicture_004.jpg

u toku rada,kontrola,50/50...

Picture_006.jpgPicture_007.jpgPicture_009.jpgPicture_010.jpg

Picture_015.jpgPicture_023.jpgPicture_027.jpgPicture_028.jpg

Picture_054.jpgPicture_055.jpgPicture_056.jpgPicture_058.jpgPicture_057.jpg

Picture_016.jpgPicture_040.jpgPicture_017.jpgPicture_039.jpg

Picture_018.jpgPicture_051.jpgPicture_019.jpgPicture_046.jpg

Picture_041.jpgPicture_042.jpgPicture_043.jpgPicture_044.jpg

Picture_045.jpgPicture_047.jpgPicture_053.jpgPicture_048.jpg

I jedna random,na zalost nisam stigao da fotkam radove na ova dva auta/

Picture_059.jpg

Edited by rele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svidja mi se sto si ovako transparentan i jasno pokazujes razliku u izgledu enterijera pre i posle pranja.Da li si se susretao sa Lybrinim alkantara enterijerom?Posto je moja primer te Italijanske "skole" odrzavanja,pa me interesuje da li bi to moglo nekako da se opere a da se alkantara ne unisti?Unapred zahvalan na odgovoru,Radovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio sam alkantaru,moze lepo da se uradi,malo je 'pipavo' ali moze.

 

Picture_003.jpg  Picture_056.jpg

 

Picture_009.jpg  Picture_063.jpg

 

Picture_005.jpg  Picture_052.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta kasnim sa postavljanjem fotki zbog malo slobodnog vremena,evo jedan od zahtevnijih radova,auto u dosta losem stanju,farban u vise navrata kod vise majstora i to dosta lose,sve u svemu blagi uzas.
Bilo je dosta smirglanja i borbe sa 'majstorskim' greskama.
Malo vremena a puno posla pa u skladu sa tim i lose ispracen posao po pitanju fotografija a pride svega kada sam ga zavrsio bio je kisni dan...
 

Picture_006.jpgPicture_008.jpg

 

 

Picture_009.jpgPicture_018.jpg

 

Picture_011.jpgPicture_012.jpg

 

Picture_013.jpgPicture_015.jpg

 

Picture_016.jpgPicture_016.jpg

 

Picture_017.jpgPicture_019.jpg

 

Picture_020.jpgPicture_021.jpg

 

Picture_023.jpgPicture_022.jpg

 

Picture_025.jpgPicture_030.jpg

 

Picture_029.jpgPicture_031.jpg

 

Picture_026.jpgPicture_028.jpg

 

 

Sredjivanje motornog prostora...

 

Picture_045.jpgPicture_058.jpg

 

Picture_059.jpgPicture_060.jpg

 

Picture_061.jpgPicture_062.jpg

 

 

Picture_046.jpgPicture_082.jpg

 

Picture_076.jpgPicture_081.jpg

 

Picture_077.jpgPicture_078.jpg

 

Picture_079.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast jos jednom, stvarno.

Samo ja za pranje motora na Stilu ne bih imao herca ;) .

Reci mi, kod poliranja stopova, nanosis li opet neki zastitini sloj ili ne? I kakvo je tvoje iskustvo, koliko se lako posle njihovog poliranja opet vracaju ogrebotine ili mutnoca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ja jedno pitanjce za (koliko vidim) Doktora svog zanata.

 Kupio sam 500L crne boje. Cime da ga zastitim? Tj. Cime da ga voskiram? Hteo bih da zastitim auto dok je nov. Unutrasnjost bih takodje zastitio. Pa bi mi par saveta i fora dobro doslo... Unapred hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutni hit u svetu detailinga a vezan za zastitu laka je opti-coat,trajna zastita laka koja se jedino moze skinuti mehanickim putem( poliranje ili smirglanje),a opisuju je kao dugu kozu auta.

Jednom se nanese i vise nema potrebe osim ako se na neki nacin taj sloj osteti,preko njega se mogu stavljati drugi voskovi sa carnaubom radi jos boljeg izgleda.

 

Jeftinija varijanta je zastita preparatima na nano bazi,ali oni imaju odredjen rok trajanja ( do 24 meseca) i nisu potpuno otporni na losu hemiju za pranje tj mogu se skinuti cak i posle par pranja ne adekvatnim sredstvima.

 

Za unutrasnjost imas raznoraznih preparata na bazi nano tehnologije koje sprecavaju upijanje prosute tecnosti u tkaninu i teze prljanje i nanose se na nov ili tek sredjen enterijer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od svega mi se cini najdostupnijom ova nano tehnologija... o tome sam vec nesto citao. Gde mogu to da zavrsim i da li slucajno znas koliko bi me kostalo?

 

I naravno jako bitna stvar (bilo sta da radim) je da ne ostavlja bele tragove na kederima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sto sam ti naveo u praksi sam proverio i sve to mozes zavrsiti kod mene.

A ostajanje belog po kederima i plastikama je odlika amaterskog pristupa poslu.

Zastita spoljasnjosti sa nano sealantom je 60e( sa detaljnim pranjem i pripremom laka za nanosenje sealanta),a sedista 30e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko traje ta zastita i koliko ti treba vremena da to odradis? Pretpostavljam da ja skoknem do tebe u Sremsku Mitrovicu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ozbiljne zahvate tog tipa moras doci kod mene, za spolja je potrebno par sati a sedistima treba tek toliko kada se naprska preparat pa dok se osuse-oko pola sata.

A trajnost zastite zavisi iskljucivo od nacina i hemije sa kojom peres auto nakon tretmana i u  slucaju da radis sa iole pristojnom hemijom i opremom trajnost je do 24 meseca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastita novog auta,2 stage pranje,dekontaminacija felni,clay-ing,brisanje ereaser-om,opti coat.
Felne takodje zasticene nano sealantom.

clay
IMG_2182.jpg
screen capture open source

priprema pre nanosenja
IMG_2193.jpg
screenshot windows

IMG_2197.jpg
upload gambar
IMG_2200.jpg
screen capture freeware
IMG_2201.jpg
image upload no compression
IMG_2203.jpg
photo storage
IMG_2199.jpg
image hosting 10mb limit
IMG_2202.jpg
greenshot download
IMG_2204.jpg
screen capture
IMG_2205.jpg
screen grab
IMG_2206.jpg
image url
IMG_2195.jpg
image upload
IMG_2190.jpg
free pic
IMG_2198.jpg
imgur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poliranje stakla....

Tackice od kamencica nije moguce ukloniti.

 

Picture_011.jpgPicture_004.jpg

Picture_002.jpgPicture_010.jpg

Picture_003.jpgPicture_007.jpg

Picture_013.jpgPicture_012.jpg

Picture_015.jpgPicture_014.jpg

Picture_016.jpg

Edited by rele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji potpuno ista analogija kod poliranja stakla i poliranja laka a to je da sto se oseti pod noktom nema spasa,barem poliranjem.

Kod laka je olaksavajuca okolnost to sto se moze na vise nacina sanirati takva greska dok kod stakla toga nema.

Da bi se 'skinula' greska koja se oseti pod noktom moralo bi da se obrusi celo staklo za odredjenu dubinu ostecenja,nema smirglanja samo tog dela stakla kao sto se moze recimo raditi sa lakom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče tačkica, očekivali smo da one ostanu.

Što se tiče "linija", nastalih od brisača i od drugih oštećenja - sve su skinute.  :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...