neshaoct 9592 Posted November 21, 2020 Automotovision.hr video: Test Audi A3 Limousine Krajem leta je stigla druga generacija Audijevog uspešnog modela - A3 Limousine. Na testu je 30 TDI (2.0 sa 116 konja): Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 22, 2020 AutoservisEmisija video: Audi A3 Limousine Limuzine u C segmentu u poslednjih npr. 10-tak godina su se svele na jeftinije modele koji se obično prave i prodaju po siromašnijem delu Evrope. Izuzimamo Octaviu koja je priča za sebe. A, onda su pare u tom delu auto sveta videli premium proizvođači, među njima i Audi. Oni su napravili kvalitetne limuzine u C segmentu...mada, Audiju nije to bilo posebno teško jer je realno samo napravio mali resize modela A4: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 23, 2020 OSV video: Test 2020. Audi A3 Sportback Poslednjih 25 godina (od 1996.) Audi proizvodi premium C segment, i ova njegova četvrta generacija ima mnogo teži put nego što je to bilo sa prvim Audijem A3. Tada je bilo nešto novo na tržištu napraviti premium C segment, a danas ih svi prave: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 25, 2020 Audi A3 Sportback solidan na testu ''severnog jelena'' Već smo dobro upoznati sa testom ''severnog jelena'', koji se ponekad čak završi vožnjom na dva točka, pa i prevrtanjem. Uglavnom, retko kada se desi da čunjevi ostanu na svojim mestima. Španski km77, već čuven po tome što testira manevarske sposobnosti automobila, sada je pred ispit stavio novi Audi A3 Sportback. Kako prenose Vrele Gume, ono što ne iznenađuje je da prvi pokušaj pri 75 km/h, bez prethodnog iskustva sa dotičnim vozilom, nije prošao saršeno. Inicijalno skretanje je izgledalo prilično solidno, ali se nemački pulen mučio kada je reč o drugoj promeni pravca. Besprekoran prolaz je napravljen pri brzini od 72 km/h što nije baš najsjajniji rezultat na prvi pogled, ali je najbolji koji je ekipa km77 ostvarila sa Bridgestone Turanza gumama, bez obzira o kojem tipu automobila da je reč. Elektronska kontrola stabilnosti A3 je odrađivala svoj posao ubedljivo, usporavajući vozilo pri prolasku, a treba spomenuti da bez obzira što automobil ruši čunjeve, ovo više treba shvatiti kao testiranje njegove dinamičnosti. Podupravljanje je uobičajen fenomen prilikom testiranja putničkih automobila. Mada neki vozači vole veoma oštar prednji deo na trkačkoj stazi, podupravljanje je ipak mnogo bezbednije na putu. Takođe treba istaći da je potonje ponašanje mnogo češće u trkama nego što to ljudi obično misle. Prilikom vožnje slaloma dolazilo je do neznatnog naginjanja karoserije, a Audi se u ovoj vežbi pokazao veoma agilnim. Mada je teško utvrditi brzinu kretanja vozila, krajnji rezultat je bio mnogo bolji nego u slučaju testa ''severnog jelena''. Doduše, prednja osovina je bila malo ''nestašna'' prilikom ulaska, ali zadnji deo je u svakom momentu bio postavljen kako treba. Na rezultate ovakvih testiranja poslovično u velikoj meri utiču vozač i gume. Ipak, možemo reći da je A3 Sportback ostvario sasvim solidan rezultat, demonstriravši laku kontrolu karoserije, mada smo viđali i bolje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 8, 2020 OSV video: 2020. Audi A3 sedan Limuzine, od kojih dosta završi u voznim parkovima mnogih firmi po Evropi koji su puni uglavnom nemačkim modelima poput Audija A4, Mercedesa C klase ili BMW Serije 3, su sve veće i veće. I ne samo da su iz generacije u generaciju sve veće, nego i sve skuplje. Tako se pojavio slobodni prostor za limuzine u dimenzijama kao što su bile gore pomenute pre 10-20 godina, ali po manjoj ceni nego danas takve aktuelne: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 9, 2020 Audi A3 Sportback 45 TFSI e Audi je gamu modela A3 Sportback proširio i Plug-in hibrid verzijom A3 Sportback 45 TFSI e. Ovde imamo kombinaciju 1.4 TFSI benzinca sa 150 konja, elektromotora sa 109KS i litijum-jonskih baterija od 13 kWh (menjač je 6-stepeni S-tronic). Ukupna snaga sistema iznosi 245KS i 400 Nm obrtnog momenta, a moguća je i vožnja samo u elektro modu (do 63 km). Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.8 sekundi, dok je najveća brzina 232 km/h. Deo opreme čine i Black Styling paket, Gloss Black detalji, alu točkovi od 17 inča, crvena kočiona klešta, Audi drive select sistem, zatamnjena zadnja stakla, dvozonski klima uređaj i opciona Matrix LED prednja svetla. Audi A3 Sportback 45 TFSI e u Nemačkoj košta 41.440 evra (njihova državna subvencija iznosi 6.750 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 9, 2020 CarWOW video: Test Audi A3 Od gomile Audi modela koji mu čine aktuelnu ponudu, šta kad bi rekali da je ovaj A3 najbolji od svih Audija? Najbolji u smislu kakav je u poređenju sa konkurencijom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 17, 2020 ABT Audi S3 Sportback ABT Sportsline se pozabavio Audijem S3 Sportback koji fabrički inače raspolaže sa 306KS i 400 Nm. Pomenuti tjuner je 2.0 litarski turbo motor ovde pojačao na 365KS i 450 Nm, ali se u vesti ne navode podaci o ubrzanju i najvećoj brzini. U paketu su reprogramirana ECU jedinica i ABT sportski izduvni sistem (sa izduvnim cevima od po 102 mm), a dostupni su i alu točkovi od 19 ili 20 inča. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 20, 2020 PetrolPed: 2020. Audi S3 Sedan Nije utešna nagrada za one koji bi hteli A4 ali nemaju novca, niti je ovo samo A3 kome je dodat gepek...već je potpuno samostalan model sa svojim izvornim kvalitetima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 22, 2020 Novi Audi RS3 u septembru 2021. Audi je do sada predstavio novi A3 u Sportback i Sedan verzijama (uključujući i sportski S3), dok će sledeće godine premijeru imati i novi RS3 Sportback (očekuje se u septembru 2021. godine). Za novi RS3 su predviđeni 2.5 turbo motor sa oko 420KS i 500 Nm obrtnog momenta, menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka, aero body kit, saćasti prednji gril, RS oznake, veći alu točkovi, sportsko oslanjanje, torqe vectoring sistem, jače kočnice, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Ubrzanje do 100 km/h bi trebalo da iznosi manje od 4 sekunde, a najveća brzina 250 km/h (opciono i 280 km/h). Što se cene tiče, ona bi u Nemačkoj mogla da startuje ispod 60.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 30, 2020 Auditography: 2021. ABT Audi S3 Sportback Dok se izađe novi RS3, ovaj naknadno dorađen S3 od strane ABT je najpribližnije tome - njegov 2.0 TFSI sada daje 370 konja i 450 Nm, što je skoro isto kao stari RS3 (400KS/480Nm). Ovakav ABT S3 ima 60 konja i 50 Nm više od fabričkog S3. Jedan ima 19-ce, drugi 20-ce...pa valja pogledati oba Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 6, 2021 CarWOW: Novi protiv starog Audija S3 Novi ima 2.0 turbo-benzinac sa 310KS/400Nm. Stari je iz 2017. godište i ima takođe 2.0 sa isto KS i isto Nm. Isto ima pogon na svim točkovima, isto DSG sa 7 brzina, ali nema DPF za benzince (PPF) i nema 130 kilograma koje novi S3 ima. Pa, nije valjda da je novi S3 sporiji od starog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 2, 2021 AutoTopNL: 2021. Audi S3 Sportback 2.0 sa 310KS/400Nm i pogonom na svim točkovima naravno: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 8, 2021 2021. Audi RS3 LMS Audi je za novu modelsku godinu pripremio trkački RS3 LMS nove generacije. Automobil je u odnosu na prethodnika (napravljen u 180 primeraka) pretrpeo brojne mehaničke i tehničke promene, a u narednih nekokliko meseci će proći kroz konačne testove pre nego što bude isporučen klijentima. Uz izmenjeni dizajn eksterijera i karakterističnu Audi Sport grafiku, automobil se ističe i novom prednjom maskom, centralno postavljenim izduvom, fiksnim zadnjim spojlerom, kao i 2.0 četvorocilindričnim motorom sa 340KS i 420 Nm obrtnog momenta. Osim toga tu su i unapređeni 6-stepeni sekvencijalni menjač, LSD diferencijal, značajno modifikovano oslanjanje, zaštitni kavez, nova trkačka sedišta... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 10, 2021 Najbrži Audi RS3 u Velikoj Britaniji izgoreo u požaru Audi RS3, koji je bio najbrži u Velikoj Britaniji, izgoreo je u požaru. Radi se o Audiju RS3 sa motorom koji je pripremila kompanija Race Developments, a koji je imao Iroz Motorsport IMS850 turbo, Syvecs ECU jedinicu, AEM sistem ubrizgavanja metanola i Eventuri Stage 3 usisni sistem. Ovaj motor je razvijao 850 KS. Automobil je na britanskoj tjuning sceni bio slavan jer je oborio brojne rekorde. Među tim rekordima je ostvarena brzina od 339.5 km/h na događaju VMAX200. Projekat je očigledno imao mnogo potencijala, ali ga nažalost neće realizovati. Na društvenim mrežama je objavljeno da je automobil potpuno uništen nakon što se zapalio tokom snimanja. U nesreći niko nije povređen, a od automobila visokih performansi ostala je samo olupina. Još uvek nije poznato šta je uzrok požara. Evo ga ovde na jednom potezanju sa kraja prošle godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 14, 2021 PetrolHeads: Audi RS3 2.5 turbo-petak sa 400 konja i alu-blokom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 19, 2021 AutoTopNL: 2021. Audi S3 Sa fabričkih 310KS/400Nm iz 2.0 turbo-benzinca, sa pogonom na svim točkovima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 6, 2021 AutoTopNL: 2021. Audi S3 Sportback Novi S3 u potpuno fabričkom izdanju sa 310KS/400Nm - 4.8 do stotke: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 12, 2021 OSV: 2021. Audi S3 Nekada hothatch uopšte nije morao da bude diskretan, ili praktičan auto. Naprativ, suština je bila da se za što manje para ponudi što više performansi dostupne običnom svetu. Ali, zato je obično trpeo njegov dizajn, ili unutrašnjost, ili praktičnost... Posledica toga je da ih ljudi vremenom prerastu, pa tako hothatch modeli kao da ostaju rezervisani samo za mlađe vozače. Tako je bilo sve do pojave S3, a kasnije i RS3. Ipak, više je to izraženo kod S3 koji je ustvari premium GTI auto. Daje odlične performanse, ali u suptilnom pakovanju, kvalitetnom i spolja i iznutra. Zato ga i oni kupci koji su prerasli hothatch modele ustvari još kako gledaju kao svoj sledeći auto jer zadržavaju performanse, ali se ne lišavaju kvaliteta unutrašnjosti, praktičnosti, pouzdanosti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 13, 2021 AutoTopNL: Test 2021. Audi S3 Nov spolja, ali posebno unutra...iako sporiji do stotke nego S3 od pre par godina sa 310 konja, i takođe bez opcije sa manuelnim menjačem za razliku od prethodnog: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 14, 2021 Carfection: Audi S3 Kod novog S3 sve je takoreći pola u odnosu na RS6: konjaža, obrtni moment, broj cilindara motora pod haubom, čak je i oznaka pola od RS6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 19, 2021 CarObsession: Audi A3 Sedan Za ljude koji žele A4, ali im je iznad budžeta - A3 sedan može biti dostojna zamena, naročito u nekom od većih paketa opreme kao ovakav na testu. Pod haubom mu je 1.5 TSI sa 150KS/250Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 24, 2021 VreleGume: Audi A3 Poseban je osećaj sesti u Audi. A3 se savršeno vozi i pruža sjajan vozački doživljaj. Sa druge strane, ima i šta mu nedostaje za jedan premium brend. Gde je zlatna sredina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 13, 2021 CarWOW: Novi Audi S3 i stari Audi RS3 Novi S3 ima 2.0 turbo-benzinac sa 310KS/400Nm, menjač je sa 7 brzina, pogon je naravno na svim točkovima. Stari RS3, a ovaj je iz 2012. godine, ima 2.5 petak turbo-benzinac sa 340KS/450Nm: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 10, 2021 Najavljen novi Audi RS3 Audi je saopštio da će na leto premijeru imati i novi RS3 (napravljen na VW MQB platformi), koji će biti dostupan u Sportback i Sedan verzijama. Za novi RS3 su predviđeni 2.5 petocilindrični turbo motor sa oko 400KS i 480 Nm obrtnog momenta, menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka, aero body kit, saćasti prednji gril, RS oznake, veći alu točkovi, podešavajuće sportsko oslanjanje, torqe vectoring sistem, jače kočnice, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima, sportskim volanom, aluminijumskim pedalama, 10.1-inčnim infotainment sistemom i digitalnom instrument tablom. Ubrzanje do 100 km/h bi trebalo da iznosi oko 4 sekunde, a najveća brzina 250 km/h (opciono i 280 km/h). Što se cene tiče, ona bi u Nemačkoj mogla da startuje na oko 60.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites