Jump to content
FAS Goran
boki

Audi A3 / S3 / RS3

Recommended Posts

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Test Audi A3 Limousine

 

Krajem leta je stigla druga generacija Audijevog uspešnog modela - A3 Limousine.

Na testu je 30 TDI (2.0 sa 116 konja):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Audi A3 Limousine

 

Limuzine u C segmentu u poslednjih npr. 10-tak godina su se svele na jeftinije modele koji se obično prave i prodaju po siromašnijem delu Evrope. Izuzimamo Octaviu koja je priča za sebe.

A, onda su pare u tom delu auto sveta videli premium proizvođači, među njima i Audi. Oni su napravili kvalitetne limuzine u C segmentu...mada, Audiju nije to bilo posebno teško jer je realno samo napravio mali resize modela A4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test 2020. Audi A3 Sportback

 

Poslednjih 25 godina (od 1996.) Audi proizvodi premium C segment, i ova njegova četvrta generacija ima mnogo teži put nego što je to bilo sa prvim Audijem A3.

Tada je bilo nešto novo na tržištu napraviti premium C segment, a danas ih svi prave:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A3 Sportback solidan na testu ''severnog jelena''

 

audi a3 test.jpg

 

Već smo dobro upoznati sa testom ''severnog jelena'', koji se ponekad čak završi vožnjom na dva točka, pa i prevrtanjem. Uglavnom, retko kada se desi da čunjevi ostanu na svojim mestima. Španski km77, već čuven po tome što testira manevarske sposobnosti automobila, sada je pred ispit stavio novi Audi A3 Sportback.

 

Kako prenose Vrele Gume, ono što ne iznenađuje je da prvi pokušaj pri 75 km/h, bez prethodnog iskustva sa dotičnim vozilom, nije prošao saršeno. Inicijalno skretanje je izgledalo prilično solidno, ali se nemački pulen mučio kada je reč o drugoj promeni pravca. Besprekoran prolaz je napravljen pri brzini od 72 km/h što nije baš najsjajniji rezultat na prvi pogled, ali je najbolji koji je ekipa km77 ostvarila sa Bridgestone Turanza gumama, bez obzira o kojem tipu automobila da je reč. Elektronska kontrola stabilnosti A3 je odrađivala svoj posao ubedljivo, usporavajući vozilo pri prolasku, a treba spomenuti da bez obzira što automobil ruši čunjeve, ovo više treba shvatiti kao testiranje njegove dinamičnosti.

 

Podupravljanje je uobičajen fenomen prilikom testiranja putničkih automobila. Mada neki vozači vole veoma oštar prednji deo na trkačkoj stazi, podupravljanje je ipak mnogo bezbednije na putu. Takođe treba istaći da je potonje ponašanje mnogo češće u trkama nego što to ljudi obično misle. Prilikom vožnje slaloma dolazilo je do neznatnog naginjanja karoserije, a Audi se u ovoj vežbi pokazao veoma agilnim. Mada je teško utvrditi brzinu kretanja vozila, krajnji rezultat je bio mnogo bolji nego u slučaju testa ''severnog jelena''. Doduše, prednja osovina je bila malo ''nestašna'' prilikom ulaska, ali zadnji deo je u svakom momentu bio postavljen kako treba.

 

 

Na rezultate ovakvih testiranja poslovično u velikoj meri utiču vozač i gume.

Ipak, možemo reći da je A3 Sportback ostvario sasvim solidan rezultat, demonstriravši laku kontrolu karoserije, mada smo viđali i bolje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: 2020. Audi A3 sedan

 

Limuzine, od kojih dosta završi u voznim parkovima mnogih firmi po Evropi koji su puni uglavnom nemačkim modelima poput Audija A4, Mercedesa C klase ili BMW Serije 3, su sve veće i veće. I ne samo da su iz generacije u generaciju sve veće, nego i sve skuplje. Tako se pojavio slobodni prostor za limuzine u dimenzijama kao što su bile gore pomenute pre 10-20 godina, ali po manjoj ceni nego danas takve aktuelne:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi A3 Sportback 45 TFSI e

 

audi-a3 2021 04.jpg

 

Audi je gamu modela A3 Sportback proširio i Plug-in hibrid verzijom A3 Sportback 45 TFSI e.

 

audi-a3 2021 03.jpg

 

Ovde imamo kombinaciju 1.4 TFSI benzinca sa 150 konja, elektromotora sa 109KS i litijum-jonskih baterija od 13 kWh (menjač je 6-stepeni S-tronic).

 

audi-a3 2021 02.jpg

 

Ukupna snaga sistema iznosi 245KS i 400 Nm obrtnog momenta, a moguća je i vožnja samo u elektro modu (do 63 km). Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 6.8 sekundi, dok je najveća brzina 232 km/h.

 

audi-a3 2021 01.jpg

 

Deo opreme čine i Black Styling paket, Gloss Black detalji, alu točkovi od 17 inča, crvena kočiona klešta, Audi drive select sistem, zatamnjena zadnja stakla, dvozonski klima uređaj i opciona Matrix LED prednja svetla. Audi A3 Sportback 45 TFSI e u Nemačkoj košta 41.440 evra (njihova državna subvencija iznosi 6.750 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test Audi A3

 

Od gomile Audi modela koji mu čine aktuelnu ponudu, šta kad bi rekali da je ovaj A3 najbolji od svih Audija? Najbolji u smislu kakav je u poređenju sa konkurencijom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi S3 Sportback

 

209761-abt s3 03.jpg

 

ABT Sportsline se pozabavio Audijem S3 Sportback koji fabrički inače raspolaže sa 306KS i 400 Nm.

 

209762-abt s3 02.jpg

 

Pomenuti tjuner je 2.0 litarski turbo motor ovde pojačao na 365KS i 450 Nm, ali se u vesti ne navode podaci o ubrzanju i najvećoj brzini.

 

209760-abt s3 01.jpg

 

U paketu su reprogramirana ECU jedinica i ABT sportski izduvni sistem (sa izduvnim cevima od po 102 mm), a dostupni su i alu točkovi od 19 ili 20 inča.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: 2020. Audi S3 Sedan

 

Nije utešna nagrada za one koji bi hteli A4 ali nemaju novca, niti je ovo samo A3 kome je dodat gepek...već je potpuno samostalan model sa svojim izvornim kvalitetima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi RS3 u septembru 2021.

 

audi rs3 2.jpg

 

Audi je do sada predstavio novi A3 u Sportback i Sedan verzijama (uključujući i sportski S3), dok će sledeće godine premijeru imati i novi RS3 Sportback (očekuje se u septembru 2021. godine). Za novi RS3 su predviđeni 2.5 turbo motor sa oko 420KS i 500 Nm obrtnog momenta, menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka, aero body kit, saćasti prednji gril, RS oznake, veći alu točkovi, sportsko oslanjanje, torqe vectoring sistem, jače kočnice, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom.

 

audi rs3 1.jpg

 

Ubrzanje do 100 km/h bi trebalo da iznosi manje od 4 sekunde, a najveća brzina 250 km/h (opciono i 280 km/h). Što se cene tiče, ona bi u Nemačkoj mogla da startuje ispod 60.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

auditography.jpg Auditography: 2021. ABT Audi S3 Sportback

 

Dok se izađe novi RS3, ovaj naknadno dorađen S3 od strane ABT je najpribližnije tome - njegov 2.0 TFSI sada daje 370 konja i 450 Nm, što je skoro isto kao stari RS3 (400KS/480Nm).

Ovakav ABT S3 ima 60 konja i 50 Nm više od fabričkog S3. Jedan ima 19-ce, drugi 20-ce...pa valja pogledati oba :D 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Novi protiv starog Audija S3

 

Novi ima 2.0 turbo-benzinac sa 310KS/400Nm. Stari je iz 2017. godište i ima takođe 2.0 sa isto KS i isto Nm. Isto ima pogon na svim točkovima, isto DSG sa 7 brzina, ali nema DPF za benzince (PPF) i nema 130 kilograma koje novi S3 ima. Pa, nije valjda da je novi S3 sporiji od starog?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2021. Audi RS3 LMS

 

211082-audi lms 04.jpg

 

Audi je za novu modelsku godinu pripremio trkački RS3 LMS nove generacije.

 

211083-audi lms 03.jpg

 

Automobil je u odnosu na prethodnika (napravljen u 180 primeraka) pretrpeo brojne mehaničke i tehničke promene, a u narednih nekokliko meseci će proći kroz konačne testove pre nego što bude isporučen klijentima.

 

211085-audi lms 02.jpg

 

Uz izmenjeni dizajn eksterijera i karakterističnu Audi Sport grafiku, automobil se ističe i novom prednjom maskom, centralno postavljenim izduvom, fiksnim zadnjim spojlerom, kao i 2.0 četvorocilindričnim motorom sa 340KS i 420 Nm obrtnog momenta.

 

211084-audi lms 01.jpg

 

Osim toga tu su i unapređeni 6-stepeni sekvencijalni menjač, LSD diferencijal, značajno modifikovano oslanjanje, zaštitni kavez, nova trkačka sedišta...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbrži Audi RS3 u Velikoj Britaniji izgoreo u požaru

 

audi rs3 02.jpg

 

Audi RS3, koji je bio najbrži u Velikoj Britaniji, izgoreo je u požaru. Radi se o Audiju RS3 sa motorom koji je pripremila kompanija Race Developments, a koji je imao Iroz Motorsport IMS850 turbo, Syvecs ECU jedinicu, AEM sistem ubrizgavanja metanola i Eventuri Stage 3 usisni sistem. Ovaj motor je razvijao 850 KS.

 

211149-audi rs3 01.jpg

 

Automobil je na britanskoj tjuning sceni bio slavan jer je oborio brojne rekorde. Među tim rekordima je ostvarena brzina od 339.5 km/h na događaju VMAX200. Projekat je očigledno imao mnogo potencijala, ali ga nažalost neće realizovati. Na društvenim mrežama je objavljeno da je automobil potpuno uništen nakon što se zapalio tokom snimanja. U nesreći niko nije povređen, a od automobila visokih performansi ostala je samo olupina. Još uvek nije poznato šta je uzrok požara. 

Evo ga ovde na jednom potezanju sa kraja prošle godine.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2021. Audi S3

 

Sa fabričkih 310KS/400Nm iz 2.0 turbo-benzinca, sa pogonom na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2021. Audi S3 Sportback

 

Novi S3 u potpuno fabričkom izdanju sa 310KS/400Nm - 4.8 do stotke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Audi S3

 

Nekada hothatch uopšte nije morao da bude diskretan, ili praktičan auto. Naprativ, suština je bila da se za što manje para ponudi što više performansi dostupne običnom svetu. Ali, zato je obično trpeo njegov dizajn, ili unutrašnjost, ili praktičnost... Posledica toga je da ih ljudi vremenom prerastu, pa tako hothatch modeli kao da ostaju rezervisani samo za mlađe vozače.

Tako je bilo sve do pojave S3, a kasnije i RS3. Ipak, više je to izraženo kod S3 koji je ustvari premium GTI auto. Daje odlične performanse, ali u suptilnom pakovanju, kvalitetnom i spolja i iznutra. Zato ga i oni kupci koji su prerasli hothatch modele ustvari još kako gledaju kao svoj sledeći auto jer zadržavaju performanse, ali se ne lišavaju kvaliteta unutrašnjosti, praktičnosti, pouzdanosti...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Test 2021. Audi S3

 

Nov spolja, ali posebno unutra...iako sporiji do stotke nego S3 od pre par godina sa 310 konja, i takođe bez opcije sa manuelnim menjačem za razliku od prethodnog:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Audi S3

 

Kod novog S3 sve je takoreći pola u odnosu na RS6: konjaža, obrtni moment, broj cilindara motora pod haubom, čak je i oznaka pola od RS6 :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession: Audi A3 Sedan

 

Za ljude koji žele A4, ali im je iznad budžeta - A3 sedan može biti dostojna zamena, naročito u nekom od većih paketa opreme kao ovakav na testu.

Pod haubom mu je 1.5 TSI sa 150KS/250Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Audi A3

 

Poseban je osećaj sesti u Audi. A3 se savršeno vozi i pruža sjajan vozački doživljaj. Sa druge strane, ima i šta mu nedostaje za jedan premium brend. Gde je zlatna sredina?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Novi Audi S3 i stari Audi RS3

 

Novi S3 ima 2.0 turbo-benzinac sa 310KS/400Nm, menjač je sa 7 brzina, pogon je naravno na svim točkovima.

Stari RS3, a ovaj je iz 2012. godine, ima 2.5 petak turbo-benzinac sa 340KS/450Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Audi RS3

 

215167-audi rs3 02.jpg

 

Audi je saopštio da će na leto premijeru imati i novi RS3 (napravljen na VW MQB platformi), koji će biti dostupan u Sportback i Sedan verzijama.

Za novi RS3 su predviđeni 2.5 petocilindrični turbo motor sa oko 400KS i 480 Nm obrtnog momenta, menjač sa dvostrukim kvačilom, pogon na sva četiri točka, aero body kit, saćasti prednji gril, RS oznake, veći alu točkovi, podešavajuće sportsko oslanjanje, torqe vectoring sistem, jače kočnice, sportski izduvni sistem, kao i doterani enterijer sa sportskim sedištima, sportskim volanom, aluminijumskim pedalama, 10.1-inčnim infotainment sistemom i digitalnom instrument tablom.

 

215168-audi rs3 01.jpg

 

Ubrzanje do 100 km/h bi trebalo da iznosi oko 4 sekunde, a najveća brzina 250 km/h (opciono i 280 km/h). Što se cene tiče, ona bi u Nemačkoj mogla da startuje na oko 60.000 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...