Jump to content
FAS Goran
boki

Audi A3 / S3 / RS3

Recommended Posts

auditography.jpg Auditography: 2022. Audi S3 MTM Clubsport sa 480 konja

 

Potpuno novi Audi S3 MTM ClubSport na putevima austrijskih Alpa, u zimskoj zemlji čuda. Novi ''hohatch'' iz MTM-a ima 4 moguća stepena snage - od 360 pa sve do 480 konja.

To su lude brojke za ovu veličinu automobila. Nadam se da ćete uživati u prelepim snimcima sa planina, u svakom driftovanju i lansiranjima iz mesta:

 

 

Stage 1 - 360KS - Software M-Cantronic
Stage 2 - 380KS - Software M-Cantronic, Downpipes
Stage 3 - 430KS - Software M-Cantronic, Downpipes, Air Intake
Stage 4 - 480KS - Software M-Cantronic, Downpipes, Air Intake, Turbo
Performance 0-100km/h:

Stage 1: 4.2s ; Stage 4: 3.2 seconds (0-200 km/h 10.7s)

 

S3 MTM 02.jpg S3 MTM 01.jpg S3 MTM 03.jpg

S3 MTM 04.jpg S3 MTM 05.jpg S3 MTM 010.jpg

S3 MTM 06.jpg S3 MTM 07.jpg S3 MTM 08.jpg S3 MTM 09.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: 2022. Audi A3 sedan

 

Ima ljudi koji bi hteli premium limuzinu, ali ne žele baš da daju po 40k-50k evra...i za njih kao svojevrsna jeftinija ulaznica u taj svet postoji A3 limuzina. ''Jedini'' problem za Audi je što isti recept imaju BMW i Mercedes kroz svoje 235i Gran Coupe, i CLA...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2022. Audi RS3

 

400KS/500Nm iz 2.5 turbo-petaka, pogon je na svim točkovima naravno:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yesautouklogoyoutube.jpg YesAutoUK: 2022. Audi RS3

 

Isto konja (400) kao stari RS3, tek malo više obrtnog momenta (sada ima okruglo 500Nm)...ali je za 0.3 sekunde brži do stotke od starog. Iako vam se možda na prvi mah ne čini, to je ustvari ozbiljan skok performansi imajući u vidu koliko je teško spustiti 0.3 kad se dođe na teren oko 4 sekunde ubrzanja iz mesta do 100 km/h.

Novi RS3 već posle 3.8 sekundi ide 100 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgearyoutubenewlogo.jpg Top Gear: Audi RS3 Sportback vs Mercedes AMG A45 S

 

Ova dva auta ukupno imaju 800 konja i koštaju preko 150.000 evra - tipični ''hyper-hatch'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotradervelikoA.jpg Autotrader: 2022. Audi S3

 

306 konjskih snaga i 400N m obrtnog momenta iz 2.0 turbo-benzinca, idu na sva četiri točka preko 7-brzinskog menjača sa dvostrukim kvačilom:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Audi RS3 Sportback

 

223291-abt rs3 03.jpg

 

ABT Sportsline se pozabavio i novim Audijem RS3 Sportback, čiji 2.5 petocilindrični turbo motor fabrički raspolaže sa 400KS.

 

223290-abt rs3 02.jpg

 

ABT Sportsline je pomenuti motor pojačao na 460KS, pa automobil sada postiže više od 300 km/h, dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3.6 sekundi (fabrički model 3.8 s).

 

223292-abt rs3 01.jpg

 

Izmene su pretrpeli i oslanjanje, kočnice i izduvni sistem od nerđajućeg čelika (uz black chrome izduvne cevi), a tu su kao opcija i novi točkovi (dostupni u više boja), kao i doterana unutrašnjost (elementi od ugljeničnih vlakana, patosnice...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: 2022. Audi S3

 

Za one koji bi hteli prefinjeniji, kvalitetniji i nekako više za odrasle Golf R - e, zbog njih se pravi Audi S3 :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide: 2022. Audi A3

 

Audi A3 sedan i Sportback za 2022. su doživeli velike promene - tu je uveliko osvežen stajling, nova unutrašnjost sa različitim ukrasima i detaljima završne obrade, i naravno sa najnovijom trehnologijom koju Audi stavlja u svoje modele - tu je povezanost, bezbednosna tehnologija, a i pogonski agregati su takođe doživeli neke promene.

Jedna od njih je blago hibridna jedinica u osnovnom modelu A3 35 TFSI, dok je 40 TFSI sa višim specifikacijama namenjen kupcima koji žele malo više performansi, brže vreme od 0-100, ali ne mogu ili ne žele da daju još više kako bi kupili S3: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviewyoutubelogonew.jpg RedlineReviews: 2022. Audi S3

 

Za 2022. godinu S3 prelazi na sledeću generaciju pogonskog sklopa uzetog najnovijeg Golfa R. Audijeva opcija je uvek bila sofisticiranija, a najnovija verzija još više podseća na manji A4/S4, posebno na tehnološkom planu. Tu mu je i launch control, DSG i pogon na svim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2022. Audi RS3 Sportback (8Y)

 

400KS/500Nm sa kojima se može do elektronski ograničenih 250 km/h. Ali, ako se dodatno plati Audiju i plus štikliraju keramičke kočnice kao opcija, onda Audi ''otključava'' ovaj auto sve do maksimalne brzine od 290 km/h.

Uz doplatu (a bez keramike) se može do 280 km/h.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: 2022. Audi RS3 Sportback 8Y

 

Kompletan test uključujući i vožnju po Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek: 2022. Audi S3

 

Kome god se dopada ideja Golfa R, ali vodi malo luksuzniji način života i želi ga u paketu limuzine sa 4 vrata - ne treba da traži dalje od Audija S3.

Možda je to Audijeva najmanja limuzina, ali nema ničeg malog u vezi sa njegovim performansama, stilom, tehnologijom i udobnošću:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro: 2022. Audi S3

 

Zlatna sredina između A3 i RS3... a ta zlatna sredina ima malo preko 300 konja, tj. isti 2.0 motor kao što ga pod haubom ima Golf R:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhartov Audi RS3 će biti zver sa 493 KS

 

manhart rs3 01.jpg

 

Najnovija generacija Audija RS3 predstavlja jedan od najsnažnijih i najbržih modela u kompaktnom segmentu, ali tuneri dokazuju da uvek ima mesta za poboljšanja. Manhart je najavio svoj tunerski paket za Audi RS3 u obe karoserijske verzije, odnosno za Sportback i Sedan.

 

manhart rs3 02.jpg

 

Standardni RS3 pokreće 2.5 petocilindrični turbo-benzinac koji razvija 394 KS, a zahvaljujući MHtronik Powerbox modulu, Manhart će mu snagu povećati na impresivnijih 493 KS. Tuner nije objavio detaljne specifikacije, ali je sigurno da će dodatna snaga imati pozitivan efekt na performanse, odnosno da će već impresivno ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3.8 sekundi biti još bolje.

 

manhart rs3 03.jpg

 

 

Prvi Manhart RS3 500 još nije kompletiran, tako da je kompanija iz Wuppertala objavila set rendera kako bi pokazala izgled. Vizuelno, fabrički body kit modela RS3 je već agresivan sa masivnim usisima vazduha i širim krilima, a Manhartovi detalji su zlatne nalepnice sa linijama i ukrasima koji daju utisak trkačkog automobila.

 

manhart rs3 04.jpg

 

Manhart RS3 će dobiti novi set crnih 20-inčnih Concave One felni, izmenjeno niže vešanje za bolji izgled i upravljanje, a spreman je i novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa kontrolnim ventilom za bogatiji zvuk. Ovalni završeci izduvnih cevi su zadržani. Manhart prima prednarudžbine vlasnika koji već posjeduju RS3, a koji ga dodatno žele ovako unaprediti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2022. Audi RS3

 

Da li je iko ikada zamišljao da će jednog dana model ove veličine ponuditi ono što se nekada smatralo snagom superautomobila?

U ovoj trećoj generaciji Audija RS3, to je upravo ono što dobijate: pogon na sva četiri točka i 400 konja koji bacaju u sedište kad god se pipne gas. To je isto konja kao i prethodna generacija, ali ovde tu snagu možete koristiti još efikasnije, naročito u krivinama. Upravo zato novi RS3 je brži od starog iako imaju isto konja. Kao i ranije, 2.5 petocilindrični motor izdvaja RS3 u ovom segmentu jer niko drugi nema motor sa 5 cilindara. Kao nekada V8 za AMG. ili motori sa 6 cilindara u BMW M automobilima, turbo petak je deo DNK divizije koja se nekada zvala ''Quattro GmbH'', ali koja je preimenovana poslednjih godina u ''Audi Sport'' - odeljenje za performanse brenda iz Ingolštata.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Audi RS3

 

Nekada davno, hothatch automobili su bili rezultat spajanja praktičnosti sa brzinom sportskih automobila. Ali, modeli poput novog Audija RS3 idu korak dalje spajajući praktičnost hečbeka sa performansama superautomobila. I verujte kada kažemo da ovo nije preterivanje.

3.8 sekundi - toliko brzo novi RS3 uhvati stotku zahvaljujući svom turbo-benzinskom motoru sa 5 cilindara sa standardnom kontrolom starta (launch control), a to je dovoljno brzo da osramoti mnoge egzotičnije automobile:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi potvrdio da će A3 dobiti naslednika

 

201216-audi a3 02.jpg

 

Audi je još ranije najavio da će ukinuti modele A1 i Q2, ali nemačka marka navodi da ostaje posvećena kompaktnom segmentu u kojem će nuditi niz modela pored nove generacije A3.

 

202434-audi a3 01.jpg

 

Nakon vesti o ukidanju Q2 ranije ove godine, Audijev izvršni direktor Markus Duesmann je izjavio: ''A3 ili njegov naslednik, to će verovatno biti početni nivo. Dakle, da, mogu se obavezati da ćemo u segmentu A3 nuditi niz modela''. Aktuelni Audi A3 četvrte generacije je inače predstavljen 2020. godine, što znači da će ostati sa nama još mnogo godina odnosno da će fejslift zadržati model četvrte generacije u prodaji najmanje do 2027.

 

Poslednji novi Audi sa motorom s unutrašnjim sagorevanjem će debitovati 2026. godine, tako da će sledeći A3 najverovatnije doći samo u obliku EV. Kako piše Drive.com.au, pozivajući se na rukovodioce Audija, proizvodnja sledećeg A3 bi mogla da počne tek 2029. Novi model će verovatno biti napravljen na novoj platformi Scalable Systems Platform (SSP). Audijev kompaktni asortiman trenutno obuhvata A3 Sportback, A3 Sedan, Q3 SUV i Q3 Sportback, dok A3 Allstreet dolazi uskoro. Očekujemo da će budući kompaktni EV modeli biti ponuđeni u sličnim varijantama karoserije. Za razliku od A3 asortimana, koji će u sledećoj generaciji dolaziti samo kao EV, Q3 i dalje ima budućnost sa SUS pogonom, kao i kod hibridnog brata Cupra Terramar.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT RS3-R

 

226331-abt rs3 01.jpg

 

ABT Sportsline je ponovo modifikovao Audijev RS3 Sportback, čiji 2.5 petocilindrični turbo motor fabrički raspolaže sa 400KS i 500 Nm.

 

226333-abt rs3 02.jpg

 

ABT Sportsline je pomenuti motor u martu ove godine prvo pojačao na 460KS, a sada i na svih 500KS i 600 Nm obrtnog momenta.

 

226332-abt rs3 03.jpg

 

Automobil sada postiže ''više od 300 km/h'', dok ubrzanje od 0 do 100 km/h traje samo 3.3 sekundi (fabrički model 3.8 s).

 

226330-abt rs3 04.jpg

 

Izmene su pretrpeli i oslanjanje (auto je niži 20-40 mm), kočnice i izduvni sistem od nerđajućeg čelika (uz black chrome izduvne cevi), a tu su kao opcija i novi 20-inčni točkovi (dostupni u više boja), kao i doterana unutrašnjost (elementi od ugljeničnih vlakana, alkantara, patosnice...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi RS3 će imati električni pogon

 

audi rs3 01.jpg

 

Prema pisanju pojedinih britanskih medija, naslednik sadašnjeg Audija RS3 će biti napravljen na električnoj platformi, raspolagaće sa pogonom na sve točkove i od 0-60 milja na sat (96 km/h) će ubrzavati za manje od 4 sekunde.

 

Tako Autocar piše da su izvori u samom Audiju potvrdili prelazak na potpunu elektrifikaciju za sledeću generaciju A3. Automobil bi trebalo da stigne u Veliku Britaniju 2027. godine, a njegove sportske varijante S3 i RS3 će takođe biti električne. Pogon na prednje točkove će takođe biti stvar prošlosti jer će osnovni modeli u porodici dobiti pogon na zadnje točkove. Pogon na sva četiri točka će takođe biti dostupan i podrazumeva se da će to biti standardna karakteristika na RS3. Izveštaj ukazuje da će Audi koristiti postavku sa dva elektromotora. Porodica A3 će biti napravljena na Volkswagenovoj SSP platformi koja je dizajnirana da omogući električnu arhitekturu od 800V. Prema tome, trebalo bi da bude u stanju da doda domet od oko 80 milja (oko 130 km) za samo 10 minuta punjenja. To je znatno brže od onoga što je moguće sa sistemom od 400V koji se nalazi na vozilima kao što je Volkswagen ID.4. Izveštaj takođe kaže da će novi A3 biti malo veći od odlazećeg SUS modela i da su verovatne i sedan i hečbek varijante.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Polovni Audi A3

 

Od prvog Audijevog hatchback-a do danas, recept je isti: uzmete Golf, zamenite unutrašnjost sa kvalitetnijom, i zamenite lim spolja da liči na veće Audije.

U ovom videu je prošla generacija (treća) Audija A3 koja se prodavala od 2012. do 2020. godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...