neshaoct 9590 Posted September 7, 2017 Roadshow video: 2018. Audi RS3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 3, 2017 Neidfaktor Audi RS3 Audi RS3 je sam po sebi više nego atraktivan auto. Ipak, neki kupci žele određene personalizacije a tu na scenu stupa Neidfaktor, tjuner koji zna šta radi. Osim poboljšanja performansi, tjuneri često iznose veoma dobre ideje u pogledu personalizacije unutrašnjosti automobila. Tako je Neidfaktor preuredio unutrašnjost Audija RS3 uz relativno proverena rešenja. Uz sivu boju se slaže sve što je toplih boja ili drečavo. Tako je fluoroscentna žuta, koja nam nikada ne bi pala na pamet prilikom uređenja enterijera, ''legla'' kao zanimljivo rešenje uz sivi Audi RS3, pogotovo u kombinaciji sa velikom količinom alkantare, kojom je presvučena komandna tabla i svi tapacirunzi u vratima. Inače, Audi RS3 je jedan od ubedljivo najpoželjnijih hečbeka današnjice. Pokreće ga petocilindrični motor zapremine 2.5 litre sa 362 konjske snage i 465 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Snaga se na sva četiri točka prenosi preko S-tronic robotizovanog menjača sa dve lamele. Iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 4.3 sekunde a maksimalna brzina je fabrički ograničena na 250 km/h. Uz doplatu, maksimalna brzina se ''otključava'' na 280 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted October 10, 2017 Ja sam imao priliku da poprilicno izmaltretiram A3 limuzinu 1.4tfsi 150ks i manje-vise se potvrdilo ono sto sam ocekivao od ovih kola, nazalost i dobro i lose. Model koji sam ja vozio kosta nesto preko 30 000e i to je, po mom misljenju, nedostatak posto cak ni ovaj model nema najjacu opremu (bio je na 16" felnama i nije imao tempomat, a kamoli trozonsku klimu, kozu, panoramu,..!?). Tako da lepo opremljen A3 1.4tfsi kosta kao Giulia 2.0 u solidnoj opremi sto ga cini atraktivnim samo istinskim ljubiteljima. Sto se spoljasnosti tice na slikama mi je bio prelep, a uzivo deluje kao Rapid pored Octavie, odnosno A4 "za sirotinju" Farovi su bi-xenon i savsreni su sto bas dolazi do izrazaja kada se brze vozi na autoputu. Unutrasnjost je prelepa, mada mi se nikako ne dopadaju otvori ventilacije koji su prenaglaseni i nekako suvise agresivni u odnosu na ostale komande. Navigacija nije preterano funckionalna jer uredjaj nije touchscreen vec ima multi taster sa kojim treba vecnost dok se iskuca adresa. Tabla- savsrena. Verovatno najlepsi cajger koji sam do sad video. Evo kako izgleda: Ocekivao sam losiju vidljivost po jakom svetlu, ali ni najmanji problem nije bio ni kada Sunce direktno udara u tablu. Motor je jako zanimljiv. Nova verzija 1.4 turbo motora koja moze da radi na 2 cilindra kada je auto neopterecen. Prelazak na dvocilindricni mod nije bas neprimetan i izaziva blagi trzaj vozila. Ovako izgleda dvocilindricni mod: Uspeo sam par puta i da ubrzam par kilometara u dvocilindricnom modu, ali vrlo brzo se vraca koriscenju svih cilindara po pipkanju gasa. Menjac je savrsen i brzine su odlicno odmerene. Potrosnja je bas smesna za turbo benzin zahvaljujuci koriscenju 2 cilindra. Sto se poredjenja sa siromasnijom bracom (Golf i Leon) tice, bas se vidi razlika u kvalitetu materijala. Moj licni utisak je da mi vise odgovara sedenje u Leonu i polozaj multimedije i volana, ali definitivno se vidi koji od ta 3 najvise kosta. Sto se poredjenja 1.4tfsi i 2.0tdi tice, i dalje mi je drazi tdi iako me je turbo benzin zaista odusevio. Razlog za to je obrtni moment koji je ipak dosta veci na dizelu. Takodje, mnogo me zanima trajnost motora koji vrsi tako komplikovan zahtev kao sto je iskljucivanje cilindara vise puta u toku voznje. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 23, 2017 Carbuyer video: Test Audi A3 Sportback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted October 24, 2017 2018. Audi RS3 Sportback vs Audi RS4 B5 Avant Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 8, 2017 Driver's Seat video: Test Audi A3 Sportback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 18, 2017 ABT Audi RS3 sa 460KS Dok fabrički Audi RS3 raspolaže sa 400KS, tjuner ABT Sportsline je njegov 2.5 litarski turbo motor pojačao na 460KS (u Sportback i Sedan verzijama). Izmene su pretrpeli i oslanjanje, kočnice i izduvni sistem, a tu su i točkovi od 19 i 20 inča, kao i elementi od ugljeničnih vlakana i ABT oznake. U pripremi je i paket sa još više snage, a promocija se očekuje na sajmu tjunera u Esenu. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 1, 2017 CAR Magazine video: Audi RS3 Sedan vs Volkswagen Golf R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 5, 2017 ABT Audi RS3 na sajmu u Esenu 2017. Audijev kompakt u najbrutalnijem izdanju je priča za sebe, a u slučaju ABT-a radi se o jednom od najsnažnijih kompaktnih modela u ponudi. I najskupljih jer za ovaj automobil, uzimajući u obzir 16.900 evra tjuninga, mora da se izdvoji oko 74.000 evra. Kažu da vredi svaki evro jer sada svih 500KS upražnjava na puno bolji način zahvaljujući temeljito revidiranom oslanjanju. Jače su i kočnice, a i zvučna kulisa je ubedljivija kada imate topove kalibra 102 mm. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted December 16, 2017 Audi RS3 vs BMW M2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 17, 2017 Auditography video: Audi RS3 Sedan vs Audi RS7 Performance Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 3, 2018 Neidfaktor Audi RS3 sedan Novi Audi RS3 je pravi sportski automobil, a sada je zahvaljujći nemačkoj kompaniji koja se bavi stilizovanjem enterijera automobila, Neidfaktor, postao nešto što bi se visoko kotiralo na listi novogodišnjih želja svakog od nas. Kada je reč o enterijeru, Audi je svakako jedan od lidera u segmentu premijum automobila, ali to ne znači da stvarni ne mogu postati još bolje. Najbolji dokaz za to je ovaj RS3. Kako bi enterijer ovog Audija učinila još primamljivijim i elegantnijim, nemačka kompanija Neidfaktor je komandnu tablu presvukla u alkantru kroz koju prolaze svetlocrveni šavovi i detalji, čak i na otvorima za vazduh. Tu je još i volan presvučen kožom, alkantrom i takođe crvenim šavovima. Iako su promene relativno suptilne i male, one itekako ostavljaju jak utisak u enetrijeru, odnosno, čine ovaj performantni sedan još luksuznijim. Audi je model RS3 predstavio u septembru prošle godine. Njegov pogonski sklop čini petocilindarski TFSI agregat zapremine 2,5 litara koji proizvodi 394 konjskih snaga i 480 Nm obrtnog momenta. Zahvaljujući ovom agregatu RS3 od 0 do 100 km/h ubrzava za svega 3.9 sekundi i postiže elektronski ograničenu brzinu od 250 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 15, 2018 CarWOW video: Test 2018. Audi S3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 16, 2018 AutoservisEmisija video: Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted January 16, 2018 Cars.co.za video: Audi RS3 vs Mercedes-AMG A45 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 16, 2018 CAR Magazine video: Audi RS3 vs Audi R8 V10 Spyder Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted January 21, 2018 ABT Audi RS3 Sportback sa 500KS Redizajnirani Audi RS3 Sportback iz 2.5 litarskog turbo benzinskog motora izvlači impresivnih 400KS! Više nego dovoljno, zar ne? Ako pitate ekipu iz tjuning kuće ABT, reći će vam - ne. Oni naime sada nude povećanje snage na čak 500KS što je već nivo superautomobila! Uz to, ugrađene su i KW opruge, dok se za zaustavljanje brinu novi 380-milimetarski diskovi. Što se tiče vizuelnih izmena, one su prilično diskretne. Tako se ističu tek novi prednji spliter, bočni pragovi i novi agresivni difuzor. Utisak upotpunjuju poznati ABT crni naplaci u dimenzijama 19 i 20 inča. Osim vizuelnih promena i povećanja snage, ABT nudi i novi iszduvni sistem s četvorostrukim mat crnim nastavcima. U videu možete pogledati kako ovaj monstrum zvuči u akciji. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted January 21, 2018 AutoMarket.hr video: Test Audi A3 Sportback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 29, 2018 TestAutomobila video: Audi A3 2.0 TDI Na testu Audi A3 treće generacije, fabričke oznake 8V u heč verziji sa petoro vrata, nosi motor 2.0 TDI sa 150 konja iz 2013. godine: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 30, 2018 CarWOW video: Audi A3 vs Volkswagen Golf Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 3, 2018 Cars.co.za video: Audi RS3 Sedan vs Mercedes AMG A45 - Potezanje: - Na stazi: - Hoće li driftovati: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 718 Posted February 9, 2018 Evo predstavljanja polovnjaka Audi A3. Na testu Audi A3 druge generacije, fabričke oznake 8P, ovo je osvežena verzija iz 2009-te, sa motorom 2.0 TDI, snage 140 konja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 25, 2018 2018. Audi RS3 Sportback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 27, 2018 Motor1 video: Test 2018. Audi RS3 Sportback Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 7, 2018 MTM Audi RS3 R Nemačka tjunerska kuća MTM će u Ženevi izložiti svoj program, koji obuhvata Audi RS3 R, Audi RS5 R, kao i restaurirani Audi RS2. Na Salonu automobila u Ženevi, pored vodećih svetskih proizvođača automobila, nastupaju i brojne tuning kuće, među kojima i nemački MTM - specijalista za Volkswagen/Audi program. Na njihovom štandu naći će se nekoliko automobila, od kojih se naročito izdvajaju MTM RS3 R, MTM RS5 R, kao i ''stari'' RS2 Estate. MTM RS3 R pokreće 2.5-litarski TFSI petocilindraš, koji umesto serijskih 400, sada oslobađa 572 konjske snage, kao i više nego impresivnih 670 Nm obrtnog momenta. Sprint do stotke traje svega 3.5 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 300 km/h. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites