Jump to content
FAS Goran
boki

Audi A3 / S3 / RS3

Recommended Posts

Audi S3 Sedan limited edition

 

119456-audi%20s3%201.jpg

 

Na američkom tržištu će se pojaviti novo specijalno izdanje Audija S3 Sedan koje će biti ponuđeno u ograničenoj seriji od samo 350 komada. Automobil je u Daytona Gray boji, sa LED prednjim svetlima, crvenim kočionim kleštima, 19-inčnim alu točkovima, magnetic ride oslanjanjem i dvobojnim kožnim enterijerom (sa crvenim šavovima).

 

119457-audi%20s3%2011.jpg

 

Za pogon se brine 2.0 četvorocilindrični turbo motor sa 292KS i 380 Nm, u kombinaciji sa šestostepenim S tronic menjačem, dok je pogon na sva četiri točka.

 

119458-audi%20s3%20111.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 4.7 sekundi, a najveća brzina je ograničena na 250 km/h. U kratkoj vesti nema podatka o ceni ovog automobila.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Audi RS3 Sportback stiže sledeće godine

 

120512-audi%20rs3.jpg

 

Britanski AutoExpress je došao do informacija da bi premijera novog Audija RS3 Sportback trebalo da bude održana na sledećem ženevskom auto salonu, a među najvažnijim detaljima se ističe njegov motor, odnosno njegova snaga. Naime, ovaj model bi trebalo da zadrži svoj dosadašnji pogonski agregat, ali za razliku od svog prethodnika koji razvija snagu od 250 kW novitet bi trebalo da bude ojačan na 268 kW, odnosno 365KS. Dalje, nova generacija će se bazirati na modularnoj MQB platformi što bi samo po sebi trebalo da bude dovoljno za smanjenje mase automobila za oko 55 kg, a uz druge izmene i dorade razlika u masi bi mogla biti i veća. Ako tome dodamo pomenuto povećanje snage novi RS3 Sportback bi trebalo da bude značajno dinamičnije i agilnije vozilo.

 

U poređenju sa poslednjim Audijem S3, verzija RS3 će imati nešto tvrđe podešeno oslanjanje, širi trag točkova i biće niži za 25 mm. Standardnu opremu bi trebalo da čini novo razvijeni 6-stepeni S tronic koji će sarađivati sa quattro sistemom pogona na sva četiri točka. Stari model je do 100 km/h ubrzavao za 4,6 sekundi, ali od noviteta se može očekivati ubrzanje bliže granici od 4 sekunde. Takođe, isti izvor navodi da novi model ostvaruje oko 20 sekundi brže krugove na Nirburgringu što dovoljno govori o razlici između budućeg i prethodnog modela.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Audi RS3 Sportback i zvanično

 

123274-audi%20rs3%2011.jpg

 

Kao što se i najavljivalo proteklih meseci, iz Audija je stigla nova generacija modela RS3 Sportback koji pokreće 2.5 litarski petocilindrični TFSI turbo motor. Pomenuti motor u RS3 Sportbacku raspolaže sa 367KS i 465 Nm obrtnog momenta, dakle sa 7KS i 15 Nm više nego što ima Mercedes A45 AMG.

 

123275-audi%20rs3%20111.jpg

 

Pogon je na sva četiri točka, a menjač sedmostepeni S tronic. U Audiju inače navode da je prethodna generacija RS3 modela zabeležila veliki uspeh i da je prodato daleko više primeraka nego što su i sami očekivali. Samim tim, budući da je stari RS3 bio toliko uspešan, u Audiju su ''morali'' da naprave i njegovog naslednika, modelske godine 2015.

 

123273-audi%20rs3%201.jpg

 

Sem snažnog motora, novi RS3 odlikuju i aerodinamički body kit, sportsko ogibljenje (u odnosu na obični A3 Sportback ovaj RS3 je niži za 25 mm), novi alu točkovi od 19 inča, sportski izduvni sistem, jače kočnice (opciono i keramičke kočnice) i doterana, sportska unutrašnjost (sportska sedišta sa Nappa kožom, volan sa zaravnjenim donjim delom, sportske pedale...).

 

123276-audi%20rs3%201111.jpg

 

Audi navodi da RS3 Sportback od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,3 sekunde i da je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h (uz doplatu ograničenje je na 280 km/h). Ako verujete fabričkim podacima, novi RS3 Sportback ima prosečnu potrošnju goriva od 8.1 l/100 km. Novi RS3 Sportback će kupcima biti dostupan u prvoj polovini sledeće godine, a njegova cena će bitri saopštena naknadno.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Audi S3 Cabriolet: Snežni kralj

 

P3170108.jpg

 

Audijevu prezentaciju u Švedskoj, tokom koje smo imali priliku da testiramo model sportski S1, iskoristili smo i za još jedan, veoma zanimljiv test. Naime, ljubazni domaćini su nam ustupili i kabriolet verziju popularnog modela S3. Pomalo neobičan ambijent za test automobila koji bi pre mogli da zamislimo u ambijentu Španije ili Azurne obale, ali se vrlo brzo ispostavilo da itekako ima razloga da se u zavejanim predelima Skandinavije nađemo za upravljačem ovakvog automobila.

 

MG_0587.jpg

 

Dizajn automobila ne ostavlja mnogo mesta polemikama, jer su primenjena neka najsavremenija rešenja proizvođača iz Ingolštata, koja, uostalom, krase većinu modela u gami. Prednji deo krasi velika jednodelna maska hladnjaka, unutar koje se nalazi mesto za registarsku oznaku, logo proizvođača, kao i maleni S3 potpis.

 

P3170022.jpg

 

Dodatni bočni otvori za dovod vazduha za hlađeje u donjem delu odbojnika su prilično agresivno stilizovani, a dodatni ukras predstavlja ''gril'' u obliku pčelinjeg saća, valjda da još jednom naglasi sportski karakter automobila. Veoma značajan detalj koji naglašava premijum karakter automobila je i obilje aluminijumskih dodataka, koji se posebno ističu zahvaljujući crvenoj boji.

 

P3170104.jpg

 

Bočna linija karoserije je čista. Prelep detalj predstavlja A stub u boji aluminijuma, koji je, naravno, projektovan tako da obezbedi pasivnu zaštiti u slučaju prevrtanja. Elaganciji doprinosi i odsustvo zadnjih roll-barova, koji se nalaze sakriveni iza zadnje klupe, a aktiviraju se po potrebi. Zadnji deo karoserije kombinuje agresivan i klasičan pristup dizajnu, a da nije u pitanju automobil od ''samo'' 150 konjskih snaga, jasno nagoveštava četvorostruki završetak izduvnog sistema.

 

KE_06013.jpg

 

Da je u pitanju ozbiljan kabriolet jasno nagoveštava i enterijer. U materijalu koji nam je dostavljen piše da su, pošto je kabriolet model u pitanju, kožne presvlake obojene specijalnim pigmentima koji odbijaju sunčeve zrake, tako da se neuporedivo manje zagrevaju od standardnih. Tokom ovog testa, taj podatak nam, ipak, nije od velikog značaja.

 

KE_06019.jpg

 

Mnogo više smo se radovali činjenici da su sedišta ovog automobila pored specijalne boje, opremljena i specijalnim otvorima koji tokom vožnje sa spuštenim krovom greju vrat i rameni pojas, zahvaljujući čemu automobil ostaje upotrebljiviji sigurno par meseci više tokom godine. Šta više, tokom testiranja smo se uverili da je ovaj sistem prilično efikasan, tako da su zimska jakna i vunena kapa dovoljni, pa da prosečan entuzijasta može da uživa u vožnji sa spuštenim krovom i kada temperatura padne ispod nule, i to bez posledica po zdravlje.

 

MG_0801.jpg

 

Naravno, pod uslovom da nema padavina, jer bi u tom slučaju posledice trpeo enterijer automobila. A to bi bila prava šteta, jer Audi danas proizvodi možda najkvalitetnije unutrašnjosti automobila. Mnogi zameraju što je kabina prosečnog Audija nedovoljno maštovita, ali je to svesna odluka proizvođača. Tako se i kod testranog modela na centralnoj konzoli nalaze komande klimatizacije, dok se muzičkim uređajem rukuje putem MMI prekidača koji se nalazi na dohvat desne ruke, tik iza ručice menjača.

 

P3170054.jpg

 

U početku, ovo rešenje je možda malo komplikovano, ali testirajući A3 sedan, koji se u redakciji zadržao nedelju dana, shvatili smo da to samo zahteva privikavanje, ništa više, pogotovo što se u 99 odsto slučajeva koriste samo komande na upravljaču. Tabla sa instrumentima je takođe jednostavna da jednostavnija biti ne može, a ono što posebno mora da se istakne je kvalitet materijala i završne izrade. U ovoj klasi na tom polju, trenutno nije realno očekivati više.

 

P3170043.jpg

 

Ovaj model je opremljen mekim krovom, ali je on dupli i ispunjen specijanom penom, zahvaljujući čemu je buka vetra minimalizovana, a i temperatura u kabini je prijatnija kada je krov podignut. Prtljažnik raspolaže maksimalnom zapreminom od 285 litara, koja ''pada'' na 245 litara kada je krov spušten.

 

KE_05979.jpg

 

Ono što smo imali priliku da se uverimo je i to da na zadnjoj klupi mogu da se smeste i dve osobe prosečne visine,  čak i kada je krov podignut. Tokom testiranja i fotografisanja po zavejanim švedskim putevima, spasilo nas je i to što smo krov mogli da podižemi i spuštamo bez zaustavljanja, do brzine od 50 kilometara na čas.

 

KE_05972.jpg

 

Motor se startuje pritiskom na prekidač. U pitanju je poznati dvolitraš u turbo tehnologiji, za ovu priliku ''navijen'' na tačno 300 konjskih snaga. U pitanju je jedan od trenutno najboljih motora u toj klasi snage, a naša je ocena da bilo koji “šestocilindraš” jedino što može bolje da ponudi jeste zvuk. Svi ostali kvaliteti su na strani Audijevog četvorocilindarskog motora. Maksimalni obrtni moment od 380 Nm je dostupan već pri 1.800 obrtaja, a dostupan je sve do 5.500 obrtaja, kada je već krajnje vreme i za sledeći stepen prenosa.

 

KE_06001.jpg

 

Prenos snage obezbeđuje šestostepeni S-tronic automatski menjač, čiji su niži stepeni prenosa skraćeni zbog naglašavanja sportskog karaktera. Prevedeno u performanse, to znači da automobil ubrzava do 100 km/h za 5,4 sekunde, a moguće je dostići elektronski limitiranu brzinu od 250 km/h. Ipak, pored snage, mnogo više smo uživali u njenom prenosu do podloge.

 

P3170071.jpg

 

Na zavejanim putevima, za to su najzaslužniji bili quattro pogon i Nokian pneumatici sa metalnim ekserima. Bilo je pravo uživanje na širokom putu krivine savladavati punim gasom, uz kontrolisano proklizavanje. Audijev permanentni pogon na sva četiri točka je razvijen do granice savršenstva. On samostalno raspoređuje snagu po osovinama, tako da prednji točkovi, uz blago kontriranje upravljačem, sigurno izvlače prednji deo iz krivina.

 

P3170109.jpg

 

Ovakav ples na suvom asfaltu je mnogo teže izvodljiv, opasniji je i zahteva mnogo više vozačkog umeća. Sumirajući utiske, moramo priznati da je ovo bio veoma efikasan način da se uverimo da je ovaj šminkerski kabriolet, u suštini, jedan savršeno izbalansiran sportski automobil.

 

MG_0785.jpg

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi_S4_B8_Tuning_von_Enlaes_1200x800_46  Audi_S4_B8_Tuning_von_Enlaes_1200x800_09  Audi_S4_B8_Tuning_von_Enlaes_1200x800_7d

 

nisam nikako mogao da nadjem temu o audiju S4 pa stavljam ovde kod audi serije 3

optika uradjena kod firmeEnlaes,bas su ga spustili i odradili u DTM fazonu :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riviera Blue Audi S3 sa Vorsteiner točkovima

 

vorsteiner%2032.jpg

 
Američki Vorsteiner je svoje V-FF 103 točkove ponudio i vlasnicima Audija S3, ovde u Sedan verziji. Automobil se takođe ističe i Riviera Blue bojom, dok su točkovi od 19 inča (19×8.5 napred i 19×8.5 pozadi) u Mystic Black boji i odlično se slažu sa eksterijerom vozila. 
 

vorsteiner%20322.jpg

 
Treba pomenuti i da su gume 225/35/19 napred i pozadi.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2015 Audi RS3 Sportback

 

2.5L TFSI motor ima 270 kW/367KS i 465 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.3 sekunde, najveća brzina je ograničena na 250 km/h (na zahtev može do 280 km/h), potrošnja goriva je 8.1 l/100 km

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS3 Sportback

 

2.5L TFSI motor ima 270 kW/367KS i 465 Nm, ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.3 sekunde, najveća brzina je ograničena na 250 km/h (na zahtev može do 280 km/h), potrošnja goriva je 8.1 l/100 km

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi S3 Sedan Exclusive Edition

 

132321-audi%20s3%201.jpg

 
Audi je na američkom tržištu predstavio novo specijalno izdanje modela S3 Sedan. To je S3 Sedan Exclusive Edition, specijalne serija ograničena na samo 25 komada. Auto će biti dostupan u pet boja (Sepang Blue, Misano Red, Viper Green, Glut Orange i Vegas Yellow), što znači po pet automobila u svakoj boji.
 

132323-audi%20s3%20111.jpg

 
Kao baza je poslužio model sa Prestige Package-om, a deo opreme između ostalog čine i komplet 19-inčnih točkova, S Sport sedišta, Nappa kožni paket sa kontrastnim šavovima...
 

132322-audi%20s3%2011.jpg

 
2016. Audi S3 Sedan Exclusive Edition u Sepang Blue i Misano Red bojama ime cenu od 57.250 dolara, dok je sa ostalim bojama nešto skuplji – 59.900 dolara.
 

132324-audi%20s3%2011111.jpg

 
Za pogon se brine 2.0 litarski TFSI turbo motor sa 292KS i 379 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 4.7 sekundi, a najveća brzina je el. ograničena na 250 km/h.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...