dzosh 0 Posted February 20, 2012 Ljudi,pomoc......imam punta vec 2 meseca i radio sam mu veliki servis,kablove,skoro ugradio sekvent plin i sve je bilo super do dva dana kada sam ga malo izvukao po gasu (oko 4.000/5.000 obrtaja) cujem promenio zvuk,stanem,motor trokira hoce da se ugasi,dva klipa ne rade, na benzin vratim on isto,brze zamenim svecice - isto..na dijagnostici pokazivao smetnje koje aludiraju na bobinu,i nju zamenim i nema promene (kablovi novi),kod drugog majstora kaze crko izlaz na kompjuteru (valjda taj ECU)koji daje signal bobini, njega skinem i dam mu da popravi kad i on dobar, i na kraju sva sumnja je pala na mehanicki deo (jer struja je ok)...ne znam da li ovaj simptom ima veze sa ovim ali da napomenem:kada se da gas cuje se zuborenje vode,i kad otvorim hladnjak cuje se blago ssss,mozda je dihtung glave ostecen...Da li je neko imao iskustva sa ovim? zasto dva klipa ne rade,dva-prvi i drugi (jedan uopste nema kompresiju a drugi malo),da nisu zakazali ventili ili sta vec?Hvala unapred... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 20, 2012 Cesto se desava da probije dihtung glave izmedju dva cilindra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted February 21, 2012 Dihtung glave je verovatno jer sam ja imao slican problem pre neki dan isto je radio na 3 klipa i kad smo ga otvorili utvrdili smo da je na cetvrtom cilindru pukao dihtung... Quote Share this post Link to post Share on other sites
johan 0 Posted February 21, 2012 ako nabija pritisak u vodeni prostor onda jesu simptomi dihtunga. glava na ravnanje, nov dihtung i ko nov Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 21, 2012 Zasto bi nabijao pritisak u vodeni prostor ako je probio izmedju dva cilindra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 21, 2012 Isto bi ja pitao sto i Goran Nema to veze.Konsultuj se sa majstorom,neka pogleda dobro i on je taj,ako ti vec nisi strucan,da li da se skida glava ili ne,ali verovatno ce biti da ces morati da je skidas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted February 21, 2012 Ne mora da znaci da je probio izmedju dva cilindra...Ako se cuje zuborenje vode probaj da ispustis vazduh a ako ne moze da se ispusti vazduh verovatno je dihtung...Najbolje probaj ovako ako si utvrdio koja ti 2 cilindra ne rade upali ga malo da radi pa onda skini svecice od ta dva cilindra vidi da li su mokre od vode i pogledaj klip lampom da li je mokar i on,ako su mokri onda je sigurno probio dihtung....I pogledaj ispod cepa za ulje i na iberlaufu da li se stvara majonez.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 21, 2012 Ako nije probio izmedju dva cilindra gde je od jednom nestala kompresija sa dva cilindra istovremeno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzosh 0 Posted February 21, 2012 hvala na odgovorima, i ja sam bacio sumnju na dihtung...a posto mi je majstor slobodan za 3,4 dana,tek tada cemo da ga otvorimo i vidimo stanje pa javljam sta je bilo..a zar nije simptom dihtunga gubitak vode? meni je voda uvek na istom nivou tj.ne pije je...a to zuborenje mi je slab simptom da bi odjednom crkla dva klipa i da nemaju kompresiju...drugar je imao problem na toyoti gubitak vode, tj.svaki dan je dolivao po pola litra antifriza,sto je jasan signal da je probio dihtung...to malo zbunjuje ili su fijatovi motori toliko slabi da kad udje kap vode u cilindar oni stanu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stex3105 107 Posted February 21, 2012 Pazi ovako kod mene nije gubio vodu nego je non stop varirao nivo vode gore dole prvo nije bilo toliko primetno dok nije pocelo sve vise i vise jer je samo nabijao kompresiju u sistem za vodu i stvarao pritisak a i posledica toga je zuborenje i nemogucnost da se odzraci sistem...I kada se stvorila veca rupa na dihtungu poceo je da radi neravnomerno kao na 3 klipa i tada sam utvrdio da je cilindar bio pun vode Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzosh 0 Posted February 21, 2012 i jos ovo...posto ima plin, negde sam citao da ako je isparivac povise nivoa vode da onda uvlaci vazduh u sistem?a mislim da je meni povise nivoa vodeako je to tacno,eto razloga da dihtung popusti od pritiska? (napominjem da se to desilo posle velikog gasa-naglog ubrzanja) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted February 22, 2012 Vazduh ti je mozda uvukao zato sto je rasplinjac iznad nivoa, ali to sto je izgubio kompresiju na dva cilindra nema veze sa vodom,. Izmedju cilindara ne postoje kanali za vodu, a mora da bude nevidjena slucajnost da je probio iste sekunde na dva razlicita mesta tj negde i na prvom i na drugom cilindru. Idi izmeri kompresiju na ta dva cilindra pa ces videti . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
dzosh 0 Posted February 26, 2012 majstor otvorio...kaze dihtung glave i gumice ventila otisli....u ponedeljak sklapanje,videcemo onda......... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted March 14, 2012 Da se nadovezem na vec postojecu temu!Imam punta 1.2 8v i desava mi se jednom mesecno cak i na mesec ipo dana da u voznji izgubi snagu i pocne da trese kao da ne radi neki cilindar!Citam vasa iskustva i imam identicne simptome tj ponekad se cuje zuborenje kad u mestu zaturiram, nivo rashladne tecnosti mi varira cas je malo iznad cas malo ispod maximuma. Jel moguce da je dihtung glave? Jel moguce da mesec dana sve ok pa opet na par minuta zeza? Znaci to mi se desi i posle par minuta sve ok! Kazu mi neki da je bombina zezalo bi uvek a ne na mesec dana! Mogu li svecice tako da zazaju, kablovi?Evo sta je pokazala dijagnostika!Ne vidi se najbolje!Pise: cod P0352 ignition Coil B Primary/Secundary Circuit Malfunction Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted March 14, 2012 Iz ovoga proistice da je bobina ! Primarni ili sekundarni namotaj zeza. Probaj neku drugu na pozajmicu pa ... Valjda ce neko jos ostaviti svoj komentar?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 16, 2012 To je onda ovo:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37364 Quote Share this post Link to post Share on other sites
godja80 0 Posted March 19, 2012 Kod mene je pre par godina bio slican ovakav problem: izgoreo je dihtung glave motora i mesao mi je vodu i ulje (voda je ulazila u ulje)...ajd to i nekako, ali razlog je bio to sto sam proleteo kroz baru pri malo vecoj brzini sto je izazvalo probijanje bobine i prestanak rada prvog i treceg klipa, sto je jos ludje-IZGORI I NEKI TRANZISTOR U SAMOM ECU sto sluzi za kontrolu jedne od bobine (naravno bas te koja je izgorela)....ja menjao nekoliko bobina ali sve se isto ponasale...na dijagnostici su mi rekli da je problem sa ECU-om i da mora da se kupi drugi, da tu nema popravke, bla bla...ja se pomirio sa tim da mora drugi ECU ali mi djavo ne da mira i drugar(elektronicar) i ja resimo da otvorimo ECU da "vidimo sta ima" ... on odmah ispitao neka dva tranzistora i koja su istih oznaka ali jedan je radio a drugi nije... ja odem i kupim zamenu za tu oznaku jer isti nije imao, zalemim ga i verovali ili ne auto proradi iz prve...evo i dan danas ja vozim isti taj Punto 1 sa istim ECU-om ... )Eto, to je neko moje iskustvo, mozda nekome pomogne... ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted March 24, 2012 Poceo sam od najjeftinije varijante, danas sam promenio svecice pa ce da vidimo kako se ponasa narednih dana.Uzeo sam NGK BKR5EZ. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted March 29, 2012 I moj je zezao samo po nekad u voznji a ipak je bio progoreo dihtung. Desavalo mi se da tesko vergla ujutru dok ne sastavi, naravno tada je izbacivao vodu iz cilindra i sve tako zadnjih 4 meseca dok nije postalo gore . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted March 31, 2012 E ovako , zamenio sam svecice to sam vec napisao i od tada jos gore! Pocelo da zeza par puta dnevno i kapiram da nisam nista dirao sem kablova uzmem WD40 skinem kablove naprskam ih , vratmi i od tada sveo ok. Ide lepo ne cima ne pali check engine lampicu. Vozim sad ovako pa ako cimne opet onda menjem kablove! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted March 31, 2012 Imas poseban sprej da naprskas kablove gde nalezu na svecice.Ako je sada ok,onda si resio problem,ako je sve u normali,nema sta da brines. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kanjavi 3 Posted April 6, 2012 Kupicu i taj sprej, ali resio sam problem i sa WD40 prede mali ) Quote Share this post Link to post Share on other sites