Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
dzosh

Punto mk.2 1.2 16v - ne rade dva klipa

Recommended Posts

Ljudi,pomoc......imam punta vec 2 meseca i radio sam mu veliki servis,kablove,skoro ugradio sekvent plin i sve je bilo super do dva dana kada sam ga malo izvukao po gasu (oko 4.000/5.000 obrtaja) cujem promenio zvuk,stanem,motor trokira hoce da se ugasi,dva klipa ne rade, na benzin vratim on isto,brze zamenim svecice - isto..na dijagnostici pokazivao smetnje koje aludiraju na bobinu,i nju zamenim i nema promene (kablovi novi),kod drugog majstora kaze crko izlaz na kompjuteru (valjda taj ECU)koji daje signal bobini, njega skinem i dam mu da popravi kad i on dobar, i na kraju sva sumnja je pala na mehanicki deo (jer struja je ok)...

ne znam da li ovaj simptom ima veze sa ovim ali da napomenem:kada se da gas cuje se zuborenje vode,i kad otvorim hladnjak cuje se blago ssss,mozda je dihtung glave ostecen...

Da li je neko imao iskustva sa ovim? zasto dva klipa ne rade,dva-prvi i drugi (jedan uopste nema kompresiju a drugi malo),

da nisu zakazali ventili ili sta vec?

Hvala unapred...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dihtung glave je verovatno jer sam ja imao slican problem pre neki dan isto je radio na 3 klipa i kad smo ga otvorili utvrdili smo da je na cetvrtom cilindru pukao dihtung...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako nabija pritisak u vodeni prostor onda jesu simptomi dihtunga. glava na ravnanje, nov dihtung i ko nov :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto bi ja pitao sto i Goran :question:

Nema to veze.Konsultuj se sa majstorom,neka pogleda dobro i on je taj,ako ti vec nisi strucan,da li da se skida glava ili ne,ali verovatno ce biti da ces morati da je skidas. :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da znaci da je probio izmedju dva cilindra...Ako se cuje zuborenje vode probaj da ispustis vazduh a ako ne moze da se ispusti vazduh verovatno je dihtung...Najbolje probaj ovako ako si utvrdio koja ti 2 cilindra ne rade upali ga malo da radi pa onda skini svecice od ta dva cilindra vidi da li su mokre od vode i pogledaj klip lampom da li je mokar i on,ako su mokri onda je sigurno probio dihtung....I pogledaj ispod cepa za ulje i na iberlaufu da li se stvara majonez....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala na odgovorima, i ja sam bacio sumnju na dihtung...a posto mi je majstor slobodan za 3,4 dana,tek tada cemo da ga otvorimo i vidimo stanje pa javljam sta je bilo..

a zar nije simptom dihtunga gubitak vode? meni je voda uvek na istom nivou tj.ne pije je...a to zuborenje mi je slab simptom da bi odjednom crkla dva klipa i da nemaju kompresiju...

drugar je imao problem na toyoti gubitak vode, tj.svaki dan je dolivao po pola litra antifriza,sto je jasan signal da je probio dihtung...to malo zbunjuje ili su fijatovi motori toliko slabi da kad udje kap vode u cilindar oni stanu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ovako kod mene nije gubio vodu nego je non stop varirao nivo vode gore dole prvo nije bilo toliko primetno dok nije pocelo sve vise i vise jer je samo nabijao kompresiju u sistem za vodu i stvarao pritisak a i posledica toga je zuborenje i nemogucnost da se odzraci sistem...I kada se stvorila veca rupa na dihtungu poceo je da radi neravnomerno kao na 3 klipa i tada sam utvrdio da je cilindar bio pun vode :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jos ovo...posto ima plin, negde sam citao da ako je isparivac povise nivoa vode da onda uvlaci vazduh u sistem?a mislim da je meni povise nivoa vode

ako je to tacno,eto razloga da dihtung popusti od pritiska? (napominjem da se to desilo posle velikog gasa-naglog ubrzanja)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazduh ti je mozda uvukao zato sto je rasplinjac iznad nivoa, ali to sto je izgubio kompresiju na dva cilindra nema veze sa vodom,. Izmedju cilindara ne postoje kanali za vodu, a mora da bude nevidjena slucajnost da je probio iste sekunde na dva razlicita mesta tj negde i na prvom i na drugom cilindru. Idi izmeri kompresiju na ta dva cilindra pa ces videti . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

majstor otvorio...kaze dihtung glave i gumice ventila otisli....

u ponedeljak sklapanje,videcemo onda.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovezem na vec postojecu temu!

Imam punta 1.2 8v i desava mi se jednom mesecno cak i na mesec ipo dana da u voznji izgubi snagu i pocne da trese kao da ne radi neki cilindar!Citam vasa iskustva i imam identicne simptome tj ponekad se cuje zuborenje kad u mestu zaturiram, nivo rashladne tecnosti mi varira cas je malo iznad cas malo ispod maximuma. Jel moguce da je dihtung glave? Jel moguce da mesec dana sve ok pa opet na par minuta zeza? Znaci to mi se desi i posle par minuta sve ok! Kazu mi neki da je bombina zezalo bi uvek a ne na mesec dana! Mogu li svecice tako da zazaju, kablovi?

Evo sta je pokazala dijagnostika!

bbb150.jpg

Ne vidi se najbolje!

Pise: cod P0352 ignition Coil B Primary/Secundary Circuit Malfunction

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je pre par godina bio slican ovakav problem: izgoreo je dihtung glave motora i mesao mi je vodu i ulje (voda je ulazila u ulje)...ajd to i nekako, ali razlog je bio to sto sam proleteo kroz baru pri malo vecoj brzini sto je izazvalo probijanje bobine i prestanak rada prvog i treceg klipa, sto je jos ludje-IZGORI I NEKI TRANZISTOR U SAMOM ECU sto sluzi za kontrolu jedne od bobine (naravno bas te koja je izgorela)....ja menjao nekoliko bobina ali sve se isto ponasale...na dijagnostici su mi rekli da je problem sa ECU-om i da mora da se kupi drugi, da tu nema popravke, bla bla...ja se pomirio sa tim da mora drugi ECU ali mi djavo ne da mira i drugar(elektronicar) i ja resimo da otvorimo ECU da "vidimo sta ima" :)... on odmah ispitao neka dva tranzistora i koja su istih oznaka ali jedan je radio a drugi nije... ja odem i kupim zamenu za tu oznaku jer isti nije imao, zalemim ga i verovali ili ne auto proradi iz prve...evo i dan danas ja vozim isti taj Punto 1 sa istim ECU-om ... :))

Eto, to je neko moje iskustvo, mozda nekome pomogne... :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poceo sam od najjeftinije varijante, danas sam promenio svecice pa ce da vidimo kako se ponasa narednih dana.

Uzeo sam NGK BKR5EZ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I moj je zezao samo po nekad u voznji a ipak je bio progoreo dihtung. Desavalo mi se da tesko vergla ujutru dok ne sastavi, naravno tada je izbacivao vodu iz cilindra :wallbash: i sve tako zadnjih 4 meseca dok nije postalo gore . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako , zamenio sam svecice to sam vec napisao i od tada jos gore! Pocelo da zeza par puta dnevno i kapiram da nisam nista dirao sem kablova uzmem WD40 skinem kablove naprskam ih , vratmi i od tada sveo ok. Ide lepo ne cima ne pali check engine lampicu. Vozim sad ovako pa ako cimne opet onda menjem kablove! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas poseban sprej da naprskas kablove gde nalezu na svecice.

Ako je sada ok,onda si resio problem,ako je sve u normali,nema sta da brines.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...