Jump to content
FAS Goran
ikacc

Fiat Grande Punto 1.2 / 1.4 - skala za temperaturu

Recommended Posts

Pozdrav forumasi,

Pocelo je da mi se desava, ajde da kazem od kada je ovo hladnije vreme, da mi pri paljenju motora kada dam kontakt, skala za temperaturu ode skorz do max i vrati se. Desava se da i malo "zapne" pri paljenju, recimo kao da zakoci anlaser...ali upali. Ovo se desava pri jutarnjem paljenju.

Ima li neko slicnih problema i sta ovo moze da znaci?

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije aku nego je senzor temperature.

On je oko 1000 i koji din

Da li ti malo losije radi na leru kada je auto skroz ugrejan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se tice tog zapinjanja pri paljenju i ja kazem AKU, isto mi se desavalo dok jedno jutro kad je bio onj najgrdji minus uopste nije hteo da upali... Skinuo sam AKU, napunio ga kod drugara na punjacu nekih 6 sati i od tada pali kao mina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz

Pa ako zapne onda je akumulator kriv! Napuni ga negde pa ces videti. Ovo sa temperaturom moze biti do senzora, a ne iskljucujem ni vlagu negde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aku,imao sam istu situaciju,probaj da zaverlas odma od nule,znaci nemoj da cekas da se pogase lampice,engo ulazis u auto,guras kljuc i odma verglas.Mom puntu se to desavalo sa starim akumulatorom,upali(ali zapne malo),skazaljka za temperaturu ode u max i ugasi se,a kad od nule odma zaverglam upali(isto teze zavergla,ali kazaljka ne skoci i ne ugasi se).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam ja razumeo stvar je ovakva...to zapinjanje je do akumulatora...sto je nekako normalno ako ti se to desavalo kad je jutranje temp bila izmedju -15 i -12 ...ujutru je to ogroman sok za bateriju...takoje kad je aku skoro prazan pri paljenju se moze desiti da sve kazaljke pocnu da se tresu kao da imaju epi napad a displej sa kilometrazom se ugasi u trenutku paljenja...tako je meni bilo kad mi je zviznuo alternator pa je aku ostajao prazan dok to nisam resio..

a sto se tice odlazka kazaljke za temp. do kraja i vracanja na nulu pri prvom paljenju ja mislim da to nema veze sa akumulatorom...a sasa je momak imao taj problem kao sto je rekao tako da zasto da mu ne verujemo...

sasa sta su ti rekli majstori jel to znak da senzor umire ili sta vec??? koliko su ruke za tu intervenciju.?

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je simptom bio sledeći, kada zaverglam temperatura ode do max (gde upali crvenu lampicu) i odmax se spusti nazad. Uz to se uvek čuje bippp iz table. Palio je na pola ključa bez imalo mučenja i na -20, samo je ovo bio simptim. Takođe je na leru, kada bi se ugrejao na radnu temp, malo menjao rad motora. Otprilike na sekundu je jako malo menjao zvuk i rezim rada. Vozio sam tako dva dana, nakon čega je upalio check engine lampicu koja je gorela do prvog paljenja, nakon njega se ugasila. Dijagnostika je pokazala senzor temperature koji je zamenjen. On je oko 1000 RSD. Ruke nisam plaćao jer mi je kum mehaničar, ali je deo dostupan tako da nije prevelika intervencija.

Ovo je simptim za senzor temperature. Dal je umirao ili je bio gotov nisam siguran :)

Ostalo što je naveo ikacc je verovatno aku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro je sto su eventualne samo dve opcije :)

Sada pali normalno. Nije toliki minus pa mu je izgleda lakse :). Ostale simptome ispraznjenog akumulatora ne pokazuje tako da necu ni da ga diram.

Isto tako, ni ovo sa kazaljkom za temperaturu se ne desava svaki put.

Ako je do senzora, sacekacu jos pa cu videti sta ce da bude...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akumulator moze da napuni to je najmanji problem al ja mislim da su debeli minusi iza nas tako da to mozda nije toliko hitno....

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod meni ti je isti slucaj kazaljka ode na vrh upali lampicu i vrati se na dno ovo se samo desava na ljutom minusu kada po 3 dana ne palim auto i aku oslabi inace vec sad normalno :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma do akumulatora je 100%,mog punta su slepali is SDa u BG jer nismo mogli da ga upalimo zbog toga,i tamo je utvrdjeno da je akumulator u pitanju,inace kazu da su odradjeni svi moguci testovi,da je detaljno pregledan auto i da je sve u redu...ali tad mi nije palo na pamet da zaverglam bez cekanja da se pogase lampice...desavalo mi se i ove godine to kad sam probao da ga upalim sa starim akumulatorom(bilo mi zao da iznosim nov na ovu zimu),i tesko zaverglao,upalio,otisla kazaljka u max i ugasio se(ne znam dal se upalila lampica,nisam obracao paznju),i tako 2-3 puta za redom,i onda probam da odjednom sa nule zaverglam,i on upali,i valjda pocne i da puni dok komp ukapira o cemu se radi,ili ne znam ni ja sta,ali do akumulatora je 99%.

Edited by Milos1

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor 1.2 8v plin

Drugari problem mi je sledeci,od kako je doslo ovo hladnije vreme meni nikako nece u toku voznje kazaljka ne stoji na pola vec sve nesto ispod pola.

 
ska001.jpgska002.jpgska003.jpg
 
Pre dvadesetak dana iscurio mi antifriz jer se polomila ona T racva za creva,nju sam zamenio sa nekom racvom koja se koristi kada se u gradjuje plin isto za vodu ali ima malo manji FI od original racve.Zatim sam sipao antifriz PARAFLU G11(taj mi je bio u autu kada sama ga kupio).
Da napomenem da sam prosle godine zamenio termostat i antifriz.
 
Jel zna neko da lipod 1.treba G12 antifriz pod 2.da li zbog manjeg FI-a slabo kruzenje vode po 3.postoji negde vazdusni cep?
Auto greje dobro,ali kazaljka nikako ne stoji na sredini.
 
 
Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, ti si još i dobar :D. Kod mene ni do pola neće da podigne pri ovoj temperaturi i uslovima obične gradskoj/kombinovanoj vožnji.

Tek kad se malo izdivlja turbinom, može da se popne do pola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, drugari. 

Nov sam na ovom forumu, jer od skora imam Grande Punta 1.4 8v. 

Primetio sam da povremeno, pri startovanju auta, kazaljka za temperaturu ode do maksimuma i vrati se u početni položaj. Za to vreme svetli crvena lampica temperature. Nikakve druge simptome ne uočavam ni pre ni posle.

Da li je neko imao sličan problem? Koliko je ovo ozbiljno? 

Unapred hvala na odgovoru!

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Identicna problematika na 1.2 GP, pa pogledaj. Spojicemo teme:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...