ikacc 0 Posted February 20, 2012 Pozdrav forumasi, Pocelo je da mi se desava, ajde da kazem od kada je ovo hladnije vreme, da mi pri paljenju motora kada dam kontakt, skala za temperaturu ode skorz do max i vrati se. Desava se da i malo "zapne" pri paljenju, recimo kao da zakoci anlaser...ali upali. Ovo se desava pri jutarnjem paljenju. Ima li neko slicnih problema i sta ovo moze da znaci? Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
SasaBgmk2 0 Posted February 20, 2012 Nije aku nego je senzor temperature.On je oko 1000 i koji dinDa li ti malo losije radi na leru kada je auto skroz ugrejan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ikacc 0 Posted February 21, 2012 Ne, radi sasvim normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
John 0 Posted February 21, 2012 (edited) a ja kazem opet aku, bar kod mene bila identicna situacija Edited February 21, 2012 by John Quote Share this post Link to post Share on other sites
SasaBgmk2 0 Posted February 21, 2012 I kod mene je bilo isto, prošle nedelje, pa je dijagnostika pokazala senzor temperature koji je zamenjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted February 21, 2012 sto se tice tog zapinjanja pri paljenju i ja kazem AKU, isto mi se desavalo dok jedno jutro kad je bio onj najgrdji minus uopste nije hteo da upali... Skinuo sam AKU, napunio ga kod drugara na punjacu nekih 6 sati i od tada pali kao mina Quote Share this post Link to post Share on other sites
ikacc 0 Posted February 21, 2012 Ok, provericu aku. Mada nicime ne pokazuje da je oslabio, jer u principu ne zapne na prvom verglanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted February 21, 2012 a kad zapne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ikacc 0 Posted February 21, 2012 Zapne na recimo trecem okretanju alnasera. Nadam se da razumes sta pokusavam da objasnim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted February 21, 2012 PozzzPa ako zapne onda je akumulator kriv! Napuni ga negde pa ces videti. Ovo sa temperaturom moze biti do senzora, a ne iskljucujem ni vlagu negde! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted February 21, 2012 Aku,imao sam istu situaciju,probaj da zaverlas odma od nule,znaci nemoj da cekas da se pogase lampice,engo ulazis u auto,guras kljuc i odma verglas.Mom puntu se to desavalo sa starim akumulatorom,upali(ali zapne malo),skazaljka za temperaturu ode u max i ugasi se,a kad od nule odma zaverglam upali(isto teze zavergla,ali kazaljka ne skoci i ne ugasi se). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted February 21, 2012 (edited) Koliko sam ja razumeo stvar je ovakva...to zapinjanje je do akumulatora...sto je nekako normalno ako ti se to desavalo kad je jutranje temp bila izmedju -15 i -12 ...ujutru je to ogroman sok za bateriju...takoje kad je aku skoro prazan pri paljenju se moze desiti da sve kazaljke pocnu da se tresu kao da imaju epi napad a displej sa kilometrazom se ugasi u trenutku paljenja...tako je meni bilo kad mi je zviznuo alternator pa je aku ostajao prazan dok to nisam resio..a sto se tice odlazka kazaljke za temp. do kraja i vracanja na nulu pri prvom paljenju ja mislim da to nema veze sa akumulatorom...a sasa je momak imao taj problem kao sto je rekao tako da zasto da mu ne verujemo...sasa sta su ti rekli majstori jel to znak da senzor umire ili sta vec??? koliko su ruke za tu intervenciju.? Edited February 21, 2012 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted February 21, 2012 sto se tice kazaljke, nemam pojma, ali sto se tice slabijeg verglanja i zapinjanja, to je samo do praznog akumulatora Quote Share this post Link to post Share on other sites
SasaBgmk2 0 Posted February 21, 2012 Meni je simptom bio sledeći, kada zaverglam temperatura ode do max (gde upali crvenu lampicu) i odmax se spusti nazad. Uz to se uvek čuje bippp iz table. Palio je na pola ključa bez imalo mučenja i na -20, samo je ovo bio simptim. Takođe je na leru, kada bi se ugrejao na radnu temp, malo menjao rad motora. Otprilike na sekundu je jako malo menjao zvuk i rezim rada. Vozio sam tako dva dana, nakon čega je upalio check engine lampicu koja je gorela do prvog paljenja, nakon njega se ugasila. Dijagnostika je pokazala senzor temperature koji je zamenjen. On je oko 1000 RSD. Ruke nisam plaćao jer mi je kum mehaničar, ali je deo dostupan tako da nije prevelika intervencija.Ovo je simptim za senzor temperature. Dal je umirao ili je bio gotov nisam siguran Ostalo što je naveo ikacc je verovatno aku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted February 22, 2012 u principu, nek covek zameni senzor i napuni akumulator i bice sve u redu Quote Share this post Link to post Share on other sites
ikacc 0 Posted February 22, 2012 Dobro je sto su eventualne samo dve opcije Sada pali normalno. Nije toliki minus pa mu je izgleda lakse . Ostale simptome ispraznjenog akumulatora ne pokazuje tako da necu ni da ga diram.Isto tako, ni ovo sa kazaljkom za temperaturu se ne desava svaki put.Ako je do senzora, sacekacu jos pa cu videti sta ce da bude... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted February 22, 2012 Akumulator moze da napuni to je najmanji problem al ja mislim da su debeli minusi iza nas tako da to mozda nije toliko hitno.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 25, 2012 kod meni ti je isti slucaj kazaljka ode na vrh upali lampicu i vrati se na dno ovo se samo desava na ljutom minusu kada po 3 dana ne palim auto i aku oslabi inace vec sad normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milos1 43 Posted February 25, 2012 (edited) Ma do akumulatora je 100%,mog punta su slepali is SDa u BG jer nismo mogli da ga upalimo zbog toga,i tamo je utvrdjeno da je akumulator u pitanju,inace kazu da su odradjeni svi moguci testovi,da je detaljno pregledan auto i da je sve u redu...ali tad mi nije palo na pamet da zaverglam bez cekanja da se pogase lampice...desavalo mi se i ove godine to kad sam probao da ga upalim sa starim akumulatorom(bilo mi zao da iznosim nov na ovu zimu),i tesko zaverglao,upalio,otisla kazaljka u max i ugasio se(ne znam dal se upalila lampica,nisam obracao paznju),i tako 2-3 puta za redom,i onda probam da odjednom sa nule zaverglam,i on upali,i valjda pocne i da puni dok komp ukapira o cemu se radi,ili ne znam ni ja sta,ali do akumulatora je 99%. Edited February 25, 2012 by Milos1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dockiljone 1 Posted December 18, 2015 (edited) motor 1.2 8v plin Drugari problem mi je sledeci,od kako je doslo ovo hladnije vreme meni nikako nece u toku voznje kazaljka ne stoji na pola vec sve nesto ispod pola. Pre dvadesetak dana iscurio mi antifriz jer se polomila ona T racva za creva,nju sam zamenio sa nekom racvom koja se koristi kada se u gradjuje plin isto za vodu ali ima malo manji FI od original racve.Zatim sam sipao antifriz PARAFLU G11(taj mi je bio u autu kada sama ga kupio). Da napomenem da sam prosle godine zamenio termostat i antifriz. Jel zna neko da lipod 1.treba G12 antifriz pod 2.da li zbog manjeg FI-a slabo kruzenje vode po 3.postoji negde vazdusni cep? Auto greje dobro,ali kazaljka nikako ne stoji na sredini. Edited October 21, 2019 by neshaoct prebacio slike na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavac 0 Posted December 19, 2015 Pa, ti si još i dobar . Kod mene ni do pola neće da podigne pri ovoj temperaturi i uslovima obične gradskoj/kombinovanoj vožnji.Tek kad se malo izdivlja turbinom, može da se popne do pola. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladimiran 4 Posted October 20, 2019 (edited) Pozdrav, drugari. Nov sam na ovom forumu, jer od skora imam Grande Punta 1.4 8v. Primetio sam da povremeno, pri startovanju auta, kazaljka za temperaturu ode do maksimuma i vrati se u početni položaj. Za to vreme svetli crvena lampica temperature. Nikakve druge simptome ne uočavam ni pre ni posle. Da li je neko imao sličan problem? Koliko je ovo ozbiljno? Unapred hvala na odgovoru! Edited October 21, 2019 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17652 Posted October 20, 2019 Identicna problematika na 1.2 GP, pa pogledaj. Spojicemo teme: 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladimiran 4 Posted October 20, 2019 Ok, hvala. Pročitao sam temu i bilo je od koristi. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites