Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
allexbtw

P: Fiat Coupe 2.0 16v Turbo

Recommended Posts

Pozz svima! Prodajem svoju zutu,ljutu masinu! :crybaby: U pitanju je Fiat Coupe 2.0 16vT 1996.god. Chipovan je(u Italiji),izvlaci oko 230ks. Auto je pre legalizacije uvezen iz Italije od prvog vlasnika. Uvezen je kao 1.8 16v 1998.god. Od tada je ovde redovno servisiran i odrzavan.

U Italiji je takodje stavljena ojacana radilica,tako da je izbegnut poznat kvar kod ovih motora!

Kod nas je postavljen prohromski zadnji lonac(120x82mm),stavljeni sportski filteri i obradjen usis! Zamenio sam set kvacila,postavljen je nov, Valeo ojacan set i promenjeni su cilindri za kvacilo.Kocione plocice zamenjene itd itd.... Auto je mehanicki u tip top stanju!

0-100 km/h - 5.8 sec

maks. brzina - 265+ km/h

Potrosnja je redukovana chipom na 9-10l po gradu,lagane voznje,a na otvorenom iz 5. 90-110 je oko 8l.

Sve sto Vas interesuje,pitajte. Evo i br mob 062/8115827 Aleksandar

Auto je i na:

bus710.jpg

http://www.polovniautomobili.com/oglas1689634/fiat_coupe_18

...gde mozete videti slike.

Cena 3600eur nije fixno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj coupe je 1998 god. i bio je 1.8 16v kada sam ga poslednji put gledao.

Stajao je preko puta carine i prodavao se godinama, vlasnik je bio vlasnik spedicije tu preko puta.Vise puta sam hteo da ga pazarim, ali nikada nismo uspeli da nadjemo zajednicki jezik.

Inace bio je retko dobar primerak, jedan od najboljih u zemlji.Sta se u medjuvremenu izdesavalo sa njim i ko je i zasto menjao motor nemam pojma, ali me bas interesuje.

I voleo bih da nam blize objasnis kakva je to ,,pojacana'' radilica, i gde ima toga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako:

Vlasnik jeste bio spediter i on ga je uvezao kao 1.8 16v 131ks i 1998 god. Dakle samo je uvezen tako. Zbog nize carine, registracije itd.

Motor je 2.0 16v Turbo fabricki i poklapa se po broju motora i sasije sa onim sto je u fiatovom programu dato.

Dakle on je proizveden marta 1996. po programu.

U medjuvremenu u mom vlasnistvu,zbog jos nekih manjih ojacanja otvaran je motor i menjani dihtunzi, i majstor sa iskustvom od preko 35 god. rekao mi je da je ojacana radilica i da je taj kvar koji se kod Coupe-a cesto javlja sredjen! :yes Inace ja sam ga kupio od Dejana pre 2 god. i dobro se navozio, ne znam jesi li ga vozio, ali je osecaj neopisiv! :D

Prodajem ga zato sto sam u medjuvremenu poceo da studiram i mnogo mi je tesko zato sto sam imao VEELIKE planove s njim, ali....... :(

Ovo je ta radilica:

ewe81.jpg

ewe80.jpg

http://www.jw-racing.de/index.php?route=product/product&path=66&product_id=233

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam ga vise puta, ali sa 1.8 motorom i nije bio neki osecaj, verovatno ga bas iz tog razloga nisam kupio. U to vreme sam vozio kappu 2.0 20vt pa mi je coupe bio malo.....smesan.

Po eper-u je bio 1.8 16v 1998 god, a i nije mi jasno kako carina moze da bude niza za 2 god. mladji auto. ok, turbo je dosta skuplji po katalogu ali sam siguran da bi ta razlika u godinama taman anulirala razliku u ceni.

Zbog cega bi neko divljacio regularne papire, i pravio od gotovog veresiju ako ne dobija nista tim postupkom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos nesto.Kad se prilikom legalizacije smanjuje kubikaza,to znaci da se komplet dokumentacija predaje fals,jer samo tako u stranim papirima moze da pise zeljena kubikaza motora.Te stvari nisu za igru...Druga stvar koja mi je zasmetala je taj cudotvorni cip koji daje tolike konje,a smanjuje potrosnju!?!? :yes O ojacanoj radilici od titanijuma vec nemam komentara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vvlajko

Ja kad sam ga prvi put vozio bio je 16vt i vrteo se mnogo lako u crveno... iz 2. izvlaci 120. Na poklopcu motora pise 1.8.

Ljudi, ja sam auto tako uzeo i hvala Bogu nisam imao nikakve probleme. :) Stvarno ne znam... Sve je ok sada! Nemam nikakvih problema prilikom tehnickog,ni prilikom registracije... Cisto sumnjam da je prosli vlasnik menjao motor!! Nema on vremena za to. :(

@vukic

A sto se tice chip-a, auto nema nikakve blokade. Vozio sam drugov 16vt stock. mnogo se drugacije ponasa u voznji. Slabije reaguje na gasi i ima manji boost iz 1. i 2. brzine.(0.6 i 0.8 bar) I max speed je na 225. (dok je chipom boost podignut na 0.8 i 1 bar) sto je max sto moze da se izvuce iz fabricke Garrett T04 turbine.

A oko potrosnje to zavisi od vozaca do vozaca. Kad vozim penzionerski tu je oko 10-11l. naravno kad ga nagazis,ode na 20l. ali kad ostavis neke novije turbase i neki GTI iza sebe.... :rolleyes:

Nije titanijumska radilica u pitanju!

Ova je ojacana sa 8 kontrategova.

Uostalom ljudi, sto ste se toliko bacili na kritike?

Ja sam bio 100% iskren. Nema lazi,nema prevare. Sve je otvoreno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što vam je toliko čudna priča oko kolenastog vratila? Čovek je stavio jače vratilo i kraj priče...

Auto fino izgleda na slikama! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze lock. Auto vise nije na prodaju.. bacam se na tuning. Vidimo se na nekom skupu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...