Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911 (997) Turbo / 911 (964) Turbo

Recommended Posts

Najavljen Feuerbach GTL Coupe

 

feuerbach 4.jpg

 

Feuerbach sa nekoliko zatamnjenih slika najavljuje model GTL Coupe, a to je u stvari njihov modifikovani Porsche 911. Kompaniju Feuerbach je 2019. godine osnovao Christopher Reitz, bivši glavni dizajner u Nissan Europe, a takođe je i unuk Ferdinanda Porschea.

 

feuerbach 3.jpg

 

Reitz je osnoivao kompaniju da dizajnira i proizvodi seriju malih, ručno napravljenih automobila koji odaju počast porodici Porsche. Prvi je na redu Feuerbach GTL Coupe, baziran na 997-generaciji 911 GT3. Iako će deliti istu šasiju, imaće jedinstvenu karoseriju od ugljeničnih vlakana koju su dizajnirali Reitz i dizajnerski tim kompanije u Barseloni. Najavne slike otkrivaju da GTL Coupe ima zadnji deo sa jedinstvenim LED svetlima i prepoznatljivim poklopcem motora umesto normalnog zadnjeg stakla.

 

feuerbach 2.jpg

 

Što se motora tiče, umesto originalnog 3.8 šestocilindraša ugrađivaće se ručno napravljeni 4.3 atmosferski motor koji razvija 540KS pri 8500 obrtaja. Ovde treba napomenuti da će Feuerbach  ponuditi i snažnije verzije istog motora. Motor će biti uparen sa sa šestostepenim manuelnim ili PDK menjačem, oba ručno napravljena od strane neimenovanog dobavljača Porschea.

 

feuerbach 1.jpg

 

Kupcima će biti na raspolaganju i druga poboljšanja, uključujući nove komponente kočenja i vešanja. Slika unutrašnjosti prikazuje elemente od ugljeničnih vlakana i alkantaru, a Feuerbach najavljuje i opcioni zaštitni kavez, kao i sportska sedišta i pojaseve. Cene za Porsche GTL Coupe će startovati od 540.000 evra, bez opcija i lokalnih poreza.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Everrati Porsche 964 Cabriolet

 

228584-Everrati 04.jpg

 

Everrati je predstavio još jedan električni Porsche, a radi se o modifikovanom modelu 964 Cabriolet sa Widebody paketom i snagom od 500 konja.

Everratijev Porsche 964 Cabriolet zadržava klasičan izgled, sa suptilnim modifikacijama na spoljašnjosti i unutrašnjosti. To je sve deo potpune restauracije pre nego što se izvrši električna konverzija. Treba napomenuti da vlasnici mogu da vrate svoj 964 na originalnu specifikaciju sa SUS pogonom u bilo kom trenutku u budućnosti, čuvajući njegovu vrednost na tržištu klasičnih automobila.

 

228586-Everrati 03.jpg

 

Everrati inače zadržava izduvne cevi na svojim Porsche 964 konverzijama, skrivajući njihovu EV prirodu.

 

228585-Everrati 02.jpg

 

Ovaj 911 na baterije je opremljen električnim motorom koji proizvodi 446KS ili 507 KS i 500 Nm obrtnog momenta, što je značajno više od fabričke 964 Carrere na kojoj se bazira. Snaga se prenosi na zadnje točkove omogućavajući ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (0-97 km/h) za manje od 4 sekunde za snažniju verziju. Baterija ima kapacitet od 62 kWh, što nudi domet vožnje od 200 milja (322 km). Cilj konverzije je bio da se zadrži karakter standardnog Porschea 964 ne samo u pogledu dizajna već i dinamike vožnje. Iz tog razloga, Everrati je dao sve od sebe da kalibriše raspodelu težine i konfiguraciju šasije što je moguće bliže verziji s motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Opciono, 964 može da bude opremljen sa potpuno podesivim TracTive vešanjem. Unutrašnjost ima alkantaru i kožne presvlake u plavim i belim nijansama. 

 

228587-Everrati 01.jpg

 

Model je razvijen u Oksfordširu u Velikoj Britaniji i proizveden uz pomoć firme Aria Group sa sedištem u Kaliforniji. To takođe znači da se Everratijev 964 može proizvoditi sa obe strane Atlantika, a nudi se u Velikoj Britaniji, Evropi i SAD. Everrati nije objavio cenu za konverziju, ali cena njihovog električnog 964 Coupea se kreće između 260.000 i 325.000 dolara plus lokalni porezi, ne uključujući cenu automobila donatora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Theon Design Porsche 911

 

228768-theon 05.jpg

 

Britanski Theon Design je jedan od onih koji nude restomod kreacije na bazi Porschea 911. U ovom slučaju imamo model iz 964 generacije, sa zadnjim pogonom, šestostepenim manuelnim menjačem (modifikovan od transmisije koju koristi noviji model 993) i diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem.

 

228766-theon 04.jpg

 

Ispod upadljive ljubičaste boje su paneli karoserije od ugljeničnih vlakana koji smanjuju težinu automobila na samo 1.164 kilograma.

 

theon 03.jpg

 

Za pogon se brine atmosferski šestocilindrični 4.0 motor sa 400KS i 476 Nm obrtnog momenta.

 

228767-theon 02.jpg

 

Tu su i modifikovani kočioni sistem (sa karbonskim diskovima), aktivni zadnji spojler, točkovi u Fuchs stilu od 17 inča, moderni klima uređaj, Recaro Club Sport prednja sedišta, kožni paneli, bežični punjač za pametne telefone, Bluetooth, Focal audio sistem...

 

theon 01.jpg

 

Cene počinju od 380.000 funti (oko 420.000 evra), a to ne uključuje donatorski automobil i lokalne poreze. Pored toga, rok isporuke je oko 18 meseci.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 sa Subaru motorom

 

229311-eneos 997 04.jpg

 

Na SEMA Sajmu posebnu pažnju privlači Porsche 911 (997) koji je dobio motor iz Subaru Impreze STI i GT3R aero body kit.

 

229312-eneos 997 03.jpg

 

Za ovu unikatnu kreaciju su se pobrinuli Eneos i DevSpeed Motorsports, pri čemu je kao baza poslužio Porsche 911 GT3 iz 2007. godine, a ugrađen mu je modifikovani EJ25 boxer motor iz Subaru Impreze STI iz 2008.

 

229313-eneos 997 02.jpg

 

2.5 četvorocilindrični motor zahvaljujući BorgVarner EFR 7064-C turbo punjaču, Vibrant Vertical Flow interkuleru, sistemu za gorivo Nuke Performance i izduvnom sistemu od nerđajućeg čelika sada isporučuje 550KS.

 

eneos 01.jpg

 

Pogon je na zadnje točkove, a tu su i Subaru STI šestostepeni manuelni menjač, modifikovano oslanjanje, zaštitni kavez CageKits, VAD Design GT3R aero body kit (prednji spliter, blatobrani sa otvorima za vazduh, krov od ugljeničnih vlakana, novi zadnji branik... ), 19-inčni Rotiform 917 točkovi, Toyo Proxes R888R gume 265/35 R19 i 345/30 R19, Subaru WRC plava i žuta livreja, kao i dva Tillet B6 Screamer sedišta od ugljeničnih vlakana, digitalni instrumenti i novi volan.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

DP Motorsport Porsche 964

 

229998-dp 05.jpg

 

Predivni Porsche 964 nedavno je potpuno restauriran i modifikovan u pogonu kompanije DP Motorsport.

Kompanija koju predvodi Patrik Cimerman, poseduje veliko iskustvo po pitanju klasičnih 911 modela, a u ovom poslednjem slučaju, ni jedan šraf nije ostao na svom mestu tokom transformacije sportskog automobila i njegovog činjenja još impresivnijim nego onda kada je napustio fabriku kompanije Porsche.

 

229999-dp 04.jpg

 

Kako bi kreirali ovaj posebni 964 model, poznat kao Classic RSR, DP Motorsport je pripremio specijalne, ručno kreirane komponente za karoseriju, dobijene od ultra-laganih mešavina ugljeničnih vlakana i kevlara. Ova kompanija takođe je kreirala i nova prednja krila, zadnje bočne prozore, posebnu haubu, prednji vezni lim, bočna vrata sa zelenim zatamnjenim pleksiglasom i novo kožno nebo u enterijeru.

 

230000-dp 032.jpg

 

Za dalje dodavanje poželjnosti ovom automobilu zadužen je komplet ojačanih Fuchs točkova, koji mere 15x9 napred i 15x11 pozati, sa Michelin TB5 gumama od 225/50 na prednjoj i 285/40 na zadnjoj strani. Vešanje je dobijeno od strane kompanije KW, a ono ne samo da spušta visinu ovog modela, već takođe popravalja i njegovo upravljanje.

 

dp 02.jpg

 

Eksterijer ovog klasičnog modela krasi predivna nijansa poznata kao ''Stonegrey'' i ona je uparena sa dekorativnim štraftama ofarabanim u bordo.

 

230001-dp 01.jpg

 

Ekstenzivni radovi preneli su se i na pogonski sklop ovog 964 automobila, a oni su bili dovoljni kako bi njegovu snagu sada podigli na velikih 320KS/380 Nm obrtnog momenta što je za 70 konja više od standardnog modela. Ovo poboljšanje postignuto je povećanjem kapaciteta ovog agregata na 3.8 litara, dok je dodatno njima doprineo i specijalno dizajnirani izduvni sistem, kreiran od lakog nerđajućeg čelika. Uparen sa ovom mašinom stiže petostepeni manualni menjač. DP Motorsport je takođe modifikovao i etnerijer predivnog klasika, dodajući mu zavareni rol bar, naramenice za pojaseve i zadnju poprečnu šipku, kadice obložene u sintentičkoj koži i alkantari, Schroth pojaseve sa četiri tačke vezivanja, Momo sportski upravljač, ultra-lagane panele kontrolne table i perforirane pedale.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Theon Design Porsche 911 (964)

 

230081-theon 04.jpg

 

Britanska kompanija Theon Design, bez sumnje, spada među najcenjenije kompanije u kojima se bave skupim restomod projektima na osnovi Porschea 911 iz Serije 964, a nova potvrda je restaurirani i modifikovani ''elfer'' koji nosi nadimak BELL001, a naručio ga je neimenovani kupac iz Belgije.

 

230082-theon 03.jpg

 

Coupé iz Oxfordshirea pokreće vazduhom hlađeni 3.6 litarski 6-cilindarski boxer motor kojem u ovom slučaju asistira Rotrex mehanički kompresor, pa se znatno olakšan BELL001 može pohvaliti sa 400 konjskih snaga i skoro 500 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju distribuciju na zadnju osovinu je zadužen ručni 5-stepeni menjač Getrag G50.

 

230079-theon 02.jpg

 

Smanjenju mase automobila (1.265 kilograma sa svim tečnostima i punim rezervoarom) doprinelo je korišćenje ugljeničnih vlakana od koji je napravljena većina karoserijskih panela, a u Theonu su uspeli i u nameri da pomenute kilograme rasporede između osovina u odnosu 50:50. Pored adaptivnog oslanjanja i vrhunskih guma Michelin, upravljivosti će pomoći i ograničena mehanička blokada diferencijala.

 

230080-theon 01.jpg

 

Posao oko restauracije i modifikacije je trajao 18 meseci, a kupac je za svoj BELL001 koji ''čuči'' na prepoznatljivim 17-inčnim Fuchs felnama izdvojio oko 450.000 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Turbo prodat za 1.19 miliona dolara

 

230296-porsche 964 13.jpg

 

Primerak Porschea 911 Turbo prodat je za impresivnih 1.265.000 dolara. Tajna visoke cene krije se u činjenici da nije reč o običnom modelu 964, nego o verziji koja je veoma retka s obzirom na to da je proizvedeno svega 17 primeraka.

 

230297-porsche 964 12.jpg

 

Za modelsku 1994. godinu Porsche je proizveo specijalni Turbo S model sa svojom X88 modifikacijama motora. To znači veći turbopunjać, veći interkuler, dizne većeg protoka, poboljšanu bregastu osovinu i novi izduvni sistem. Rezultat je bilo povećanje snage sa 355 na 380 KS i 520 Nm obrtnog momenta. Svaki od 17 primeraka je imao otvore na blatobranima slične onim na modelu 959, trodelne 18-inčne felne, drugačiji prednji spliter i zadnji spojler poznat kao ''kitov rep''.

 

230298-porsche 964 01.jpg

 

Kada je bio nov, automobil je koštao 126.360 dolara, odnosno 254.094 dolara današnje vrednosti.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Theon BEL001 Porsche 911 (964)

 

Iza ovog poznatog dizajna krije se nešto potpuno drugačije - proizvod britanske firme Theon:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Theon Design Porsche 964

 

232790-theon 05.jpg

 

Theon Design tiho gradi svoje ime, a njegovi projekti bazirani na klasičnom Porscheu 911 su drugačiji od ostalih jer im poklanja mnogo pažnje fokusirajući se na detalje. Najnovija kreacija je potpuno restaurirani Porsche 911 964, koji je nazvan ITA001. Pripremljen je za kupca u Italiji, poseduje laganu karoseriju i motor koji razvija 400 konja.

 

232793-theon 04.jpg

 

Theonov cilj je bio doprinos originalnom duhu, a ne da bezobzirno poveća snagu i promeni osnove dizajna. Gledajući eksterijer, ITA001 se čini kao sjajno očuvani primerak Porschea sa vazdušnim hlađenjem, ali Schwartz crna boja krije karoseriju od ugljeničnih vlakana. Svaki panel je digitalizovan i skeniran kako bi savršeno odgovarao.

 

232792-theon 032.jpg

 

Smanjenje težine nije ograničeno samo na karoseriju, nego je ugrađena elektronika iz vazduhoplovstva, kao i električna pumpa servo upravljača, a dodati su i moderni kompresori klima uređaja smešteni napred kako bi se postigla bolja raspodela težine. Automobil je težak samo 1.152 kg sa svim tečnostima.

 

232791-theon 02.jpg

 

Porsche pokreće 4.0 litarski 6-cilindrični motor sa vazdušnim hlađenjem, ali izvučeno je više snage. Pomenuti motor isporučuje 400 KS i 427 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa 6-stepenim veoma retkim manuelnim menjačem iz modela 993 RS. Na automobilu su 18-inčne Fuchs felne.

 

232794-theon 01.jpg

 

Novi sistem oslanjanja TracTive Active Controlled Electronics (AEC) brine se za upravljivost, a poseduje i hidraulični sistem podizanja nosa automobila kako bi se dodatno podigao od tla kada je to potrebno. Unutrašnjost je karakteristična za Theon Design, tu su Recaro Touring sedišta sa Bridle kožom, dok su zadnja dizajnirana na osnovu onih u modelu 928. Deo prednje table je magnetni bežični punjač, a automobil je dobio i ozvučenje sa šest Focal zvučnika i podrškom Bluetooth-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit Automotive g11 (Porsche 911 997 Restomod)

 

edit-automotive 05.jpg

 

Edit Automotive g11 je restomod baziran na šestoj generaciji Porschea 911.

Dizajnirao ga je Petr Novague, pri čemu svaki g11 prihvata filozofiju jednostavnosti kako bi obezbedio čistu vezu između vozača i mašine. Edit Automotive planira da modifikuje 99 automobila, za koje kaže da su inspirisani originalnim 911, i koji ponovo raspiruju strast za veštinom vožnje.

 

edit-automotive 04.jpg

 

Porsche je proizvodio šestu generaciju modela 911 od 2005. do 2013., a Edit Automotive kreće o 997-ice sa atmosferskim 3.6 litarskim ili 3.8 litarskim šestocilindričnim motorom podešenim da raspolaže sa 325 i 400 KS.

 

edit-automotive 03.jpg

 

Svaki motor se rastavlja, zamenjujući istrošene komponente i ugrađujući nove.

 

edit-automotive 02.jpg

 

Pored nadogradnje motora, Edit Automotive poboljšava unutrašnjost vrhunskim materijalima i promenama kako bi pružio analogno iskustvo vožnje. Ipak, Edit g11 zadržava pogodnosti modela 997 kao što su klima uređaj, grejana sedišta i kontrola vuče.

 

edit-automotive 01.jpg

 

Automobil je doteran sa prednjim i zadnjim elementima od ugljeničnih vlakana, pri čemu Edit Automotive kaže da izgled crpi inspiraciju iz originalnog dizajna Porschea 911. Takođe, i oslanjanje je modifikovano, dok ostale karakteristike uključuju sportski izduvni sistem, nove točkove i nove kočnice sa GT3 prednjim diskovima i Brembo čeljustima. Opcije uključuju karbonsko-keramičke kočnice i diferencijal sa ograničenim proklizavanjem. Cene za Edit g11 počinju od 170.000 evra i može se prilagoditi željama kupca. Klijenti imaju mogućnost da odaberu boju, detalje eksterijera, kao i unutrašnje boje i materijale. Svaki automobil takođe ima jedinstvenu pločicu sa serijskim brojem, što označava njegovu ekskluzivnost.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fogline Industries Porsche 911 restomod

 

fogline 04.jpg

 

Jedan od novijih restomod projekata na osnovi Porschea 911 iz Serije 964 potpisuje inženjer Allen Bischofberger iz američke kompanije Fogline Industries.

Na sve dužoj listi kompanija koje restauriraju i modifikuju Porscheove besmrtne ''elfere'' iz vremena u kojima su ih pokretali vazduhom hlađeni boxer motori (zaključno sa Serijom 993) našla se i američka kompanija Fogline Industries koja je predstavila restomod projekat na osnovi Porschea 911 iz Serije 964.

 

fogline 03.jpg

 

Skuplji od sličnih kreacija koje dolaze iz kompanija Singer, Theon Design, Paul Stephens, Gunter Werks... restomod 911 koji u ime kompanije Fogline potpisuje Allen Bischofberger pokreće vazduhom hlađen 4.0 litarski 6-cilindarski atmosferski boxer motor (430 konja pri 7.800 obrtaja), a izvanrednoj zvučnoj kulisi pomaže i novorazvijeni titanijumski izduvni sistem. Prenos snage na zadnju osovinu se obavlja posredstvom ručnog 6-stepenog menjača.

 

fogline 02.jpg

 

Za masu koja iznosi samo 1.220 kilograma je zaslužno obilno korišćenje karbona od kojeg su napravljeni skoro svi delovi karoserije, a Coupé je postavljen na ultralaganim 18-inčnim felnama (Augment Wheels) na kojima su gume širine 265 mm napred i 305 mm pozadi. Iza kočnica iz ponude renomirane italijanske kompanije Brembo krije se višestruko podesivo vešanje.

 

fogline 01.jpg

 

Posao oko uređenja kožom obložene unutrašnjosti u kojoj dominira plava boja upotpunjena detaljima u boji zlata poveren je specijalistima iz kompanije DJ Interiors Custom. Tu su i Recaro sedišta, trokraki Sparco upravljač i redizajnirani analogni instrumenti, a u duhu modernih vremena je omanji displej multimedijalnog sistema koji je kompatibilan s aplikacijama Android Auto i Apple CarPlay. Kupcima ovakvih automobila verovatno neće smetati informacija da Fogline Industries za svoju restomod priču zauzvrat traži 1.14 miliona evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 (964) Carrera RSR 3.8 prodat za pravo bogatstvo, a nikad nije opran

 

238992-porsche 964 03.jpg

 

Izgleda prljavo, ali prodat je za bogatstvo. Ovaj Porsche 964 Carrera RSR 3.8 iz 1993. godine ima samo 10 km na brojčaniku, a 30 godina stari zaštitni film iz fabrike je još na njemu.

Porsche 911 Type 964 Carrera RSR 3.8 Strassenversion je drumska verzija Porscheovog trkačkog automobila 964 RSR sa početka '90-tih. Proizveden je samo 51 primerak, a kupcima je isporučen direktno iz fabrike. Porsche Motorsport je konstruirao samo dve Strassen verzije, a ovaj primerak je jedan od te dve.

 

238994-porsche 964 02.jpg

 

Vlasnici nisu ni uklonili zaštitni film sa laka, a merač pokazuje 10 km. Ispod zaštitnog filma se nalazi lak u polarnoj srebrnoj boji, a unutrašnjost je izrađena od jarko crvene kože. Automobil je opremljen rezervoarom goriva od 120 litara, kao i Le Mans motorom sa dvostrukim svećicama na svakom od šest cilindara. Sada je ovaj Porsche prodat na Bonhamsovoj aukciji u Abu Dabiju za 2.127.500 američkih dolara (1.97 miliona evra).

 

238993-porsche 964 01.jpg

 

Verovatno će novi vlasnik morati da potroši još novca na pokretanje motora, jer nije upaljen od 1993. godine. Snaga je po fabričkim podacima iznosila 320 KS, ali prema Car & Driver-u, stvarna snaga je 375 KS. Porsche 911 RSR ima samo 1.210 kg, tako da ubrzanje do 100 km/h traje samo 3.7 sekundi, što je brže od Ferrarija F40.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...