Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

Porsche 911 (997) Turbo / 911 (964) Turbo

Recommended Posts

Cam Shaft Porsche 911 Turbo (997)
 
cam%20shaft%20997%201.jpg
 
Nemački Cam Shaft je, obeležavajući 50-godišnjicu Porscheovog modela 911, predstavio modifikovanu verziju modela 911 Turbo (serije 997) sa ''Gulf;; eksterijerom (folija – cena dorade iznosi 2.800 evra). Ovaj plavo-narandžasti 911 Turbo je takođe dobio i modifikovano ogibljenje, 19-inčne O.Z. Ultraleggera alu točkove i novi sportski izduvni sistem, dok se za pogon brine twin-turbo 3.6 litarski motor sa 478 kW/650KS i 800 Nm obrtnog momenta (ograničeno).
 
cam%20shaft%20997%2011.jpg
 
Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 3.8 sekunde, od 100 km/h do 200 km/h stiže za 6 sekundi, a od 100 km/h do 300 km/h za 20.3 sekunde.  
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mcchip-dkr Porsche 911 Turbo S

 

mc%20chip%20997%201.jpg

 

Nemački mcchip-dkr predstavlja svoj novi kit za pojačanje motora u Porscheu 911 Turbo S, serije 997.

 

mc%20chip%20997%20111.jpg

 

To znači da je njegov 3,8 litarski turbo šestocilindraš pojačan sa 390 kW/530KS i 700 Nm na 441 kW/600KS i 815 Nm obrtnog momenta.

 

mc%20chip%20997%201111.jpg

 

Sem pojačanog motora, ovaj 997 Turbo S je između ostalog dobio i zaštitni kavez, zadnje staklo od polikarbonata, alu točkove sa modela 997 GT2 RS, modifikovano ogibljenje i Recaro SPG trkačka sedišta sa kožom i alkantarom.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Switzer Performance Porsche 911 Turbo sa 900 KS

 

switzer%20911%2011.jpg

 

Switzer Performance nam predstavlja svoj novu kreaciju - Porsche 911 Turbo prethodne generacije pojačan na 900 konja. Tačnije, u pitanju je 911 Turbo iz 2007. godine, a između ostalog ima Switzer turbo punjače, nove interklulere i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika.

 

switzer%20911%201111.jpg

 

Rezultat je pomenutih 900KS (i 1083 Nm obrtnog momenta), pa ubrzanje od 60-130 milja na sat (96-209 km/h) traje manje od 5 sekundi, dok četvrt milje (402 metra) prelazi za oko 9 sekundi pri 241 km/h.

 

switzer%20911%201.jpg

 

U paketu su takođe i H&R opruge i komplet 19-inčnih HRE 597 Rs točkova sa Toyo R888 gumama.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Vorsteiner Porsche 911 Turbo V-RT Edition (997)

 

vorsteiner%204.jpg

 

Američki tjuner Vorsteiner nam predstavlja svoj novi aero body paket V-RT Edition namenjen Porscheu 911 Turbo prethodne generacije (997).

 

112283-vorsteiner%2011.jpg

 

U najkraćem, ovaj 911 Turbo je između ostalog bogatiji za redizajnirani prednji branik, prednji spojler od ugljeničnih vlakana, kao i zadnji difuzor i otvore za vazduh takođe od ugljeničnih vlakana.

 

112284-vorsteiner%201111.jpg

 

Paket zaokružuju i 20-inčni alu točkovi i nove Vorsteiner velur patosnice.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Ingo Noak Tuning Porsche 911 (997)

 

117215-ingo%201.jpg

 

Ingo Noak Tuning se pobrinuo za modifikaciju prethodne generacije Porschea 911 (997).

 

117216-ingo%2011.jpg

 

Ovaj tjuner je za 997-icu predvideo wide body kit (redizajnirani prednji branik sa velikim otvorom za vazduh, zadnji branik, proširenja blatobrana, fiksni zadnji spojler), retrovizore od ugljeničnih vlakana, dve centralno postavljene izduvne cevi od nerđajućeg čelika, set 19-inčnih alu točkova sa gumama 235/35 R19 i 305/30 R19, modifikovano ogibljenje i kožna sedišta.   

 

ingo%20111.jpg

 

ingo%201111.jpg

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Lamborghini LP 700-4 Aventador Capristo Stage 1 (730 HP)

vs

Porsche 911 Turbo (997) Mk.2 G-Force Stage 2 (600 HP)

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Wimmer Porsche 911 Turbo sa 828KS

 

wimmer%207777.jpg

 
Nemački tjuner Wimmer Rennsporttechnik Solingen GmbH je odlučio da poveća snagu Porschea 911 Turbo (997) na 828KS. Izbor je pao na kabriolet verziju Porschea 911 Turbo. Automobil je ofarban u zlatnu boju, a dobio je 19-inčne OZ Ultraleggera točkove sa Michelin gumama. Paket uključuje i distancijale, kao i KW oslanjanje.
 

wimmer%207.jpg

 
Snaga Porscheovog 3.6 litarskog šestocilindričnog motora je povećana sa 473 na 828KS. Maksimalna brzina sada iznosi 348 km/h, a od 0 do 200 km/h automobil ubrzava za samo 10.1 sekundu. Za to su zaslužna dva turbo punjača i podešavanje elektronike.
 

wimmer%2077.jpg

 
Wimmer je zamenio svećice i postavio snažniju pumpu za gorivo. Porsche je dobio sportsko kvačilo i lakši izduvni sistem napravljen od nerđajućeg čelika.
 

wimmer%20777.jpg

 
Vlasnici Porschea 911 Turbo trebaju da znaju da Wimmer traži 42.051 evro za paket performansi i 8.086 evra za točkove, gume i podešavanje šasije.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atarius Concept Porsche 997 Predator

 

atarius%201.jpg

 
Iako je Nemačka poznata po najkvalitetnijim tjuning kompanijama, tu i tamo pojave se i pojedine kompanije iz drugih evropskih zemalja čije tjuning kreacije mogu ići rame uz rame sa najjačima. Među njima je i španska firma Atarius Concept. Poslednja kreacija u nizu madridske tjuning kompanije Atarius Concept je zasnovana na Porscheovoj seriji 997 i prodaje se pod ''opasnim'' nazivom Predator. U Atariusu su, vođeni idejom dizajnera Mariusa Dumitrascua, karoseriju modela 997 opremili proširenim karoserijskim komponentama, a rezultat dorade je da automobil spolja izgleda onako kako izgledaju Porscheove trkačke 997-ice, s tim da se Atariusova verzija može koristiti na javnim putevima.
 

atarius%2011.jpg

 
Pored ogromnih otvora za vazduha, u trkačkom duhu je i karbonski otvor za vazduh za putničku kabinu koji je smešten na krovu, po mnogima, jedne od najlepših serija besmrtnog Porschea 911.
 

atarius%20111.jpg

 
U odnosu na standardni 997, Predator je opremljen krućim i spuštenim oslanjanjem, a tu su i posebni crni aluminijumski točkovi ispod kojih se mogu videti žute kočione čeljusti, što uz boju same karoserije opravdava nadimak koji ovaj automobil nosi.
 

atarius%201111.jpg

 
Najupečatljiviji deo zadnjeg dela automobila bez sumnje su četiri završetka novog izduvnog sistema ispod kojih je naglašeno veliki difuzor vazduha. Tu je i novi spojler s kojim je programirano povećana sila potiska na zadnju osovinu. Iako Atarius nije objavio fotografije unutrašnjosti, spolja se mogu videti drugačija prednja sedišta i sigurnosni kavez, čime se aludira da će se ovaj Porsche 997 ipak najbolje osećati na stazi. U Atarius Conceptu naglašavaju da se svi karoserijski elementi, uz dodatne troškove, mogu dobiti i u karbonskoj verziji.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav polovnjak: 2010. godište, ''kao čaša'', prešao samo 128 km…

 

160029-porsche%20p%201.jpg

 

Na aukciji u Londonu, uskoro će se pojaviti vrhunski polovnjak. Teško je da se kaže ''oldtajmer'', s obzorom da je automobil proizveden 2010. godine, ali je već dovoljno redak i u vrhunskom stanju, da bi njegova prodaja prošla nezapaženo za iskusne kolekcionare. Reč je o Poršeovom modelu ''911 sport klasik'' koji je proizveden u samo 250 primeraka, a primerak koji se nudi je u perfektnom stanju, sa samo 128 pređenih kilometara!

 

160030-porsche%20p%2011.jpg

 

Čitav automobil je urađen u retro stilu 70-tih godina, a pokreće ga, atmosferski 3.8-litarski šestocilindraš sa 402 konjske snage. Za ovaj 997 još nije određena početna cena, ali s obzirom da je ovakve automobile teško naći i sa manje od 8.000 pređenih kilometara, pretpostavlja se da će taj podatak biti veoma bitan faktor prilikom aukcije.

 

160031-porsche%20p%201111.jpg

 

Nekog će možda odbiti činjenica da je volan u ovom automobilu na desnoj strani, dok će druge možda privući podatak da ovaj Porsche ima jednogodišnju garanciju...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Retki Porsche 911 Leichtbau ide na aukciju

 

porsche%20911%20l%201.jpg

 

Retki Porsche 911 Leichtbau će biti prodat na aukciji u maju, a očekuje se cena do milion dolara. Kompanija Porsche je proizvela samo 86 primeraka modela 964 Turbo S, koji je nazvan Leichtbau jer je bio za 180 kg lakši, ali i 40 mm niži od standardnog modela 911 Turbo u to vreme. Takođe, imao je 61KS više. Uklonjena su i zadnja sedišta, postavljena su aluminijumska vrata, a korišćena su i karbonska vlakna.

 

porsche%20911%20l%2011.jpg

 

Ipak, ovaj automobil je zaista poseban, nosi oznaku C99, ima sedišta u tri boje, što se odnosi i na upravljač, a to ukazuje da se ne radi o tipičnom modelu 964 Turbo S.

 

porsche%20911%20l%20111.jpg

 

Retki četvorotočkaš će biti prodat na aukciji kuće Silverstone Auctions. Proizveden je u decembru 1992. godine, a radi se o 51. od ukupno 86 primeraka. Pokreće ga 3,3 litarski turbo motor, koji razvija 381KS, a uparen je s petostepenim menjačem. Procenjuje se da će biti prodat po ceni od 880.000 do 1.000.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Turbo S Leichtbau prodat za 649.428 evra

 

porsche%20911%20l%201.jpg

 

Na aukciji kuće Silverstone Auctions prodat je Porsche 911 Turbo S Leichtbau za 649.428 evra.

Radi se o veoma retkom automobilu proizvedenom 1993. godne, koji je jedan od samo 86 proizvedenih primeraka. Njegova vrednost je visoka i zbog činjenice da je jedan od samo šest koji su ofarbani u crnu boju, s neobičnim kožnim sedištima u tri tona, a tu temu prate i upravljač i paneli na vratima. Ovaj model je za 180 kg lakši u odnosu na standardni 911 Turbo iz tog vremena zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana i aluminijumskim vratima. Zadnja sedišta su izvađena, a poklopac prtljažnika i zadnji spojler su napravljeni od kevlara. Osim što je značajno lakši od standardnog Turbo S modela generacije 964, Leichtbau ima i 61KS više, tako da ukupna snaga 3,3 litarskog šestocilindričnog motora iznosi 381KS. Motor je uparen sa petostepenim manuelnim menjačem. Automobil poseduje i dodatne ventilacijske ovore za hlađenje kočnica.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balet na ledu 911 modela sa superpunjenjem i 420KS

 

porsche 911

 

Postoji nešto magično vezano za predivnu liniju 911 i sve njene modele. Međutim, ukoliko niste veliki obožavalac ikoničnog Porsche modela, definitivno ćete to postati nakon gledanja ovog videa. Hooningan je vozio 964 generaciju 911 modela preko zamrznutog jezera, a vozilo kreirano od strane Kelly-Moss Road and Race kuće, predstavlja pravu zver od mašine. 911 automobili sa vazdušnim hlađenjem možda jesu specijalni, ali ovaj primerak zaista podiže standarde čitave linije.  964 je dobio obilje promena kako bi bio u mogućnosti da postane off-road automobil, ali najprominentnija modifikacija svakako jeste njegov motor. Standardni 964 modeli dolaze sa šestocilindrašima zapremine 3.6 litara, koji stvara 247 ks i 228 Nm obrtnog momenta. Ova jedinica je kasnije zamenjena 3.8 litarskom koja je bila dobra za 430KS. Pored modifikovanog motora, ovaj reli 911 dobio je jače opruge, Hella LED farove, gume za sve terene, blatobrane, Brembo i Stoptech kočnice, između ostalog. Rezultat može sa lakoćom preći na bilo koji teren  i iznedriti veliki osmeh na lice svog vozača. Video koji možete videti pomalo je dugačak, a sve dobre stvari počinju od šestog minuta, ali ćete svakako poželeti dobar par slušalica i nešto jači zvuk, jer samo nekoliko automobila zvuči toliko dobro kao ovaj.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan od samo 250 proizvedenih Porschea 911 Sport Classic uskoro na aukciji

 

porsche sc 11.jpg

 

Prve procene kažu da će novi vlasnik za bespekoran primerak drugog od ukupno 250 proizvedenih Porschea 911 Sport Classic morati da izdvoji pola miliona dolara. Porsche je 2010. godine ljubiteljima klasike ponudio brojčano ograničeno izdanje modela 911 iz Serije 997.2. Svi su našli svoje kupce za manje od 48 sati od početka prodaje, a jedan od 250 proizvedenih primeraka izuzetno retkog Porschea 911 Sport Classic aukcijska kuća ''RM Sotheby's'' će ponuditi na aukciji koja će se 18. januara održati u Finiksu (Arizona).

 

porsche 911 sc 1.jpg

 

Prethodnik Porscheovih ''analognih'' modela 911 R, Carrera T i GT3 Touring je drugi od 250 proizvedenih primeraka. Čuvan je u strogo kontrolisanim klimatskim uslovima i prešao je samo 240 kilometara. Prepoznatljiv po jedinstvenoj sivoj boji karoserije, zadnjem spojleru po uzoru na legendarnu Carreru RS 2.7 sa početka sedamdesetih i 19-inčnim crnim Fuchs felnama, 911 Sport Classic pokreće 3.8 litarski atmosferski 6-cilindarski boxer motor iz modela 997 Carrera S koji u ovom slučaju razvija 408 konjskih snaga pri 7.300 obr/min, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4.6 sekundi i nešto više od 300 km/h.

 

porsche sc 111.jpg

 

Prenos snage se na zadnju osovinu obavlja preko ručnog 6-stepenog menjača, a u standardnoj opremi je ograničena mehanička blokada diferencijala i karbonsko-keramičke kočnice. U ''RM Sotheby's'' procenjuju da će novi vlasnik za automobil, čija cena je u Evropi 2010. godine iznosila 169.300 evra, morati da izdvoji blizu pola miliona dolara (više od 430.000 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche 911 Diva

 

diva 004.jpg

 

Među retkim kompanijama koje se bave restauracijom i modifikacijom Porschea 911 iz Serije 964 je i mala kompanija Diva sa sedištem u Parizu. U pariskoj kompaniji Diva su odlučili da restauriraju i diskretno modifikuju 75 primeraka Porschea 911 iz famozne Serije 964, a suština njihovog pristupa je naglašeno korišćenje ugljeničnih vlakana od kojih su u ovom slučaju napravljeni svi karoserijski paneli, što je na kraju rezultiralo da masa automobila iznosi samo 1.100 kilograma.

 

diva 003.jpg

 

Lakši čak 250 kilograma od originalnog Porschea 964 Carrera 2, Divin 911 pokreće 4.2 litarski 6-cilindarski vazduhom hlađen boxer motor koji razvija više od 400 konjskih snaga, a u projektovanju motora je učestvovalo nekoliko najboljih inženjera koji su svoje plate svojevremeno zarađivali u Renaultovom F1 timu.

 

diva 002.jpg

 

Vođeni pristupom u čuvenoj kalifornijskoj kompaniji Singer, i u Divi će budućem vlasniku ponuditi velike mogućnosti personalizacije u izboru boje karoserije kao i boja i materijala u unutrašnjosti starog/novog automobila koji će se na karakterističnim 17-inčnim Fuchs felnama nuditi u dve karoserijske verzije (Coupe i Targa).

 

diva 001.jpg

 

Diva će prve primerke predstaviti narednog meseca u Londonu, a u deo priče koji otpada na modifikacije u duhu sadašnjeg vremena, pored ostalog, spadaju Brembo kočnice, podesivo oslanjanje, xenon svetla, najmoderniji audio sistem... Naravno da drvo na upravljaču i ručici ručnog menjača sugeriše na korišćenje starinskih vozačkih rukavica.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...