Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
underground79

Stilo 1.9 JTD - senzor, pedala gasa

Recommended Posts

pozdrav,

poteban mi je dobar majstor/elektricar ili mozda neka preporuka za popravku greske koju samo zimi izbacuje stilo 1.9 jtd 85kw ..

u pitanju je vremenski period kad pocne sneg da se topi, kao npr danas i juce i odmah mi izbaci gresku senzora pedale gasa.

auto mi nije garaziran i da jeste, verovatno mi se ovo ne bi ni desavalo . ponekad mi se desava da u voznji ne primi gas iz prve.

napominjem jos jednom da ovaj krajnje neprijatan problem bi mogao da me kosta mnogo ako pri skretanju ne primi gas kad je najpotrebnije .

par ljudi mi je reklo da je problem u zicanim vodovima od pedale gasa, do ECU ispod akumulatora ..

Tako da ako neko moze da popravi ili preporuci majstora koji je proveren neka mi se javi...

poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

EVO mene posle dugo vremena, taman sam hteo da se pohvalim da sam danas ugradio xenone, kad ono...

 

Crkao mi je auto, neće da prima gas. Piše engine fault, motor radi, ali gas ne prima. Prilikom ugradnje xenona sam skidao akumulator i kućište akumulatora i drljao oko onih crnih konektora, ali sad po ovom mraku nema šanse da išta uradim, onako na prvi pogled mi se čini kapo da sve dobro leži..

 

Ima li neko neku šemu kuda idu žice od papučice pedale do motora, acu-a..? Jel može neko da nađe šemu crnog (d4) konektora, ja ne uspevam, previše sam uzrujan..

 

Inače, prima gas kad ga dam do daske, zato pomišljam da je senzor stvarno crkao, jer da je prekid u žicama ne bi ga primao nikako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema to veze sa pedalom i senzorom. Sve ponovo raskači, proveri konektore da li imaju dobar spoj tj. kontakt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverio sam d4 konektor instrumentom, zice koje vode od pedale gasa imaju dobar spoj. Jedino ako je prekid u zici, ali za to je verovatnoca minimalna..

I posle kupusanja akumulatora, ugradnje xenona i vracanja svega na svoje mesto sam pomerao auto po dvoristu i nije javljao gresku, tek nakon par sati kad sam krenuo napolje..

Dijagnostika registruje neke vrednosti, ali na punom gasu pokazuje 4,7% ugao, tako da verujem da je stvarno crkla papucica, tj senzor..

Kako bilo, uzeo sam drugu za 2000, cekam malo vremena da je zamenim pa cemo videti..

Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 992D using Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javi sta si uradio...

Ako treba, da ti okacim te seme (na odmoru sam).

Sta to radite kad montirate xenone :) , Janakis je zeznuo vakuum koliko se secam ;) ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

'bem li ga, ne znam kako ovo moje ima veze sa xenonima, osim sto se desilo isti dan. Marfi je cudo...

Nego, izgleda da sam resio problem :) Zamenio sam tu pedalu gasa sa senzorom, i sad lepo prima gas, provozao sam ga malo i ide normalno. Jedino sto ne mogu da obrisem gresku, stalno se pojavi opet i svetli na tabli.. Mozda sam zeznuo sto nisam otkacio akumulator pre zamene, a mozda ce mu trebati malo vremena da je gremlini obrisu sami.. a mozda treba da odem u neki servis sa examinerom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa gremlini ...

Pored toga sto sam po nekoliko puta skidao kleme nisam imao nikakvih propratnih pojava ali zato jednom se desi da mi auto "muerto" i javi gresku. Proverim, kad uskladjenost ...bla...bla...

Tako da , ne skodi probati. Ono sto ne skodi ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našao sam kako se kod benzinca radi kalibracija klapne, ali ovaj moj na alternativno gorivo ima drugaciji komp i izgleda da nema tu opciju nigde..

ovako izgleda tab adjustment u engine sekciji:

 

FES-JTD 01.jpg

 

Auto sa novom papucicom definitivno radi kako treba, presao sam vec 40km, ali greška i dalje gori...ima li neko neku ideju šta bi trebalo uraditi

 

ovo je prikaz greske:

 

DSC-1086 02.jpg

 

a ovo su vrednosti koje daje senzor na papucici:

 

DSC-1085.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne postoji kalibracija klapne kod dizelasa..

Probao sam drugu pedalu, isti slucaj, radi a greska je i dalje tu, ne moze da se obrise.. da, probao sam i svoju staru pedalu koja je definitivno rikavela, ona i dalje ne radi..

Jel moze neko ako bude cackao nesto dijagnostikom da pogleda ove vrednosti koje sam okacio gore?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I cleared the codes from the ECU, and carried the code reader in the car with me. The first time the car went wrong I stopped, read the code and it was 0220.

- code 0220, the rheostat [ in the box above the throttle pedal ] sends a series of ohms values to the ECU which in turns transmits it to the engine.

- but the Throttle Position Sensor values were well within spec so spending £80 on a TPP was not going to solve my problem.

- when looking at the TPP I noticed a piece of wiring from the TPP going straight left to the passenger side bulkhead to an 8 pin connector.

Now this is the bit that may help others. Apparently 9/10 times this connector is making a bad contact and most garages just solder the wires together. Saves you £100. I pulled the plug apart cleaned the pins, stuck it back together and have never had a problem since.

 

Prevod ti naravno ne treba ! :D  Mislim da ce pomoci.

http://www.fiatforum.com/multipla/227794-fault-code-p0220.html#post2543636

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala zulu, čitao sam ovo, i opet gledao konektore, i prskao sprejom, ali ne vredi, greška i dalje stoji.. Ustvari setio sem se još jedne stvari koja će delimično rešiti problem (ovaj problem ću rešavati iz deset delova kako je krenulo) - smanjiću onaj buzer za grešku na minimum, tako da se greška više neće čuti, samo će sijati lampica :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem i dalje nije rešen..

Stilo je bio kod autoelektričara kojeg su mi preporučili u dva servisa, a i na internetu sam čitao pozitivne komentare.. Proverio, papučicu, instalaciju, sve do ecu-a, na kraju je i njega skinuo i kaže da je u njmeu bilo ulja. Probao je da ga sredi ali opet isto, tako da na kraju sumnja u njega..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem rešen!

Majstor je probao prvo sa nekim ECU-om od 80ks i nije bilo greške, pa sam se dao u kupovinu odgovarajućeg ecu-a. Našao sam ga za 4000din, konačno uhvatio majstora, sebe i malo vremena, ovaj zamenio ecu (samo ecu) i evo danas sve radi normalno! I tempomat.

Ponovo volim ovaj auto! :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupujem golfa!!!!! Pun k. mi je svega!
Ne mogu zamisliti kako neko normalan moze vozit ovog jebenog stila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...