Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Merlot

Lancia Dedra 1.8 - problem za paljenjem

Recommended Posts

Postovani imam problem sa lanica dedra 1.8 ie,godiste 92-go i usled velikih napora i setanja od majstora do majstora,odlucio sam da se javim vama te ako neko ima odgovora na ova moja pitanja,bicu mu zahvalam.

Poceli su zimski dani,velike hladnoce i naravno auto je palio, nisam imao ispravnu pumpu za benzin ali je palio na plin. Odlucio sam da kupim pumpu i ugradim je i naravno ista finkcionise ali se desava sledece...

Auto pali hladna na benzin i lepo radi, na 2000 odrtaja prebacuje na plin i isto lepo radi ali kada ga ugasim i odmah hocu da upalim pa za cak i nekih pola sata, vergla ali nista, ne javlja se kao da je presisao?

Kablovi su ok,svecice takodje,pritisak pumpe, gura obrtaljku u crveno i ne trokira u voznji?

E sada nisam bio nezainteresovan vec sam sam nesto radio, sumnjao sam na ventil regulacije pritiska benzina i skinuo sam vakum crevo i pogledam ono je vlazno, ima benzina u njemu a da li to tako treba ili ne, ne znam i sam pa sumnjam u njega?

Sta dalje i kako ne znam, kada ga ugasim nece da upali ni na benz ni na plin, neki savet, iskustvo?

Unapred svima hvala... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

.

.

E sada nisam bio nezainteresovan vec sam sam nesto radio, sumnjao sam na ventil regulacije pritiska benzina i skinuo sam vakum crevo i pogledam ono je vlazno, ima benzina u njemu a da li to tako treba ili ne, ne znam i sam pa sumnjam u njega?

.

.

To crevo treba da je suvo tj. ne treba da se oseća benzin. Po tome što kažeš, neispravan je regulator pritiska goriva tj. membrana na njemu.

Ne znači da je to jedini i osnovni problem ali je neispravno.

Bilo je da se uzme u Euro 07, FIAT-ov i LANCIA kataloški broj za reg. pritiska goriva: 5894037

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas cu da vidim da li mogu nabaviti regulator pritiska goriva,opet sam kontrolisao i opet je vakum crevo puno benzina..Tomo integrala,hvala,provericu i to ali me samo zanima kakve to veze ima i gde se nalazi senzor temperature na glavi motora,malo detaljnije?Hvala svimaaaaaaaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno sam sredio auto i sada fino pali i na plin i na benzin,stradao mi je regulator pritiska goriva koji sam danas zamenio.Kupio sam weber sa oznakom RP1/3BAR i kao ispravan ima svoju funciju i znacaj,naravno auto sada nece da presisa vec fino radi.Ovaj problem sam lako resio a predhodni je bio mnogo gori. auto vergla a na bombini nema struje,odnosno ima ali nije dovoljna da pobudi bombinu i da joj svoj udeo.

Svasta sam menjao i zezao se danima,dosao sam na ideju da direktno dovedem struju sa akomulatora na bombinu i tada je palio bez greske ali sam odvezao kod majstora.

Kao i svaki strucnjak,predlozio mi je relej kako bih ojacao napon na bombini i nisam to uradio zbog vremena ali bolje mozda i sto nisam.

Imao sam malo slobodnog vremena a ima sam i drugi alnaser i zamenio ga sam i sta se desava,pali kao lud i baca struju..Naravoucenije...vukao je alnaser mnogo struje a svi ostali vodovi su bili naponski siromasni i to ga je zezalo...

Mozda ovaj moj slucaj nekome posluzi kao savet i bude u korist..

Hvala..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...