Jump to content
FAS Goran
urosko

Fiat Palio / Bravo 1.6 16v - krivi li ventile nakon pucanja zupčastog?

Recommended Posts

Puk'o je zupcasti kais na fiat palio 1.6 16v god proizvodnje 1998, pa me interesuje da li je tom prilikom pokrivio ventile?

Unapred zahvalan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ventile krivi 100% nema šanse da prežive,čak popucaju i vođice ventila,svaki motor koji sam do sada radio usled kidanja kaiša je imao i naprsnule vođice,obrati dobro pažnju jer se može desiti da pukotine budu teško vidljive...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek postoji teoriska mogucnost da su se klipovi i ventili promasili. Zato uvek prvo pravilno uzupci motor pa probaj, to je pola sata posla a moze ustedeti puno novca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima! Pukao mi je kais (Bravo 1.6 16v) u voznji auto se sam ugasio ,zanima me sta mogu da ocekujem od ove zajebancije i kolika je cena popravke?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

u najboljem slucaju sredjivanje glave

a u najgorem ako je puko klip onda i zamena istog... sto znaci gotovo komplet generalna...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam u servisu imao Libru 1,8. Pukao je duplo ozubljeni i pao pod zupcasti. Pokidao je sve kaiseve i ugasio se. Pokusavali su da ga upale i palili na gurku........ali ventili se nisu iskrivili. To je dokaz da je sve moguce ako neko ima srece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav dobri ljudi i ostali. Pre par sati mi je ljubimac otkazao :(
pukao zupcasti... Trenutno ceka na red kod majstora a ja lupam glavu... Cekam da mi jave kolika je steta. Sta mogu da ocekujem i gde mi savetujete da kupim delove? Pozdrav Dragan

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlakse ces saznati ako okrenes par borjeva majstora i pitas sta se sve menja i koje su cene jer su do sada morali to vec da rade. Imas brojeve telofona servisa na forumu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 ventila , hidropodizac 16 (ako treba ) , ravnanje glave,  set zupcastog  itd

 

Ne kupuj sam delove  i teraj kod krstenog majstora pa nek stavlja svoje delove...

 

Sa srecom popravka  :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je jos "na cekanju"... Majstor je "po preporuci" a ja sam na mukama. Rekao mi je da moram da sacekam da ga otvori pa AKO treba ,uzmem drugi motor ,kao jeftinije resenje...
Ufff...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za 1.6, ali se kod recimo JTD-a takva varijanta često isplati, jer se motori u odličnom stanju nalaze za 250-300€ (nekad i jeftinije), pa često ispadne dosta povoljnije spakovati drugi motor nego raditi postojeći. Naravno, u zavisnosti od toga šta je crklo na postojećem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod JTD-a je druga stvar naravno ali ovde ako je dobar motor grota je ubacivati drugi, plus papirologija oko menjanja motora. Mislim da tu sem nekoliko ventila, podizaca i obrade glave nista nece biti potrebno dirati . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, kupis glavu komplet i nabacis.

I to je bolje resenje.

Mislim da je  oko 100-150e (bar je bila toliko pre 5-6 godina kad sam imao isti problem, verovatno je sad i jeftinije) raspitaj se.

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 ventila iskrivio, vodjice popucale... roleri ,spaneri ,zupsasti ,dihtunzi...25770din+ obrada glave + majstor =?

A ja i dalje pesak...

Послато са HTC Wildfire S A510e користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz

 

Imam problem jedan ako neko mozda zna,

 

Jel moguce da auto upali ako je prezubio?

 

Meni nece da upali od jutros, varnica ima, gorivo ima.

Presisava previse momentalno, pravi ogroman pritisak vazduha u usisnoj grani i u cilindrima.

Kad smo razvili svecicu prvu izbio je vazduh iz cilindra.

 

Creva za vodu mekana i nisu pod pritiskom.

 

Kad veglam presisa odmah i nece ni da zakaslje.

Onda skinem svecice, iskljucim pumpu i verglam da izbacim gorivo iz cilindra, onda vratim svecice i krenem da verglam bez pumpe, u pola verglanja majstor ukljuci pumpu i auto upali na 2/3 sekunde i odmah se ugasi. Odmah se cuje kako vazduh izbija iz usisne grane.

kao da je zapusen auspuh pa vaduh nema gde, lici da je prezubio, zupcasti okrece bregaste i dalje, mozda je samo preskocio za zub ne znam

 

Znaci kad verglam sa upaljenom pumpom nece ni da zakaslje, kad iskljucim pumpu i pocnem da verglam krene da kaslje i krene da pali ali ne moze bez pumpe da upali normalno, a ako upola verglanja ukljucim pumpu upali na kratko i ugasi se.

 

Jel moguce da moze da upali ako je polomljeno nesto???

Cekam sad majstor da skine posle praznika pa sto kaze kolega sa foruma bijem glavu.

Edited by drandigo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz i srecna Nova. Moje znanje je skromno, ali logicki gledano mislim da nije rec o prezubljivanju, pogotovo ako je na poslednjoj voznji bilo sve ok, a i opcija zapusenog auspuha otpada, jer ne moze odjednom. Mislim da je problem sa regulatorom pritiska benzinske pumpe, trebalo bi to proveriti. Ja to proveravam (na motociklima) kacenjem manometre na crevo od pumpe do dizni, na verglanju je oko 3 bara, ali nije svuda isti. Resavanje ovog problema poveri strucnom licu. Pozdrav i srecno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srecna nova takodje!!

Pa nadam se da nije prezubio, a i ima logike da je taj regulator.. Mislim, kad skinemo svecice i zaverglam to izbija iz cilindara toliko goriva da je nemoguce, bukvalno mora da se odmaknemo od auta  da nas ne poprska. Interesantno, skinuli smo tri svecice, jedna je ostala, iskljucili smo pumpu (pre toga sam pokusao da upalim pa je napunio cilindre gorivom) i krenuo sam da verglam i upalio je na jedan klip na kratko..  Bas ne znam sta se desava

Ceka se da majstor uzme taj alat za uzubljivanje da ga proveri, pa daj boze da je ok sve, pa onda idemo dalje...

 

E da, nisam napisao, u pitanju je 1.6 16v iz 1997 god, nikada nije imao plin, klasika.

 

Od ostalih stvari koje sam primetio da ne rade pre nego sto se ovo desilo je i ventilator hladnjaka. Cim upalim auto krene sam da radi, znaci ne na kontakt nego kad upali auto. Posto je hladno napolju, i posto majstor ima guzvu nisam stigao to da resim pa sam vozio sa istaknutim dzekom za ventilator. Napolju minus konstantno i temperaturu ne dize preko pola pa nije bilo opasnosti od pregrevanja...  ne znam da li je nekim slucajem mogao da utice nesto taj ventilator na ovaj kvar ali ne verujem..

 

A ovako nikad nije secnuo motor, palio uvek na prvi zub, ujutru lepo podigne malo preko 1000 obrtaja i kasnije lepo spusti ispod sve super...

Edited by drandigo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...