Jump to content
FAS Goran
nsmarea

Šta kada nafta zaledi?

Recommended Posts

Imam problem sa Mareom. Juce stavljen nov akumulator Energizer od 74 i vergla kao lud. Mali servis sam uradio pre dve nedelje, stavio nove grejace. Upalim ja auto na pola kljuca kao i uvek ali radi 1 minut i ugasi se, a posle ne mogu da upalim. Kazu ljudi da je daledilo gorivo. Ja sam sipao Euro Dizel sa aditivom ali opet je zaledio. Da li ima neko resenje kako da rezim problem a da ne cekam prolece? :coffee: A da iskljucim i slepanje posto kod nas u dvoristu nisu cistili pa ni djubretarci ne mogu proci. Ima li neko iskustva sa zaledjenim gorivom i kako ga resiti? HVALA :book:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam kako uspe da vam zaledi gorivo,pa nije -30 napolju :question:

Ja sipam gde stignem i nemam ni pola rezrvoara goriva i nikakvih problema nema,kamion cak ne palim po 10 dana pa ne zaledi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam kako je uspeo! Cudi i mene ali tako je. Moj tast je automehanicar, i prvo sam sipao D2 i zaledio je kada je bilo jako hladno. Doslepali smo u radionicu, otkravili ga, izvadili gorivo i nasuli euro dizel sa aditivom. On takodje koristi to gorivo i nema problema ali je njegov auto u garazi uvece a preko dana ga stalno vozi. Za svaki slucaj je pregledao sve sto moze biti problem zimi, grejace itd... I sve radi kao sat. Prenocio je u dvoristu i zaledilo. Cak sam i akumulator kupio jer je rekao da je slabiji malo pa sam ga zamenio. Kazem, vergla kao lud, upali na minut i posle ni na toliko. Ne moze da upali. Pa reko mozda neko ima iskustva sa istim problemom pa da podelimo muke :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se to desilo da mi zaledi nafta, ali u toku voznje jer sam bio na rezervi, doslepao sam auto kuci i sad cekam lepse vreme pa da ga oteram kod komsije u garazu da se odmrzne, jer kad mi se to desilo ja sam ujutru sipao euro i probao da ga upalim radio je nekoliko minuta i ugasio se. Topla garaza je jedino resenje, ali nazalost nemam garazu pa moram da sacekam komsiju da oslobodi njegovu i da pokusam nesto. U medjuvremenu se ispraznio i nov akumulator, jer mi je ona lampa unutra ostala preko noci da svetli :wallbash: . Nadam se da je to sa naftom jedini problem i ne bi voleo da mu je nesto otkazalo nekim slucajem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam izvadio akumulator I doneo kuci u toplo. I ja odustajem polako od extremnih pokusaja, moracu sacekati priliku da odslepam negde u toplo. :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam otkud ideja da u euro Dizel treba sipati aditive ? On je po definiciji upotrebljiv do -28 C. Meni je ovih dana rezvervoar na rezervi, ali svejedno, normalno pali, normalno radi. Točim gorivo gde stignem, s tim što u širokom luku izbegavam NIS i privatnike.

Nije loše ovo imati u vidu: http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/280319/Mali-naftasi-ulje-sipaju-u-dizel

Edited by Mihailovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

toliko o kvalitetu nafte i euro dizela.. natopi peskir u vrucu vodu i uvij oko filtera goriva, ugreaj nafte i naspi u rezervoar pa onda probaj da upalis.. ja tako palim caletovog passata b2 koji stoji po 10ak dana napolju i ne pali se.. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam otkud ideja da u euro Dizel treba sipati aditive ? On je po definiciji upotrebljiv do -28 C. Meni je ovih dana rezvervoar na rezervi, ali svejedno, normalno pali, normalno radi. Točim gorivo gde stignem, s tim što u širokom luku izbegavam NIS i privatnike.

Nije loše ovo imati u vidu: http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/280319/Mali-naftasi-ulje-sipaju-u-dizel

Ko zna sta oni trpaju u euro i zbog cega i euro mrzne, ja sam sam sjebao stvar, sipao flasu od 2L D2, ali nekim ljudima je zaledio i euro, ko zna kog je to kvaliteta, tako da definicija otpada u ovom slucaju

Ja sam izvadio akumulator I doneo kuci u toplo. I ja odustajem polako od extremnih pokusaja, moracu sacekati priliku da odslepam negde u toplo. :coffee:

Ako si vec izvadio akumulator, dopuni ga malo, nece da skodi :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nov je akumulator. Nego ga skinuo da se ne isprazni posto ga ne palim.

Sada sam bio kod tasta, a on je auto mehanicar, i ovih dana ga zovu samo zbog ledjenja i zato sto ne mogu da upale. 80 posto su Fiatovi automobili koji rade na dizel gorivo. Evo sta je problem.

Fiat ima takav sistem dovoda goriva, da je ne povoljan ako je gorivo lose. Tj. cev koja dovodi gorivo iz rezervoara nalazi se ispod patosa i direktno je izlozeno vetru i hladnoci, i ako u dizelu ima i najmanji procenat vode ono ce zalediti. Tako da ne vredi prskati vrucom vodom pumpu i filter, i ne vredi sipati obican benzin kao preventivu. Jedini lek je slepanje do neke tople garaze i iscediti svo gorivo i sipati kao na lutriji dobro gorivo koje nece zalediti tj koje nema vodu.

ILI zakaciti grejace na kompletan sistem a to su cevi ispod patosa pa sve do pumpe, ali taj alat sumnjam da iko ima. Ali ocigledno je da se ove godine prodaje ocajan dizel koji ima vodu, pa cak ni aditivi ne pomazu. Pezo moze da se provuce jer postoje grejaci na kompletnom sistemu a ne samo kod pumpe.

Fiat nije predvideo da ce auto ici na vodu. To samo u Srbiji moze, da nam uvaljuju krsten euro dizel. Ima primer da je covek kamionom otisao u Rusiju sa nasim gorivom, i svakih pola sata je zagrevao sistem. Srecom to svi imaju kada putuju u Rusiju kao obavezan alat. A kada je sipao njihovo gorivo, isao je kao po +30. Dokaz da je nase gorivo skart. Ja cu napisati za par dana koliko je automobila zaledilo, posto je to vruca tema kod tasta u radionici. Ne kazem da sve pumpe imaju los dizel, ali brate mili ljudi zovu svakih 10 minuta automehanicara za problem zamrznutog dizela. Pa koliko je to ljudi zeznuto? :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni auto nije trenutno potreban, pa i ne pokusavam da ga upalim, jer ako ga ja stavim u garazu i odledim, on ce opet da zaledi kad ga isteram napolje, tako da mi dodje isto, jer stalnu garazu nemam, a meni je zaledio u voznji, tako da sa onim sranjem sto nam valjaju na pumpama necu daleko stici, samo moze da me zadesi da opet negde stanem pa da se opet cimam da ga slepam ... Uglavnom tocim gorivo na nisovim pumpama, tako da mozemo da sumiramo rezultate, mozda je problem samo do mene, a mozda jos neko ima problem sa nisovim gorivom

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je nafta zaledila juce ceo dan sam se zezao oko toga, sva sreca imam garazu. Palio grejalicu, promenio filter koji je bio pun leda.

IZBEGAVAJTE NIS LJUDI OVO NIJE HUMANO, VOZIMO NA VODU, AUTO MI TROSI 10 L SADA

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam sipao na luk oil pumpi kod kovaca,tuga i ocaj,prvo sam imao problem sto u jednom trenutku auto nije hteo da primi gas,palio je mnogo duze,sada sipam iskljucivo na mol-u,na -15 pali bez problema i lepo ide,jeste da je gorivo malo skuplje oko 138 din/l,koliko sam nacuo po atestu mola gorivo izdrzava do -22,ali ako pogledam da mogu da placam neki slep 50 e i jos drndanje i cimanje po hladnoci,neka hvala....jeftinije mi je ovih 138 din

Edited by minimoris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea je osjetljiva na minus kao ni jedan auto, vozio sam dve i svako kilometar se ugasi ali mi je pomagalo to što kada se ugasi napumpam ručno gorivo (na onu gumenu pumpicu pre Bosh pumpe) i opet vozim kilometar pa jovo nanovo. Užas od auta,nedaj bože nikome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam vec,dva puta u 7 dana sam imao problem da zaledi euro dizel,stvori se parafin u pumpi u rezervoaru! Izvadi pumpu i unesi u kucu da odledi vrati i upalices! Samo vidi kad izvadis jel zaledjena nafta u rezervoaru ako jeste onda ne znam sta uraditi! I pustite ljudi vise te price kako ne moze da zaledi,kazem 2 puta zaledio euro5,u auto nikad ali nikad nista drugu nije nasuto,pa toliko o kvalitetu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sipam na petrol pumpi,to je neka slovenacka,i evo do sad nikakvih problema,i na -27 je auto bio napolju i nije zaledio,sipao sam jednom i na omv-u,isto nikakvih problema nisam imao,tako da mogu da potvrdim da to zaledjivanje nije normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea je osjetljiva na minus kao ni jedan auto, vozio sam dve i svako kilometar se ugasi ali mi je pomagalo to što kada se ugasi napumpam ručno gorivo (na onu gumenu pumpicu pre Bosh pumpe) i opet vozim kilometar pa jovo nanovo. Užas od auta,nedaj bože nikome.

Moja Marea 1.9 TD 1998 god. ide bez problema, upali iz prve, pustim muziku, grejanje i uzivam u udobnoj voznji. Dobro odrzavanje i to je to. Taj motor od 1.9 TD je napravljen tako da moze da traje preko 500.000 sa dobrim odrzavanjem. FIAT kada je bio pred bankrotstvom, napravio je najbolji dizel motor na svetu. Nije cudo da je taj motor u Opelu, Alfi... Ne znam za druge, ali ako moja Marea ide kao nova, ne vidim zasto ne bi i druge? Sve je tvrdim do kvalitetnog odrzavanja....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat ima takav sistem dovoda goriva, da je ne povoljan ako je gorivo lose. Tj. cev koja dovodi gorivo iz rezervoara nalazi se ispod patosa i direktno je izlozeno vetru i hladnoci, i ako u dizelu ima i najmanji procenat vode ono ce zalediti. Tako da ne vredi prskati vrucom vodom pumpu i filter, i ne vredi sipati obican benzin kao preventivu.

Čisto za tvoju info, vozio sam Stila 3 vrata 4 godina u Sloveniji gde su temperature mnogo

niže nego kod nas nijednom mi nije zaledio, sipao sam i slovenacki i domaci ED, nema razlike, ne ledi.

Sad vozim Fiat Ideu, sipam gde stignem, upalilo je na -21C kad je bilo pre neki dan i isla najnormalnije.

Auto stoji na parkingu, na otvorenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam to rešio lako, pošto se moj punto u toku dana često vozi a noću je na parkingu ispred zgrade, ja kad uveče dođem kući, motor lep vruć, uzmem staro ćebe i bacim preko motora, ujutru verovali ili ne u opšte ispod ćebeta nije ništa ledeno, punto pali kao da je +20. Jer na taj način sam pokrio i pumpu i filter goriva i akumulator, tj bukvalno je zatvoren ćebetom odozgo. To mi je jedan komšija rekao, jer jedno jutro nisam mogao da ga upali, nije mogao da sastavi pa bog. Nakon toga, nema briga, skinem ćebe, ključ u bravu i vozi Miško.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat ima takav sistem dovoda goriva, da je ne povoljan ako je gorivo lose. Tj. cev koja dovodi gorivo iz rezervoara nalazi se ispod patosa i direktno je izlozeno vetru i hladnoci, i ako u dizelu ima i najmanji procenat vode ono ce zalediti. Tako da ne vredi prskati vrucom vodom pumpu i filter, i ne vredi sipati obican benzin kao preventivu.

Čisto za tvoju info, vozio sam Stila 3 vrata 4 godina u Sloveniji gde su temperature mnogo

niže nego kod nas nijednom mi nije zaledio, sipao sam i slovenacki i domaci ED, nema razlike, ne ledi.

Sad vozim Fiat Ideu, sipam gde stignem, upalilo je na -21C kad je bilo pre neki dan i isla najnormalnije.

Auto stoji na parkingu, na otvorenom.

Vozim i ja moju Mareu na minusu, ali sa strane strucnjaka, sistem nije zasticen kada je LOSE gorivo. To ne znaci da je auto los, ne bih imao FIATA da je los. Nije kao Peugeot koji ima pokriven dovod goriva uz podrsku grejaca kompletnog sistema...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek danas sam skinuo filter, stavio pored sporeta, pun je vode koja samo mirise na naftu, a usput sam i polomio crevo koje ide od filtera do pumpe, ako neko zna koliko kosta nek mi kaze, da znam jer nemam kako da odem do grada da kupim, pokusavao sam da spojim crevo ali nema sanse samo sam ga unistio.

image.jpg image.jpg

Ovo su krajevi creva, ako neko zna koliko je nek javi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...