Markobgd 609 Posted December 15, 2016 Kažu da je dobar i za čišćenje sistema ubrizgavanja.... koristio sam jednu bočicu preventivno. Nisam imao priliku da se sretnem sa nečim što toliko smrdi Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted December 15, 2016 Jesi, jesi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 15, 2016 Castrol TDA aditiv, dok sam vozio VW 1.6D nisam smeo da docekam zimu bez njegaIskljucivo Castrol Tda ko hoce da koristi aditive protiv smrzavanja, sve drugo je bacanje para. Ja sam ga koristio i na preko -20c odradio je posao samo tako, bez ikakve greske i naznake! Jeste najskuplji ali vredi Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 15, 2016 Jesi, jesi... Ahaha cega si se ti setio ahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted December 24, 2016 Kod mene veceras -10 upalio punto iz prve, otisao do komsije i kad sam se vratio do auta posle 2.5 sata probam da upalim upali odma i posle pola minuta poce da trokira i ugasi se. Posle toga samo vergla i poduza nizbrdica mu nije pomogla. Parkirao sam ga pored puta i cekam da ugreje sutra. Verovatno smrzla nafta posto mi bio na zescoj rezervi mozda imao 6-7 litara. Filter za naftu nov pre dve nedelje zamenjen... Evro dizel upitanju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted December 25, 2016 Jutros jednom samo na grejace i to nisam zadrzao bas da cakne relej i upali odma. Sta li mu bilo ko zna...Sinoc mu ni poduza nizbrdica nije pomogla a jutros skoro odma... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted December 25, 2016 Malo je otoplilo, možda zbog toga. Izbegavaj vožnju na rezervi ako ne želiš da ubrzo opet moraš da zameniš filter za gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted January 1, 2017 Nisam nigde isao pa nisam sipao, sad ima oko 30 litara. Stavio sam meat&doria filter za naftu, nije los a uz njega sam dobio i gumice za onu ubodnu plastiku od povratnog voda... Evo kako upalio ujitru posle smrzavanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 18, 2018 RTS SAT video: Koji dizel trpi najveći minus? Mnogi vozači se pitaju da li dizel koji sipaju u svoja vozila može da izdrži velike minuse i da li će, kao pre par godina, doći do smrzavanja goriva u rezervoarima. Zato je ekipa emisije SAT odlučila da uz pomoć tržišne inspekcije uzorkuje i jeftiniji i skuplji aditivirani dizel, i proveri tačku filtrabilnosti. Ovoga puta videćete koje se dizel, gorivo, od 14 uzoraka uzetih na pumpama najvećih dobavljača, smrzava na kojoj temperaturi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 11, 2021 Zašto su niske temperature problematične za dizel? Svojevremeno su vozači dizelaša pribegavali raznim metodama, a nekada bi se u rezervoare dolivala i mala količina benzina. To danas nije dobra ideja zato što su dizel motori precizni poput švajcarskog sata i drugo gorivo može dovesti do skupih kvarova. Zašto na niskim temperaturama dolazi do problema sa dizel gorivom? Dizel sadrži parafin koji pomaže boljem podmazivanju i sagorevanju u motoru. Kad temperatura drastično padne parafin počne da stvara kristale. Na preciznu tehnologiju ubrizgavanja goriva reči poput kristalizacije deluju kao najgore psovke ili uvrede. Ti kristali će se zaglaviti u filteru za gorivo. Ukoliko i prođu tu prvu blokadu, krenuće u opasan ''napad'' na ostatak preciznih delova sistema za ubrizgavanje goriva pa mogu začepiti cevi, pumpe i dizne. Zbog toga proizvođači u dizel gorivo mešaju posebne aditive koji sprečavaju nakupljanje parafinskih kristala. Dizel pomešan sa ovima aditivima trebalo bi da osigura nesmetan rad motora kada je spoljna tenmperatura i do -20 stepeni Celzijusa. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4523 Posted February 11, 2021 Kad se zadnji put bilo kome zaledila nafta na ovim prostorima? 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted February 11, 2021 Pre par godina gomili auta? Ima jedno 4-5 godina, kad su bile one hladnoće. Bilo je tad dosta "letnje" nafte iz NISa. Protiv zaleđavanja nafte sam se borio kerozinom, na pun rezervoar sipam 6-7 litara kerozina i nema mržnjenja ni ispod -25°C. Jedino je malo problem što nije lako nabaviti kerozin Gesendet von OnePlus 8T mit TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4523 Posted February 11, 2021 Koliko znam kerozin, odnosno petrolej se bas lagano nabavlja, sta mislis sta inace radi ovi sto imaju peci na kerozin Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 923 Posted February 11, 2021 Onda ne vidim problem, sipa se patrolej i ne mrzne nafta više.Gesendet von OnePlus 8T mit TT Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted February 11, 2021 Bas tako, pre 6 godina i na 2 ssluzbena stila sipan jednom dizel iz NISa, jednom sa OMV-a. Zaledili, dolazio Goran da vadi pumpu iz rezervoara i unutra kao sante leda. Parafin zaledio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 11, 2021 Zašto su niske temperature problematične za dizel? Svojevremeno su vozači dizelaša pribegavali raznim metodama, a nekada bi se u rezervoare dolivala i mala količina benzina. To danas nije dobra ideja zato što su dizel motori precizni poput švajcarskog sata i drugo gorivo može dovesti do skupih kvarova. Zašto na niskim temperaturama dolazi do problema sa dizel gorivom? Dizel sadrži parafin koji pomaže boljem podmazivanju i sagorevanju u motoru. Kad temperatura drastično padne parafin počne da stvara kristale. Na preciznu tehnologiju ubrizgavanja goriva reči poput kristalizacije deluju kao najgore psovke ili uvrede. Ti kristali će se zaglaviti u filteru za gorivo. Ukoliko i prođu tu prvu blokadu, krenuće u opasan ''napad'' na ostatak preciznih delova sistema za ubrizgavanje goriva pa mogu začepiti cevi, pumpe i dizne. Zbog toga proizvođači u dizel gorivo mešaju posebne aditive koji sprečavaju nakupljanje parafinskih kristala. Dizel pomešan sa ovima aditivima trebalo bi da osigura nesmetan rad motora kada je spoljna tenmperatura i do -20 stepeni Celzijusa. preuzeto sa - Auto BlogKoliko ja znam,na papiru obican Ed treba da izdrzi bese do nekih -15, -17c, a aditivirani normalno vise, neki su se reklamirali da da njihov moze i do -33c.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites