Jump to content
FAS Goran
Transporter131

Kako vam pale mašine?

Recommended Posts

Nešto nije u redu sa ventilacijom. Nakupilo se mnogo kondeza nakon vožnje kada je počeo da se hladi i da rosi, a onda i zaledio. Proveri da ti nije uključena unutrašnja cirkulacija vazduha.

Nije nista bilo upaljeno bas sam gledao,otisao termostat jel mozda to uzrok? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

A možda si uneo dosta snega, vode u auto, i u toku vožnje dok je bilo toplo to je lagano isparavalo... Kad se ohladilo dobio si rezultat... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 dana nisam palio auto i to ova tri naj'ladnija i sinoc upalim iz prve (doduse jedva, ali iz prve) :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resetovanje sata dolazi naglim praznjenjem akumulatora. Kada temperatura dostigne debeli minus napolju a akumulator je pri kraju, dodje do resetovanja. Drugi problem moze biti kod klema, treba malo ocistiti smirglom. To se desava kada je hladno, nije nista strasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam prvo put provozao masinu od kako traje ovaj minus, sve je bilo u najboljem redu, upalio na keca, ide, vuce ubrzava, greje...milina...ali negde u 5oj brzini na oko 120 se osecaju vibracije kojih tu nije bilo pre ove zime...iznenadio sam se neprijatno jer ne znam sta to moze biti...??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj Bravo od juce (od kada su malo nize temperature) vergla malo sporije, ali upali. Da je sporije, ne bi valjalo. :) Akumulator je dosta star, min. 5god, ali da kucnem u drvo, jos uvek sluzi. Takodje i ja razmisljam da mu postavim termoizolaciju, cisto da mu olaksam ujutru posao. :)

Zaboravih da napisem da je u pitanju Black Horse. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam prvo put provozao masinu od kako traje ovaj minus, sve je bilo u najboljem redu, upalio na keca, ide, vuce ubrzava, greje...milina...ali negde u 5oj brzini na oko 120 se osecaju vibracije kojih tu nije bilo pre ove zime...iznenadio sam se neprijatno jer ne znam sta to moze biti...??

Sneg ili led u točkovima pa nemaju balans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru, pretpostavio sam da ima veze sa ovim minusom u tom nekom pravcu :) Sad mi je malo lakse :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je dolazilo hlado vreme, palio je sa zadrskom, a kad je palo na -22, nije hteo da se upali uopste. Samo klikne i pogase se svetka i tako svaki put.

Da li ima neko resenje ili mora da se kupuje novi? Cuo sam da se izvadi akumulator pa se zagreje pored radijatora i tako moze da dobije dovoljno snage za paljenje.

Edited by neshaoct
spojeno - by wlad :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj prvo napuni, ja sam moj punio 24 sata i već mesec dana nemam problem, ako je izdržao ove dane, sigurno će i celu zimu. Kod mene je izgleda bio problem što su ga ispraznile kratke relacije, tako da padne na recimo 60%, pre paljenja zbog zime to bude 40% i eto problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oktopode, jel voziš svaki dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, a nikad između dva paljenja ne pređem više od 2 do 7 kilometra. Ovih dana uglavnom ne pređem više od 15 km dnevno, odnosno do posla i nazad. Jednom ga ovih dana nisam palio oko 36 sati i upalio je. Vergla malo otežano, al standardno otežano za zimu, nije ono da sporo vergla tj da kažeš da je do akumulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hbg, ja ne vozim svaki dan, pa onda moram da ga dopunim sad-dva pre polaska. izgleda da tako mora. Ne znam kako ovima što ne voze po 5-6 dana upali auto odmah. Verovatno bolji akumulatori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, posle 3-4 godine akumulator menjam na prvi znak slabosti. Jednom me je na Stilu izdao u 7h ujutru pošto sam prvo očistio 20cm snega i neće više majci.

Evo, sad je na Bravu palio i na -14 ali....pogasi sve lampice, pa javi neku glupu grešku...Original MagnettiMarelli 60Ah, 4 godine...hvala mu, odradio je svoje (nije mrtav, ali pouzdanost mu je 10%).

Zamislite da posle čiščenja snega na -15 sednete da upalite auto a na Vembliju - muk!

Kupio novu Vartu Silver Dynamic 63Ah (po katalogu za Nuova Bravo - ne uzimajte veći pod devizom - jači=bolji!).

Garancija 40 meseci i ja miran.

A, da: Pali na pola ključa! :)

Pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan73

Da ne otkrivam rupu na saksiji, ali kad je vec takva situacija (auto pod snegom, slab akumulator, zurba na posao), zar nije pametnije ocistiti sneg oko vrata i pokusati startovanje motora:

-pokusaj uspesan->ostaviti auto da se ugreje i ocistiti ostatak snega sa istog

-pokusaj neuspesan->zakljucati i zabataliti dalje ciscenje; koristiti GSP, taxi ili pomoc prijatelja; ciscenje i problem startovanja resavati po dolasku sa posla;

Zezam se malo, naravno, ali bez veze je smrznuti se cisteci sneg pa gledati u pasulj da li ces moci da krenes u takvoj situaciji.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da da, sada i ja to znam! Al' najgore se desi baš kad se ne nadaš najgorem!

P.S Imenjače, da nisi ti možda programer? Ovo mi mnogo liči na IF a THEN b ELSE IF c ... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S Imenjače, da nisi ti možda programer? Ovo mi mnogo liči na IF a THEN b ELSE IF c ... :whistle:

...ELSE d END IF ;) . Da se jos malo potrudimo pa da predjemo na objektno-orijentisano :lol: ...

Ja gore napisah da se malo zezam sto se forme tice, ali stao si mi na rep. Da si me pitao pre desetak godina, pogodio bi... Softver inzenjer (ili ti u poplavi kojekakvih danasnjih menadzera, pa jos kad zele "malo da mu ga daju" to je Project Manager, zvanja od kojih mi se dize kosa na glavi). Ja vise volim ovaj nas izraz posto sam iz te generacije.

PS: Imenjace, nisam od onih sto kad ne mogu da upale auto, izadju, udju pa probaju ponovo (ako si to zaustio da kazes) :lol: .

I da ne bude totalni off, lepo ti kazem da si trebao da kupis Exide, a ne Vartu :harhar: . Pozdrav!

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros me probudi zvono, radnik parking službe, kaže da hitno sidjem da pomerim auto jer iznose sneg iz te ulice i da moraju svi da pomere vozila, ja onako neumiven samo navukao patike na bosu nogu i strčao dole, otključavam auto, ubodem ključ, akumulator gotov da izdahne... Ovi iz parking službe me malo poguraše, ono upali, ali se zaglavih u sneg i auto mi se ugasi... Verglao sam još malo, ali nema pojma da potegne i pozovem dedu da uzme auto iz garaže pa da ga upalim na kablove... Pričekam jedno pola sata dok je on stigao, onako bos, bešika će da mi pukne i upalim auto, od lampica svetle kod ključ i servo, ja odem do radnje i kupim Magneti Marelli 40Ah i stavim njega, greški više nema... Imao sam baš burno jutro, ali se nadam da će da mi bude mirna glava što se tiče paljenja auta ubuduće...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali multipla k'o mina doduse menjao sam grejace pre ovog jakog mraza. P.S. Palio je i sa jednim neispravnim grejacem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao prvo da mi je neko rekao da je te noci bilo -27C na BS MBG Sabac,ne bih mu verovao!!! Kao drugo ja iskljucivo u svoju "Maricu" sipam eurodizel Euro 5 i nista vise,iskreno malo sam se zabrinuo da li ce da upali masina.Na moje veliko iznenadjenje,na pola kljuca sto bi rekli kroz prozor!!!! :) e sad,da li zbog novog akumulatora ili goriva sa sve Wurth-ovim aditivom ne znam,ali znam kad mi dodju ovi fenseri sa mercedesima i volksvagenima da taze toplu vodu da odmrznu filtere,ja se samo nasmesim i slusam svoju devojcicu kako reži!!!

Kad vidim da sipa lož ulje u kantu pa onda u jtd motor muka me uhvati!!!!

Generalno,jeste da mi je prvi dizel,ne znam za vas.......ali ja sam PREZADOVOLJAN!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pali bez problema za sada, ali mi juce hladnoca restartovala vreme na displeju na neku foru :question:

Resetovanje sata dolazi naglim praznjenjem akumulatora. Kada temperatura dostigne debeli minus napolju a akumulator je pri kraju, dodje do resetovanja.

E da...Dok je bio minus palio je ok i ponekad restartovao vreme ( ne uvek )...

Kada je otoplilo, nece da bekne, mora novi akumulator :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...