aleksa_indjija 4 Posted February 10, 2012 Moja Lybra bez greske... pali,greje,ide... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simply the best 0 Posted February 10, 2012 Nešto nije u redu sa ventilacijom. Nakupilo se mnogo kondeza nakon vožnje kada je počeo da se hladi i da rosi, a onda i zaledio. Proveri da ti nije uključena unutrašnja cirkulacija vazduha.Nije nista bilo upaljeno bas sam gledao,otisao termostat jel mozda to uzrok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 10, 2012 A možda si uneo dosta snega, vode u auto, i u toku vožnje dok je bilo toplo to je lagano isparavalo... Kad se ohladilo dobio si rezultat... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted February 10, 2012 3 dana nisam palio auto i to ova tri naj'ladnija i sinoc upalim iz prve (doduse jedva, ali iz prve) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted February 10, 2012 Meni je poceo sa resetovanjem sata, ako jos malo potraje ovih -10, za koji dan je kaput.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsmarea 0 Posted February 10, 2012 Resetovanje sata dolazi naglim praznjenjem akumulatora. Kada temperatura dostigne debeli minus napolju a akumulator je pri kraju, dodje do resetovanja. Drugi problem moze biti kod klema, treba malo ocistiti smirglom. To se desava kada je hladno, nije nista strasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted February 10, 2012 Danas sam prvo put provozao masinu od kako traje ovaj minus, sve je bilo u najboljem redu, upalio na keca, ide, vuce ubrzava, greje...milina...ali negde u 5oj brzini na oko 120 se osecaju vibracije kojih tu nije bilo pre ove zime...iznenadio sam se neprijatno jer ne znam sta to moze biti...?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivanflash84 0 Posted February 10, 2012 Moj Bravo od juce (od kada su malo nize temperature) vergla malo sporije, ali upali. Da je sporije, ne bi valjalo. Akumulator je dosta star, min. 5god, ali da kucnem u drvo, jos uvek sluzi. Takodje i ja razmisljam da mu postavim termoizolaciju, cisto da mu olaksam ujutru posao. Zaboravih da napisem da je u pitanju Black Horse. Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted February 11, 2012 Danas sam prvo put provozao masinu od kako traje ovaj minus, sve je bilo u najboljem redu, upalio na keca, ide, vuce ubrzava, greje...milina...ali negde u 5oj brzini na oko 120 se osecaju vibracije kojih tu nije bilo pre ove zime...iznenadio sam se neprijatno jer ne znam sta to moze biti...??Sneg ili led u točkovima pa nemaju balans. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted February 11, 2012 Hvala na odgovoru, pretpostavio sam da ima veze sa ovim minusom u tom nekom pravcu Sad mi je malo lakse Quote Share this post Link to post Share on other sites
iDentist 2 Posted February 14, 2012 (edited) Kako je dolazilo hlado vreme, palio je sa zadrskom, a kad je palo na -22, nije hteo da se upali uopste. Samo klikne i pogase se svetka i tako svaki put.Da li ima neko resenje ili mora da se kupuje novi? Cuo sam da se izvadi akumulator pa se zagreje pored radijatora i tako moze da dobije dovoljno snage za paljenje. Edited February 14, 2012 by neshaoct spojeno - by wlad :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
tb dragons 0 Posted February 14, 2012 pa jel si probao da ga napunis Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted February 14, 2012 Probaj prvo napuni, ja sam moj punio 24 sata i već mesec dana nemam problem, ako je izdržao ove dane, sigurno će i celu zimu. Kod mene je izgleda bio problem što su ga ispraznile kratke relacije, tako da padne na recimo 60%, pre paljenja zbog zime to bude 40% i eto problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wlad 2 Posted February 14, 2012 Oktopode, jel voziš svaki dan? Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted February 14, 2012 Da, a nikad između dva paljenja ne pređem više od 2 do 7 kilometra. Ovih dana uglavnom ne pređem više od 15 km dnevno, odnosno do posla i nazad. Jednom ga ovih dana nisam palio oko 36 sati i upalio je. Vergla malo otežano, al standardno otežano za zimu, nije ono da sporo vergla tj da kažeš da je do akumulatora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wlad 2 Posted February 14, 2012 hbg, ja ne vozim svaki dan, pa onda moram da ga dopunim sad-dva pre polaska. izgleda da tako mora. Ne znam kako ovima što ne voze po 5-6 dana upali auto odmah. Verovatno bolji akumulatori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 335 Posted February 14, 2012 Ljudi, posle 3-4 godine akumulator menjam na prvi znak slabosti. Jednom me je na Stilu izdao u 7h ujutru pošto sam prvo očistio 20cm snega i neće više majci.Evo, sad je na Bravu palio i na -14 ali....pogasi sve lampice, pa javi neku glupu grešku...Original MagnettiMarelli 60Ah, 4 godine...hvala mu, odradio je svoje (nije mrtav, ali pouzdanost mu je 10%).Zamislite da posle čiščenja snega na -15 sednete da upalite auto a na Vembliju - muk!Kupio novu Vartu Silver Dynamic 63Ah (po katalogu za Nuova Bravo - ne uzimajte veći pod devizom - jači=bolji!).Garancija 40 meseci i ja miran.A, da: Pali na pola ključa! Pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
iDentist 2 Posted February 14, 2012 Drzao sam ga preko noci pored radijatora i kad sam ga vratio nista, zavergla i crkne. Kako se inace puni akumulator? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted February 14, 2012 (edited) @Ivan73Da ne otkrivam rupu na saksiji, ali kad je vec takva situacija (auto pod snegom, slab akumulator, zurba na posao), zar nije pametnije ocistiti sneg oko vrata i pokusati startovanje motora:-pokusaj uspesan->ostaviti auto da se ugreje i ocistiti ostatak snega sa istog-pokusaj neuspesan->zakljucati i zabataliti dalje ciscenje; koristiti GSP, taxi ili pomoc prijatelja; ciscenje i problem startovanja resavati po dolasku sa posla;Zezam se malo, naravno, ali bez veze je smrznuti se cisteci sneg pa gledati u pasulj da li ces moci da krenes u takvoj situaciji. Edited February 14, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 335 Posted February 14, 2012 Da da da, sada i ja to znam! Al' najgore se desi baš kad se ne nadaš najgorem!P.S Imenjače, da nisi ti možda programer? Ovo mi mnogo liči na IF a THEN b ELSE IF c ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted February 15, 2012 (edited) P.S Imenjače, da nisi ti možda programer? Ovo mi mnogo liči na IF a THEN b ELSE IF c ... ...ELSE d END IF . Da se jos malo potrudimo pa da predjemo na objektno-orijentisano ...Ja gore napisah da se malo zezam sto se forme tice, ali stao si mi na rep. Da si me pitao pre desetak godina, pogodio bi... Softver inzenjer (ili ti u poplavi kojekakvih danasnjih menadzera, pa jos kad zele "malo da mu ga daju" to je Project Manager, zvanja od kojih mi se dize kosa na glavi). Ja vise volim ovaj nas izraz posto sam iz te generacije.PS: Imenjace, nisam od onih sto kad ne mogu da upale auto, izadju, udju pa probaju ponovo (ako si to zaustio da kazes) . I da ne bude totalni off, lepo ti kazem da si trebao da kupis Exide, a ne Vartu . Pozdrav! Edited February 15, 2012 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 15, 2012 Jutros me probudi zvono, radnik parking službe, kaže da hitno sidjem da pomerim auto jer iznose sneg iz te ulice i da moraju svi da pomere vozila, ja onako neumiven samo navukao patike na bosu nogu i strčao dole, otključavam auto, ubodem ključ, akumulator gotov da izdahne... Ovi iz parking službe me malo poguraše, ono upali, ali se zaglavih u sneg i auto mi se ugasi... Verglao sam još malo, ali nema pojma da potegne i pozovem dedu da uzme auto iz garaže pa da ga upalim na kablove... Pričekam jedno pola sata dok je on stigao, onako bos, bešika će da mi pukne i upalim auto, od lampica svetle kod ključ i servo, ja odem do radnje i kupim Magneti Marelli 40Ah i stavim njega, greški više nema... Imao sam baš burno jutro, ali se nadam da će da mi bude mirna glava što se tiče paljenja auta ubuduće... Quote Share this post Link to post Share on other sites
paja. 0 Posted February 16, 2012 Pali multipla k'o mina doduse menjao sam grejace pre ovog jakog mraza. P.S. Palio je i sa jednim neispravnim grejacem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dejan Sobic 0 Posted February 17, 2012 Kao prvo da mi je neko rekao da je te noci bilo -27C na BS MBG Sabac,ne bih mu verovao!!! Kao drugo ja iskljucivo u svoju "Maricu" sipam eurodizel Euro 5 i nista vise,iskreno malo sam se zabrinuo da li ce da upali masina.Na moje veliko iznenadjenje,na pola kljuca sto bi rekli kroz prozor!!!! e sad,da li zbog novog akumulatora ili goriva sa sve Wurth-ovim aditivom ne znam,ali znam kad mi dodju ovi fenseri sa mercedesima i volksvagenima da taze toplu vodu da odmrznu filtere,ja se samo nasmesim i slusam svoju devojcicu kako reži!!!Kad vidim da sipa lož ulje u kantu pa onda u jtd motor muka me uhvati!!!! Generalno,jeste da mi je prvi dizel,ne znam za vas.......ali ja sam PREZADOVOLJAN!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasa_vu 0 Posted February 23, 2012 Pali bez problema za sada, ali mi juce hladnoca restartovala vreme na displeju na neku foru Resetovanje sata dolazi naglim praznjenjem akumulatora. Kada temperatura dostigne debeli minus napolju a akumulator je pri kraju, dodje do resetovanja.E da...Dok je bio minus palio je ok i ponekad restartovao vreme ( ne uvek )...Kada je otoplilo, nece da bekne, mora novi akumulator Quote Share this post Link to post Share on other sites