kole 2 Posted February 7, 2012 Aditiv deluje na naftu a ne i na vodu u rezervoaru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted February 7, 2012 Kod mene Z10, krese iz druge, doduse sporo vergla jer aku ima 6 godina.Kad sam u garazi, oko 0 kresne iz prve... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nsmarea 0 Posted February 7, 2012 Aditiv deluje na naftu a ne i na vodu u rezervoaru.Sto znaci da cekam prolece da otopli pa da mogu da upalim? Ima li resenje kada zamrzne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted February 7, 2012 Upalio iz prve, za 10 minuta temperatura se nije pmerila ni mm. Malo sam podigao obrtaje i za 5 min evo je na pravom mestu. akumulator exide star nešto više od 2 godine. tečnost nisam proverava ali nije ledila na -14 koliko je bilo pre par dana kada sam se vraćao iz BG-aPozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 7, 2012 (edited) Hvala ti, to me zanima oko MultiJet-a kao i elektronike (sve vise me interesuje Nuova Bravo kao jedna od opcija, valjda ce se javiti i neki vlasnik ovde).Evo kod mene je u alfi multijet. Pre neki dan posle 5 dana stajanja, osetih kako malo teže okreće akumulator i na trenutke se prekidalo osvetljenje na displeju, ali odmah je sastavila, i nije bilo nikakvih grešaka posle toga. Evo snimio sam . Edited February 7, 2012 by banjo1990 Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted February 8, 2012 Croma pali odlično, čak bolje sad nego na višim temperaturama jer grejači standardno duže rade na minusu. Jedino se jutros malo čula creva nafte do filtera kako vibriraju posle paljenja. Pošto mi se ugasio prilikom isparkiravanja iz snega već pri sledećem paljenju se nije čulo više. Juče sam sipao 20 l u Euro petrolu u Jurija Gagarina mada obično i sipam kod njih ali na lakat krivini i do sadanisam imao problema sa njihovim gorivom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VladaNS 2 Posted February 9, 2012 jutros sve što pomerim na kolima je ostajalo u tom položaju koliko je zaledilo, kvaka za otvaranje spolja i iznutra, menjač zaleđen.. a upalio je lako (2 sec. verglanja), obzirom da mi je akumulator somborski, stariji od 3 godine, ja prezadovoljan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 9, 2012 ja mog multijeta na 7 dana palim bez problema jer mi ulicu neciste pa ga i ne vozim Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted February 9, 2012 Meni se dešava sledeće, jutros već treći put po redu, ne znam na kojoj temi da postavim pitanje, pa aj ovde... Jutros da upalim auto, akumulator jedva vergla, i onda kao da nešto preskoči i resetuje mi se sat na autu, pretpostavljam i računar osim kilometraže, pa do čega li bi to moglo da bude, dal što je slab akumulator ili je nešto drugo možda u pitanju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
wlad 2 Posted February 9, 2012 a jel si ga upalio na kraju? Meni se to dešava kad je akumulator previše prazan, ako ne palim auto po 3-4 dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dishko 0 Posted February 9, 2012 Meni se dešava sledeće, jutros već treći put po redu, ne znam na kojoj temi da postavim pitanje, pa aj ovde... Jutros da upalim auto, akumulator jedva vergla, i onda kao da nešto preskoči i resetuje mi se sat na autu, pretpostavljam i računar osim kilometraže, pa do čega li bi to moglo da bude, dal što je slab akumulator ili je nešto drugo možda u pitanju?Ja bih rekao kumulator - kupi nov (ili barem probaj, pozajmi od nekoga ko ima relativno nov - sličnih tehničkih karakteristika) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted February 9, 2012 (edited) Danas situacija, posle svog mog kukanja ovih dana da nesto trokira i da nece da sastavi jutros nije hteo ni da upali. Kazem ja caletu da sam stavio svecice koje nisu bas za njega i da ne bi trebalo da bude problema sa tim. On covek sa godinama iskustva sto se tice mehanike (21 maj dok je jos funkcionisao) kaze da toplotna vrednost svecice nije dobra za taj motor kad je ovako niska temperatura bla bla kompresija i tu se ja vec malo pogubim. Nebitno, odem kupim svecice sa tim jos jednim dodatnim slovom koje je falilo na tim mojim takodje skoro novim, stavim i gle cuda na pola kljuca sa vec iscrpljenim akumulatorom od verglanja jutros P.S. jutros ni novi Subaru Forester sa novom generacijom dizel motora (boxer 2.0) nije hteo da upali na -27 kolko bese u Vrscu pa vi vidite Edited February 9, 2012 by Ticma Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 9, 2012 Blago onome ko ima benzinca po ovakvom vremenu! I ako ima neki problem lako se reši!A ovo za forestera, to nema veze s motorom, nego sa gorivom koje nam uvaljuju, a ja još sve im verujem i mislim pripremili su oni naftu za ove temperature, a ono... . Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 193 Posted February 9, 2012 (edited) Prvo paljenje od subote (punih pet dana nisam vozio auto). Upalio na prvu, doduse uz 0,5-1s vise verglanja...Gorivo nije zaledilo. U Čačku je poslednjih dana ujutru bilo oko 18-23 stepena ispod nule, uz dnevnu od 7-12 ispod nule.Inače ED sipam isključivo kod Eko pumpe kod Rodića (tu sipam otkako sam kupio Lybra-u)... Edited February 9, 2012 by djunis82 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 795 Posted February 9, 2012 (edited) Kako su počeli minusi, osetila se slabost akumulatora prilikom prvog pokretanja motora...nakon servisa, majstori su mi rekli da je akumulator slab....i danas - CVRC!!!! Par puta se okrenuo i zakucao... Izvadio sam akumulator, ostavio u stanu kraj radijatora (oko pola metra od radijartora), ubacio u auto nakon sat vremena i upalio bez problema. Gorivo sipam na Molu, i isključivo na Molu!!!! Akumulator je Banner, pre dva meseca je istekla garancija - to je to. Posle tačno dve godine je počeo da zakucava. Vešto proračunato. Malo sam u funansijskom "škripcu" ne daje mi se 8000-8500 rsd za novi, stoga ću ovaj preko noći da vadim, pa ću sledećeg dana vraćati i to je to...nadam se da mu neće biti ništa...šta vi mislite? Edited February 9, 2012 by Maki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milan HGT 0 Posted February 9, 2012 (edited) Sluzbeni posle toliko paljenja ovih dana, jutros je izdao, ali sam ga upalio pomocu slepanja posto nije hteo ni sa starterom da upali.Evro dizel je u pitanju, gorivo je dobro nije se stvorio parafin, ali se ulje izgleda zgusnulo. Sada pali ali videcemo da li ce ujutru upaliti ali zato bravisa pali kao da je plus 30 i to na plin Edited February 9, 2012 by Milan HGT Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted February 9, 2012 (edited) ma zasto se nervirate,najbolje ostavite auto,nemojte ga muciti i cimati,izvadite akumulator ,odnestite ga u stan il kucu,pa na posao idite malo gsp,ko je u bg,neskodi Edited February 9, 2012 by silenci Quote Share this post Link to post Share on other sites
mojito 0 Posted February 9, 2012 Malo sam u funansijskom "škripcu" ne daje mi se 8000-8500 rsd za novi, stoga ću ovaj preko noći da vadim, pa ću sledećeg dana vraćati i to je to...nadam se da mu neće biti ništa...šta vi mislite? kao sto ti i "drugarica" Irokanji kaze ima i za manje para,ali samo ti znas koliko ti je debeo novcanik... i ja sam ima slicnih problema vec dva puta i oba puta sam mu "produzavao vek" iz istih razloga kao i ti. dok sam golfa vozio skidao sam ga i ubacivaou kucu, u sobu,u rernu ... ,i na kraju kupio novi jer je legla plata...a drugi put sam ga na dedri oblagao stiroporom ali ni to nije mnogo pomoglo. srecom taj drugi je bio pod garancijom pa sam ga zamenio za drugi i dobio jos godinu dana garancije Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 10, 2012 Deo postova je prebačen u temu o kvalitetu goriva, počev od ovog posta:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37737&view=findpost&p=797400 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Simply the best 0 Posted February 10, 2012 Evo kako sam zatekao auto jutros,polugaraziran ,inace auto ne vozim vec 6 dana,ali ga palim jednom u dva dana dok ne postigne radnu temperaturu i onda ugasim,i jutros kad sam hteo mraz ispraznio akumulator,pa je na punjenju,ali pali ko mina kad je akumulator pun. Da napomenem izgleda kao da je od "ljubavnih mrlja" ali nije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted February 10, 2012 Pa to ti mislis da nije, ko zna ko ti je boravio u autu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irokanji 0 Posted February 10, 2012 na koju foru ti se zaledio iznutra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 10, 2012 Nešto nije u redu sa ventilacijom. Nakupilo se mnogo kondeza nakon vožnje kada je počeo da se hladi i da rosi, a onda i zaledio. Proveri da ti nije uključena unutrašnja cirkulacija vazduha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivanflash84 0 Posted February 10, 2012 Moj Bravo od juce (od kada su malo nize temperature) vergla malo sporije, ali upali. Da je sporije, ne bi valjalo. Akumulator je dosta star, min. 5god, ali da kucnem u drvo, jos uvek sluzi. Takodje i ja razmisljam da mu postavim termoizolaciju, cisto da mu olaksam ujutru posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
makkisa 0 Posted February 10, 2012 e kod mene akumulator star 8 godina (magneti marelli). juce ujutru -27 upali ali jedva okrenuo, jutros ja mislio nema sanse medjutim opet upali. tesko okrene ali upali ,sreca sto auto dobro pali inace ...... Quote Share this post Link to post Share on other sites