DaliborLazarevic 4 Posted August 2, 2016 Eto nisam ni znao da je vec ovde Apic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gile_2 0 Posted February 6, 2017 Kolege, evo ovako... Moj dugogodisnji drugar (Stilo 1.9jtd) je poceo da trosi ulje (oko 2l od servisa do servisa), e sad, majstor kaze da ne veruje da je turbina otisla vec da je motor na izdisaju, jer kod paljenja posle stajanja od 5-6 sati baca oblak plavicastog dima i savetuje mi da u mesto da radim generalnu kupim drugi polovan motor i da ga stavim. Mene informativno zanima koja je razlika u ceni ako bih radio generalnu i ako bi kupio drugi motor, jer sam ja ipak vise za varijantu generalne nego drugog motora koji je opet u ko zna kakvom stanju. Hvala puno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 6, 2017 Velika. Posto je drugi motor sa papirima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gile_2 0 Posted February 6, 2017 Pa koliko sam ja razumeo majstora oko 250e da je u ok stanju... Koliko je to "velika"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 6, 2017 250e sa papirima ili da se carini?Velika, zavisi koliko je los, sto ne mozes da znas dok se ne otvori. Samo ruke su ti 150e minimum, plus delovi, masinske obrade...u najboljem slucaju ispod 600eur ne verujem. Ne znam cene za jtd konkretno ali tako je otprilike bilo za sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 6, 2017 Ne znam koliko je sada, pre 2 god sam prodao svoj motor bez agregata, sa papirima za 400eur.Послато са HUAWEI P7-L10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gile_2 0 Posted February 7, 2017 Sad je izmedju 200 i 250e... Bio sam danas kod majstora na detaljnom pregledu, rekao je da je kvar mizaran i da bi morao da sacekam da se malo prosiri da bi se isplatilo raditi zamenu motora jer auto super reaguje, jedan klip je malo slabiji osala tri su kao nova. Receno mi je da sipam 10w-40 ulje u mesto do sadasnjeg 5w-40 i da vozim bez brige... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 7, 2017 Ja to ne bih radio. Stradaće turbina, gusto je i neadekvatno 10_40 za njeno podmazivanje. Bolje da te lupi 200eur po džepu nego 400.Послато са HUAWEI P7-L10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 7, 2017 1 hour ago, Gile_2 said: Sad je izmedju 200 i 250e... Bio sam danas kod majstora na detaljnom pregledu, rekao je da je kvar mizaran i da bi morao da sacekam da se malo prosiri da bi se isplatilo raditi zamenu motora jer auto super reaguje, jedan klip je malo slabiji osala tri su kao nova. Receno mi je da sipam 10w-40 ulje u mesto do sadasnjeg 5w-40 i da vozim bez brige... A da li je proveravano ovo: Uzgred, kako ti je palio na -15? Ako je dobro, onda bih zaista sačekao s otvaranjem motora, ali bih što se tiče ulja poslušao Vincenta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos989m 0 Posted February 8, 2017 Zanima me vase misljenje vredi li da se radi polugenerlna ( leteci,leteci,karike gumice ravnanje glave? Ili bas mora da bude generlna ( hilznovanje i sve sto ide jos uz to) motor lepo vuce pali na hladno mirno radi samo trosi mnogo ulje. I koliko bi mogo da jos da predje posle polugeneralne. Auto je stilo 1.9 jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 8, 2017 To će ti reći mehaničar kada otvori motor i ustanovi razlog generalne i stanje istrošenosti. Ako su cilindri netaknuti, nema potrebe hilznovati ih. Ako je napukla karika napravila riseve, opet ne znači da moraju hilzne. Na obradi se buši na I specijalu i kupuješ delove za istu. Ako bi pak kupio dobre polovne klipove i karike (standard), a cilindar načet risevima i zazorom, onda radiš hilznovanje.Može da se desi da je samo izgoreo klip, zbog nalivanja neispravne dizne. Uglavnom, znaćes kada dobar mehaničar otvori motor.Послато са HUAWEI P7-L10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gile_2 0 Posted February 10, 2017 (edited) Receno mi je da nisu gumice... Malo sam "picajzla" po pitanju auta, i svaki cak i mizaran problem sam sanirao novim i originalnim delovima, cak su i diskovi menjani svaki put nikad nisu obradjivani, auto je kod mene 5 godina i stvarno nikad nikakav veci kvar osim alternatora nisam imao. Auto je na najvecem minusu palio na pola kljuca, celu zimu mi se ni jednom nije desilo da nece da upali iz prve, auto normalno ide, vuce, dizne su ciscene, samo me jako zanima gde on to gubi ulje, a da ne moze da se pokaze konkretno. Imam male tragove ulja na semeringu radilice, ali to ne moze da bude 1L ulja na 10.000 ostajao bi bar trag na mestu gde se parkiram redovno ispred kuce. Edited February 10, 2017 by Gile_2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted February 10, 2017 1L ulja na 10.000km i nije količina zbog koje bi trebalo da razmišljaš o otvaranju motora, to je bukvalno od max do min između dva servisa... A može se i bez otvaranja ustanoviti stanje unutar cilondra, kamere koje se uvlače na mesto dizne (ili svećice kod benzinaca) odavno postoje, mada je činjenica da naši "majstori" ne prate trendove u pogledu opremljenosti svojih radionica, većini njih nedostaju i neki uobičajeni alata (vakim metri, merači pritiska goriva i sl.) Ako zaista nigde ne curi, pali normalno na niskim temperaturama i normalno vuče samo ga redovno prati i uživaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 10, 2017 On 8.2.2017. at 5:40 AM, milos989m said: Zanima me vase misljenje vredi li da se radi polugenerlna ( leteci,leteci,karike gumice ravnanje glave? Ili bas mora da bude generlna ( hilznovanje i sve sto ide jos uz to) motor lepo vuce pali na hladno mirno radi samo trosi mnogo ulja. I koliko bi mogao da jos da predje posle polugeneralne. Auto je stilo 1.9 jtd A koliko je to ''mnogo ulja''. Da li si proverio turbo, da ne pušta tu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos989m 0 Posted February 11, 2017 On 2/10/2017 at 9:47 PM, nesa 169 said: A koliko je to ''mnogo ulja''. Da li si proverio turbo, da ne pušta tu? Turbina je reparirana ima jos 11 meseci garanciju na to a trosi 1l na 500 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 11, 2017 (edited) ...garancija kvaliteta baš i garantuje da nešto može da se pokvari... Proveri crevo posle turbine ka interkuleru i samu turbinu da li masti. Iako je reparirana može da se desi lako da nije dobro reparirana. Xy slučajeva ima da je turbina slata na remont/reklamaciju i po nekoliko puta tako da..... Edited February 11, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos989m 0 Posted February 12, 2017 3 minutes ago, Markobgd said: ...garancija kvaliteta baš i garantuje da nešto može da se pokvari... Proveri crevo posle turbine ka interkuleru i samu turbinu da li masti. Iako je reparirana može da se desi lako da nije dobro reparirana. Xy slučajeva ima da je turbina slata na remont/reklamaciju i po nekoliko puta tako da..... Nema da vlazi i u crevima nema ulja cak je i covek koji je radio reko da nije bila toliko losa i da nije bio problem u njoj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 12, 2017 Jel duva motor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos989m 0 Posted February 12, 2017 (edited) 48 minutes ago, MS PK said: Jel duva motor? Kad se podigne merac ne mnogo ali kad se osrafi poklopac gde se sipa ulje duva nemoze poklopac da stoji sam osrafljen. Izbacuje belicast dim ne uvek i ne mnogo obicno dok se ne zagreje motor i kad se pali ga vidno izbaci,ali mnogo se oseca na sagorelo ulje i tad i posle dok je upaljen auto. Edited February 12, 2017 by milos989m Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 12, 2017 Onda je do motora nesto, jbg. Kolko je presao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos989m 0 Posted February 12, 2017 52 minutes ago, MS PK said: Onda je do motora nesto, jbg. Kolko je presao? Majstor kaze najverovatnije brisajuce karike zbog toga i pitam koliko bi mogo da predje kad se zameni karike leteci lezeci da ne moram bas sad sve da menjam i koliko je to sigutno da se odradi polugeneralna. Ne znam tacno koliko je preso na tabli pise 200000 sigurno je bas jos toliko. Mislim da ga je sjebao bivsi vlasnik koji nije menjao ulje na vreme jer kad sam zamenio ulje kad sam ga kupio majstor kaze da je toliko lose da nije menjano godinama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 12, 2017 Moze da predje mnogo, koliko tacno ne moze da se kaze ali isplati se to da se odradi u svakom slucaju, ako ces sa cuvas auto.Nije ti to nikakvo "budzenje" , to je ljuCki posao sto bi se reklo. Zove se "polu" zato sto ne menjas sve ( klipove, radilicu...) ali sto bi menjao nesto sto je dobro. Odnesi radilicu na masinsku obradu da se proveri, glavu da se odradi, hilzne takodje i to ti je odradjeno extra, nema da brines. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos989m 0 Posted February 12, 2017 20 minutes ago, MS PK said: Moze da predje mnogo, koliko tacno ne moze da se kaze ali isplati se to da se odradi u svakom slucaju, ako ces sa cuvas auto. Nije ti to nikakvo "budzenje" , to je ljuCki posao sto bi se reklo. Zove se "polu" zato sto ne menjas sve ( klipove, radilicu...) ali sto bi menjao nesto sto je dobro. Odnesi radilicu na masinsku obradu da se proveri, glavu da se odradi, hilzne takodje i to ti je odradjeno extra, nema da brines. Pitam to je sam cuo price kako kad se samo to odradi da pocne da nabija kompresiju i da pocnu i creva da se duju pa kad vec ulazem da znam sta me ceka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted February 12, 2017 Zasto da nabija kompresiju? Nesto si pogresno razumeo. Ne moze da nabija nista jer si sve odradio, i glavu i dihtung, sve je to novo i provereno Cak ce ti majstori dati i garanciju verovatno Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos989m 0 Posted February 12, 2017 11 minutes ago, MS PK said: Zasto da nabija kompresiju? Nesto si pogresno razumeo. Ne moze da nabija nista jer si sve odradio, i glavu i dihtung, sve je to novo i provereno Cak ce ti majstori dati i garanciju verovatno Pa ne znam kad skupim dovoljno para idem to da napravim pa cu da napisem sta sam sve zamenio i kako sad radi. Hvala na pomoci. Quote Share this post Link to post Share on other sites