Jump to content
FAS Goran
beli_Punto

Generalna na 1.9D / 1.9 JTD?

Recommended Posts

Kolege, evo ovako... Moj dugogodisnji drugar (Stilo 1.9jtd) je poceo da trosi ulje (oko 2l od servisa do servisa), e sad, majstor kaze da ne veruje da je turbina otisla vec da je motor na izdisaju, jer kod paljenja posle stajanja od 5-6 sati baca oblak plavicastog dima i savetuje mi da u mesto da radim generalnu kupim drugi polovan motor i da ga stavim. Mene informativno zanima koja je razlika u ceni ako bih radio generalnu i ako bi kupio drugi motor, jer sam ja ipak vise za varijantu generalne nego drugog motora koji je opet u ko zna kakvom stanju. Hvala puno... :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

250e sa papirima ili da se carini?
Velika, zavisi koliko je los, sto ne mozes da znas dok se ne otvori. Samo ruke su ti 150e minimum, plus delovi, masinske obrade...u najboljem slucaju ispod 600eur ne verujem. Ne znam cene za jtd konkretno ali tako je otprilike bilo za sve :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko je sada, pre 2 god sam prodao svoj motor bez agregata, sa papirima za 400eur.

Послато са HUAWEI P7-L10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad je izmedju 200 i 250e... Bio sam danas kod majstora na detaljnom pregledu, rekao je da je kvar mizaran i da bi morao da sacekam da se malo prosiri da bi se isplatilo raditi zamenu motora jer auto super reaguje, jedan klip je malo slabiji osala tri su kao nova. Receno mi je da sipam 10w-40 ulje u mesto do sadasnjeg 5w-40 i da vozim bez brige...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja to ne bih radio. Stradaće turbina, gusto je i neadekvatno 10_40 za njeno podmazivanje. Bolje da te lupi 200eur po džepu nego 400.

Послато са HUAWEI P7-L10

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Gile_2 said:

Sad je izmedju 200 i 250e... Bio sam danas kod majstora na detaljnom pregledu, rekao je da je kvar mizaran i da bi morao da sacekam da se malo prosiri da bi se isplatilo raditi zamenu motora jer auto super reaguje, jedan klip je malo slabiji osala tri su kao nova. Receno mi je da sipam 10w-40 ulje u mesto do sadasnjeg 5w-40 i da vozim bez brige...

A da li je proveravano ovo:

Uzgred, kako ti je palio na -15? Ako je dobro, onda bih zaista sačekao s otvaranjem motora, ali bih što se tiče ulja poslušao Vincenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me vase misljenje vredi li da se radi polugenerlna ( leteci,leteci,karike gumice ravnanje glave? Ili bas mora da bude generlna ( hilznovanje i sve sto ide jos uz to) motor lepo vuce pali na hladno mirno radi samo trosi mnogo ulje. I koliko bi mogo da jos da predje posle polugeneralne. Auto je stilo 1.9 jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

To će ti reći mehaničar kada otvori motor i ustanovi razlog generalne i stanje istrošenosti. Ako su cilindri netaknuti, nema potrebe hilznovati ih. Ako je napukla karika napravila riseve, opet ne znači da moraju hilzne. Na obradi se buši na I specijalu i kupuješ delove za istu. Ako bi pak kupio dobre polovne klipove i karike (standard), a cilindar načet risevima i zazorom, onda radiš hilznovanje.
Može da se desi da je samo izgoreo klip, zbog nalivanja neispravne dizne. Uglavnom, znaćes kada dobar mehaničar otvori motor.

Послато са HUAWEI P7-L10


Share this post


Link to post
Share on other sites

Receno mi je da nisu gumice... Malo sam "picajzla" po pitanju auta, i svaki cak i mizaran problem sam sanirao novim i originalnim delovima, cak su i diskovi menjani svaki put nikad nisu obradjivani, auto je kod mene 5 godina i stvarno nikad nikakav veci kvar osim alternatora nisam imao. Auto je na najvecem minusu palio na pola kljuca, celu zimu mi se ni jednom nije desilo da nece da upali iz prve, auto normalno ide, vuce, dizne su ciscene, samo me jako zanima gde on to gubi ulje, a da ne moze da se pokaze konkretno. Imam male tragove ulja na semeringu radilice, ali to ne moze da bude 1L ulja na 10.000 ostajao bi bar trag na mestu gde se parkiram redovno ispred kuce.

 

Edited by Gile_2

Share this post


Link to post
Share on other sites

1L ulja na 10.000km i nije količina zbog koje bi trebalo da razmišljaš o otvaranju motora, to je bukvalno od max do min između dva servisa... A može se i bez otvaranja ustanoviti stanje unutar cilondra, kamere koje se uvlače na mesto dizne (ili svećice kod benzinaca) odavno postoje, mada je činjenica da naši "majstori" ne prate trendove u pogledu opremljenosti svojih radionica, većini njih nedostaju i neki uobičajeni alata (vakim metri, merači pritiska goriva i sl.)

 

Ako zaista nigde ne curi,  pali normalno na niskim temperaturama i normalno vuče samo ga redovno prati i uživaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8.2.2017. at 5:40 AM, milos989m said:

Zanima me vase misljenje vredi li da se radi polugenerlna ( leteci,leteci,karike gumice ravnanje glave? Ili bas mora da bude generlna ( hilznovanje i sve sto ide jos uz to) motor lepo vuce pali na hladno mirno radi samo trosi mnogo ulja. I koliko bi mogao da jos da predje posle polugeneralne. Auto je stilo 1.9 jtd

A koliko je to ''mnogo ulja''. Da li si proverio turbo, da ne pušta tu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/10/2017 at 9:47 PM, nesa 169 said:

A koliko je to ''mnogo ulja''. Da li si proverio turbo, da ne pušta tu?

 

Turbina je reparirana ima jos 11 meseci garanciju na to a trosi 1l na 500 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...garancija kvaliteta baš i garantuje da nešto može da se pokvari...

Proveri crevo posle turbine ka interkuleru i samu turbinu da li masti. 

Iako je reparirana može da se desi lako da nije dobro reparirana. Xy slučajeva ima da je turbina slata na remont/reklamaciju i po nekoliko puta tako da.....

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Markobgd said:

...garancija kvaliteta baš i garantuje da nešto može da se pokvari...

Proveri crevo posle turbine ka interkuleru i samu turbinu da li masti. 

Iako je reparirana može da se desi lako da nije dobro reparirana. Xy slučajeva ima da je turbina slata na remont/reklamaciju i po nekoliko puta tako da.....

 

Nema da vlazi i u crevima nema ulja cak je i covek koji je radio reko da nije bila toliko losa i da nije bio problem u njoj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, MS PK said:

Jel duva motor?

Kad se podigne merac ne mnogo ali kad se osrafi poklopac gde se sipa ulje duva nemoze poklopac da stoji sam osrafljen. Izbacuje belicast dim ne uvek i ne mnogo obicno dok se ne zagreje motor i kad se pali ga vidno izbaci,ali mnogo se oseca na sagorelo ulje i tad i posle dok je upaljen auto.

Edited by milos989m

Share this post


Link to post
Share on other sites
52 minutes ago, MS PK said:

Onda je do motora nesto, jbg. Kolko je presao?

Majstor kaze najverovatnije brisajuce karike  zbog toga i pitam koliko bi mogo da predje kad se zameni karike leteci lezeci da ne moram bas sad sve da menjam i koliko je to sigutno da se odradi polugeneralna. Ne znam tacno koliko je preso na tabli pise 200000 sigurno je bas jos toliko. Mislim da ga je sjebao bivsi vlasnik koji nije menjao ulje na vreme jer kad sam zamenio ulje kad sam ga kupio majstor kaze da je toliko lose da nije menjano godinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da predje mnogo, koliko tacno ne moze da se kaze ali isplati se to da se odradi u svakom slucaju, ako ces sa cuvas auto.

Nije ti to nikakvo "budzenje" , to je ljuCki :D posao sto bi se reklo. Zove se "polu" zato sto ne menjas sve ( klipove, radilicu...) ali sto bi menjao nesto sto je dobro. Odnesi radilicu na masinsku obradu da se proveri, glavu da se odradi, hilzne takodje i to ti je odradjeno extra, nema da brines.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, MS PK said:

Moze da predje mnogo, koliko tacno ne moze da se kaze ali isplati se to da se odradi u svakom slucaju, ako ces sa cuvas auto.

Nije ti to nikakvo "budzenje" , to je ljuCki :D posao sto bi se reklo. Zove se "polu" zato sto ne menjas sve ( klipove, radilicu...) ali sto bi menjao nesto sto je dobro. Odnesi radilicu na masinsku obradu da se proveri, glavu da se odradi, hilzne takodje i to ti je odradjeno extra, nema da brines.

Pitam to je sam cuo price kako kad se samo to odradi da pocne da nabija kompresiju i da pocnu i creva da se duju pa kad vec ulazem da znam sta me ceka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto da nabija kompresiju? Nesto si pogresno razumeo. Ne moze da nabija nista jer si sve odradio, i glavu i dihtung, sve je to novo i provereno :) Cak ce ti majstori dati i garanciju verovatno

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, MS PK said:

Zasto da nabija kompresiju? Nesto si pogresno razumeo. Ne moze da nabija nista jer si sve odradio, i glavu i dihtung, sve je to novo i provereno :) Cak ce ti majstori dati i garanciju verovatno

Pa ne znam kad skupim dovoljno para idem to da napravim pa cu da napisem sta sam sve zamenio i kako sad radi. Hvala na pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...