beli_Punto 123 Posted February 3, 2012 Ima li neko da je radio generalnu i da zna koliko kosta za Punta mk2 a 1.9D ili neki mehanicar koji zna koliko kosta ovo zadovoljstvo. I da mi neko kaze sta se sve tu radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 6, 2012 (edited) Sta sad ispade da niko nije radio generalnu ... ne verujem Edited February 6, 2012 by beli_Punto Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca novicic 0 Posted April 16, 2012 (edited) punto 2 19 d primetio sam veliku potrosnju ulja od pola litre na 500 km i spremam se da uradim generalnu motora pa me interesuje zna li neko koliko ce to otprilike kostati ! auto super pali cak i na minusu odlicno vuce mali dimi na auspuh nista strasno ali mnogo trosi ulja Edited April 16, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 16, 2012 zavisi kakvu ces generalnu da radis punu ili polu itd,hoces li pumpu,dizne,ako sve to budes radio,bice ,....pa dosta ne mogu da ti kazem tacnu cenu,vidi izvadi cene delova,ruke majstora,obrade ,glave ,radilice,sta vec budes radio i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca novicic 0 Posted April 16, 2012 mislim komplet generalnu mada se nadam i da nece morati recimo da se hilznuje blok mislim da je to najskuplja stavka ! nadam se da ce se javiti neko ko je vec radio generalnu da bi mi rekao sta me otprilike ceka \ Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorang 0 Posted April 16, 2012 pre par meseci... zivce i vreme za reklamacije nisam uracunao... predpostavljam da je slicno i za tvoj motor.klipovi sa karikama 16.000 dingarnitura lezajeva 3.200 dinset zupcastog kaisa 1.800 dinzaptivac usisa izduva, velike dekle, glave 1.450 dinsemering veci i manji 1.400 dinulje za motor selenia gold 1.700 dinfilter ulja 350 dinsvecice 1.000 dinantifriz G12 400 dindiht mase, eko kliner 800 dinradovi 12.000 dinbrusenje radilice 3.000 dinbrusenje bloka 3.000 dinpolusklop 4.000 dinKPT glave plus zazor 6.000 dinprebacivanje klipova 1.000 dinravno brusenje bloka 1.000 dinsuma sumarum 58.200 din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted April 16, 2012 Ja bi kao prvo samo promjenio gumice ventila pa pratio stanje, možda nema potrebe raditi punu generalku, jesi li mjerio kompresiju ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted April 16, 2012 Nikada nisam verovao da se zamenom gumica ventila može drastično smanjiti potrošnja ulja ali sam pre mesec dana demantovan. Punto 1.2 8V, ~105000KM, trošio je u gradskoj vožnji konstantno oko 0.5L na 1000Km, od vrha do dna šipke ode za ~2000Km, prvo paljenje ujutru obavezno sa dimnom zavesom, dok u vožnji nije dimio. Odradio sam merenje kompresije i tu su rezultati bili u granicama normale, promenjene su gumice ventila koje kada sam video su bile kao od tvrde plastike, sammim tim i mogućnost dihtovanja oko stuba ventila je bila minimalna. Evo posle nešto više od 1500 pređenih KM od zamene ulje je i dalje na samom vrhu, pretpostavljam da će sada potrošnja ulja biti na nivou do 1L između zamena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aca novicic 0 Posted April 16, 2012 to mi se cini kao dobra ideja verovatno je i finansiski naj isplativija konsultovacu se sa mojim majstor Zivotom , u svakom slucaju hvala!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted April 16, 2012 Nikada nisam verovao da se zamenom gumica ventila može drastično smanjiti potrošnja ulja ali sam pre mesec dana demantovan. Punto 1.2 8V, ~105000KM, trošio je u gradskoj vožnji konstantno oko 0.5L na 1000Km, od vrha do dna šipke ode za ~2000Km, prvo paljenje ujutru obavezno sa dimnom zavesom, dok u vožnji nije dimio. Odradio sam merenje kompresije i tu su rezultati bili u granicama normale, promenjene su gumice ventila koje kada sam video su bile kao od tvrde plastike, sammim tim i mogućnost dihtovanja oko stuba ventila je bila minimalna. Evo posle nešto više od 1500 pređenih KM od zamene ulje je i dalje na samom vrhu, pretpostavljam da će sada potrošnja ulja biti na nivou do 1L između zamena.I mene je zabezeknuo podatak kad sam odveo "gospa Libru" kod gazda Miška u klinički centar i pitao za neku banalnost (protokomer), usput pitajući da li imaju kakva iskustva sa generalnim remontom na ovim motorima. Dvojica dečaka, vrlo uredno podšišanih sa belim mantilima zainteresovano su ispegledali vozilo...i uputili me u privatni servis. To je bilo pre 4 godine, kada je Libri u Beogradu bilo na prste ruke da se prebroji...Medjutim, napomenuše da su radili generalku na DOBLO-u koji je imao navodno sličan motor, na 800.000!!! Ja sam ostao zabezeknut pošto je moj predhodni golf2 (najomiljeniji automobil u Srba), ispustio plemenitu i rastresenu dušu na 105.000. a na mojoj Libri je bilo već 114.000!!! Onda upoznadoh Bogunoviće, pa Mikija, i od tada auto leti...dokle će...NE ZNAM. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22918 Posted April 16, 2012 Od generalke je mnogo isplativije kupiti polovan motor. Posto se ne rade cesto potraznja za motorima nije velika, a mala potraznja logicno obara cenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 16, 2012 Kupiti polovan motor za koji niko ne moze da ti garantuje u kakvom je stanju nikad ne moze da bude bolje od generalne ... Moze da potraje jos milion km, a moze da ispusti dusu i posle 10000 km, posle generalne bi bar znao sta vozi i bio bi siguran u auto, dok ovako mozes non stop da razmisljas da ce nesto da se desi. Ja kad promenim gumu, neko vreme imam neki cudan osecaj da ce tocak da se otkaci i cesto proveravam da nije popustio neki sraf nekim slucajem, tako da polovan motor po meni nema sanse sa motorom na kom je odradjena generalna ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted April 16, 2012 Potpisujem belog punta!nista bez generalne bar znas sta vozis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 16, 2012 Nikada nisam verovao da se zamenom gumica ventila može drastično smanjiti potrošnja ulja ali sam pre mesec dana demantovan. Punto 1.2 8V, ~105000KM, trošio je u gradskoj vožnji konstantno oko 0.5L na 1000Km, od vrha do dna šipke ode za ~2000Km, prvo paljenje ujutru obavezno sa dimnom zavesom, dok u vožnji nije dimio. Odradio sam merenje kompresije i tu su rezultati bili u granicama normale, promenjene su gumice ventila koje kada sam video su bile kao od tvrde plastike, sammim tim i mogućnost dihtovanja oko stuba ventila je bila minimalna. Evo posle nešto više od 1500 pređenih KM od zamene ulje je i dalje na samom vrhu, pretpostavljam da će sada potrošnja ulja biti na nivou do 1L između zamena.Jel vrseno skidanje glave ili je na licu mesta vrsena demontaza i montaza gumica, ko ti je radio i koja je cena radova bila? Cenu gumica znam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22918 Posted April 16, 2012 JTD moze da se kupi za 200 evra, ako to nije isplativije od generalke.....A ta opcija da znas sta vozis ne pije vodu jer ne znas kakvog su kvaliteta delovi koji kupujes, osim ako ne ide sve original,a sumnjam da sa kvalitetnim radom u toj varijanti generalka moze da kosta ispod 1.000.Bio sam svedok nekoliko neuspesnih generalki prouzrokovanih losim delovima i radom. Podrazumeva se da se kupi motor sa "pedigreom" od auta koji je tek stigao, koji moze da se proba."generalka" je old school varijanta resavanja problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
M Wolf 0 Posted April 17, 2012 Jel vrseno skidanje glave ili je na licu mesta vrsena demontaza i montaza gumica ,ko ti je radio i koja je cena radova bila? Cenu gumica znam Menjano je odozgo, samo uz skidanje poklopca glave. Ja lično nisam pobornik alternativnih servisnih metoda i takvog načina menjanja gumica ventila ali me je majstor ubedio da je sve ok, ima već dosta iskustva u tome i za sada nije imao problema. Nemam razloga da mu ne verujem jer se dugo poznajemo, dugo se bavi mehanikom i do sada nije imao zamerki na svoj rad. To je inače porodični prijatelj sa malim servisom na Zvezdari tako da cena koju je meni dao ne bi bila reprezentativna za ostale mušterije, a inače mi je tada odradio kompletan veliki servis pa i ne znam baš koliko je naplatio samo zamenu gumica.Za sada sam prešao oko 1600-1700KM i nema neke primetne potrošnje, takođe više ne dimi kod paljenja. Pratiću periodično nivo ulja pa ću videti kakvo će biti stanje posle 5000 pređenih km. Mada tek ako u sledećih 20.000KM zadrži relativno nisku potrošnju ulja znaću da je posao odrađen kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Wrangler 0 Posted April 17, 2012 Slažem se sa Woodoo, da mi je motor toliko crkao da zahtjeva generalku uvjek bih prije bio za opciju kupovine drugog motora ili još bolje drugog auta, kupiš dobrog stranca imaš motor a imaš i ostale delove a i može se izvući neki dinar iz ostatka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bego 0 Posted September 17, 2013 (edited) kolko bi kostala komplet generalna za fiata punta 1.9d sa vim i rukama i djelovima zna li ko ? Edited September 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 19, 2013 Pročitaj sada nakon spajanja tema sve ranije napisane odgovore (postove) u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bego 0 Posted September 29, 2013 (edited) nedavno mi je auto prokuvalo i ugasilo se. Da li se isplati generalna da se radi i da li je to moguce? Najverovatnije slucaj toga je bio termostat... Edited September 30, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
milferica 0 Posted January 16, 2015 Zanima me a mislim da jos niko nije spomenuo ovde,koliko kosta otprilike prebacivanje motora,tj vadjenje postojeceg i ubacivanjeg drugog polovnog? Koliko majstori mogu da uzmu za to? I kakva je procedura za registraciju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 16, 2015 Ako je isti u pitanju nije skupo, pogotovo kod onih gde i kupujes motor. moras sa saobracajnom da ga prijavis u sup, da bi uneli brojeve u tvoju saobracajnu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted January 16, 2015 100ak € uzimaju majstori, zavisno koji je motor u pitanju. A sto se tice generalne, jednom sam radio polu-generalnu na dizelu i nikad vise, 1.5D, polu-generalna (karike, lezajevi, glava itd) i posle 20 000km motor je duvao gore nego pre polu-generalne. A cena generalne je bila oko 700e, polu-generalna 450e. Za te pare kupis 3 motora, jedan mora da valja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IIIALEKSANDARIII 0 Posted July 27, 2016 Pozdrav... Taman sam utegao auto i sta se desi... Primetim da je poceo da baca ulje i da duva... Odem kod majstora i on upali auto skine cep za ulje i kad je video da izbacuje dim kaze generalna i da se krece od 1000 e do 1500 e... Danas cu da slikam sve, ako neko nesto moze vise da mi kaze... Inace upitanju je Punto 2 1.9D 2000o... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 27, 2016 Sta da se kaze dok se ne rasturi motor i vidi u cemu je problem. 1000-1500e je dosta velika cifra, trebalo bi jeftinije da izadje, mada zavisi sta se sve menja. Ako su klipovi dobri, trebalo bi duplo manje da iskosta. Garnitura karika ne znam ali pretpostavljam nekih 100e, hilznovanje je bilo nekih 80e, komplet lezajeva vev 50e, obrada radilice 30-ak eur, garnitura dihtunga i semeringa lupam 80e ali generalno nisu skupe, verovatno i jeftinije Obrada glave nek bude 50e. Majstor ne znam taj tvoj, ali racunam do 150e. E ako trebaju klipovi novi, to je skupo. Ja sam za 1.9td platio skoro 500e. Na to dodaj jos set za zupcenje i ulje i filtere. Quote Share this post Link to post Share on other sites