stratowar 0 Posted January 30, 2012 Pozdrav ljudi. Sinoć sam seo u kola i pošto sam ih ostavio ugašena u prvoj brzini, pokušao sam da izbacim menjač iz brzine i da ih upalim, ali on jednostavno ne mrda. Stoji u prvoj kao da je zacementiran. Upalio sam ga, vozio dva ćoška i odjednom sam uspeo da ubacim u drugu (jako teško), pa u treću nekako. Posle je sve lakše i lakše bilo menjati brzine. Međutim, kad sam ga ponovo parkirao i posle par sati pokušao da ga upalim, ista priča. Menjač neće ni da mrdne. Jel zna neko šta je u pitanju? Da nije nešto povezano sa hladnoćom, pošto je u NS-u već dva dana ispod nule? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 30, 2012 Gusto ulje. Mora malo u početku da ide teže kada je ovako minus, ali ne sme totalno da onemogući menjanje brzina. Možda ga ima premalo, pa zato dodatno zeza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 924 Posted January 30, 2012 Pozdrav!Imas vode u menjacu! To je veoma mala kolicina koja nastane kondenziranjem usled kratkih voznji!Jedini lek je da promenis ulje ili da se pomiris sa tim dok ne dodju malo topliji dani!Ovo govorim iz licnog iskustva sa dva automobila! Meni je cak znao u zatvorenoj garazi da zaledi, zurim na posao a menjac "zavaren", gurao i udarao rucicu puno puta silom i jedva uspem da je pokrenem sva sreca nisam nikada nista slomio!Na leto kada sam menjao ulje nasuo ga u staklene flase da vidim dole koliko ima vode ali ono veoma malo!!! Na 2 litre malo vise od pola deca! E sad da lije ono u medjuvremenu malo isparilo ili? Nije bitno u svakom slucaju je voda u pitanju!Kada parkiras ostavi auto tako da mozes krenuti bez menjaca(ostavi ga u prvoj) ili sacekaj 15 ak minuta da se menjac malo ugreje (otopi) od temperature motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 30, 2012 Ovo nije povezano samo sa gustim uljem, verovatno imaš negde leda u sajlama ili nekom sklopu.Normalno je da na debelom minusu menjač malo teže upada u brzine, ali ne i da se zaledi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 924 Posted January 30, 2012 Kao sto sam napisao, Na dnu menjaca se zaledi voda!Jednom sam brenerom na Zastavi odledjivao menjac, 15 sekundi u pravo mesto i klizi ko podmazan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stratowar 0 Posted January 30, 2012 Hvala vam svima na brzim odgovorima. Sutra idem do majstora i nadam se da je ulje, jer ako su sajle, to je jos jedan veliki trosak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 1, 2012 Kao sto sam napisao, Na dnu menjaca se zaledi voda!Jednom sam brenerom na Zastavi odledjivao menjac, 15 sekundi u pravo mesto i klizi ko podmazan!Imao si sreće što čudo nisi napravio sa tim brenerom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted February 1, 2012 imam Fiat Ideu i imam isti problemNije problem u ulju jer sam ga menjao pre neki dan, problem je u sajlama koje prebacuju brzine. Ima dve sajle, jedna za napred nazad, druga za levo desnoUnutra je usla voda koja zamrzne na minusu, kako se motor zagreje, tako se i led u sajlama otopi i ide lakšeTo ces morati zameniti ili nekako srediti.Ovde mozes videti kako to izgleda Još jedno "genijalno" rešenje iz fabrike za kresanje troškova a nama vlasnicima za nabijanje muke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola0034 0 Posted April 22, 2013 (edited) Da li neko moze da mi kaze gde se proverava koliko ima ulje u menjacu ja bih moje da zamenim posto ne znam da li ga je iko menjao do sada? I ako znate koje bi ulje tu bilo pogodno sipati! Edited April 22, 2013 by nikola0034 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 22, 2013 imas sraf na menjacu na boku menjaca... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dockiljone 1 Posted December 8, 2014 Drugari ja imam sledeci problem,u prvu od deset pokusaja u voznji uci ce lepo 7 puta a ostala tri puta moram da pokusavam na sve nacine da ga ubacim u brzinu.Do pre nedelju dana sam imao veliki problem i sa drugom i petom,druga mi je takodje mnogo tesko ulazila u brzinu a peta se nalazila izmedju trece i pete brzine pa sam morao da nisanim da bih ubacio u petu ali mi je drug to nastelovao i sad u sve brzine ubacujem lagano osim druge koja malo teze ulazi ali to je ok dok prva mi je katastrofa jer se rucica zaglavi negde na pola u brzini nece lepo da udje u prvu brzinu vec negde na pola kao da ima neku smetnju.Da li je mozda neko imao ovaj problem?Drug mi je rekao da je ulje uredu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 8, 2014 Vjerovatno ces morati da promijenis set kvacila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dockiljone 1 Posted December 8, 2014 Zasto ako mi je samo prava problem?Imas li predstavu koliko moze da kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted December 8, 2014 Ne verujem da je u pitanju set kvacila. Probaj da zamenis sajlu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 8, 2014 Salt hebli ili kako se zove vec, ili ko sto rece kolega Milan sajla ili poluge sta su vec. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dockiljone 1 Posted December 8, 2014 benzinac je 12.8v,nema polugu nego sajlu.Jel menjanje sajle podrazumeva otvaranje glave menjaca i koliko kostaju te sajle? Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted December 8, 2014 Ma jok bre.Kakvo crno otvaranje.Odes kod boban sajle u bg i uradi ti nove po uzorku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dockiljone 1 Posted December 8, 2014 Hvala genco tako cu i da urdim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dockiljone 1 Posted December 8, 2014 Ma jok bre.Kakvo crno otvaranje.Odes kod boban sajle u bg i uradi ti nove po uzorku.A po cemu mislis da je sajla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted December 8, 2014 A jer gp nema poluge menjača? Sada prvi put čujem da ima sajle.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 8, 2014 Mozda je razlika izmedju dizela i benzinca Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted December 8, 2014 Imam u garaži kanal i silazio milion puta i svašta nešto zagledao al to eto nikad nisam pa sam sada malo začuđen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jastrebov 6 Posted December 8, 2014 Hoce bužir od sajle da se odvoji pa ne ide sajla dovoljno u pravcu gde treba . Uvek na nekom kraju kod osoguraca . Ili do menjaca ili u kabini . dovoljno je da neko salra birac a vi pratite sta se desava na krajevima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dockiljone 1 Posted December 8, 2014 (edited) A jer gp nema poluge menjača? Sada prvi put čujem da ima sajle.. Sajlu tako mi rekao majstor i ona se steluje.A zasto mislite da je sajla? Edited December 8, 2014 by dockiljone Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted December 8, 2014 Pa vidi nemaš tu mnogo opcija. Ili je sajla ili menjač ili cilindar kvačila. Kontam da je najbezbolnije sajla ukoliko ima samo jednu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites