Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
vlada012

Stilo 1.6 16v - gubi radnu temperaturu na plinu?

Recommended Posts

Pozz svima:

Imam ugradjen sekvent plinski uredjaj Tomasseto, upalim auto ujutru i sacekam da dostigne odredjenu radnu temperaturu da bi prebacio sa benzina na plin. Dostigne radnu temperaturu posle 3, 4 minuta i prebaci na plin. Krenem sa autom i nakon predjenih otprilike 10 km iskljuci mi se plin i prebaci na benzin. Mislio sam da nesto nije u redu sa isparivacem plina, međutim creva koja mi dolaze do isparivaca za vodu su hladna kada mi se iskljuci plin, a kada ga ujutru upalim kada prebaci na plin creva su vruca, a kada iskljuci creva su hladna.

Mislim da sam ispustio vazduh kako treba, ima jedna mala slavinica na samom hladnjaku i jedna na crevu ispred malog hladnjaka za grejanje kabine.

Nisam naveo da kada mi iskljuci plin i grejanje mi oslabi u kabini a i primetio sam da mi kazaljka pokazivaca temperature cas stoji na polovini cas se pomeri ka levo do one crte pre polovine temperature. Da napomenem da creva koja idu za plinski uredjaj vezana su preko malog hladnjaka za grejanje pa da nije tu nesto pogresno povezano oko creva koja se racvaju za plin i mali hladnjak.

Dok je bilo toplije vreme radilo je sve ok, čim je zahladnelo poceli su problemi oko temperature, da li je neko imao ovakav slican problem? :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Termostat? :question: Takodje imam tomaseto uredjaj,i imao sam problema sa vracanjem na benzin ali ne vezano sa radnom temperaturom!Opao napon posle nekog vremena na + koji je bio povezan na tablu sa osiguracima kod akumulatora.

Prebacio + na onu tablu ispod volana i sve OK!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radna temperatura stoji na onoj crti pre polovine cas je na polovini cas se vrati do prvr crte,iglavnom je na polovini,ali nikako ne pada skroz na 0 kada je motor u radu niti prelazi kazaljka polovinu,ako neka zna neka mi kaze gde sve treba da se ozraci sistem za vodu da napomenem da imam i plin,znam da ima na dva mesta koja sam naveo na prosli post,da liima jos negde i kako se pravilno ozracava sistem??

Edited by vlada012

Share this post


Link to post
Share on other sites

AKo ti je isparivac postavljen na kos moras nekako na njemu da ozracis sistem, ja sam nekako uspeo kod mene na puntu. Nemam nikakvu "sisicu" na njemu pa sam skidao creva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam i ja video da nema sisice za ozracenje vazduha na isparivacu,moracu olabaviti crevo pa da ispustim vazduh,da i kod mene ide na košu isparivac

Edited by vlada012

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je malo komplikovanije, treba ti jos jedna osoba da ti pomogne. Neko mora da duva u bocu za tecnost dok ista ne pocne da izlazi na crevo koje si skinuo na isparivacu. Kad pocne da izlazi tecnost vrati crevo nazad i pritegni selnu. Nadam se da ces naci nekoga sa dobrim kapacitetom pluca :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da ti obijasnim kako mi je ovaj ugradio creva koja vode za vodu za plinski uredjaj kada mi ugradjivao plin: Crevo iz vodene pumpe povezao je sa isparivacem, na gornju cevu isparivaca je stavio ulaz VODE,a na donju cevu isparivaca je stavio izlaz VODE koje vodi do malog hladnjaka,drugo crevo koje izlazi iz malog hladnjaka vodi do termostata,a ja mislim da je trebao ulaz vode u isparivac biti sa donje strane a izlaz sa gornje,i jos jednu zamerku imam,nije trebao da veze preko malog hladnjaka ovo,trebao je da stavi na creva pre malog hladnjaka (T)racvu kako nebih kruzila preko malog hladnjaka jel mali hladnjak ima onu slavinicu kada se pusti hladno grejanje u kabini mislim da se zatvara i voda,tj ne kruzi voda tu,ja sam juce ugradio pre malog hladnjaka tj stavio (T) racve i mislim da mi nije bio problem termostat nego je bio problem oko povezivanja creva za vodu za mali hladnjak i plin,INACE IMAM PLINSKI ISPARIVAC TOMASSETO STAG 300

Edited by vlada012

Share this post


Link to post
Share on other sites

To crevo iz vodene pumpe je u stvari prelivno crevo ka pumpi i ok je da ono bude donje tj izlazno. A dolazno je uzeo sigurno pre slavine grejaca inace u suprotnom preko leta kad ti je zatvoreno grejanje ne bi imao nikakvu cirkulaciju vode preko rasplinjaca. Sve je to ok i imaces problem sve dok nekako rasplinjac ne spustis ispod nivoa boce. Kod mene se javlja isti problem i moram to da uradim na leto. Samo dobro ispusti vazduh iz sistema i proveri da neko crevo nije previse kruto i da tu uvlaci vazduh i resices problem na neko vreme ali ne trajno nazalost :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskustvo mi govori , vajno iskustvo, da sistem za hladjenje ili bilo koji drugi sistem ne treba narusavati ugradnjom dodatne opreme!

Iz toga proizilazi da treba grejanje isparivaca (rasplinjaca) vezati paralelno na postojeci sistem ! To je najpribliznije ako se uradi tako da se veze na vod prema i od malog hladnjaka (radijatora). Prakticno, tada se ne narusava cirkulacija "vode" ka malom hladnjaku i obratno a istovremeno postoji nesmetana cirkulacija kroz isparivac bilo da zatvorite jedan ili drugi protok!

Eto! Mozda i slike negde nafatam! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resio sam problem, u pitanju je Plinski Uredjaj Tomasetto STAG-300-4 , majstor kada mi ugradio plin nije dobro povezao vod vode ka isparivacu, on je povezao creva ovako:

SA TERMOSTATA CREVO IDE U MALI HLADNJAK,IZ MALOG HLADNJAKA DIREKTNO U ISPARIVAČ PLINA,A DRUGI VOD IZ ISPARIVACA VRATIO NA CREVO OD MALOG HLADNJAKA,TAKO DA JE ISPARIVAC ZAVISIO OD MALOG HLADNJAKA I GUBIO RADNU TEMPERATURU.

To me je zezalo prošle zime. Kada je bilo toplije plin normalno radi a kada je zahladnelo i vozim na plin i odjedanput prebaci na benzin a plin sam imao u sistemu, to me je stalno zezalo dok nisam resio problem,a ja sam povezao ovako:

Iz termostata ide crevo ka malom hladnjaku,ja sam isekao crevo i stavio T racvu pre malog hladnjaka tako da mi nije zavisio vod vode od malog hladnjaka,sa T racvom hranu vode ima i mali hladnjak i isparivac,znaci Crevo sa termostata sam presekao stavio T racvu jedan izlaz iz T racve vodi ka malom hladnjaku a jedan ka isparivacu a druga strana isparivaca povezana na slavinicu koja vodi na drugu stranu malog hladnjaka.

AKO NEKO BUDEO IMAO OVAKAV PROBLEM NEKA PROVERI CREVA KAKO SU POVEZANA..

(Da naglasim taj problem imao sam prosle zime tj prosle godine u decembru) Sad radi bez problema i ispada da bolje ja znao od majstora, heheh pozz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...