Jump to content
FAS Goran
chela

Švabe vs Žabari

Recommended Posts

Po čemu je za tvoju platu Fiat bolji auto kad delovi koštaju isto ili više u odnosu na Audi...

Još kada bi ovo bila istina... :D :D :D

Zar je tako teško proveriti, kliknuti...pa, čak i Čelić od koga je juče potekla ta priča na kasnije direktno pitanje da li to tvrdi nije ponovio kako smatra da je održavanje za pomenuti Audi isto ili jeftinije nego za Stilo JTD. Potrčao je Čelić da napiše par stvari, ti si se najviše primio od svih, ali se tvrdoglavo držiš toga. :p Tako je on potrčao da napiše i kako je interval za veliki servis 180.000 km za pomenuti Audi...jel' još uvek veruješ da ne samo da je jeftinije ili isto košta, nego se radi na 180.000 kilometara... :whistle:

Ljudi, lako ćemo proveriti sve, samo recite...evo Oktopode, reci ti...tvrdiš li da je za Audi A4 1.9 TDI 130 KS 2003. godište isto, ili jeftinije održavanje nego za Stilo 1.9 JTD 115 KS 2003. godište?

Možemo da uzmemo cene za mali servis, veliki servis, par delova na trapu, kočnice...sve to za original i ruke u ovlašćenom, a onda i zamenske delove i ruke u servisu koji nije ovlašćeni. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po čemu je za tvoju platu Fiat bolji auto kad delovi koštaju isto ili više u odnosu na Audi koji se manje kvari ali u startu platiš malo više, a da ne pričamo o ugođaju u vožnji...

Vozio sam dugo B4 i ne secam se da su delovi bili jeftiniji od delova za Lybru. Ugodjaj u voznji je subjektivna kategorija i nije isti za sve. Koliko je bolji ugodjaj u Audiju A3 od Stila? Sigurno nije ekvivalentan razlici u ceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium segment znaci da je svaki model luxuz za sebe i svoju klasu. Od najviseg kvaliteta delova, preko montaze pa do finalnog proizvoda... Sve mora da bude vrhunski. Fiat to nema, Alfa to nema, Opel to nema, VW to nema, Tojota to nema...

Evo Čeliću...

fff1.jpg fff2.jpg

Šta ovaj auto sa desne strane ima što ovaj sa leve nema, a tiče se onoga što si nabrojao kao obeležja premiuma (''najviseg kvaliteta delova, preko montaze pa do finalnog proizvoda'').

Evo npr. Golf 1.6 TDI i A3 1.6 TDI...samo usput da te podsetim, imaju:

istu platformu, iste motore, iste menjače, iste kočnice, Golf je teži 50 kilograma i zato ima par kilometara na sat manju maksimalnu brzinu...

Dakle, šta konkretno kod ovog Audija košta 15-20% više u odnosu na ovaj Golf, a za te pare dobiješ isti motor, isti menjač, iste kočnice, sve to na istoj platformi, Golf isto tako ne kucka, ne krcka unutra, kvalitetno je napravljen, isto se masovno sklapa na isti proizvodni način kao i ovaj Audi...šta se tačno plaća tih par hiljada eura više?

EDIT: U Srbiji >>>

Golf 1.6 TDI 105KS Trendline (najjeftiniji paket): 18.686 eura

A3 1.6 TDI 105KS Attraction (najjeftiniji paket): 21.214 eura (~ 15% skuplje)

I, plus...ove cene za Audi kaže uvoznik da važe samo za pravna lica, dok su cene za Golf lepo napisane da obuhvataju i carinu i PDV.

Usput, najjeftinji nov A4 dizel karavan trenutno u Srbiji:

A4 Avant 2.0 TDI 120 KS >>> 30.464 eura

I, onda posle 7-8 godina neko dođe i poredi ovaj auto (tada kao polovnjak) sa npr. nekim automobilom C segmenta (npr. novim Bravom, isto tada kao polovnjakom), koji u varijanti novog automobila takođe najjeftinijeg dizela danas košta 16.900 eura.

I kao...ae da poredimo kao polovnjake auto koji je kao nov koštao preko 30.000 eura i onaj koji je kao nov koštao skoro duplo manje od toga....e, ae da ih poredimo i da se išćuđavamo kako ovaj koji je koštao preko 30.000 eura u najjeftinijoj varijanti sa dizelom ima bolje materijale unutra i bolja mu je završna obrada...i ono, kao tenk je... :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo: Silen blok zadnjeg trapa 1,360 din

Audi: 597,40 din LMI-SACHS-BOGE

Stilo: Amortizer zadnji 3,465 din DAMPO

Audi: AMORTIZER GASNI ZADNJI LMI-SACHS-BOGE 3028,51

Stilo: Lezaj španera kanalnog kaiša Dayco 2,339 din

Audi: SPANER PK KAISA INA-LUK-FAG Cena 3658,56

I tako dalje... primetićeš i da su u pitanju marke tipa Sachs, Luk i slično za Audi, a neki tamo Dayco, Dampo i slično za Stila. Znači ima nešto i da je skuplje i da je jeftinije, ali manje više slične su cene.

Da ne gledam za Stila 1.9 MJet neke delove, to kao da vozim ne znam šta koliko su bezobrazne cene..

Set kvačila 826330 VALEO 19,972 din -- REPARIRANO!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači, tvrdiš. :thumbup:

Ok, proverićemo, poslati upit sa brojevima šasije jednog Stila JTD 115KS i nekog Audija A4 Avant TDI 130 KS i postaviti šta nam kažu ovlašćeni koliko koštaju intervencije (delovi i ruke) kod njih za te automobile. Onda ćemo to isto i za zamenske delove...

Evo, šaljem Bokiju odmah PP da mi da broj šasije Audija... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo mjet 16v.

Set kvačila valeo (original) nereparirani 27623 din.

Original Fiat (prva ugradnja) 38167 din.

Izvor: Fiat servis Đukić

Taj set kvačila je za motor sa obrtnim momentom od 320 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Set kvačila 826330 VALEO 19,972 din -- REPARIRANO!!!!!

Jel' si ti dodao ovo reparirano... :D :D :D

Stilo JTD 115 KS, originalna korpa i lamela oko 17.000 dinara, druk oko 6.000-6.500, tako da je ceo originalni set, tj. prva ugradnja (korpa, lamela, druk ležaj) oko 23.000-24.000.

Izvor: AK Voždovac

Koliko je po tebi onda zamenski set nov (dakle, ovaj koji nije reparirani :lol: ), ali pazi...mora da bude negde između tih 20.000 koliko kažeš da je ''reparirani'' i ovih 23.000-24.000 koliko je ovaj iz prve ugradnje kod jednog od ovlašćenih?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je cena sa AP sport sajta, da ja sam dodao, jer oni ne prodaju ganc nova.

Ajde i mene zanimaju cene, prihvatiću argumente, nisam baš lud :D ove podatke sam našao na internetu. Ovo su original delovi, a ne Dayco i Dampo molim lepo, ću da umrem od smeha kakva imena firmi...

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

...oni ne prodaju ganc nova.

Ko te ovo slagao? :whistle:

Inače, Oktopode, sinoć je David baš pominjao isti taj Dayco kao set kaiševa za A4...uz ostala imena koj isto idu i za Fiat, Gates i ostale... :thumbup: Mnogo se bre zalećeš sa tim svojim ocenama, brzaš, donosiš zaključke tek tako... :D

EDIT:

Da neko možda ne shvati pogrešno...neko ko nema strpljenja da čita sve stranice ove teme sa pažnjom ili sl. Nema ništa loše u tome što je A4 skuplji, to je sve normalno jer je znatno bolji auto od Stila (i znatno od bilo kog dugog automobila iz tog segmenta tržišta),...normalno je da bude skuplji. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao mi radnik AP sporta u Mirijevu, onako u bradu, kad sam pitao jel prodajete reparirana ili nova. Doduše sam sam zaključio da ako je takav odgovor za Punta, da je tako i za Stila, možda sam eto generalizovao, videćemo.

Koliko koštaju original kablovi za punta? 70 eur!!! (da se vratim na priču Flash kablova od 1900 dinara, jedine koje imaju u KitCommerce i Facet koji mi iskakaše iz motora za 2900, jedini koje drže u AP sport). Alo bre braćala, treba dam 100 evra za kablove i svećice za jbn punta wtf??? Pa koliko onda košta veliki servis sa original delovima, 300 evra za ovu igračkicu od auta?

EDIT: Ajde uzmi za cene delova ova dva pošto su im slične cene i godište:

http://www.polovniautomobili.com/oglas1761307/fiat_stilo_24_20v_abart/

http://www.polovniautomobili.com/oglas1804126/audi_a4_19_tdi/

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao mi radnik AP sporta u Mirijevu, onako u bradu, kad sam pitao jel prodajete reparirana ili nova...

Nije tačno. AP Sport ima i nova.

Pre 4 godine set kvačila za Bravu 1.6 16v u AP Sportu platio nepunih 150 eura (falilo par eura), Valeo...a, danas set kvačila za Bravu je:

  • 6.840 Valeo (1.4 12v)
  • 9.831 Sachs (1.4 12v)
  • 6.999 Valeo (1.6 16v)
  • 9.687 Valeo (2.0 20v)
  • 9.776 Luk (1.9 JTD)
  • 10.265 Valeo (1.8 16v)
  • 12.222 Valeo (1.9 JTD)

Jeftinije bre danas održavati Fiata nego pre 4 godine... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za mene je Valeo 5500 dinara, oćeš da kažeš da je original? U Delti je 19.000.

A ova dva modela što sam naveo, u pravu si, nisam ni gledao opremu, taj je iskočio na naslovnoj strani, cena je bila ista a godište slično, eto nađi neki stilo 1.9 jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premium segment znaci da je svaki model luxuz za sebe i svoju klasu. Od najviseg kvaliteta delova, preko montaze pa do finalnog proizvoda... Sve mora da bude vrhunski. Fiat to nema, Alfa to nema, Opel to nema, VW to nema, Tojota to nema...

Evo Čeliću...

fff1.jpg fff2.jpg

Šta ovaj auto sa desne strane ima što ovaj sa leve nema, a tiče se onoga što si nabrojao kao obeležja premiuma (''najviseg kvaliteta delova, preko montaze pa do finalnog proizvoda'').

Evo npr. Golf 1.6 TDI i A3 1.6 TDI...samo usput da te podsetim, imaju:

istu platformu, iste motore, iste menjače, iste kočnice, Golf je teži 50 kilograma i zato ima par kilometara na sat manju maksimalnu brzinu...

Dakle, šta konkretno kod ovog Audija košta 15-20% više u odnosu na ovaj Golf, a za te pare dobiješ isti motor, isti menjač, iste kočnice, sve to na istoj platformi, Golf isto tako ne kucka, ne krcka unutra, kvalitetno je napravljen, isto se masovno sklapa na isti proizvodni način kao i ovaj Audi...šta se tačno plaća tih par hiljada eura više?

EDIT: U Srbiji >>>

Golf 1.6 TDI 105KS Trendline (najjeftiniji paket): 18.686 eura

A3 1.6 TDI 105KS Attraction (najjeftiniji paket): 21.214 eura (~ 15% skuplje)

I, plus...ove cene za Audi kaže uvoznik da važe samo za pravna lica, dok su cene za Golf lepo napisane da obuhvataju i carinu i PDV.

Usput, najjeftinji nov A4 dizel karavan trenutno u Srbiji:

A4 Avant 2.0 TDI 120 KS >>> 30.464 eura

I, onda posle 7-8 godina neko dođe i poredi ovaj auto (tada kao polovnjak) sa npr. nekim automobilom C segmenta (npr. novim Bravom, isto tada kao polovnjakom), koji u varijanti novog automobila takođe najjeftinijeg dizela danas košta 16.900 eura.

I kao...ae da poredimo kao polovnjake auto koji je kao nov koštao preko 30.000 eura i onaj koji je kao nov koštao skoro duplo manje od toga....e, ae da ih poredimo i da se išćuđavamo kako ovaj koji je koštao preko 30.000 eura u najjeftinijoj varijanti sa dizelom ima bolje materijale unutra i bolja mu je završna obrada...i ono, kao tenk je... :D :D :D

Sto ti kupujes Nike a ne kupujes WINK. Isto izgledaju, prave ih kinezi, wink je isto udoban kao i Nike, dizajn je slican ali ti kupujes Nike koje su 7-8x skuplje od Wink-a.

Znam da ces sad krenuti sa demagogijom kako to nije isto, ovo su patike a ono kola, ralike u ceni... Sustina je ista.

Sad sam pricao sa sejom... Plivajuci zamajac u autokomercu original VAG za 1.9TDI 130ks 24000 a fiksni zamajac je 32000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uopste je malo cudno porediti marku Audi sa markom Fiat :question:

jer je Fiat slicniji nemackom "narodnom autu",dakle WV-u :yes

dok je Audi,sto i sama cena govori vise konkurent brendovima kao sto su Alfa i Lancia :whistle:

nekom je ovo nebitno :unsure: ,ali razlike postoje prvenstveno u ceni,koja dosta toga govori :coffee:

Audi,kao Audi,nesumnjivo je dobar i kvalitetan auto,ali je auto kao i svaki drugi,gomila delova i sklopova,koji jos ako su polovni,znaju da prave,kao i na svakim kolima manje ili vece probleme.

Posto o Fiatu/Alfi/Lanciji znamo uglavnom,manje vise sve i mane i vrline,evo nekoliko reci i o Audijima i srodnim im markama,sa kojima dele motore,mehaniku i elektroniku.

Prva stvar koju bih napomenuo je da je simptomaticno da ce svako ko vozi Italijana ili Francuza biti uvek iskreniji o svim kvarovima i problemima na svojim kolima nego neko ko vozi nemca :( ,zasto je to tako ne znam :question: ?Verovatno je cena samih automobila i njihovog odrzavanja razlog,uvek je lakse kukati na nesto sto je jeftinije placeno i shodno tome povoljnije se odrzava,nego na nesto sto je skuplje,pa jos Nemacko :lol: .

E pa ovako,par stvari sam uspeo da saznam od ranije,od ljudi koji su automehanicari(i imaju iskustva ili i dalje rade WV grupu) i ljudi koji su vozaci(pod ovom ne mislim na nemce iz 90-ih,nego na novije i savremene modele Audija i vagena) :yes

Na ovim motorima kao i na ostalim TDi masinama,nije pravilo ali su turbine znale da prave velike probleme i to cak i na novijim kolima,2005-o godiste i mladje,sa oko 100 000 (pravih) ili vise :no .

Potrosnja ulja :X ,takodje zavisi dosta od samog kvaliteta ulja ali cak bih rekao da je primetno veca nego na JTD-ovima ili MJet-ovima,koji su prevalili puno kilometra,a od zamane do zamene nemaju dolivanja,sto kod TDi-ja i nije bas slucaj.Kazu da se kod TDi-ja Selenija jako dobro pokazala,ali i Mbbil i Motul,cak i bolje od ulja preporucenih od strane proizvodjaca.

Ovo za turbine,sam cuo od vozaca a i majstora,mom poznaniku je na primer crkla u sred Knez Miloseve ulice,na TDi-u,nastavila je da sagoreva ulje,nije mogao da ugasi auto i nije se videlo nista do Mostara,od dima.Takodje drugaru je na Ostaviji,2006-o,na pravih 80 000 Km,prosle nedelje riknula turbina i shlepom je auto odvezen u servis.

Sto se tice motora,TDi od 130 KS,raniji njegovi modeli,su znali da imaju problem sa klipnjacama i zbog toga je dolazilo i do totane havarije motora,potvrdjeno od strane mehanicara koji vozi jedan takav Pasat,a kupio ga je jer je bio mala kilometraza,odlicna oprema,samo je motor bio u jako velikom problemu.

Trapovi,koji idu na novije Audije,pricam o prednjem trapu,znaju da budu dosta komplikovani,nesto slicno kao kod Alfe 156,mnogo viljuski i ramena,i kad krene da riknjava jedno,povlaci za sobom drugo,a ako se radi sa kvalitetnim delovima zna da bude i jako skupo,primera radi,mehanicar koji je odrzavao sluzbene Audije,jedne velike firme,a radio je u ovlascenom servisu mi je rekao da su oni pri zamene trapa dobijali od Audija uvek komplete prednjih trapova,sa amortima i bukvalno menjali ceo prednji trap i to je znalo poprilicno,papreno da kosta,ali bogata firma je u pitanju,a kola su tu da bi se vozila.A dobijali su cele trapove,jer kod tog multilinka,pri skidanju jednog dela koji je rikuno,vrlo lako zna da se osteti i drugi deo koji je ispravan,pa to opet dodje na isto.

Jedno vreme su Shvabe,stavljale te komplikovanije trapove i na Passate i Superba keca,ali su onda na novije modele,Vagena i Skode,vratile stari sistem trapa,koji je dugovecniji ali tvrdji i losiji za krivine,ali na Audiju su zadrzali i dalje ovu skuplju i komplikovaniju varijantu,verovatno radi udobnosti i leznja na putu?

Sto se tice periferija i opreme,el.prozori su znali da prave probleme i na novijim nemcima,a i klimatronici.Prozori su slicno reseni kao kod Stila i novijih Fiata,zasrafljen ceo mehanizam na unutrasnji lim vrata,do vozaca,pa kad se nesto skrlja,a desava se,cena delova bude i do 80-90E,naravno polovno.Klimatronici imaju problem ili hlade,kao da si napolju na minusu,ili greju,oci da ti iscure,pokvari se sistem za stelovanje temperature,pa nemaju sredinu.Vozio se u tri ovakva automobila,jedan Golf,Seat i Skoda,i kod sva tri isto,automatske klime i ili hladi ili przi.Poravka,bar na Skodi oko 150 E.Sva kola su od 2002 pa do 2004-e.

Takodje,tek da se zna da nisu samo italijani osetljivi na vlagu i mraz,znam dvojicu ljudi,jedna vozi Skodu,Elegance oprema i drugi Passat,oba automobila su 2004 i maladje godiste i imaju isti problem,kako dodje hladno i vlazno vreme-centralna brava radi sta ona hoce,zakljucava se sama i otkljucava u toku voznje.

Dakle,nadam se i zelim :yes da je Bokijeva limuzina lisena svih ovih problema :thumbup: i da mu se nikada ne desi nesto od ovoga,ali ima ljudi kojima se to desavalo i to uglavnom na vozilima WV grupe :o .

Dve najsmesnije i najneverovatnije price,koje sam u zadnje vreme cuo,obe,od sluzbenih vozaca Panamere.

Jednom je na Panemeri crkao menjac,a drugom nekakav prekidac i instalacija za elektro rucnu,dakle riknulo na relativno novim kolima,a cene popravki-pretpostavite :vava: .

Takodje sam cuo da su ovi novi WV CR motori 2.0 jako osetljivi i da oce da prave probleme sve od dizni(u Siemens varijanti) pa do menjaca,gde setovi kvacila i zamajci odlaze pre roka.

Cilj ove moje price,nije da generalizujem stvari ili da ispljujem neku marku automobila,a pohvalim drugu,vec da kazem da sve polako ali sigurno u auto industriji postaje konfekcija,nista se vise ne pravi da bi trajalo duze od 5 god i par stotina hilj km,s razlogom da bi prodali nove modele u koje se dosta ulaze,a naravno i da iznesem deo price koju sam cuo od vozaca i majstora koji poznaju nemce u dusu,na nacin kako mi ovde pisemo o italijanima.

I na kraju jedna lepa anegdota za toliko pominjanog Stila,moj dobar drugar taksista,upita me jednom prilikom,jel ti vozis JTD-a,ja reko da,drugog po redu,a on mi rece,znas nisu to uopste losi ti motori,imam kolegu,koji je sa Stilom JTD "sahranio" mnoge automobile,ja ga pitam kako,a on mi rece pa na satu mu stoji kilometraza od 800 i nesto hilj. km :whistle: ???

Sve ovo su mi ispricali,drugari,poznanici i prijatelji i ako su oni slagali mene :unsure: ,lazem i ja Vas :whistle: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mik, od svih ovih problema koje si naveo, ni na jednom vagenu do sada koje sam imao nije bilo nikakvih problema, osim problema sa prozorom, sto se resilo novom sinom... Auto nije bio udaren nego je jednostavno zaglavilo. Ali zato je bilo vise problema sa protokomerima, par puta sa tiptronic menjacem, bregaste na 2.5TDI, jednom zaglavio siber, pa je ciscen mehanizam i to je od prilike to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto ti kupujes Nike a ne kupujes WINK. Isto izgledaju, prave ih kinezi, wink je isto udoban kao i Nike, dizajn je slican ali ti kupujes Nike koje su 7-8x skuplje od Wink-a.

Znam da ces sad krenuti sa demagogijom kako to nije isto, ovo su patike a ono kola, ralike u ceni... Sustina je ista.

Suština nije ista, ni blizu.

Kada Wink bude koristio isto platno i kožu kao što koristi Nike, istu tehniku šivenja, istu jačinu konca, isti lepak, isti kvalitet gume i uopšte svih materijala, onda ću njih kupiti.

Poređenje ti je potpuno bez osnova jer nije u Golfu (u konkretnom primeru) neki drugi 1.6 TDI sa 105 KS, nego je isti kao u Audiju.

Nije neki drugi menjač uparen sa tim motorom, nego isti kao u Audiju.

Nije Audi sklapan na neki drugi način (ručno), već isto na masovnoj pokretnoj traci kao i Golf, itd, itd...

U primeru sa patikama koji si naveo je jasno zašto plaćam skuplje u odnosu na Wink. Plaćam drugačije, kvalitetnije materijale, kvalitetnije i bolje lepljenje, šivenje i kao rezultat toga dobijam skuplji ali kvalitetniji proizvod.

Kupac Audija A3 plaća isti motor kao i kupac Golfa, isti menjač, iste kočnice, dobija zato iste performanse, iste nivoe opreme, kvalitetno su sklopljeni i jedan i drugi automobil na isti proizvodni proces...ali njemu ode iz novčanika 15% više novca jer je eto...kupio premium.

Loš ti je primer...njime si upravo pokazao suprotno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mik

uvijek ima kvarova imam ja druga koji je kupio AUDI-a A5 novog u salonu

INTER-AUTO u Tuzli pa je imao problem sa otvaranjem poklopca od rezervoara (licno se uvjerio jer sam radio na benzinskoj pumpi PETROL)a auto placen bruku para :whistle:

takodje je imao problema i sa nekim senzorima na motoru tako da je prvih 6 mjeseci vise vozio zamjensko vozilo nego svoje novo

nista nije SAVRSENO a auto industrija i bjezi od toga :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgranuo sam se kad sam cuo da je cena velikog servisa sa rukama i original delovima za Audi 1.9TDI cca 300e, original diskovi prednji za a4 su 30e, viljuske po 40... zatim uporedite cene polovnih delova za fiat i audi na polovnim automobilima, pa to je stvarno bezobrazno...

Moj poznanik platio za audija kao Bokijevog (limuzinu) 200€ prednje diskove i plocice, originalne. Ja za lybru 150€, kupio sam iste plocice i prethodni put (neke francuske), trajale su 70.000 na starim diskovima, sad ce verovatno duze.

Kvacilo oko 1100 € sa zamenom, pola je kostao zamajac.

Imao je problema sa turbinom vec od 150.000 km (kupljen nov).

Podizac stakla 100 € sa zamenom, nov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj da istovari lubenice... nema smisla :)

Ja protiv Audija nemam zaista nista protiv - odlican, kvalitetan auto, ali nikako ne volim imidz koji nosi sa sobom u ovim krajevima ;)

I naravno, uvek bih pre uzeo BMW nego Audi :p

Poredjenje Audija i bilo kog Fiata je potpuno besmisleno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po čemu je za tvoju platu Fiat bolji auto kad delovi koštaju isto ili više u odnosu na Audi koji se manje kvari ali u startu platiš malo više, a da ne pričamo o ugođaju u vožnji...

e hebiga, neko voli crnke neko plavuse, neko brinete neko crvenokose :) ukusi su razliciti.

al ste se raspisali OMG i sve se nesto ubedjujete sta je bolje a sta nije :)

Boki nek sa zadovoljstvom vozi svoj novi auto, ako se coveku svidja nek vozi sta hoce, isto vazi i za ostale.

Ja sam davno rekla nekim pametnjakovicima koji su me ubedjivali da je moj tadasnji auto klupa na 4 tocka (golf2 TD) a pride ne voze nista tj sipka trans i cipel cug il eventualno juga : svaki auto u cijoj saobracajnoj pise moje ime za mene je u tom trenutku najbolji na svetu a ako cu da mastam onda cu to da radim u velikom stilu pa cu da zamisljam tamo neki bugatti veyron a ne nesto sto mi je manje vise , pre ili kasnije dostupno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...