Jump to content
FAS Goran
chela

Švabe vs Žabari

Recommended Posts

Boki, sad ce ti okupljanja biti na kvantasu :D

taman zajedno da krenemo ti do koka kole a ja do kvantasa... :harhar:

^ haha :D ... a ima tamo i onaj pravac za potezanje, bice uskoro zatrudnelih varburga i passata :D

sarmo bolje pripazi na kuma ujutru su najgore mucnine,znam po ovoj mojoj trudnici...vi sad morate da prodjete zestoke kvalifikacije sa tim deltama da bi mogli da pomislite da stanete sa nekim ipak je raspalo opelo vama napravilo bebu :harhar: :harhar: :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boki, sad ce ti okupljanja biti na kvantasu :D

ih !

Kad krenu lubenice ... imace gde da ih turi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ boki

znam brate, nayebo sam ni kriv ni duzan jbg :/ ... sad moram jedno vreme samo punta da vozim, dok se bruka bar malo ne zaboravi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam nekoliko ljudi koji ne mogu da prežale što su prodali svoje jaje :evil:

Po njihovim rečima to je auto koji se ne kvari. Jedan kolega koji stalno menja auta je posle jajeta vozio renault lagunu, stilo karavan, bravo a sad opel merivu i pogađate, najzadovoljniji je audijem, pa opelom, a ostale je hteo da spali.

Manite me tabela pouzdanosti vozila ADAC k...c palac, videćete kako će dečko da se nauživa u vožnji i jedini servis koji bude posećivao biće onaj sa "auto pranje" oznakom :evil:

Na stranu što je njegov auto tenk, a ne ove igračkice naše...i ova poređenja ubrzanja ništa ne znače, ja sam drao Mareu 1.9 jtd od 115 konja čini mi se, mnogo faktora tu dolazi u obzir i ne znači da ja imam bolji auto, drao sam ortaka do 80 na sat ga ostavim negde tamo u retrovizoru, oko 120 se priključuje zabavi da bi me tek kad nabijem maksimalnih 175 krenuo da stiže...potezali smo se na NS auto putu kod bataje, noć nigde nikog, varijanta stanemo i neko pokaže rukom iz kola start.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo si se za*ebo oktopode! JTD su zvanično najbolji dizeli u nižim klasama! I kakav servis pumpe visokog pritiska spominješ, isto kao da to svakom odlazi!

Kod njega u tdi-u je pumpa-dizna sistem, mnogo starije rešenje od common rail-a, a raspitaj se koliko pumpa dizna košta kada ode, a raspitaj se da li je nekome dizna otišla na jtd-u!

Isto tako si prozvao novog brava koji je vrhunski automobil, što su dokazali mnogi super testovi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

banjo ova tema nije otvorena da bi se raspravljalo o tome ciji je veci,imate po forumu tema jtd vs tdi pa tamo raspravljajte... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma Boki, da ti njega sa srećom voziš, a ostalo sve je nebitno! ;)

Ja se ne raspravljam, samo demantujem neke pogrešno izvedene zaključke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shalu na stranu!

Pazario si super auto nema sta!

Moja jedina zamerka je sto ja ovako krupan od 110 kg i 187 visine se jedva spakujem na vozacevo sediste

tog A4 Avanta.To mi je jedina mana uz onu da mora da nosim ricinus u unutrasnjem dzepu jakne.

Kad progutam kljuc da ga lakse sacekam. I to sve zbog kradje. Ebi ga prijatelju sad neces da budes miran kad se parkiras negde.

To mu je najveca mana!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravi porodicni auto :p

verovatno je to bio glavni kriterijum za kupovinu :question:

Da te lepo i dobro sluzi :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo si se za*ebo oktopode! JTD su zvanično najbolji dizeli u nižim klasama! I kakav servis pumpe visokog pritiska spominješ, isto kao da to svakom odlazi!

Kod njega u tdi-u je pumpa-dizna sistem, mnogo starije rešenje od common rail-a, a raspitaj se koliko pumpa dizna košta kada ode, a raspitaj se da li je nekome dizna otišla na jtd-u!

Isto tako si prozvao novog brava koji je vrhunski automobil, što su dokazali mnogi super testovi!

Ajde bre ne smarajte više sa tim JTDom, odličan je motor i šta onda, ovaj kao mora da se radi generalno svaki veliki servis, baca mi se pegla više od vašeg busanja u grudi sa tim odličnim motorom, koga bre motor u 21om veku još zanima, to vam je jedini adut u tim vašim (i mojoj) igračkicama plastičnim od punta..koliko li košta pumpa dizna sistem, jao majko, nikad ne bih kupio ovaj auto zbog toga, sačuvaj me bože da mi ode pumpa dizna sistem, koga bre zabole, na Stila je dao 3 puta više para od kad ga je kupio i na kraju ga i dalje nije doveo u red!!! Nek crkne pumpa dizna sistem, koštaće ga manje nego trojeručice majstorske svakih mesec dana!!

Novi Bravo je u suštini Stilo. Opet kažem boli me uvo i za te super testove gde ganc nov auto voze 20 ljada km i daju mišljenje...aj nek bude 100 ljada..koje nabiju za godinu dana (čitaj: autoput)...jel ga testirao neko nekoliko godina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Baš tako... :thumbup:

Napomena o dizelu u tom Audiju nije bila (bar je ja nisam shvatio tako) da taj TDI nije dobar. Naprotiv. Reč je samo o tome da je u pitanju stara tehnologija dizel motora koju je VW doveo do savršenstva (i pored par izuzetaka određenih motora). Odavno već VW više ne ugrađuje taj sistem već su i oni prešli na CR. Uradio je to godinama posle Fiat grupacije...verovatno zato što Fiat i nije morao sa nekom posebnom setom da gleda u svoje TD motore, dok je VW još kako gledao u svoju tada aktuelnu generaciju turbodizela.

Oktopode, potpuno je pogrešno porediti automobil koji je kao nov koštao 4-5 puta manje para od ovog Audija A4 karavan kao novog.

Nego, imamo već temu o tome, pa ko hoće može u njoj nastaviti. Ovde samo o naslovu teme, dakle:

http://www.youtube.com/watch?v=DvPXKKwAS7I

:D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mene smara više ta priča sa JTD motorom jer je to jedini adut. Jel znate nekoga ko ne vozi Fiat da mu je crkao motor? Pričamo o normalnim slučajevima, kad se auto normalno održavao, tj barem ulje redovno menjano...nek crkne i pumpa dizna sistem, aman...zato ništa drugo i neće menjati a Stilu je mogao da podigne garažu pored servisa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedini?

Pa ono...kada nećeš da veruješ ADAC-u, ili nemačkim novinarima (Auto Bild), onda možda možeš njihovim statistikama o pouzdanosti (broja kvarova godišnje kod određenog modela), pa na tim statistikama (postavljane su na forumu) daleko od toga da je taj isti Punto, ili automobil sličnih gabarita (Panda) malo-malo u servisu zbog bilo čega. Precizne šbave sve prebrojale, uzele podatke (bukvalno je reč o milionima servisa godišnje na svim markama automobila) i ispade da Fiatovi modeli stoje sasvim dobro. Reč je o generalnoj pouzdanosti, stopi kvarova, ne samo o motoru ili sl. :thumbup:

Sve je to postavljeno na forumu i ti si to sigurno video jer si redovan posetilac. :thumbup:

Što se tiče Stila konkretno...i o njemu je ispričano sve, postavljani linkovi sa stranih placeva putem kojih se vidi koliko kod njih košta normalan primerak Stila, a koliko košta onaj koji se u Srbiji prodaje za 3.500...Mene npr. okrene neko pre par meseci i pita da li da uzima Stilo dizel 2004. godište za 2.900 eura? Šta misliš, kakav je? :D :D :D

Evo npr. ja nisam morao da ''podižem garažu'' pored servisa za svog Stila i šta ćemo sad? A, opet čitam forum i vidim da ljudi znaju pošteno da se napate sa 1.6 16v, tj. njegovim kompom u Stilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stara priča zaborava nema...očekivao sam taj kopi pejst.

Nikom ne verujem sem ljudima koje poznajem i od kojih čujem utiske. Najviše onima koji su izmenjali dosta marki automobila.

Šta kaže taj ADAC za ovaj auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj...samo da dodam da ADAC ne govori (nije covek koji govori i kome se veruje) vec se cita :thumbup:

Boki

neka je sa srecom i da ga napunis do vrha sa decijim sedistima :thumbsup:

Edited by bglion

Share this post


Link to post
Share on other sites

sretno sa "JAJIMA" :thumbsup:

i moj burazer razmislja o kupovini ovakve igrackice

al je jos u dilemi koji motor 1.9 ili 2.5 :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima ljudi koji zaista preferiraju samo italijanska vozila,ali se kod nas mahom voze jer su pristupacni i za relativno male pare dobijes mlad auto.

U poredjenju stila i ovog audija jedino sto je na strani stila je motor a bogami ni tdi nije uopste los,sve ostalo je na strani audija.

ja bih prvi vozio neki 320d da imam love k'o sto nemam,zato sad vozim ono sto mogu da priustim i odrzavam.

Boki svaka cast na kupovini,neka te dobro sluzi. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Premestiće se ovi postovi nadam se. :D Oktopode, nemoj da se ljutiš. ;)

Jasno je da ti puntić nije bio baš najposlušniji, pa jbg...verovatno ti se zato i smučio, i razumem te potpuno. Problem je što ti porediš punta i a4 koji uopšte nisu u istoj klasi automobila. Normalno je da će punto biti plastična igračka za auto koji je dve klase iznad!

Evo moj punto od 2007. god.(od kada ga imam) , me je pošteno namučio sa servom u svakom smislu, pa i finansijski. Od ostalih kvarova imao sam, senzor položaja kolenastog vratila koji košta 15 evra, termostat koji košta oko 50 evra. Ako računam u kvarove, zamenio sam i levu viljušku i prednje amortizere.

Da nije tog prokletog serva, ja bih za punta imao da pričam sve u superlativu. Motor koji ima mizernu potrošnju, koji nema potrošnju ulja, koji ide kao metak...

S druge strane imam poređenje sa automobilom u istom segmentu, kojeg vozi moj otac, a to je ford fiesta 1.4 tdci 2007 god. Idemo redom. Na 20000 km mu izbaci check engine, auto neće preko 3000 rpm. Garancija, u servis, oni to tamo nešto prčkali i kao sredili. Na 50000 km mu odu dva ležaja na točkovima. Ajde ok to. Na 60000 km mu ode prva dizna. Još pod garancijom, zamene mu diznu. Na 80000km mu ode druga dizna. Garancija istekla, u servisu napravili predračun koji bio čista sitnica od 170000 din. DA, ajde da zakružimo na 1500 evra. Naravno, to je bilo neprihvatljivo i popravka se nije radila u ovlašćenom servisu, nego u nekom neovlašćenom. Tu je popravka izašla blizu 400 evra, a da je pritom još jedna dizna na granici i pitanje kad će i ona da odavreči. Trebam li da napomenem da kada se ide nizbrdo menjač ispada iz brzine, kao i da se ceo auto podrhtava prilikom promene u niži stepen prenosa. Takođe, menjač postaje nesnošljiv jer jer je ručica menjača postala toliko tvrda da treba momački da zapneš da bi ubacio u brzinu.

Posle svega toga, došao sam do zaključka da moj punto nije uopšte loš auto!

Sada kada sam bio u fazi kupovine autombila iz malo više klase, takođe sam mogao da tražim nekog golfa 5, ili audi-a a3(malo starijeg), ali nisam, izabrao sam nešto iz FIAT-ove game, jer je to nešto ispunilo neke moje kriterijume.

Isto tako kao što si ti čuo da je audi nekvarljiv auto od poznanika, tako i ja isto imam bliskog prijatelja, strica i burazera, koji voze audi automobile novijih generacija, i nije baš da su ima sve ruže cvetale. Nisu ni bili neki ogromni problemi, ali nije da je sve savršeno.

Ako hoćeš da ti se auto ne kvari, onda ganjaj neku tojotu ili hondu! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...