Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
dino

Tipo - pokazivač nivoa plina (Lovato)

Recommended Posts

Pozz. Imam tipa na plinu i interesuje me da li postoji neki uredjaj da se uradi u kabini auta da ocitava zapreminu plina u boci. U zadnje vreme mi na boci ona skala lose radi pa ne mogu da se oslonim na nju. Uredjaj je lovato, motor je sa karburatorom. Cuo sam da postoje neki uredjaji da se ugrade ali ja ne uspevam da ih nadjem. Ako neko zna neka mi preporuci ili sta da uradim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ispravno radi jednom u 100 slucajeva.ja se baziram na predjenu km.svaki put kad sipam ja resetujem km i tako pratim.kad predjem priblizno km po punoj boci ja sipam,ili potrosim sav plin i prebacim na benzin pa pravac pumpa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok sam vozio audija 100, bio je na plin...iako mi je pokazivač pokazaivao odlično količinu plina u boci, ravnao sam po pređenoj kilometraži...ko što reče prethodnik, svako sipanje rasetujem kilometar sat i udri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam jedno pitanje,ugradio sam plin pre nekoliko dana,oni su sipali 500 din da bi testirali ustelovali itd,ja kad sam preuzeo auto pokazivao je kao da je pun,4 kvadratica zelene boje su svetleli,odma sam sipao za 1500 pokazivao je isto,presao nekih 50 km,i dalje pokazuje da je pun,ne znam zasto mi se cini da nesto nije u redu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravili su da ti podese. Poseti ih :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vec jesam :smoke: a sta da podese,zar nema onaj plovak u sebi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam gledao sa strane sta rade:

- Prikljuce laptop na plinski komp

- Magnetom nameste manometar kao da je rezervoar pun

- Na kompu pogledaju vrednost otpora/napona koji dobijaju tada i kazu kompjuteru "toliki je otpor/napon" kada je pun

- Podese magnetom manometar na "prazan rezervoar"

- Ocitaju, ubace u komp

via tt2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima tu jos nekih faktora, zavisi koji je pritisak u boci, da li je prilikom sipanja vise tecne ili gasne faze ubaceno u bocu i tako neke gluposti, ali ni ja se nikad ne oslanjam na pokazivac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mislio sam na pritisak sipanja, moja greska. A desavalo se da udje gasne faze po nekad . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam pitanje,koliko ima plina u boci kad se oglasi onaj pistajuci zvuk,ne bi da sipam dok skroz ne nestane da bi video koliko trosi.tocak boca je u pitanju.

Edited by koskabgd

Share this post


Link to post
Share on other sites
imam pitanje,koliko ima plina u boci kad se oglasi onaj pistajuci zvuk,ne bi da sipam dok skroz ne nestane da bi video koliko trosi.tocak boca je u pitanju.

Kod mog Punta kada zapišti nema ga ni kapi više i automatski prebaci na benzin... :)

Sent from my Samsung using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh samo unosim zabunu ! :laughing:

Tako je, nema ga vise! Medjutim , posto je tu jasna situacija ja sam pomislio na nesto drugo. Naime, kod mene jo to drugo pistanje :laughing: pa sam ja pomislio , naravno , na prvo posle kojeg mi se desava gore navedeno!

Stvarno se izvinjavam zbog nastalog nesporazuma!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indikator nivoa kod moga auta (Landi Renzo fabrička instalacija) ima 5 LE dioda, 4 zelene i crvena. Gase se jedna za drugom prilično ravnomerno (zavisno od režima vožnje), obično posle svakih 84-90 pređenih km, a kada se zelene pogase upali se crvena (rezerva) i tada imam još 80-tak km (nekad i manje) dok se rezervoar potpuno ne isprazni, a tada uređaj automatski prebaci na benzin i počne da pišti pa moram pritisnuti taster da ga isključim i pravac na pumpu. Redovno sa svakim novim rezervoarom resetujem brojanje pređene kilometraže tako da sa tim podatkom i onim lampicama imam u svakom trenutku vrlo tačnu predstavu koliko još imam gasa na raspolaganju. :)

p.s. Troši slobodno do kraja, neće mu ništa biti.

Sent from my Samsung using Tapatalk

Edited by Sasa_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je vama ono pistanje iritantno? Valjali bi da je malo suptilnije.

BTW. Ako vam se desi isprekidan zvuk - problem je sa plinskim uredjajem. Sledeca stanica - servis.

via tt2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne smeta. Zapišti, pritisneš, isključiš, ćao. Ne pišti valjda svakih 5 minuta pa da te toliko iritira. :)

Sent from my Samsung using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod mene kad zapisti znaci nestalo,zapisti 2 puta prekine i to je to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne smeta. Zapišti, pritisneš, isključiš, ćao. Ne pišti valjda svakih 5 minuta pa da te toliko iritira. :)

Sent from my Samsung using Tapatalk

Zapisti jednom u tri meseca ako zaboravim na pumpu, ali je buzzer je kod mene bas jak. Prene me kad zazvrci, nadglasa radio, zvukove saobracaja... samo se on cuje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaebali te stavili ti sirenu od auta umesto buzzera sram ih bilo

sreca u nesreci za misli da nisu imali tu sa juga pa ti ugradili onu sa fap`a svaki put bi skakao kroz sopstvenog automobila...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro ugradio Landi uređaj. Primetio sam da prilikom vožnje jedna od lampica ((za količinu gasa) počne da se gasi i ponovo pali.

Primer: Posle određene kilometraže se isključi četvrta lampica i aktivne su 3. Posle par stotina metara se uključe opet sve četiri lampice.

Isti je slučaj i kada se smanji količina goriva. Tokom vožnje varira između 2 i 3 ili između jedne i dve lampice.

Sada, nisam siguran da li je ovo problem, ali ću videti koju ći kilomeražu da pređem pošto mi je ovo prvi rezervoar... Auto je Fiat Punto Classic 1.2 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipaš uvek od praznog do vrha ili po "hiljadu", odnosno kako već stigneš? Ako je ovo drugo onda je sasvim normalno. Hoće ponekad da se "zbuni", meni nekad recimo kada se potpuno isprazni rezervoar pa uspem za hiljadu ili malo više (istina, vrlo retko - najčešće ga potpuno ispraznim pa natočim punog) ostane i dalje da svetli crvena ili se upali samo jedna zelena, kao da nisam ništa ni sipao (ili mnogo manje). No kada natočim od praznog do vrha, greške obično nema, popale se sve lampice i gase stabilno jedna po jedna. Ponekad se desi i da zadnja zelena svetli duže nego što bi trebalo, no zato kada se konačno upali crvena - mnogo manje se vozi na njoj, tako da na kraju dođe na isto. Shvati te lampice više kao orijentaciju stanja u rezervoaru, a neka ti glavno merilo bude pređena kilometraža sa tim rezervoarom. Naravno, puniš do vrha i resetuješ bord. Posle par potrošenih rezervoara imaćeš vrlo preciznu predstavu koliko možeš preći, odnosno koliko još imaš u rezervoaru.

Edit: Sad tek videh da ti je to ustvari prvi rezervoar. Bez obzira, sve što sam naveo stoji i dalje, hoće ponekad to da se zaglupavi, pređeš preko neke džombe ili nagneš auto i upaliće se ponovo ta lampica više. Nekad i ostane tako, no u konačnom "zbiru" opet bude isto, sledeća lampica posle te će se verovatno brže ugasiti nego što bi očekivao, recimo. Dakle, nemaš brige, sve je to u normali, videćeš... :)

Tapatalk

Edited by Sasa_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na tako detaljnom odgovoru :) Sada je drugi rezervoar. Stalo je nekih 34,7 (Eko) umesto pređašnjih (38,1 - kada nisam gledao dok su sipali). Pratimo situaciju iz početka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...