Jump to content
FAS Goran
multiplus

Fiat Multipla 1.6 16v - eng ctrl Faulty

Recommended Posts

Postovani,da li se nekome pojavljivala greska koja izbacuje ENG CTRL FAULTY,CONTACT YOUR GARAGE pri cemu se upali narandzasta lampica koja na dizelima ukazuje na protokomer-ne znam kako drugacije da vam objasnim. Bila sam na dijagnostici, prijavljuje neposojecu gresku koja je izbrisana, ali se nanovo vratila.

Kada se ta lampica upali i zapisti ta greska primetila sam da mi oslabe svetla na autu.

Imate li ideju sta bi moglo biti u pitanju i da li je neko imao takvo iskustvo (pu-pu-pu :) ili ako vec jeste da je lako otkrio sta je i brzo to sanirao :) . Pozdrav svim multiplašima. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greška u kontroli motora!

Malo informacija bez detaljnijeg opisa tj. koda greške koja vam se pojavljuje na žalost neću moći da vam pomognem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki pozdrav i hvala na interesovanju za moj problem.

Ne bih znala da vam kazem na kojoj dijagnostici je bio niti kod greske koji se pojavio. Naime, greska se nanovo pojavila (pre toga se javljala sporadicno, neki dan je ima, neki nema) kada mi je verenik terao auto na ugradnju plina Zavoli kod Peđe u Čačku. Tada je taj Peđa kačio auto na dijagnostiku koja mu je očitala nepostojecu gresku koju je on obrisao, ali se vraca.

Juce sam presla 150km i nije se palila, a pre 3 dana do Beograda i nazad (iz Ivanjice) se palila i gasila-ugasi se nakon neke pauze pa se navrati, ali je veci deo puta bila upaljena i nocu sam primetila zavidno slabljenje svetala cim se upali i zapisti.

Jos bih dodala da mi povremeno auto malo zalece na leru pri jutarnjem paljenju, popenje br.obrtaja na oko 2,2 i po hiljade obrtaja pa padne, malo se gusi, ali se ne ugasi.

Ostalih promena nema, auto lepo vuce,ne gubi snagu, ne stuca, ne trza i tome sl. I ovo da napomenem-ugradnjom plina se nista nije promenilo, dakle sve sto se desavalo pre ugradnje desava se i posle, potpuno isto. Danas idem na dijagnostiku pa se nadam da cu se javiti sa relevantnijim informacijama i za vas i za mene. Pitacu za taj kod i koja je dijagnostika. Veliki pozdrav do tada!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za dž?! :) Hvala,Gorane. Jao,pa nisam trenutno blizu,bila sam pre nekoliko dana,ali tada nisam znala za Vas nego kad sam se vratila za Ivanjicu pa iscitavala forum. A bas tada-u Beogradu,javljala se ta greska,bilo je pravo vreme da je raskrinkamo. :) Ici cu kod Žiravca-izmedju Arilja i Pozege,kazu ima najbolju dijagnostiku u ovom regionu pa se javljam. Ne mogu ici danas,mi smo ovamo zavejani. :( Veliko hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi moji pomocnici,juce sam bila na navedenom mestu na Bosch dijagnostici koja je pronasla sledecu gresku:

P0115 senzor temperature sredstva za hlađenje pogrešan/nema signala za tmperaturu!Tako pise! Htedoh i sliku da vam izbacim,al sam malo glupa. :rolleyes:

Da li to znaci da treba da zamenim termostat ili termodavac ili oboje? Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjas samo termodavac jer on daje elektricni signal ECU a termostat je "mehanicki" element (otvara -zatvara protok tecnosti u motoru) :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala bglion! :thumbsup: Hoce li mi posle zamene termodavaca biti toplije u autu? :unsure: Auto mi drzi dve crtice temperature u voznji na otvorenom putu i moram da nosim jaknu makar ''duvanje'' stavila na cetvorku. P.S. Nisam bolesna,i drugima je hladno u autu. :lol: Da mi je bar da je popenjem na tri. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je ipak problem u termostatu.

Da uprostimo-zamenice Ana i jedno i drugo i mirna Backa,ravan Srem! ;) Kazite mi koji termostat da porucim-koji proizvodjac i koliko stepeni (znate na sta mislim iako se sigurno nisam dobro izrazila),koliko to kosta? I koji antifriz mi treba,koliko litara? Koliko znam on se ispusta kad se menja termostat pa se sipa nova tecnost,jesam u pravu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš ovde koji antifriz i koliko litara:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=33480

Znaj da ti treba pola od te zapremine, jer se antifriz meša sa destilovanom vodom pola-pola. Samo ti reci u prodavnici koji auto i prodavci će naći u katalogu šta tačno ide za tvoj auto. Ako hoćeš možeš i sama malo da pretražuješ, klikni gore na baner AP Sporta... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U radnji su mi dali G11 antifriz,a tek posle sam videla da treba taj neki Paraflu up. Smem li da sipam taj koji mi je dat? Sta je zapravo Paraflu,vrsta antifriza ili proizvodjac(izvin'te na glupom pitanju)? :) Samo se tesim da je Paraflu proizvodjac,a da je isto G11 pa da mogu iskoristiti ovaj vec uzet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasi.kao i koleginica imam slican problem.Do subote vozio auto bez problema.mezimac parkiran na ovom kijametu par dana.

juce pokusao da upalim auto radi 30s izbaci istu gresku eng.control faul. i ugasi se.naravno palim ga dok je prebacen na benzin,na metanu nece ni da cuje dok nije zagrejan.najgore od svega sto ne mogu ni da ga odslepam po ovom vremenu. neki savet please.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traži onda majstora koji hoće sa dijagnostikom da izađe na teren, ili koji ima šlep, ili odmah traži da zameniš što i koleginica sa foruma...ali, bolje da prvo vidiš zašto je upalio tu grešku. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze sapatnice :), ta greska moze da pokaze maltene 10ak stvari,kako ozbiljnih tako i bezazlenih,verovatno si citao. Nista bez dijagnostike. Meni je izbacila navedenu gresku,a pravo da ti kazem ja sumnjam i na nesto od struje jer mi ne ide u glavu da mi se svetla upola smanje kad mi se pojavi ta greska, kakve bi to veze imalo sa termostatom.

Premericu alternator na svoje insistiranje. Kaci svoju lepotanku na dijagnostiku pa nam javljaj sta je u pitanju. Imas moju samo moralnu podrsku jer je termostat mnogo skup. :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nista stigao da uradim po pitanju majstora,nabasao na ponosnog vlasnika multiple u sirem komsiluku.prosle zime covek imao slican problem posle jaceg mraza auto mu se gusio i trokirao,jedva dosao do krnjace i majstora za auspuh.prilikom skidanja lonca izletela komadina leda.izgleda da se prilikom voznje na metan stvara veci kondenz.posle toga auto isao kao po starom.sada bus-plus do prvog plusa pa cu da pogledam.javljam sta sam uradio.pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvi plusic napolju par kanti vrele vodi i polivanja po loncu i eureka. uspeo sam da ga upalim i nekih pola sata na leru uspeo da" otopim" oba lonca, do tada izduvni gasovi nasli put kroz dve rupice na prednjem loncu.

pitanje: da li je moguce da tako zaledi-tj. da ima toliko kondenzacije.jer dok nije probilo lonac uopste nista nije izlazilo na auspuh ni dasak-nista?naravno ugasio je sve greske koje je palio sporadicno ebd,alternator faulty,eng.control faulty.danas provozao oko 30tak km bez problema.

Da li neko ima predlog ili resenje za ovaj problem (mada se ja nadam da ovakvih zima skoro nece biti).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi imam fiat multiplu 1.6benzin metan skoro mi se desilo da je pocela da trokira i da mi prijavljuje greske 1 landa sonde i problem sa paljenjem i to sam resio promenom svecica i novih kablova i lepo je radila neko vreme ali pocela je da malo trokira i da prijavi eng ctrl faulty contakt your garage i tada trokira i nece da primi gas i ponekad tako radi par puta u toku voznje a nekad vise puta pa se cak i ponekad ugasi a ponekad nema da trokira i lepo radi dali neko je imao taj problem i kako ga je resio i da isto se ponasa i na benzinu i na metanu. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/16/2021 at 8:41 PM, Srdjan r said:

Pozdrav ljudi imam fiat multiplu 1.6benzin metan skoro mi se desilo da je pocela da trokira i da mi prijavljuje greske 1 landa sonde i problem sa paljenjem i to sam resio promenom svecica i novih kablova i lepo je radila neko vreme ali pocela je da malo trokira i da prijavi eng ctrl faulty contakt your garage i tada trokira i nece da primi gas i ponekad tako radi par puta u toku voznje a nekad vise puta pa se cak i ponekad ugasi a ponekad nema da trokira i lepo radi dali neko je imao taj problem i kako ga je resio i da isto se ponasa i na benzinu i na metanu. 

 

 

Vrlo moguce da je katalizator zapusen,ili da je izduvna grana pukla na nekom mestu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala druze katalizator sam i granu sam gledao pre nekih dvadesetak dana i bili su ok a presao sam od tada nekih 2000km pa ne verujem da je to ali provericu za svaki slucaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...