Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
bakara

Punto Classic - stvarno fabrički ugrađen plin u njega?

Recommended Posts

Taj "fabricki" u stvari je ugradjen naknadno, i naravno da ima stelovanje.

Eno delta ima gomilu tih puntaca sa plinom i svi imaju BRC uredjaje.

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne to nije fabrički. Delta ugardjuje BRC. Fabrički je Landirenzo, ugradjen u FAS-u u KG i vodjice ventila, ventili i gumice ventila su od otpornijeg materijala, obzirom da autogas oslobadja veću temperaturu za 10 stepeni! Ventili su drugačije obradjeni. Landirenzo fabrikama dostavlja kvalitetnije materijale za fabričku ugradnju i u AK tačno prepoznaju fabričku ugradnju, kao i sve bolje plinadžije. Nižeg kvaliteta je ugradnja po ovlašćenim servisima i najlošija za sve druge, tu mislim na cevi, navlake i razne izolacije, kojih nema u prodaji. To imate na zvaničnom sajtu Landirenza, naravno na engleskom!

KOD MENE JE FABRIČKI PLIN LANDIRENZO I NE ŠTELUJE SE. NE POSTOJI PRIKLJUČAK NA KOMPU ZA BILO KAKVU KOMUNIKACIJU SA DRUGIM KOMPJUTERIMA, OSIM ONOG SA ECU!!! TJ. JEDINA KOMUNIKACIJA JE PREKO ECU!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel' tebi auto italijanski? Sve sto sam vidio "fabricki plin" Punte su naknadno ugradjeni uredjaji samo u fabrici. Nikakvih specijalnosti nema.

Mozda nisu ostavljali pristup portovima za plinski komp da bi sprecili "neovlasceno servisiranje" ili sta slicno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je ništa naročito to što su u glavi motora vodjice ventila i ventili drugačiji, onda suštinske razlike nema! Ali tako je i kod drugih marki automobila i fabričke ugradnje. I na kompu Landirenzo baš doslovce piše da je za punto classic 188A4000! Pa ti vidi prijatelju! Na puntu iz KG-a nema ni jedan srpski deo, ni šrafčić!

Znam da se ovo neće dopasti domaćim plinadžijama!!!!

Edited by ficka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja tebe pitam da se informisem, a ne da se natezem...

Dal' ima neko da potvrdi ili demantuje ojacanje siceva i ventila kod LPG Puntagera iz Kg?

Postoji li servisni port za plin kod takvih fabrickih uredjaja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne to nije fabrički. Delta ugardjuje BRC. Fabrički je Landirenzo, ugradjen u FAS-u u KG i vodjice ventila, ventili i gumice ventila su od otpornijeg materijala, obzirom da autogas oslobadja veću temperaturu za 10 stepeni! Ventili su drugačije obradjeni. Landirenzo fabrikama dostavlja kvalitetnije materijale za fabričku ugradnju i u AK tačno prepoznaju fabričku ugradnju, kao i sve bolje plinadžije. Nižeg kvaliteta je ugradnja po ovlašćenim servisima i najlošija za sve druge, tu mislim na cevi, navlake i razne izolacije, kojih nema u prodaji. To imate na zvaničnom sajtu Landirenza, naravno na engleskom!

KOD MENE JE FABRIČKI PLIN LANDIRENZO I NE ŠTELUJE SE. NE POSTOJI PRIKLJUČAK NA KOMPU ZA BILO KAKVU KOMUNIKACIJU SA DRUGIM KOMPJUTERIMA, OSIM ONOG SA ECU!!! TJ. JEDINA KOMUNIKACIJA JE PREKO ECU!

Kako moze da nema servisni port, na koji nacin moze da podesi uredjaj usled nepravilnog rada?

Pre ce biti da je taj port skriven ili sklonjen, sve drugo nema logike, postavi neke slike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo brate, nema! Nema podešavanja, da li skida mapu sa ECU ne znam. Važno auto je kupljen u Delti, nisam dobio nikakav papir za autogas osim upustva za upotrebu koje je štampao Fiat. Prvi servis sam radio u AK Voždovac i pitali me za papire od augoas sistema, reko nemam, a oni su na osnovu broja motora videli da je fabrički gas. Tada su mi i rekli da on nema servisni port za autogas, tj. jedina veza je ECU. Kada sam kupovao automobil ja sam tražio fabrički autogas i morao sam da ga čekam poprilično!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na modelima Fiat Punto Classic sa TNG jesu izvrsene izmene u kvalitetu i materijalu glave motora, a izmenjeni su sicevi ventila i ventili. Motor je prilagodjen plinskom uredjaju, pa je samim tim sigurniji od modela na kojima se plinski uredjaj ugradjuje naknadno.

Za sve detaljnije informacije, molimo da nas pozovete na 0800 342 800.

Srdacan pozdrav,

Sluzba za odnose sa kupcima

Fiat Automobili Srbija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlicno! Ovde je Bane23 iz AK Vozdovac, pa mozda ima objasnjenje o tvom specificnom modelu, ojacanjima i ostalim.

U ta ojacanja ne budem verovao dok ne vidim razlicite kataloske brojeve za ventile. Na eperu nema. Koji ti je broj motora?

Ali kao sto ti rekoh, ne zelim da se natezem jer samo tragam za informacijama i nema nikakve potrebe za PMom... Hvala ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na modelima Fiat Punto Classic sa TNG jesu izvrsene izmene u kvalitetu i materijalu glave motora, a izmenjeni su sicevi ventila i ventili. Motor je prilagodjen plinskom uredjaju, pa je samim tim sigurniji od modela na kojima se plinski uredjaj ugradjuje naknadno.

Za sve detaljnije informacije, molimo da nas pozovete na 0800 342 800.

Srdacan pozdrav,

Sluzba za odnose sa kupcima

Fiat Automobili Srbija

Stoji brate broj telefona pa pozovi, ja kataloški broj nemam da ti dam jer nisam automehaničar niti prodavac autodelova! Punta sam kupio decembra 2010.g.i da nisam ovo saznao ne bih nikad vozio auto na autogas jer sam imao negativna iskustva sa predhodna dva automobila, a tiče se ventila i potrošnje ulja! Kada sam razmatrao šta ću da kupim na nekom sajtu je stajalo u PDFu dokument sa tim izmenama na glavi motora baš za punta i za astru classic sa tngom i to je bilo presudno da uzmem punta tng inače bih uzeo multijet. pisalo je i pod kojim uglom su obradjeni ventili, ma šta to značilo! Tog dokumenta nema više, kao da ga je neko skinuo namerno da ne bi autogas servisi pukli! Bilo bi lepo da ovaj tekst ostane na forumu!!! Takodje i Vi iz AK Voždovac da pozovete lepo FAS i da kažete zvanično nešto o tome! A, da! Mogli biste ti i Bane da obajsnite ljudima da li ima servisnog porta na tng jedinici kod fabričkog Landirenza!!!

Edited by ficka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi...

PO pokretanju LPG modela, FAS je izdao saopstenje gde kaze:

"FIAT je odlučio da u Punto Classic, na liniji proizvodnje ugrađuje gasne uređaje marke Landi Ranco, tipa "omegas plus". izvor

Ni pomena o nekim izmenama u motoru, a priznaces da bi to bas zvucalo bombasticno.

Omegas plus se ne ugradjuje samo u Puntice.

Evo ti instalaciono upustvo na nemackom. Tu mozes videti da konektor za taj ECU postoji. Verujem da bi verziran plinas znao da ti ugradi servisni port ukoliko ti zatreba.

Upustvo za koriscenje softvera za podesavanje tog ECUa

A Baneta mozemo da zamolimo samo. Nema naredjenja :)

Trgovci/proizvodjaci imaju pravo da kazu sta hoce u ovoj zemlji. Ne bi im bio prvi put...

Da li tebi izgleda logicno da se vrse modifikacije motora na zalasku karijere i to za samo malo procenat ugradjenih primeraka?

Opet, mozda je u Italiji radjen isto LPG motor pre, pa bi onda sve to sa specificnostima imalo smisla. Zato sam te i pitao da li je iz Italije i koji je broj motora (valjda stoji u saobracajnoj...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...