bakara 0 Posted January 17, 2012 (edited) Taj "fabricki" u stvari je ugradjen naknadno, i naravno da ima stelovanje.Eno delta ima gomilu tih puntaca sa plinom i svi imaju BRC uredjaje. Edited January 18, 2012 by neshaoct split Topic Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted January 17, 2012 Ne to nije fabrički. Delta ugardjuje BRC. Fabrički je Landirenzo, ugradjen u FAS-u u KG i vodjice ventila, ventili i gumice ventila su od otpornijeg materijala, obzirom da autogas oslobadja veću temperaturu za 10 stepeni! Ventili su drugačije obradjeni. Landirenzo fabrikama dostavlja kvalitetnije materijale za fabričku ugradnju i u AK tačno prepoznaju fabričku ugradnju, kao i sve bolje plinadžije. Nižeg kvaliteta je ugradnja po ovlašćenim servisima i najlošija za sve druge, tu mislim na cevi, navlake i razne izolacije, kojih nema u prodaji. To imate na zvaničnom sajtu Landirenza, naravno na engleskom!KOD MENE JE FABRIČKI PLIN LANDIRENZO I NE ŠTELUJE SE. NE POSTOJI PRIKLJUČAK NA KOMPU ZA BILO KAKVU KOMUNIKACIJU SA DRUGIM KOMPJUTERIMA, OSIM ONOG SA ECU!!! TJ. JEDINA KOMUNIKACIJA JE PREKO ECU! Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted January 17, 2012 Jel' tebi auto italijanski? Sve sto sam vidio "fabricki plin" Punte su naknadno ugradjeni uredjaji samo u fabrici. Nikakvih specijalnosti nema.Mozda nisu ostavljali pristup portovima za plinski komp da bi sprecili "neovlasceno servisiranje" ili sta slicno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted January 17, 2012 (edited) Ako je ništa naročito to što su u glavi motora vodjice ventila i ventili drugačiji, onda suštinske razlike nema! Ali tako je i kod drugih marki automobila i fabričke ugradnje. I na kompu Landirenzo baš doslovce piše da je za punto classic 188A4000! Pa ti vidi prijatelju! Na puntu iz KG-a nema ni jedan srpski deo, ni šrafčić!Znam da se ovo neće dopasti domaćim plinadžijama!!!! Edited January 17, 2012 by ficka Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted January 17, 2012 Ma ja tebe pitam da se informisem, a ne da se natezem...Dal' ima neko da potvrdi ili demantuje ojacanje siceva i ventila kod LPG Puntagera iz Kg?Postoji li servisni port za plin kod takvih fabrickih uredjaja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bakara 0 Posted January 18, 2012 Ne to nije fabrički. Delta ugardjuje BRC. Fabrički je Landirenzo, ugradjen u FAS-u u KG i vodjice ventila, ventili i gumice ventila su od otpornijeg materijala, obzirom da autogas oslobadja veću temperaturu za 10 stepeni! Ventili su drugačije obradjeni. Landirenzo fabrikama dostavlja kvalitetnije materijale za fabričku ugradnju i u AK tačno prepoznaju fabričku ugradnju, kao i sve bolje plinadžije. Nižeg kvaliteta je ugradnja po ovlašćenim servisima i najlošija za sve druge, tu mislim na cevi, navlake i razne izolacije, kojih nema u prodaji. To imate na zvaničnom sajtu Landirenza, naravno na engleskom!KOD MENE JE FABRIČKI PLIN LANDIRENZO I NE ŠTELUJE SE. NE POSTOJI PRIKLJUČAK NA KOMPU ZA BILO KAKVU KOMUNIKACIJU SA DRUGIM KOMPJUTERIMA, OSIM ONOG SA ECU!!! TJ. JEDINA KOMUNIKACIJA JE PREKO ECU!Kako moze da nema servisni port, na koji nacin moze da podesi uredjaj usled nepravilnog rada?Pre ce biti da je taj port skriven ili sklonjen, sve drugo nema logike, postavi neke slike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted January 18, 2012 Lepo brate, nema! Nema podešavanja, da li skida mapu sa ECU ne znam. Važno auto je kupljen u Delti, nisam dobio nikakav papir za autogas osim upustva za upotrebu koje je štampao Fiat. Prvi servis sam radio u AK Voždovac i pitali me za papire od augoas sistema, reko nemam, a oni su na osnovu broja motora videli da je fabrički gas. Tada su mi i rekli da on nema servisni port za autogas, tj. jedina veza je ECU. Kada sam kupovao automobil ja sam tražio fabrički autogas i morao sam da ga čekam poprilično! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted January 18, 2012 Na modelima Fiat Punto Classic sa TNG jesu izvrsene izmene u kvalitetu i materijalu glave motora, a izmenjeni su sicevi ventila i ventili. Motor je prilagodjen plinskom uredjaju, pa je samim tim sigurniji od modela na kojima se plinski uredjaj ugradjuje naknadno.Za sve detaljnije informacije, molimo da nas pozovete na 0800 342 800.Srdacan pozdrav,Sluzba za odnose sa kupcimaFiat Automobili Srbija Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted January 18, 2012 Odlicno! Ovde je Bane23 iz AK Vozdovac, pa mozda ima objasnjenje o tvom specificnom modelu, ojacanjima i ostalim.U ta ojacanja ne budem verovao dok ne vidim razlicite kataloske brojeve za ventile. Na eperu nema. Koji ti je broj motora?Ali kao sto ti rekoh, ne zelim da se natezem jer samo tragam za informacijama i nema nikakve potrebe za PMom... Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficka 0 Posted January 18, 2012 (edited) Na modelima Fiat Punto Classic sa TNG jesu izvrsene izmene u kvalitetu i materijalu glave motora, a izmenjeni su sicevi ventila i ventili. Motor je prilagodjen plinskom uredjaju, pa je samim tim sigurniji od modela na kojima se plinski uredjaj ugradjuje naknadno.Za sve detaljnije informacije, molimo da nas pozovete na 0800 342 800.Srdacan pozdrav,Sluzba za odnose sa kupcimaFiat Automobili SrbijaStoji brate broj telefona pa pozovi, ja kataloški broj nemam da ti dam jer nisam automehaničar niti prodavac autodelova! Punta sam kupio decembra 2010.g.i da nisam ovo saznao ne bih nikad vozio auto na autogas jer sam imao negativna iskustva sa predhodna dva automobila, a tiče se ventila i potrošnje ulja! Kada sam razmatrao šta ću da kupim na nekom sajtu je stajalo u PDFu dokument sa tim izmenama na glavi motora baš za punta i za astru classic sa tngom i to je bilo presudno da uzmem punta tng inače bih uzeo multijet. pisalo je i pod kojim uglom su obradjeni ventili, ma šta to značilo! Tog dokumenta nema više, kao da ga je neko skinuo namerno da ne bi autogas servisi pukli! Bilo bi lepo da ovaj tekst ostane na forumu!!! Takodje i Vi iz AK Voždovac da pozovete lepo FAS i da kažete zvanično nešto o tome! A, da! Mogli biste ti i Bane da obajsnite ljudima da li ima servisnog porta na tng jedinici kod fabričkog Landirenza!!! Edited January 18, 2012 by ficka Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted January 18, 2012 Vidi...PO pokretanju LPG modela, FAS je izdao saopstenje gde kaze:"FIAT je odlučio da u Punto Classic, na liniji proizvodnje ugrađuje gasne uređaje marke Landi Ranco, tipa "omegas plus". izvorNi pomena o nekim izmenama u motoru, a priznaces da bi to bas zvucalo bombasticno.Omegas plus se ne ugradjuje samo u Puntice.Evo ti instalaciono upustvo na nemackom. Tu mozes videti da konektor za taj ECU postoji. Verujem da bi verziran plinas znao da ti ugradi servisni port ukoliko ti zatreba.Upustvo za koriscenje softvera za podesavanje tog ECUaA Baneta mozemo da zamolimo samo. Nema naredjenja Trgovci/proizvodjaci imaju pravo da kazu sta hoce u ovoj zemlji. Ne bi im bio prvi put...Da li tebi izgleda logicno da se vrse modifikacije motora na zalasku karijere i to za samo malo procenat ugradjenih primeraka?Opet, mozda je u Italiji radjen isto LPG motor pre, pa bi onda sve to sa specificnostima imalo smisla. Zato sam te i pitao da li je iz Italije i koji je broj motora (valjda stoji u saobracajnoj...) Quote Share this post Link to post Share on other sites