Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
daredu

Grande Punto 1.9 MJet Sport - gas na nižim obrtajima

Recommended Posts

Postovani, od skoro imam problem sa mojim Grande puntom 130cv. Tacnije auto nece da vuce na nizim obrtajima, tek od nekih 2300rpm.

Ako ga vozim lagano skoro da se problem i ne primecuje, ali ako hocu naglo da ubrzam auto je kao mrtav. Sto se tice ostrije voznje i prelazak ovih obrtaja auto ide kao metak kao da problem i ne postoji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moracu da pojurim neki za probu jer ova dijagnoza nije 100%sigurna,cak mi je i dao listu auta od kojih pase pa da probam.

fiat croma

opel astra h 1.3cdti

opel astra h 1.7cdti

ope4l astra h 1.9cdti

opel corsa d

opel signum

opel vectra

itd....

Share this post


Link to post
Share on other sites

U bre al je skup MAF za M-jeta....bas cu da pitam sutra koliko je u ovlascenom u bg...cisto informacije radi..

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj bez, čisto da proveriš, tad bi trebao da vuče odmah od starta, možda će ti se gušiti malo na višim obrtajima ali testiraj taj opseg koji sada pravi problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je Bosch a evo i seriskog broja (0281 002 618) pa ako neko nadje bilo bi ok.

Jurim jednog ortaka da mi skine sa Astre H posto od nje pase pa cemo videti. U svakom slucaju hvala na savetima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje je da li odgovara sa Stila jtd?

Ja sam na mog starog jtda ugradio od Astre H jer mi je tada tako bilo zgodnije cena malo preko 100eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkacio sam protokomer,tj dzek i auto se isto ponasa,lenj je na nizim obrtajima a kad upali turbinu ide kao lud.Zvao sam u AP-sport i cena je 150e

Zar to onda ne bi eventualno trebalo da znači da je sve u redu sa protokomerom?

Ja sam sa svojim imao sličan problem, ali samo kad je jako toplo napolju, neće do 2500 recimo da vuče uopšte, onda tek krene... Kad sam ga otkačio, preporodio se auto, tako da sam znao da je on neispravan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napokon sam ustanovio kvar na svom ljubimcu,crkao je EGR ventil.Jedan vredan i uporan majsor je uspeo da pronadje kvar iako ga na dijagnostici nije prijavljivao.Uzrok kvara je ogromna kolicina cadji koju smo nasli na klapni usisne grane zatim metalnoj cevi ka egeru i na samom egeru.EGr je toliko zapekao da smo ga jedva klestima pokrenuli ali bezuspesno jer je alektricni deo na njemu nastradao.Samo zelim da naglasim da moj auto ima 70 000km i ne mozete verovati koliko cadji.Svima bih preporucio ukoliko imaju viska vremena da isti rasture i blagovremeno ociste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav!

70 hiljada i prepun čadji!!! Pa mi kao da se vozimo na ugalj a ne na naftu koja se samo kod nas zove Euro dizel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto je bilo i kod mena ,auto sam uzeo sa 40000km,na oko 100000km egr je bio prepun garezi i crkao je elektronski deo!

Da tacna je konstatacija sta sve sipamo u auto jer ja sam od momenta kada sam ga uzeo i narednih 50 000 km sipao samo na pumpi koja se nalazi na novosadskom putu ,nedaleko od lakat krivine(firma placala pa zato)

Od kako sam stavio nov egr ,kontrolisao sam ga na 22000 ,jako malo garezi je bilo ali sam ga ipak ocistio!

Sada sipam iskljucivo na molu i jugopetrolu!

Dok ti ne stigne nov slobodno ga blokiraj (upalice se check engine) jer u jednom trenutku ce zaglaviti skroz i neces moci da pomeris auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja za koji dan doći na 150 kkm.

Praktikujem jednom godišnje čišćenje EGRa. Nemam problem sa dimom.

Ono što sam primetio da posle duže gradske vožnje na naglo dodavanje gasa izbacim dosta dima.

ali posle samo par kilometara otvorenog puta to nije slučaj.

Možda je to način da se malo pročisti.

Takođe smar iz auspuha je mnogo intenzivniji posle vožnje u gradu nego na otvorenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se,majstor kaze da je uzrok cadji agresivna voznja i forsiranje po gradu.Mislio sam da ga voznja na otvorenom cisti,medjutim na 200km/h turbina valjda pusta po malo ulja i gura u usis,pa onda malo grad i cadj.pa opet ulje i eto rezultata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...