daredu 0 Posted January 9, 2012 Postovani, od skoro imam problem sa mojim Grande puntom 130cv. Tacnije auto nece da vuce na nizim obrtajima, tek od nekih 2300rpm. Ako ga vozim lagano skoro da se problem i ne primecuje, ali ako hocu naglo da ubrzam auto je kao mrtav. Sto se tice ostrije voznje i prelazak ovih obrtaja auto ide kao metak kao da problem i ne postoji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 9, 2012 proveri prvo: EGR i protokomer Quote Share this post Link to post Share on other sites
daredu 0 Posted January 9, 2012 Sad sam se vratio sa dijagnostike i ne postoji nikakva greska.Majstor tvrdi da je protokomer i da kupim nov a on je 240e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted January 9, 2012 Ala su razvalili cene delova za mJet, za JTD je protokomer 70-80 eura... Quote Share this post Link to post Share on other sites
daredu 0 Posted January 9, 2012 Moracu da pojurim neki za probu jer ova dijagnoza nije 100%sigurna,cak mi je i dao listu auta od kojih pase pa da probam.fiat cromaopel astra h 1.3cdtiopel astra h 1.7cdtiope4l astra h 1.9cdtiopel corsa dopel signumopel vectraitd.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted January 9, 2012 Jesi probao da otkačiš protokomer pa provozaš, kako se onda ponaša? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted January 9, 2012 (edited) U bre al je skup MAF za M-jeta....bas cu da pitam sutra koliko je u ovlascenom u bg...cisto informacije radi.. Edited January 9, 2012 by Mateo Quote Share this post Link to post Share on other sites
daredu 0 Posted January 9, 2012 Tako kaze majstor,videcu sutra u AP sportu ili gde vec Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 9, 2012 240 eur, to je neka šala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
daredu 0 Posted January 9, 2012 Nije mi delovao kao saljivdzija,nadam se da si u pravu i da je jeftinije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted January 9, 2012 Probaj bez, čisto da proveriš, tad bi trebao da vuče odmah od starta, možda će ti se gušiti malo na višim obrtajima ali testiraj taj opseg koji sada pravi problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
daredu 0 Posted January 9, 2012 U pitanju je Bosch a evo i seriskog broja (0281 002 618) pa ako neko nadje bilo bi ok.Jurim jednog ortaka da mi skine sa Astre H posto od nje pase pa cemo videti. U svakom slucaju hvala na savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 9, 2012 Pitanje je da li odgovara sa Stila jtd?Ja sam na mog starog jtda ugradio od Astre H jer mi je tada tako bilo zgodnije cena malo preko 100eur. Quote Share this post Link to post Share on other sites
daredu 0 Posted January 10, 2012 Otkacio sam protokomer,tj dzek i auto se isto ponasa,lenj je na nizim obrtajima a kad upali turbinu ide kao lud.Zvao sam u AP-sport i cena je 150e Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 10, 2012 protokomeri za jtd i mjtd nisu isti Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 789 Posted January 10, 2012 Otkacio sam protokomer,tj dzek i auto se isto ponasa,lenj je na nizim obrtajima a kad upali turbinu ide kao lud.Zvao sam u AP-sport i cena je 150eZar to onda ne bi eventualno trebalo da znači da je sve u redu sa protokomerom?Ja sam sa svojim imao sličan problem, ali samo kad je jako toplo napolju, neće do 2500 recimo da vuče uopšte, onda tek krene... Kad sam ga otkačio, preporodio se auto, tako da sam znao da je on neispravan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
daredu 0 Posted January 10, 2012 Zaista ne znam,ipak cu pojuriti neki polovan pa da probam jer drugo resenje nemam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
daredu 0 Posted January 14, 2012 Napokon sam ustanovio kvar na svom ljubimcu,crkao je EGR ventil.Jedan vredan i uporan majsor je uspeo da pronadje kvar iako ga na dijagnostici nije prijavljivao.Uzrok kvara je ogromna kolicina cadji koju smo nasli na klapni usisne grane zatim metalnoj cevi ka egeru i na samom egeru.EGr je toliko zapekao da smo ga jedva klestima pokrenuli ali bezuspesno jer je alektricni deo na njemu nastradao.Samo zelim da naglasim da moj auto ima 70 000km i ne mozete verovati koliko cadji.Svima bih preporucio ukoliko imaju viska vremena da isti rasture i blagovremeno ociste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mateo 2 Posted January 14, 2012 E bzv bas ...koliko te je kostalo sve na kraju ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
daredu 0 Posted January 15, 2012 Mislim da deo kosta 150e,jos ga nisam kupio cekam da moji dodju iz Svice i donesu original. Inace auto vozim ,samo ga malo stedim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 931 Posted January 16, 2012 Pozdrav!70 hiljada i prepun čadji!!! Pa mi kao da se vozimo na ugalj a ne na naftu koja se samo kod nas zove Euro dizel! Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladac81 23 Posted January 16, 2012 Isto je bilo i kod mena ,auto sam uzeo sa 40000km,na oko 100000km egr je bio prepun garezi i crkao je elektronski deo!Da tacna je konstatacija sta sve sipamo u auto jer ja sam od momenta kada sam ga uzeo i narednih 50 000 km sipao samo na pumpi koja se nalazi na novosadskom putu ,nedaleko od lakat krivine(firma placala pa zato)Od kako sam stavio nov egr ,kontrolisao sam ga na 22000 ,jako malo garezi je bilo ali sam ga ipak ocistio!Sada sipam iskljucivo na molu i jugopetrolu!Dok ti ne stigne nov slobodno ga blokiraj (upalice se check engine) jer u jednom trenutku ce zaglaviti skroz i neces moci da pomeris auto! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 16, 2012 Ja za koji dan doći na 150 kkm. Praktikujem jednom godišnje čišćenje EGRa. Nemam problem sa dimom.Ono što sam primetio da posle duže gradske vožnje na naglo dodavanje gasa izbacim dosta dima.ali posle samo par kilometara otvorenog puta to nije slučaj. Možda je to način da se malo pročisti.Takođe smar iz auspuha je mnogo intenzivniji posle vožnje u gradu nego na otvorenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
daredu 0 Posted January 16, 2012 Slazem se,majstor kaze da je uzrok cadji agresivna voznja i forsiranje po gradu.Mislio sam da ga voznja na otvorenom cisti,medjutim na 200km/h turbina valjda pusta po malo ulja i gura u usis,pa onda malo grad i cadj.pa opet ulje i eto rezultata. Quote Share this post Link to post Share on other sites