Jump to content
FAS Goran
mikidosen

Fiat Tipo 1.4 ie - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Pozdrav svima.Resite mi problem,ili usmerite na pravi put.I sam sam majstor ali za elektromotore.Ovi moji majstori auto-mehanicari su me naterali da sam poceo da sumnjam u majstore.Evo u cemu je problem:-Kad zaverglam hladan motor,motor sastavi ali otprilike radi koliko se goriva ubrizga,i onda se ugasi.Na plin ga kako-tako upalim i vozim bez problema.Medjutim,kada se motor malo zagreje u voznji prebacim na benzin i on normalno nastavi da ide na benzin.Ali ne svaki put.Nekad se ugusi kad sa plina prebacim na benzin.Kako kada.Pumpa je zamenjena prosle godine.

Spreman sam za sve vrste saveta.Ako neko ima ideju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz. I ja sam imao slican problem pre, resio sam ga tako sto sam zamenio benzinsku pumpu i onaj mali starter sto prekida plin benzin. Ili pogldaj kad skines pumpu da nije ostetila radilicu i ne moze pumpa da radi ili radi sasvim lose ne baca bovoljno benzina.

A sada bi i ja pitao nokoga za moj problem isto u vezi paljenja pa bi se nadovezo na ovu temu. Imam 2 problema. Prvi je taj sto ujutru mi duze vergla na plinu. A na benzinu upali na pola kljuca sto bi rekli. Jedan majstor mi je rekao da stavim neke nove svecice namenjene za auta na plin ali i dalje isto vergla. Jednom kad upali posle nema nikakvih problema. A 2 problem je taj kad vozim na benzinu i kad stanem auto se ugasi ako ne drzim nogu na gas ili ne izvucem suag. Podesavao sam i ler gas al nista ne ide. Ako neko zna nek predlozi neki predlog sta da uradim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo,

Niko ne odgovara ali ajde i ja da se nadovezem na ovu temu sa slicnim problemom. (Tipo 1.4, BRC plin, karburator) pali se i vozi na plin vec dugo ali ga nisam palio jedno tri meseca i sad zeza. Tesko pali na plin. Upali uz dugo verglanje i iz 5-6 pokusaja. Kao krene malo i onda nista vergla na prazno. Primetio sam da bolje upali kada mu dam kontakt i cekam jedno 30 sekundi pa onda zaverglam i naglo pritisnem ili drzim gas do kraja. Slicno se desava i kad je zagrejan mozda 60% bolje pali kad je zagrejan ali isto moram cimati na gas i dugo verglati. Kad konacno upali dok se ne zagreje moram drzati sauh do kraja i drzati malo pritisnut gas dok se ne zagreje. Ne znam da li bi pomoglo da prigusim usis za vazduh?

Vise ne znam sta da radi svaki dan provedem po sat vremena pored njega u dvoristu :-)

Edited by MIX-TIPO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre nedelju dana, poceo da mi se gasi pali cd plejer, i kad sam stao, ne mogu da ga upalim, skinem masku plejera, ali nece ni da zavergla. nego samo cakne i nece ni da pokusa.

 

Napunim ja akumulator, stavim na kola,upalim teram ja 2-3-4 dana. Opet stavim masku cd plejera, on se opet ugasi. Dodjem kuci. opet probam opet nece ni da vergla.

Uvece posle 2-3 sata probam da ga upalim , upali. Danas ustajem upalim ga odem na posao, vracam se ,upalim ga. krenem i auto mi se ugasi. sijalicka sa akumulator bleda, pa se izgubi. Na gurku ga upalim, radi radi radi, cim krenem da vozim on se ugasi.

 

Sumnjam na regler tj ono sto puni akumulator. Jedna mi je zicka tanka pala sa mase ali vratio sam je i opet nece.


Pomagajte

 

fiat tipo 1.4 1990 god benzin-plin
 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako dok vergla uradi samo cak onda je anlaser, a ako vergla a nece upali proveri da li dolazi struja do svecica. Kakvi su ti kablovi? A to sto tinja lampica je do alternatora ne puni akumulator. Moze regler, moze cetkice da budu... svasta nesto :( iz tvoje ulice desno imas elektricara Sicevca, trkni do njega...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dajte da resavamo bez skupir elektricara.... Znaci 93.4% sam siguran da je do tog reglera. Zasto? Pa evo danas sam stavio napunjen akumulator , auto upalio iz prve. E sad mi recite kako da proverim taj regler... Na masi imam 3 zice, 2 vece i jednu tanku.  E sad negde sam cuo da treba da upalim auto i dok radi da skinem jednu klemu i da vidim da li auto puni taj akumulator tj da li ima svoju struju .  

Jos jedna interesantna stvar se desava  sto sam uvideo je to da ranije kad upalim auto, posle par sekundi ugasi se lampica za akumulator. A sad gori gori gori gori i mozda posle 10 minuta voznje ona se ugasi.... 

Sta mislite?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sto ne izmeris koliko ti puni alternator? Ako je do njega. Skidaj ga i pocni od cetkica, reglera da vidis sta je pa onda dalje. Drzi se na tri srafa ako se dobro secam i imas kais preko. Vidi zameni i kais ako je ispucao dotrajao, nije skup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebi je kolega Alternator zreo za remont,skidaj ga i vidi sta sve ne valja i menjaj. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti se gasi plejer,altenatr je zveknuo,nema dovoljno struje i plejer je programiran da si pri padu napona gasi,pa kad se stabilizuje napon on upali.Nije ti alternator zveknuo skroz ali je počeo da izdiše.

 

Sredi što pre jer mučiš akumuator jer dobar deo voziš samo na struji iz akumulatora,mučiš alnaser jer automat čuka u prazno i nema dovoljnu pobudu da izbaci bendiks.

 

Proveri da ti se nije neki kabl otačio na altenatoru,mene je zezalo doduše na Laguni da je izgorela neka papučica na kablu i nije punio kako treba,sreća pa je majstor bio pošten i rekao šta je,a mogao je da naplati pun remont.

Edited by Bambula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ima da meri, ocigledno je da ne puni. Mora da se vidi do cega je, prvo regler, ako je ok onda na sto pa redom provera, rotor, stator, kolektor.. a mozda ti je i kais labav :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je krepao regler, pa mi je akumulator prepunjavao i poceo da kuva i izbacuje kiselinu.Stavi voltmetar i proveri napon punjenja, mora da bude izmedju 13,8 i 14,4 V. Verovatno je regler, menja se iz kanala i kosta oko 1200 din.A mozda je najbolje da ti proveri autoelektricar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sad sam otvorio haubu i pogledao stanje. Prvo sto sam video je da mi na alternatoru jedna buksna leti u vazduh. Crvena zica ( deblja) je lepo usrafljena na svoje mesto a ova crna (tanka) ima konektor plastican i u njoj buksnicu. Gledao sam na alternatoru gde ima taj limcic na koji se stavlja buksna i nisam nasao.... Da li je to masa ili sta je? I gde se ona povezuje, ako neko moze nek pogleda kod sebe.  Ta crna zicka i ova crvena zica mi dolaze zajedno iz creva i nema gde drugde da bude a da nije na alternator...

 

Evo nasao sam sliku jednog alternatora i ovakvu ja buksnu imam ali ne znam gde da je povezem...

 

cxcb140309.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ti je pobudna struja za alternator i veoma cesto krepava... znaci skidaj alternator i gledaj gde je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema razloga da skida alternator zbog tog ako je Marelijev onda se ona bode na par cm ispod crvene zice,nije kao kod ovog Iskrinog izbacena spolja.Ako ne vidis gde je vidi sa malim ogledalom.Ako ti to ne uspe pravac majstor i za 2,5 sekunde gotovo :laughing: da ne oladis akumulator posto ga vec par dana mucis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da se nadovežem,još jedna glupost zbog koje alternator može da prekine da puni je glupava sijalica na tabli koja mora da radi da bi počeo... Vidim pre par nedelja da se nije upalila sijalica,rekoh zameniću je kad se vratim sa posla,ali posle nekoliko popodnevnih parkiranja i startovanja- qratz,neće,mrtav...kablovi,majstor,provere i onda smo zamenili jbnu sijalicu i šljaka bez problema...da sam umro dan pre toga,umro bih gluplji za jednu glupost :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...